MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM5 Drumul Taberei - Eroilor - Iancului - PantelimonM5 • Tronsonul Drumul Taberei - Eroilor • Lucrări în 2011-2020

 

Topic: Lucrari studii geotehnice Mai - Iunie 2011

28 posts, 22893 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2
 
 

📖 Pagination options
  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Lucrari studii geotehnice Mai - Iunie 2011 Utilizator anonim

Zone atacate pana acum: Razoare, Drumul Taberei Parc, Romancierilor. Momentan e o problema cu eliberarea parcarilor...

DSC05774.JPG (271.25 KB; downloaded 11154 times)


DSC05775.JPG (258.08 KB; downloaded 11154 times)


DSC05778.JPG (276.44 KB; downloaded 11152 times)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Lucrari studii geotehnice Mai - Iunie 2011 Utilizator anonim

Azi au sosit primele doua utilaje pentru foraj geotehnic, unul la Razoare iar celalalt la Parc Drumul Taberei.
Momentan cartierul general si pregatirea lucrarilor au loc tot in incinta fostei fabrici de bere de la Basarab, aici sunt in pregatire containerele care vor incepe sa impanzeasca tot Drumul Taberei in scurt timp.

IMG_4720.JPG (298.65 KB; downloaded 11019 times)

 


Re: Lucrari studii geotehnice Mai - Iunie 2011 Victor92

Utilizator anonim wrote:
Zone atacate pana acum: Razoare, Drumul Taberei Parc, Romancierilor. Momentan e o problema cu eliberarea parcarilor.


Azi a fost ingradita si o parte a parcarii din fata blocului 803 de la Drumul Tabarei 35, plus verdeata din spatele casei de bilete din statia Drumul Taberei 35.

 


  • darknight
  • Posted:
  •  

Re: Lucrari studii geotehnice Mai - Iunie 2011 darknight

In viitor va fi afectata cu ceva circulatia liniei de tramvai 41?

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Lucrari studii geotehnice Mai - Iunie 2011 Utilizator anonim

Se pare ca da o perioada, inca nu este o solutie finala pentru traficul tramvaielor cand se va lucra in statia Drumul Taberei Parc, dar cum cei de la Astaldi au idei e posibil sa avem 41 pe un semi-pod o perioada si nu deviat cu macaz pus la Bd. Timisoara cum se vorbeste.  8-)

 


Re: Lucrari studii geotehnice Mai - Iunie 2011 sloppy

Poate vedem un 41 care sa intoarca la Gara Basarab  :D  8-) scuze pt off

 


Re: Lucrari studii geotehnice Mai - Iunie 2011 rosetti61

Dar restul liniilor de pe Drumul Taberei? Sa ne asteptam la modificari majore (devieri sau desfiintari). E posibil ca troleibuzele sa mai ajunga in cartier via bd. 1 Mai, daca santierele nu vor mai permite o circulatie deviata pe ramura de nord - nu vor mai ajunge la Valea Ialomitei, dar vor merge pe bucla pana la Valea Argesului. In cele mai extreme cazuri vor fi comasari de linii si devieri spre Alexandriei si Militari in cazul troleibuzelor, autobuzele fiind mai "versatile".

 


Re: Lucrari studii geotehnice Mai - Iunie 2011 autob368

Modificarile logice ar fi - pentru ramura de nord:
- 90 - Valea Argesului - Drumul Taberei (ramura de sud) - Bd. 1 Mai - Universitate - Stadionul National Lia Manoliu
- 91 - desfiintat pentru ca pana la Piata Rosetti vo exista liniile 69,90
- 93 - desfiintat pentru ca se va suprapune 100% cu linia 71
- 221 si 268 raman pe traseul actual pentru ca pot circula si in cazul in care se circula doar pe o parte a strazii Drumul Taberei, in ambele sensuri.
De asemenea, pe perioada in care se va lucra doar pe strada Valea Ialomitei, troleibuzele liniilor 90, 91, 93 pot circula pe traseul actual, prelungit pe bucla pana la Valea Argesului.
P.S. Scuzati pentru off topic.  :D

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Lucrari studii geotehnice Mai - Iunie 2011 sab

Tin sa reamintesc un lucru. Cu ocazia construirii statiei Gorjului troleibuzele si autobuzele au circulat normal, numai ca in zona statiei s-a circulat pe o singura jumatate a bulevardului in ambele sensuri. Cum toate statiile M5 sunt amplasate sub o jumatate de bulevard, mai mult ca sigur ca solutia se va aplica si aici.
Asa ca nu vor fi mari devieri, doar circulatie ingreunata.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Lucrari studii geotehnice Mai - Iunie 2011 Utilizator anonim

Troleibuzele au intors in parcarea de la Rasaritului o buna perioada de timp ! Acolo a existat bucla de intoarcere pentru acestea.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Lucrari studii geotehnice Mai - Iunie 2011 sab

Nu retin sa fi fost bucla de intoarcere acolo, doar ca troleibuzele aveau ruta deviata prin acea parcare, cred ca pentru a se castiga o banda de bulevard (nu prea am inteles solutia, autobuzele aveau statie pe Iuliu Maniu, iar troleibuzele in parcarea paralela, dupa care reintrau in bulevard si opreau in statia Gorjului). Oricum o linie sigur mergea mai departe spre autogara Militari. Nu mai retin daca in 1998 existau si 61 si 62. S-ar putea sa fi existat doar linia 62.
Cu aceasta ocazie s-a largit si Bd Iuliu Maniu in dreptul celor 2 guri de metrou de pe partea cu piata (intre Cetatea de Balta si Dezrobirii), s-a mai facut o banda acolo. Initial au amplasat niste dale de beton mari pe jos si am crezut ca dupa terminarea constructiei se va reveni la aspectul initial, inclusiv niste pomi sau spatii verzi ;) , dar a ramas asa si astazi. Impresia mea este ca au vrut initial sa devieze cu totul un sens al bulevardului prin acea parcare, dar cum se "loveau" de gurile de metrou, solutia nu a functionat.
Pentru troleibuze s-a construit o retea provizorie "in buza" santierului statiei de metrou (nava2), stalpii au fost amplasati pe scuarul verde. Chiar cu devierea troleibuzului au inceput santierul, dupa ce au amplasat panourile de santier, inainte sa inchida sensul spre oras. Nu mai retin daca reintrarea pe sensul normal se facea prin dreptul strazii Cetatea de Balta sau exista o bretea mai incolo. Inclin pentru a doua varianta.
Poate rosetti61 sau cine mai locuieste in zona isi aduce aminte cum era atunci...

 


Re: Lucrari studii geotehnice Mai - Iunie 2011 rosetti61

N-are legatura cu M5 decat prin solutiile adoptate - cat s-a lucrat la nava 2 troleibuzele au circulat normal, capatul provizoriu de la Rasaritului a fost prilejuit de lucrarile la magistrala de termoficare, in 1999; banda se schimba inainte de Rasaritului si de Moinesti.
Asa se poate face si in Drumul Taberei, dar tine de transport nu de studiile geotehnice. Inainte de inceperea acestor studii se stia despre structura subsolului, in mare? Daca aceste studii releva ceva necorespunzator, ce solutii constructive se vor lua? E posibil ca din cauza naturii solului in unele portiuni linia sa aiba alt traseu. Nu mai zic ca trebuie sa se cunoasca temeinic retelele subterane, sa nu stea atunci sa gandeasca ce sa faca; mari surprize nu o sa aiba, pentru ca sunt retele noi, de dupa 1960 (in cartier, in zona centrala situatia e mai dificila), iar sperietoarea-apeduct probabil ca va fi rezolvata cu bine.

 


Re: Lucrari studii geotehnice Mai - Iunie 2011 Victor92

rosetti61 wrote:
N-are legatura cu M5 decat prin solutiile adoptate - cat s-a lucrat la nava 2 troleibuzele au circulat normal, capatul provizoriu de la Rasaritului a fost prilejuit de lucrarile la magistrala de termoficare, in 1999; banda se schimba inainte de Rasaritului si de Moinesti.
Asa se poate face si in Drumul Taberei, dar tine de transport nu de studiile geotehnice. Inainte de inceperea acestor studii se stia despre structura subsolului, in mare? Daca aceste studii releva ceva necorespunzator, ce solutii constructive se vor lua? E posibil ca din cauza naturii solului in unele portiuni linia sa aiba alt traseu. Nu mai zic ca trebuie sa se cunoasca temeinic retelele subterane, sa nu stea atunci sa gandeasca ce sa faca; mari surprize nu o sa aiba, pentru ca sunt retele noi, de dupa 1960 (in cartier, in zona centrala situatia e mai dificila), iar sperietoarea-apeduct probabil ca va fi rezolvata cu bine.


Pe vremuri, troleul 84 intorcea in fata strazii Tincani din cartierul Drumul Taberei. In 1998 (?), cand reteaua a fost modernizata cu "A" , s-a decis ca reteaua acelui capat sa fie data jos. Ar fi interesant daca s-ar recurge la aceasta idee,asemeni cum s-a facut cu liniile 61 si 62 cu "celebrul" capat de la Rasaritului.

 


Re: Lucrari studii geotehnice Mai - Iunie 2011 autob368

Deja se prelungeste destul de mult discutia pe aceasta tema, dar Andrei are dreptate!!! La Rasaritului a fost pentru cativa ani capatul troleibuzelor 61 si 62. Doar autobuzele "ocoleau" santierul. In 1996 existau ambele linii, 62 a fost prima linie infiintata in cartierul Militari in anul 1995, mergea pana la Liceul Auto chiar de atunci. In 1996 a luat fiinta si linia 61 dupa ce au creat reteaua pe Bd. Eroilor Sanitari - ambele sensuri, Bd. Gh. Marinescu, Bd. Mihail Kogalniceanu - ambele sensuri si au fost deviate si liniile 69,90 si chiar 96 (!!!), pe atunci mergea de la Tacerii la Spitalul Fundeni  ;) . Liniile 61 si 62 au beneficiat de la inceput de noile troleibuze Saurer. Bucla de la Master nu exista. Dar amintiri din astea frumoase la un topic special...

 


 
Go to page:  1 2
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M5 • Tronsonul Drumul Taberei - Eroilor • Lucrări în 2011-2020  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419428 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use