MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM5 Drumul Taberei - Eroilor - Iancului - PantelimonM5 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: Reorganizarea traseelor STB afectate de șantier

72 posts, 32367 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6
 
 

📖 Pagination options
Re: Reorganizarea traseelor STB afectate de șantier rosetti61

668 transformat in 108 V. Ialomitei - Gara de Nord (prin comasare poate cu 196 - e o linie care si-a format bazinul de calatori sau transporta aer in continuare?)
Poate fi reactivat 384 pana la Rosetti, dar cei din microraioanele invecinate s-au obisnuit de 8 ani de zile sa mearga 5-10 minute pe jos pana la troleibuzele de la V. Argesului.

 


Re: Reorganizarea traseelor STB afectate de șantier drbm

Existând conexiunea de metrou V.Ialomitei spre Gară, de ce ar mai fi necesar un mijloc poluant de transport la suprafață?
108 a funcționat oricum prin Bd. Emil Bodnăraș (actual Timișoara) până în anii '79-'80, fiind transformat în 68 (troleibuz), desființat la introducerea tramvaiului și înlocuit cu 35.
Capătul lui 108 la Valea Ialomiței?! Linia prelua traficul spre Gară din Bd. E. Bodnăraș, din "buclă" direcția fiind apanajul lui 93, troleibuz încă existent, deși actualmente din Valea Argeșului.

Părerea mea...

 


Re: Reorganizarea traseelor STB afectate de șantier Valentin

Din punctul meu de vedere, eu as vedea situatia in felul urmator:

troleibuze: 69 - dus pe vechiul traseu - aici pana ce M5 nu va insemna si M5.2 (sectorul central) nu are sens sa umblam.
- 90 - trebuie discutat cat de plin este intre capatul de la Mega mall si statia de intalnire cu 69 (nu ajung asa des in zona) , in cazul in care nu e extrem de plin se poate foarte usor muta in 69
sau transformat intr-o alta linie de interes strict local pentru ramura de sud cu traseu de la V. Argesului - Str. Sibiu - Bd.Timisoara cu intoarcere prin Bd. Vasile Milea - Bd. Drumul Taberei care asigura conexiunea cu M5, 1/10, 8, 25,35, 41. fiind o linie scurta, s-ar putea realiza un interval decent cu putine troleibuze.
- 93 - nu am sugestii
Din punctul meu de vedere as lasa troleibuzele pe ramura sudica pe toate, argumentul fiind ca pe ramura de nord exista acum transport electric fara poluare (chit ca e dublat de autobuze)

autobuze:

-168 - l-as lasa asa cum e, pe ramura de nord - suplimentat din 268 si 668
-268 - l-as contopi cu 368 - autobuzele fiind impartite intre 368 si 168, avand in vedere ca are traseu comun 95% din traseu, doar intoarcerea avand loc pe Elisabeta, pe unde trece si 69, iar de la V.Argesului la V.Oltului nu e o distanta asa mare, probabil doar cativa calatori suparati.
-368 - l-as lasa cum e acum, doar suplimentat de 268 si 668

alte sugestii:

-poate una din linii in loc sa duca catre P.Romana, poate o ia pe Panduri - Calea 13 Septembrie - Bd. Unirii cu intoarcere prin Bd.Regina Maria sau daca aveti alte sugestii

-poate una din linii sa urce pe Basarab catre Piata Victoriei fiind usor peste mana sa ajungi acum, fiind nevoit sa schimbi mai multe linii (autobuz - 41 - M1 / autobuz +- troleibuz - 1 sau 10 / M5 - M1 fie ocol fie M2 prin Unirii)

#pe ramura de nord as lasa un singur mijloc de transport, pe care l-as face mai degraba hibrid sau electric(autobuz electric) avand in vedere existenta liniei de metrou , cu care teoretic poti ajunge la Gara si Universitate putin ocolit, dar mai repede ca la ora de varf - antecovid ).
## odata ce M5 va ajunge la P-ta Iancului , clar ar trebui sa dispara o parte din transportul de suprafata.

 


Re: Reorganizarea traseelor STB afectate de șantier linia 69

PROPUNERE DE REORGANIZARE A TRASEELOR STB DIN DRUMUL TABEREI

LINII CE RAMAN CA IN PREZENT : 69, 93, 105, 122, 168, 173, 368, 385 (nu intra in discutie liniile 137 si 138, raman la fel).  

LINII CE SE DESFIINTEAZA : 126, 268, 668 (autobuzele acestor linii redistribuite in liniile 168, 185 si 222).

LINII CE SE MODIFICA : 90, 185, 221, 222

- linia 90
- Stadionul National - Depoul Alexandria (comasat cu linia 91) - varianta 1
                                                                       sau
- Stadionul National - Master (comasat cu linia 61) - varianta 2

- linia 185 - traseul actual pana la intersectia prel. Ghencea-str. Brasov apoi pe str. Brasov, b-dul Drumul Taberei (ramura nord), str. Valea Ialomitei cu capatul la Valea Ialomitei (vechiul capat al troleibuzelor).

- linia 222 - traseul actual pana la intersectia prel. Ghencea-str. Brasov apoi pe str. Brasov, b-dul Drumul Taberei (ramura nord), str. Valea Ialomitei cu capatul la Valea Ialomitei (vechiul capat al troleibuzelor).

Ambele linii ar duce calatorii atat la linia 41 (ca in prezent) cat si la M5 in portiunea comuna celor doua ramuri, deci acolo unde este un interval mai mic al ramelor de metrou.  

- linia 221 - CET VEST, b-dul Timisoara, str. Valea Oltului, str. Valea Ialomitei, b-dul Drumul Taberei (ramura sud in ambele sensuri), str. Brasov, b-dul Ghencea, terminal GHENCEA.  

  Din bun simt si din respect pentru cei ce folosesc  regionalele R 422, R 423 si R 425 ar fi bine ca si acestea sa ajunga cumva la M5 si tot in portiunea comuna celor doua ramuri (ideal ar fi sa aiba traseul de mai sus al liniilor 185 si 222, din aceleasi motive), sau cat mai aproape (statia de la piata Valea Ialomitei), asa ca tot capatul de la Valea Ialomitei mi se pare potrivit.
  Dar pentru a reduce ocolul, in varianta 2, traseul lor il vad de la intersectia prel. Ghencea-str. Raul Doamnei prin str. Raul Doamnei, Drumul Taberei (ramura sud), str. Valea Ialomitei cu capatul la Valea Ialomitei (vechiul capat al troleibuzelor).
  Prin str. Valea Oltului nu, pentru ca e deja sufocata la orele de varf si capatul nici nu ar fi chiar asa aproape de Romancierilor.

  Desigur ca mai sunt si alte variante dar pentru a nu complica lucrurile am gandit niste trasee cat mai simple tinand cont de existenta M, liniei 41, mentinerea legaturilor directe cu centru si Gara de Nord si de existenta posibililor calatori carora nu le place cu metroul.
  Ce, cum si cand va fi in viitor cu M5 .... vom vedea atunci .... !

 


Re: Reorganizarea traseelor STB afectate de șantier George

Eu zic sa lasam 168, 268 si 368 in pace....au rostul lor, destinatia lor (Romana) si stim bine ca nu e atractiv statul la metrou la RD sau Brancusi.
Se poate scoate 668, eventual pus pe 641, ca tot nu erau autobuze, cica :)))

69 si 93 sa ramana cum sunt.....

La Valea Argesului sunt super multi calatori, nu va mai pronuntati superficial, ca nu e totuna daca ai o linie la Argesului sau trebuie sa mergi pe jos la Raul Doamnei....la alt autobuz...incredibil cate mentalitati ceausiste....Sa mearga draga pe jos, zise coana Leana... :no:

 


Re: Reorganizarea traseelor STB afectate de șantier linia 69

Linia 268 este de umplutura, nu poti astepta 25 de minute sa vina, daca ai un 168 "pus la punct" adica suplimentat nici n-ai sa zici ca a existat vreodata aceasta linie.
Da, 168 si 368 raman asa cum sunt, exact asta am zis, din aceleasi motive ... + Romana !      
Mersul pe jos e pentru cine vrea ... nu e obligatoriu.
Cat despre Raul Doamnei in prezent sunt 4 linii care merg acolo din care doar una singura e de "incredere", linia 69.
De la Valea Argesului ai si o sa ai aceleasi linii catre Raul Doamnei, centru si gara, in varianta mea nu dispare nimic. Aaa, ba da ... dispare linia 90 care e si mai "plictisitoare" decat linia 268. Cu ele sau fara ele nimic si nimeni nu va fi super(ficial).

 


Re: Reorganizarea traseelor STB afectate de șantier George

Daca toate autobuzele liniei 258 ar merge in 168 ar fi ceva, dar oricum 268 are alt traseu la final, intoarce la Universitate si deserveste Bd. Regina Elisabeta, nu o data l-am luat de la Cismigiu. Experienta arata ca din taiatul asta nu iese nimic bun, asa ca de ce sa taie o linie? Din doua proaste sa ramana una tot proasta?

 


Re: Reorganizarea traseelor STB afectate de șantier linia 69

Un 168 cu 15 ture (11 existente + 4 din 268 ca doar atatea sunt) nu-i deloc rau, sunt suficiente.
La 4 ture din care reiese un interval de 25 de minute, pentru mine 268 nu exista.
Eu zic ca 268 + 668 si-au facut treaba cat de cat pana la aparitia metroului in viata cartierului, acum se cere totusi o reorganizare a STB, concurenta sta la panda ..... ca doar mai breaz ca metroul nu-i nimic, mai nou.  
Ideea e ca daca taiem ceva undeva sa imbunatatim in alta parte mai ales acum cand sunt autobuze.    
Pareri si pareri ... nu-i cu suparare.

 


Re: Reorganizarea traseelor STB afectate de șantier George

Desigur, nicio suparare - si as fi fost de acord daca M5 ajungea la Universitate :) Pana atunci as pastra 268...ca sa mai fie motivatie pentru a construi mai departe.... :mrgreen:

 


Re: Reorganizarea traseelor STB afectate de șantier Lucian

Va rog sa imi spuneti ce parere aveti despre următoarele propuneri:


-Linia Nr. 368 se modifica astfel:
Tur:
Valea Oltului, str. Valea Oltului, str. Valea Argeșului, Bd. Drumul Taberei (Ramura de Sud), Bulevardul 1 Mai, Strada Locotenent Colonel Constantin Marinescu, Drumul Sarii, str. Razoare, Soseaua Panduri, Strada Profesor Doctor Rainer, Bd. Eroilor, Apoi traseul de baza pana la Piata Romana

Retur:
Traseul de baza pana la Bd. Eroilor, apoi pe un traseu modificat prin str. Doctor Dumitru Bagdasar, Soseaua Panduri, Bulevardul Geniului, Piata Danny Huwe, Bd. Drumul Taberei, Strada Sibiu, Bd. 1 Mai, Bd. Drumul Taberei (Ramura de Sud), Strada Valea Argesului, Strada Valea Oltului, Cu capătul liniei la Valea Oltului.



Linia Nr. 91 se modifica astfel:
Tur: VALEA ARGESULUI, str. Valea Argesului, Bd. Drumul Taberei (Ramura de Sud), Bd. 1 Mai, Str. Sibiu, Bd Drumul Taberei, Drumul Sarii, Sos. Antiaeriana, Sos. Alexandriei, DEPOUL ALEXANDRIA

Retur:DEPOUL ALEXANDRIA, Sos. Alexandriei, Sos. Antiaeriana, Drumul Sarii, Bd. Drumul Taberei, Str. Sibiu, Bd. 1 Mai, Bd Drumul Taberei (Ramura de Sud), Str. Valea Argesului, VALEA ARGESULUI



Linia Nr. 93 se modifica astfel:
Tur: VALEA ARGESULUI, str. Valea Argesului, Bd. Drumul Taberei (Ramura de Nord), Favorit, apoi traseul de baza pana la GARA DE NORD

Retur: traseul de baza pana la Favorit, Apoi pe un traseu modificat prin Bd Drumul Taberei (Ramura de Nord), Str. Valea Argeșului, VALEA ARGESULUI


In momentul sosirii troleibuzelor pe autonomie, traseul 93 se prelungeste tur si retur până in Cartier Constantin Brancusi, pe următorul traseu
Tur: Str. Valea Oltului, Drumul Valea Doftanei, Aleea Pasarea in Vazduh, CARTIER CONSTANTIN BRANCUSI

Retur:CARTIER CONSTANTIN BRANCUSI, Aleea Cumintenia Pamantului, Drumul Valea Doftanei, Aleea Poarta Sarutului, Str. Masa Tacerii, Str. Valea Oltului



Se reînființează linia Nr. 71, care va avea traseul următor:
Tur: VALEA ARGEȘULUI, str. Valea Argesului, Bd. Drumul Taberei (Ramura de Sud), Bd. 1 Mai, Str. Sibiu, Iar de la Favorit Traseu comun cu Linia 93 pana la GARA DE NORD

Retur:traseul de baza pana la favorit, apoi pe un traseu modificat prin Str. Sibiu, Bd. 1 Mai, Bd Drumul Taberei (Ramura de Sud), Str. Valea Argesului, VALEA ARGESULUI



Linia Nr. 221 se modifica astfel:
Tur: GHENCEA, Bd Ghencea, Str. Brasov, Bd. Drumul Taberei (Ramura de Nord), Str Valea Ialomiței, Str. Valea Oltului, Bd. Timisoara, C.E.T VEST MILITARI

Retur: C.E.T VEST MILITARI, Bd. Timisoara, Str. Valea Oltului, Str. Valea Argesului, Bd. Drumul Taberei (Ramura de Sud), Str. Brașov, Bd Ghencea, GHENCEA



Linia Nr. 90 se modifica astfel:
Tur: VALEA ARGEȘULUI, str. Valea Argeșului, Bd Drumul Taberei (Ramura de Nord), Favorit, apoi pe traseul de baza pana la Arena Nationala

Retur: Traseul de baza pana la Favorit, apoi pe un traseu modificat prin Bd Drumul Taberei (Ramura de Nord), Str. Valea Argeșului, VALEA ARGESULUI



Linia Nr. 168 se modifica astfel
Tur: Cartier Constantin Brancusi, Aleea Cumințenia Pamantului, Drumul Valea Doftanei, Aleea Poarta Sarutului, Str. Masa Tacerii, Str. Valea Oltului, Str. Valea Ialomiței, Bd. Drumul Taberei (Ramura de Nord), Apoi traseul de baza pana la Piata Romana

Retur:Traseul de baza pana la Romancierilor, Apoi pe un traseu modificat prin: Str. Valea Ialomitei, Str. Valea Oltului, Drumul Valea Doftanei, Aleea Pasarea in Vazduh, CARTIER CONSTANTIN BRANCUSI.



Linia nr. 105 se modifica astfel:
Tur. Traseul de baza de la Piata Presei pana la Parcul Drumul Taberei, apoi pe un traseu modificat prin: Str. Brasov, Prelungirea Ghencea, VALEA OLTULUI

Retur: VALEA OLTULUI, Prelungirea Ghencea, Str. Brasov, Apoi traseul de baza.

Liniile 69, 173, 385, 137, 138, Regionalele, N116, T11-T16 raman neschimbate.

Linia 268 se desființează, turele se impart in liniile 368 si 168

Linia 668 se desființează, turele se impart in 368, 168, 173, 221, sau unde este nevoie.

Linia 126 se desființează, turele se impart in 368 si 168

 


Re: Reorganizarea traseelor STB afectate de șantier Valentin

Nu vad de ce ai duce troleibuze pe ramura de nord... Exista acum "troleibuz" subteran in cam aceleasi statii. Pe ramura de N acum exista transport electrice nepoluant, troleibuzele trebuie sa ramana pe ramura de S pentru a avea alternativa nepoluanta/electrica. N-are sens, sa impartim troleibuzele de pe 93/90 si sa creem noi trasee, care prin natura traficului, nu vor face fata..

93 - ramura de S si de acolo de la V. Argesului poate sa ajunga in cartier Brancusi.
71 - d.p.m.d.v. cam inutil daca lasam 93 pe ramura de sud...
# pentru gara de nord , cei de pe ramura de N au metroul ca alternativa viabila. Si daca e sa plece cineva cu trenul, cu siguranta nu pleaca fix pe fix cu timpul... isi lasa o marja de timp.
90 - cel putin in D.Taberei nu cred ca e cineva nebun sa il ia pana la National Arena/Mega Mall. Acum cu M5, cred ca e nebunie curata. Singurul lucru e ca ajuta in cartier pe conexiunile clasice, Parc D.Taberei, Favorit pentru conexiune cu M5, etc. Consider ca mai bine s-ar elimina si redistribui troleibuzele intre 69 si  66, fiind mai utile. Acum cu M5, de la Eroilor astepti fie M3, fie M1, deci zic ca astepti mai putin la corespondenta pentru Unirii - Dristor, iar la Dristor catre la P-ta Muncii sau P-ta Iancului, functie de zona de interes.

# legat de autobuze, a facut cineva experimentul 168,368 vs M5? C-tin Brancusi - P-ta Romana?  Daca nu, ar fi interesant de vazut cat se face cu fiecare la ora de varf vs ora obisnuita. Asa ne putem da seama cum ar fi mai bine pentru transportul poluant.

 


Re: Reorganizarea traseelor STB afectate de șantier motherplayer

Legat de ultima intrebare : a facut cineva experimentul Drumul Taberei - Romana prin M5 pana la Eroilor + de acolo 168/368...? E o alternativa putin ciudata recunosc, dar am impresia ca cel putin in afara orelor de varf, poate fi o alternativa interesanta.

 


Re: Reorganizarea traseelor STB afectate de șantier George

Sotia mea face acest traseu frecvent (Valea Argesului - Romana sau Boteanu) si prefera clar 168 sau 268. Asa ca mai usor cu pianul pe scari. Nu este deloc facil si ofertant sa te duci pe jos la metrou, unde astepti (ca de, capete...) ca. 10 minute, apoi metrou Eroilor 2, apoi iesi la suprafata si te sui in 168-ul pe care il puteai lua oricum din fata blocului si ajungeai mai repede.

 


Re: Reorganizarea traseelor STB afectate de șantier Valentin

Stai ca aici e o mica problema de logica.  Noi vorbim de traseu strict Valea Argesului -  Eroilor - Unirii - Romana cu metroul.  Daca ea coboara la Eroilor atunci n-are sens comparatia 168/368 vs M5. Vorbim strict aceeasi plecare, aceeasi destinatie ori full STB, ori full Metrorex.
Si vorbim strict de timpul parcurs, poate parea mai eficient cu autobuzul, dar pana nu avem masuratori clare, nu poti zice ca 168/368 e mai bun. Asa ca te citez "mai usor cu pianul pe scari".

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M5 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2293 forum members have written 421688 posts in 5254 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use