MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM5 Drumul Taberei - Eroilor - Iancului - PantelimonM5 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului

8571 posts, 1225016 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 555 556 557 558 559 560 561  ... 613
 
 

📖 Pagination options
Re: Stiri despre proiect subway guru

Hai mai bine sa ne gandim ce alte <miscari strategice> ar mai fi posibile...
In opinia mea mai mult de sase IVA disponibile fara sa pui in pericol M4 nu prea ai cum sa muti pe M5.
In mod logic ar urma analizarea <la sange> a circulatiei pe M1/3, mai ales <pe ramurile> Militari si Dristor2 din care sa extragi niste bombardele, pastrand cat de cat neafectat tronsonul comun Eroilor-Grigorescu...
Si nici aici nu sunt multe optiuni, una e pendula D2-Crangasi, cealalta e pendula Militari-Eroilor.
La treaba, ca v-am dat destule boabe de rontait!
Alte idei <geniale>???
:bere:

 


Re: Stiri despre proiect George

Stai ca acum o sa sar eu in sus, inclusiv din solidaritate cu @sab si restul...plus ca am o seama de nedumeriri...

1. Ar fi păcat  sa se afecteze circulația  directa Militari - Unirii - A Saligny...e un tronson ff aglomerat până la Unirii - pe care il folosesc si eu ca avarie pe la Gorjului :)) - atunci cand nu e musai sa merg cu masina;

2. IVE disponibile - eventual decent revopsite, cu o minima planificare - ar trebui sa fie mult mai multe de 6...mai ales ca pana acum vreo 7 ani mergeau bine mersi pe M3 si chiar pe M1...

3. Cum adica IVA circula la cale libera?! Nu-mi vine sa cred...unu pt ca circulau intercalate cu BM2 pe toate M1-3 de-a lungul unui deceniu minim...doi pt ca prin 98 cand faceam naveta Eroilor N Grigorescu erau numai ive si era un interval de succedare de numai 1 min 30 sec la Eroilor si pe tronsonul comun...deci cel putin la fel de bun ca cel actual...
Deci ce semnalizare foloseau ivele in anii 80 - 90 si ce semnalizare foloseau cand circulau intercalat cu bm2?!

 


Re: Stiri despre proiect aztec

De ce ar fi nevoie in prim stadiu  de mai mult de 6 IVE?
Stiu...nu e multumitor, dar cred ca ar iesi un interval de 6-7 min...
Problemele apar la capetele bifurcate cu timpul de asteptare, nu pe ramura principala...unde ar fi decent...

 


Re: Stiri despre proiect George

6 min e mediocru, la limita nerentabilitatii ca pasager...dar cred ca fara semnalizare oricum nu scoti mai putin...

Si ultima intrebare la lista de mai sus: ce se intampla cu licitatia aia?!

 


Re: Stiri despre proiect misterr

Poate au vecinii (bulgarii etc.) niște rame de închiriat... I-a întrebat cineva?

 


Re: Stiri despre proiect subway guru

Vecinii bulgari au rame rusesti...
Dupa niste socoteli preliminare ar fi nevoie de un minim de opt trenuri pe M5 pentru o circulatie cat de cat decenta.

 


Re: Stiri despre proiect andrei11

George wrote:
Cum adica IVA circula la cale libera?! Nu-mi vine sa cred...unu pt ca circulau intercalate cu BM2 pe toate M1-3 de-a lungul unui deceniu minim...doi pt ca prin 98 cand faceam naveta Eroilor N Grigorescu erau numai ive si era un interval de succedare de numai 1 min 30 sec la Eroilor si pe tronsonul comun...deci cel putin la fel de bun ca cel actual...
Deci ce semnalizare foloseau ivele in anii 80 - 90 si ce semnalizare foloseau cand circulau intercalat cu bm2?!

1)  Când circulau intercalate IVA / BM --> IVA tot cu cale liberă circula... ;)
2) Acum 20 de ani IVE - le circulau cu Induși, ceea ce permitea un interval de 120 secunde între ele. BM - urile NU știu să circule cu Induși...

 


Re: Stiri despre proiect George

Eu îmi menţin toate întrebările de mai sus  ;)  şi ca fapt divers, dacă cu indusi se circula aşa bine, de ce n-au pus indusi pe M5 şi nu numai, ca sistem de backup? S-ar fi circulat foarte decent până la calendele greceşti, alea în care vin trenuri noi pentru semnalizări noi.
În cazul metroului bucureştean planificarea pare ceva de genul ne uităm în zare, în viitor (10-20 de ani) va merge ok, ce e pe termen scurt şi mediu nu ne pasă, vezi şi porcăria de pe M4.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Stiri despre proiect sab

Nu poti sa pui indusi.
1) este un sistem depasit. Nu stiu daca mai exista furnizori de asa ceva...
2) ar fi fost o investitie care nu se justifica. La fel ca instalarea sistemelor de siguranta specifice M5 pe trenurile BM2/21, pentru ca apoi sa fie demontate si mutate pe trenurile noi, cand vor veni.
Nici macar pe M4, unde IVA este la ea acasa, nu se mai foloseste indusi.
3) Nu poti sa ai doua sisteme de siguranta, mai ales daca sunt incompatibile.

 


Re: Stiri despre proiect orex

Una peste alta, timp de peste 3 ani si jumatate, ATENTIE!, de la ADJUDECAREA CONTRACTULUI, trebuie ca M5.1 sa ”imprumute” trenuri din flota actuala de la celelalte doua magistrale, recte de la M1 si M3. Daca si acum, chiar si la orele de varf, ”delay-ul” e deranjant de mare ( ma refer cu precadere la M1 sectiunea D2-E1 pe care circul), va spori, in timp, si mai mult. Totul e sa ramana, in aceasta perioada, cea mai mare parte din trenuri functionale!!  :cry:

 


Re: Stiri despre proiect bercenicity

E OK! Modernizarea M2 o sa dureze 4 ani.

 


Re: Stiri despre proiect orex

Zici tu ca, in acest rastimp, ramele CAF vor fi redirectionate pe M1/M3?

 


Re: Stiri despre proiect bercenicity

Intai BM2-urile, si daca e cazul si din CAF-uri. RATB/STB style  :popa:
Dar e doar o parere.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Stiri despre proiect sab

Nu, orex intreba de CAF-uri, daca vor ajunge pe M1/3 unele dintre ele...Posibil sa se intample asa, daca se va circula la 6-7 min pe M2

 


Go to page:  1  ... 555 556 557 558 559 560 561  ... 613
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M5 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420801 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use