@sab:
Păi stai că nu e aşa complicat, reţin din discuţiile anilor anteriori, mai ales ce zicea guru, care ulterior s-a dat la fund aproape cu totul (bănuiesc că i s-a atras atenţia să nu mai dea pe goarnă):
- contractul FIDIC roşu (aşa fusese scos), dar ANRMAP, în prostia ei a întors şi s-a făcut FIDIC galben care e mult mai prost pt că repartizează riscurile mai ales către beneficiar (sau invers culorile, nu sunt de specialitate);
- iniţial PLS trebuia să fie la Parc, dar apoi PS6 a visat sere şi n-a mai fost loc de PLS, mutat la Academie, mutat proiect staţie Parc din cauza celebrelor sere care nu sunt gata nici azi;
- diverse chestii neprevăzute care au determinat modificarea soluţiilor tehnice, parcă ceva standarde schimbate, nu mai reţin dacă au fost probleme şi în subteran de la Academie;
- nebunia cu staţia Parc, unde Metrorex nu şi-a dat acordul pe suplimentarea valorii lucrărilor, au stat cârtiţele luni de zile în faţa staţiei, apoi antreprenorul a făcut tunelele ca să nu stea cu cârtiţele blocate, dar apoi s-au demontat inelele din zona staţiei, săpate ulterior (singura în această situaţie);
- tăierile de fonduri marca Ponta în 2013, probabil şi în alţi ani;
- pe acest fond intervine însă nesimţirea uriaşă a Astaldi, care, cu toate cele de mai sus, este în culpă pentru ritmul total la mişto în care au lucrat, mai ales din 2015 încoace. Trebuiau penalizaţi contractual zdravăn. Culpa Metrorex nu o anulează pe cea a Astaldi.
Altă întrebare?
