Topic: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
8571 posts, 1227098 views
📖 Pagination options
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
subway guru
Pentru reluarea circulatiei erau doua conditii, Administratia Strazilor sa preia semaforizarea si PMB+Rutiera sa le puna pe 'verde'.
survola wrote:
Vehiculele RATB au revenit la traseele de baza la ora 14.40 in urma finalizarii lucrarilor de metrou in zona Eroilor https://t.co/knGzMKM16U
Pentru reluarea circulatiei erau doua conditii, Administratia Strazilor sa preia semaforizarea si PMB+Rutiera sa le puna pe 'verde'.
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
mcosmin
Avem asa ceva in Bucuresti? Prezenta lor nu prea se simte...
Majoritatea covarsitoare a intersectiilor din Bucuresti dau verde simultan la sensuri ce se intretaie...
Administratia Strazilor
Avem asa ceva in Bucuresti? Prezenta lor nu prea se simte...
sa le puna pe 'verde'.
Majoritatea covarsitoare a intersectiilor din Bucuresti dau verde simultan la sensuri ce se intretaie...
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Robert24
Am tot zis sa arunc o privire pe lista "bulinelor rosii" - ca tot a fost actualizata aici: http://www.pmb.ro/servicii/alte_informa...tizate.pdf
Pe traseul lui M5, pe Kogalniceanu, Elisabeta si Carol sunt 17 cladiri in clasa I, din care 12 sunt pericol public.
Le-am marcat si pe o harta, pentru o mai buna vizualizare a aglomerarilor - cu visiniu sunt cele incadrate ca pericol public.
Enjoy!
Am tot zis sa arunc o privire pe lista "bulinelor rosii" - ca tot a fost actualizata aici: http://www.pmb.ro/servicii/alte_informa...tizate.pdf
Pe traseul lui M5, pe Kogalniceanu, Elisabeta si Carol sunt 17 cladiri in clasa I, din care 12 sunt pericol public.
Le-am marcat si pe o harta, pentru o mai buna vizualizare a aglomerarilor - cu visiniu sunt cele incadrate ca pericol public.
Enjoy!
buline.png (233.99 KB; downloaded 5245 times)
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Baga-le si pe celelalte si se umple harta 'de sange'!
Baga-le si pe celelalte si se umple harta 'de sange'!
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
133 313
Treaba e in felul urmator. Consolidarea teoretic le tine in picioare la un cutremur. Dar dupa urmatorul cutremur or sa fie iar buline. Solutia morala este sa nu ne ascundem prin boscheti ci sa o spunem pe aia dreapta: bulinele sunt un caz loose-loose.
Treaba e in felul urmator. Consolidarea teoretic le tine in picioare la un cutremur. Dar dupa urmatorul cutremur or sa fie iar buline. Solutia morala este sa nu ne ascundem prin boscheti ci sa o spunem pe aia dreapta: bulinele sunt un caz loose-loose.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
TibiV
"Doar 17"... Parfum !...
Adica inca 17 ani sa le consolidam...
Dar daca vine "zgaltaiala cea mare" in cel mult doi ani, cale libera pentru M5 !
OBS.
Pentru cei care sunt mai noi pe forum: diferenta intre bulinele rosii "simple" si cele "pericol public" nu tine de rezistenta la cutremur.
Toate vor cadea la fel.
Doar ca cele "pericol public" nu au doar locatari, au si magazine/teatre/cimematografe (ma rog, aveau, ca le-au inchis...). De aici vine notiunea de "pericol public", in sensul ca in cladirile respective se pot afla la momentul cutremurului un numar mare de "nerezidenti".
Dar indiferent daca sunt "pericol public" sau nu, la fel se vor prabusi peste trecatori...
PS
Robert, de la Izvorul Rece spre Iancului nu mai este niciuna ?...
Robert24 wrote:
Pe traseul lui M5, pe Kogalniceanu, Elisabeta si Carol sunt 17 cladiri in clasa I, din care 12 sunt pericol public.
"Doar 17"... Parfum !...
Adica inca 17 ani sa le consolidam...
Dar daca vine "zgaltaiala cea mare" in cel mult doi ani, cale libera pentru M5 !
OBS.
Pentru cei care sunt mai noi pe forum: diferenta intre bulinele rosii "simple" si cele "pericol public" nu tine de rezistenta la cutremur.
Toate vor cadea la fel.
Doar ca cele "pericol public" nu au doar locatari, au si magazine/teatre/cimematografe (ma rog, aveau, ca le-au inchis...). De aici vine notiunea de "pericol public", in sensul ca in cladirile respective se pot afla la momentul cutremurului un numar mare de "nerezidenti".
Dar indiferent daca sunt "pericol public" sau nu, la fel se vor prabusi peste trecatori...
PS
Robert, de la Izvorul Rece spre Iancului nu mai este niciuna ?...
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
133 313
De la Izvor spre Iancului regimul mediu de inaltime scade. "Provocarile" ar fi Viteazu si Instalatii, dar asta din urma apare ca fiind consolidata.
P.S. Buline sunt in hartii alea expertizate. In realitate sunt de 3 ori mai multe. Pe putin. Cum metroul trece pe langa toate ar trebui expertizate toate? Si in momentul ala chiar asteptam cutremurul, ca nu cred ca are cineva chef sa bage un tren de bani in ele ca dupa cutremur sa fie din nou o problema.
De la Izvor spre Iancului regimul mediu de inaltime scade. "Provocarile" ar fi Viteazu si Instalatii, dar asta din urma apare ca fiind consolidata.
P.S. Buline sunt in hartii alea expertizate. In realitate sunt de 3 ori mai multe. Pe putin. Cum metroul trece pe langa toate ar trebui expertizate toate? Si in momentul ala chiar asteptam cutremurul, ca nu cred ca are cineva chef sa bage un tren de bani in ele ca dupa cutremur sa fie din nou o problema.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
cris_m
Vrei sa vezi ce misto se tine liceuțul meu? Rezista la 8.9 grade, fiind consolidat in 2009... Am fi vrut noi "vitejii" sa scapam asa usor de el
133 313 wrote:
"Provocarile" ar fi Viteazu si Instalatii, dar asta din urma apare ca fiind consolidata.
Vrei sa vezi ce misto se tine liceuțul meu? Rezista la 8.9 grade, fiind consolidat in 2009... Am fi vrut noi "vitejii" sa scapam asa usor de el
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Luati mai baieti lista completa nu asa la 'pe alese', meniul de cantina nu de 'a la carte' la restaurant de luxe!
Dupe care, vorba lu' treispe-trei, adaugam si desertul 'bonus'!
Luati mai baieti lista completa nu asa la 'pe alese', meniul de cantina nu de 'a la carte' la restaurant de luxe!
Dupe care, vorba lu' treispe-trei, adaugam si desertul 'bonus'!
- Robert24
-
Posted:
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Vezi ca e mult de lucru, ar putea dura o saptamana intreaga...
Vezi ca e mult de lucru, ar putea dura o saptamana intreaga...
- George
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
George
Guru dar apropo termene taman cu metroul de la mine din cartier ati dat-o rau in bara, vreo 4 ani in plus...
Guru dar apropo termene taman cu metroul de la mine din cartier ati dat-o rau in bara, vreo 4 ani in plus...
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
133 313
Cred ca o sa-mi iau libertatea sa declar inchis sezonul si anul la M5. Cu traficul de ieri cel putin era evident ca betoane n-au cum sa mai ajunga in timp util la magistrala (in special de la General Beton care vin de la hat... Drumul intre Tarlale). Ultimele imagini pe anul asta ceva mai incolo. Urmatoarele la anul.
Cred ca o sa-mi iau libertatea sa declar inchis sezonul si anul la M5. Cu traficul de ieri cel putin era evident ca betoane n-au cum sa mai ajunga in timp util la magistrala (in special de la General Beton care vin de la hat... Drumul intre Tarlale). Ultimele imagini pe anul asta ceva mai incolo. Urmatoarele la anul.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Toate santierele s-au inchis pana la sf Ion conform traditiei!
La Anul si la Multi Ani!
Sa ne vedem sanatosi si voiosi si la bugete grosi!
Sanatate si un an nou cu bucurii tuturor!
______________________
Tocmai tu Brutus???...care stii mai bine ca toti ca am facut tot ce era omeneste si supraomeneste posibil???
Hai sa ramanem optimisti...ca speranta moare ultima si magistrala asta se va face in ciuda oricarori tembeli doar si numai pentru simplul motiv ca trebuie, e necesara pentru oras si e dorita de majoritatea locuitorilor urbei!
P.S.
Sunt convins ca licitatia de trenuri se va anula si apoi relua exact cum ai spus tu acum...n'shpe ani!
Toate santierele s-au inchis pana la sf Ion conform traditiei!
La Anul si la Multi Ani!
Sa ne vedem sanatosi si voiosi si la bugete grosi!
Sanatate si un an nou cu bucurii tuturor!
______________________
George wrote:
Guru dar apropo termene taman cu metroul de la mine din cartier ati dat-o rau in bara, vreo 4 ani in plus...
Tocmai tu Brutus???...care stii mai bine ca toti ca am facut tot ce era omeneste si supraomeneste posibil???
Hai sa ramanem optimisti...ca speranta moare ultima si magistrala asta se va face in ciuda oricarori tembeli doar si numai pentru simplul motiv ca trebuie, e necesara pentru oras si e dorita de majoritatea locuitorilor urbei!
P.S.
Sunt convins ca licitatia de trenuri se va anula si apoi relua exact cum ai spus tu acum...n'shpe ani!
📖 Pagination options