Topic: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
8571 posts, 1219962 views
📖 Pagination options
- orex
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
orex
Si dinspre sud exista leagaturi RER. Spre Versailles legaturile se fac dinspre sud
Si dinspre sud exista leagaturi RER. Spre Versailles legaturile se fac dinspre sud
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
Robert24
Gigel ăsta la fiecare câteva zile se uită în zațul de la cafea și mai scoate câte o dudă...
Chiar nu realizează cât de penibil e???
t530 wrote:
http://www.digi24.ro/stiri/actualitate/s ... r-680742Șeful Metrorex: metroul Drumul Taberei, gata la jumătatea anului viitor
Marin Aldea, șeful regiei de transport cu metroul, spune că își propune să dea în funcțiune secțiunea Eroilor-Drumul Taberei spre sfârșitul trimestrului 2 din 2018.
Prima secțiune a noii magistrale de metrou, respectiv a cincea, Eroilor — Drumul Taberei, are 87% din lucrările de structură terminate și circa 25% din finisaje.”Ne propunem ca până la finele acestui an — trimestrul 1 anul viitor să terminăm complet lucrările de structură și finisaje, așa încât, spre sfârșitul trimestrului 2 din 2018 ne propunem, subliniez, ne propunem, să punem în funcțiune cu călători această secțiune, acest tronson de metrou”, spune Aldea într-un interviu acordat Agerpres.
El afirmă că porțiunea în cauză trebuia definitivată în 2015 însă respectarea termenului nu a fost posibilă căci finanțarea acordată a fost insuficientă. ”A început în 2011. Până în anul 2013, semestrul 2, finanțarea pentru acest proiect a fost asigurată în cadrul unui acord de împrumut pe care Guvernul României l-a semnat cu Banca Europeană de Investiții, cu Ministerul Finanțelor Publice — Metrorex fiind agenție de implementare — în valoare de 395 de milioane de euro — valoarea totală a acordului este de 883 de milioane de euro.
Din 2010 — 2011 — 2012 — 2013 primul semestru, valoarea a fost mult subfinanțată și a constituit principalul motiv pentru care ritmul n-a fost conform graficelor stabilite.
După anul 2013, semestrul 2, am obținut finanțare din fonduri europene nerambursabile, astfel că această problemă a finanțării s-a rezolvat și ritmul de realizare a lucrărilor s-a intensificat. Așa cum vă spuneam, la acest moment stadiul este de 85-87% din realizarea lucrărilor de structură și în jur de 25-30% din finisaje”, spune Marin Aldea.
Bugetul pe anul 2017 cuprinde toți banii necesari pentru acoperirea tuturor cheltuielilor aferente acestui proiect. ”Avem circa 843 de milioane de lei, din care 779 milioane de lei sunt fonduri europene nerambursabile”, spune șeful Metrorex.
Gigel ăsta la fiecare câteva zile se uită în zațul de la cafea și mai scoate câte o dudă...
Chiar nu realizează cât de penibil e???
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
Florinds
Haha Robert, sunt stiri aici.
Aldea mananca ciocolata, lucrarile la M5 au inceput sa mearga prost atunci cand a venit Ponta in 2012, pentru ca nu era de acord cu firmele de casa ale lui Boc si gasca si le-a taiat finantarea. Numai ca nu a pus nimic in loc si pana la urma tot cu alea a mers inainte, pierzand doar timpul.
Deci nu cred ca e vorba de 3 ani, ci doar de un an si ceva, prin 2013 intr-adevar au reinceput sa munceasca.
Haha Robert, sunt stiri aici.
Aldea mananca ciocolata, lucrarile la M5 au inceput sa mearga prost atunci cand a venit Ponta in 2012, pentru ca nu era de acord cu firmele de casa ale lui Boc si gasca si le-a taiat finantarea. Numai ca nu a pus nimic in loc si pana la urma tot cu alea a mers inainte, pierzand doar timpul.
Deci nu cred ca e vorba de 3 ani, ci doar de un an si ceva, prin 2013 intr-adevar au reinceput sa munceasca.
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
mcosmin
Vedeti? Exact ce am spus inainte: Termene total paralele cu universul in care traim. Nici macar nu avem licitatia pt ATC si trenuri, si deja visesza la deschidere si calatori...
Vedeti? Exact ce am spus inainte: Termene total paralele cu universul in care traim. Nici macar nu avem licitatia pt ATC si trenuri, si deja visesza la deschidere si calatori...
- GPS
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
GPS
Da ce IVA nu merge? Daca nu vor avea trenuri noi, astea vor fi cele mai bune pentru aceasta "magistrala", nu BM2.
P.S.: Andrei, cineva din echipa, daca se poate sa mute discuțiile. Mulțumesc.
mcosmin wrote:
... Nici macar nu avem licitatia pt ATC si trenuri, si deja visesza la deschidere si calatori...
Da ce IVA nu merge? Daca nu vor avea trenuri noi, astea vor fi cele mai bune pentru aceasta "magistrala", nu BM2.
P.S.: Andrei, cineva din echipa, daca se poate sa mute discuțiile. Mulțumesc.
- mcosmin
-
Posted:
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
subway guru
Ceasca nu avea nevoie de aprobari de la altii ca le dadea chiar el insusi fara sa intrebe pe prea multi prin preajma...
Goldmund wrote:General_Katana wrote:
Ceasca nu a avut nevoie de atatea aprobari ...
Ti-am raspuns la "Politica.."
Ceasca nu avea nevoie de aprobari de la altii ca le dadea chiar el insusi fara sa intrebe pe prea multi prin preajma...
- t530
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
t530
@subway guru - ce se mai aude la CV Dt34 - Parc?
@subway guru - ce se mai aude la CV Dt34 - Parc?
- sab
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
sab
Pentru ca IVA nu are sisteme de siguranta.
Nu cred ca se incapataneaza nimeni sa bage BM2 pe M5. Parerea mea este ca au ajuns si ei (dupa ce au trecut alegerile) la concluzia ca nu renteaza sa upgradeze BM2-urile la sistemul de siguranta M5 pentru ca apoi sa le aduca inapoi pe M1/M3. Daca le upgradeaza , raman pe M5.
Plus ca (si asta este cel mai important...) nu vor avea cu ce sa transporte surplusul de calatori adus de M5 la Eroilor, daca iau BM2-uri de pe M1/M3.
In concluzie,asa cum am mai discutat de atatea ori, M5 are doar 2 variante de inaugurare :
1) IVA la cale libera/indusi (cred ca este cam exclus)
2) Trenuri noi. Asta insemna cel putin un an din momentul in care licitatia de trenuri devine definiva (fara sa mai poata fi contestata) . De aceea cred ca nici nu s-au mai grabit cu lucrarile dupa ce s-a anulat licitatia de trenuri.
Singura sansa ca M5 sa fie inaugurata putin mai devreme este sa castige licitatia Bombardier sau CAF, pentru ca au modelul aprobat de Metrorex si de autoritatile in domeniu. Trist, dar adevarat, cel putin in privinta CAF...
GPS wrote:
Da ce IVA nu merge? .
Pentru ca IVA nu are sisteme de siguranta.
Nu cred ca se incapataneaza nimeni sa bage BM2 pe M5. Parerea mea este ca au ajuns si ei (dupa ce au trecut alegerile) la concluzia ca nu renteaza sa upgradeze BM2-urile la sistemul de siguranta M5 pentru ca apoi sa le aduca inapoi pe M1/M3. Daca le upgradeaza , raman pe M5.
Plus ca (si asta este cel mai important...) nu vor avea cu ce sa transporte surplusul de calatori adus de M5 la Eroilor, daca iau BM2-uri de pe M1/M3.
In concluzie,asa cum am mai discutat de atatea ori, M5 are doar 2 variante de inaugurare :
1) IVA la cale libera/indusi (cred ca este cam exclus)
2) Trenuri noi. Asta insemna cel putin un an din momentul in care licitatia de trenuri devine definiva (fara sa mai poata fi contestata) . De aceea cred ca nici nu s-au mai grabit cu lucrarile dupa ce s-a anulat licitatia de trenuri.
Singura sansa ca M5 sa fie inaugurata putin mai devreme este sa castige licitatia Bombardier sau CAF, pentru ca au modelul aprobat de Metrorex si de autoritatile in domeniu. Trist, dar adevarat, cel putin in privinta CAF...
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
mcosmin
Chiar daca ar castiga Bombardier sau CAF - presupunand ca Bombardier nu a schimbat suficient de mult modelul de acum 10 ani - tot nu are importanta, pt ca trebuie testat sistemul ATC, si deci testarea prototipului se poate face concomitent. Acum e momentul perfect sa se treaca la un model nou ultramodern de tren, mai ales ca depoul va fi separat.
Daca era o licitatie la care trebuia sa castige dedicat Bombardier, aia a fost licitatia pt trenurile CAF.
Este fizic imposibil sa se respecte tremenul dat de Pacala.
Chiar daca ar castiga Bombardier sau CAF - presupunand ca Bombardier nu a schimbat suficient de mult modelul de acum 10 ani - tot nu are importanta, pt ca trebuie testat sistemul ATC, si deci testarea prototipului se poate face concomitent. Acum e momentul perfect sa se treaca la un model nou ultramodern de tren, mai ales ca depoul va fi separat.
Daca era o licitatie la care trebuia sa castige dedicat Bombardier, aia a fost licitatia pt trenurile CAF.
Este fizic imposibil sa se respecte tremenul dat de Pacala.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
sab
Model ultramodern ? Cine este dispus sa plateasca asta ?
Pana la depou mai avem vreo 20 ani de lucrari...Sau te referi la parcarea de la Valea Ialomitei cand spui "depou" ?
Model ultramodern ? Cine este dispus sa plateasca asta ?
Pana la depou mai avem vreo 20 ani de lucrari...Sau te referi la parcarea de la Valea Ialomitei cand spui "depou" ?
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
mcosmin
Daca am cumpara acum Bombardier, cu siguranta am avea un model upgradat fata de ce avem acum. De asta am zis ultra modern. Tehnologia avanseaza dar pretul ramane la fel. Se numeste evolutie. Doar noi involuam cu CAF...
Daca am cumpara acum Bombardier, cu siguranta am avea un model upgradat fata de ce avem acum. De asta am zis ultra modern. Tehnologia avanseaza dar pretul ramane la fel. Se numeste evolutie. Doar noi involuam cu CAF...
- t530
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
t530
Nu stiu cum vor ei sa deschida anul viitor magistrala. De la inceputul anului pana acum la suprafata se lucreaza foarte anemic si izolat.
Nu stiu cum vor ei sa deschida anul viitor magistrala. De la inceputul anului pana acum la suprafata se lucreaza foarte anemic si izolat.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Magistrala nu se va deschide nici in 2018. Ne-a sugerat guru in subconstient, cine a avut cheia a descifrat mesajul. Stati linistiti la locurile voastre.
Magistrala nu se va deschide nici in 2018. Ne-a sugerat guru in subconstient, cine a avut cheia a descifrat mesajul. Stati linistiti la locurile voastre.
📖 Pagination options