MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM5 Drumul Taberei - Eroilor - Iancului - PantelimonM5 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului

8571 posts, 1200778 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 506 507 508 509 510 511 512  ... 613
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului essco

Acum nici macar nu merge site-ul. Or fi lucrand la el?

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului misterr

S-o fi terminat contractul, și atunci normal că s-a închis și sait-ul...

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului Valentin

Am stat zilele astea si am citit zeci de pagini despre proiectul in sine si simt nevoia sa completez discutia despre "aglomerarea"liniei existente si in mod special al statiilor E1 - PU - PV.
Eu, pe timpul lucrarilor, dar si inainte am utilizat diverse rute ale RATB si am observat urmatoarele:

- Linia 41 la Crangasi (dimineata sens spre PPL, seara spre Ghencea) este arhiplina, d.p.d.v. al coborarii/urcarii la metrou..
- Odata cu acel incident tehnologic de pe Bd. Eroilor au fost deviate autobuzele pe la Opera, unde am observat un lucru: orice autobuz care venea dispre Drumul Taberei se golea semnificativ la statia amplasata temporal  (era ca si cum de la statia respectiva brusc aveai loc si puteai calatorii civilizat) [168,268,368, etc.]
- Linia 69/90/93 in zona Politehnica, acelasi lucru, singura diferenta fiind ca ar mai exista calatori in 69, care ar dori sa ajunga la Universitate (idem cu 368 - Romana)
Sa mai zic de 41 la Lujerului?

Ideea e ca mie personal, mi se pare partial falsa ideea de aglomerare a liniei existente din cauza M5, de ce? Pentru ca acest cartier foloseste deja metroul, doar ca trebuie sa strabata o distanta considerabila cu RATB-ul pentru a ajunge la o statie.. Astfel, magistrala ca intreg (toate tronsoanele), va scadea, partial, din aglomeratia de pe firul Crangasi- D2, pentru ca cei din DT vor putea cobora la Universitate si schimba catre punctul lor de interes, in loc de Unirii/Victoriei , fapt care ar duce la o reducere, chiar si daca mica, a aglomeratiei din statiile PU-PV , pentru ca s-ar crea un nou punct de transfer cu M2. Ma indoiesc ca ar aduce "aglomeratie" mai mare pe M2, ci va ramane constant sau cu o usoara crestere(e vorba de contributia M5 nu a birourilor in constructie) , dar va crea un mic respiro pentru statiile PV-PU (nu ar mai fi logic sa foloseasca Crangasi/Eroilor pentru a ajunge la Unirii/Victoriei pentru a schimba cu M2, cand au transbordare directa la Universitate).
Eu cel putin, daca ar trebui sa strabat orasul de la V la E as folosi cu siguranta metroul si nu RATB-ul, si cred ca multa lume procedeaza la fel (se indreapta catre prima statie de metrou potrivita) pentru simplul motiv ca RATB-ul, mai ales vara, nu face fata d.p.d.v. al conditiilor.

Singurul surplus pentru reteaua existenta ar fi cei care vor renunta la masina personala pentru metrou si ma indoiesc ca vor fi extrem de multi, a.i. sa puna probleme retelei.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Raționament corect, dar vezi că M 5 va ajunge la Universitate nu mai devreme de 2030. Poate chiar 2040 / 50.
Asta evident dacă se menține actuala viteză de lucru.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului Costin

Rationamentul nu e total corect. Sunt multi care acum folosesc auto personal din diverse motive si care se vor reorienta catre metrou. Cu ei se va aglomera reteaua existenta. Poate nu catastrofal, dar se va simti.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului mcosmin

Diferenta e ca un autobuz RATB cara maxim 100 de persoane, in timp ce un metrou de 10 ori mai mult. Desi nr total de oameni va fi acelasi, ei vor veni in grupuri mai mari, care vor fi preluate mai greu.

De asemenea, cei care luau 41 si se convertesc la metrou, nu vor mai cobori la Crangasi, ci la Eroilor. Deci aceiasi oameni care intra prin locuri diferite vor venii toti odata in acelasi loc.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului shoppy

Rationamentul este ca si cum ai spune ca tot cartierul Drumul Taberei de la Valea Oltului pana la Drumul Sarii se urca in 41 si coboara la Crangasi in M1, nu are cum sa fie adevarat, pe langa cei care chiar fac chestia asta sunt si multi care se deplaseaza altfel si acum o sa aleaga M5, deci incarcarea M5 o sa fie incarcarea de la Crangasi si inca ceva in plus.
Iar Eroilor este mult mai aglomerata decat Crangasi, deci daca muti la Eroilor incarcarea de la Crangasi si ceva in plus atunci destul de probabil ca o sa blochezi Eroilor.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului Valentin

Intr-adevar in prima faza (cum e configurat primul tronson) se va aglomera la Eroilor ceva mai mult ca acum, dar eu spuneam de tronsonul DT-Universitate si despre aglomerarea retelei per total si in statiile PU-PV (M2). Aglomerarea retelei existente ar fi doar acel numar de oameni care vor renunta la masina personala in detrimentul metroului.

Plus ca nu toata lumea va parasii brusc RATB-ul si buluc la metrou.. se va face o echilibrare a fluxului preluat de RATB si de metrou.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului George

Reteaua actuala e oricum subutilizata la ore si pe tronsoane semnificative, aglomerarea rezultata din M5 nu ridica probleme care nu pot fi gestionate, dimpotriva, maresc eficienta retelei in ansamblul ei.

Stiu, o sa sara Militariul, dar nu puteti trai doar voi, fratilor  :lol:

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului mcosmin

Doar ca oamenii de pe M5 vor folosi M1/3 fix atunci cand M1/3 sunt aglomerate.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului Valentin

Imi cer scuze daca s-a mai spus pe undeva printre cele 500 de pagini (nu am rabdare sa le citesc pe toate), dar exista SF pentru urmatoarele tronsoane? / schite statie , etc?

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Voi sunteți fix ca cetățenii din 18xx când cetățeanul britanic Richard Trevithick  a construit prima locomotivă cu abur. Cocetățenii respectivului inginer se temeau că se vor sufoca din cauza vitezei cu care urma să se deplaseze trenul.
Guru cred că se prăpădește de râs. Nu degeaba se fac acum ( după un proiect îmbunățit ) lucrările de la Eroilor 1.
Problema se pune altfel.
Cetățenii din Dr.Taberei vor folosi metroul ? Chiar va fi bine, vor trebui mai multe metrouri. E o rezolvare simplă. Și evident M 5 - ul să ajungă cumva la Universitate. Este esențial acest aspect.
De la Universitate poate să ajungă la Iancului ( M 5 ) numai cu încă două stații construite,Moșilor și evidentIancului M 5.
___________
Valentin, prelungirea lui M 5 spre Universitate ( implicit Iancului ) ține strict de culegerea / prelucrarea / depozitarea porumbului.
Deocamdată e  secetă.
malai.jpg (29.3 KB; downloaded 1324 times)

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului Valentin

Multumesc de raspuns! Intrebarea logica este... de ce n-au facut proiectarea de indata ce au inceput lucrarile la primul tronson? Astfel incat dupa terminarea lui sa se apuce de urmatorul tronson?(ar fi trebuit asigurarea cu malai pentru tot?)  Probabil s-a mai discutat acest lucru si mi pare rau, dar unele raspunsuri se afla intre 500 de pagini .... Cat despre sectionarea in tronsoane, inca mai sunt 3 sau ultimele doua se transforma in una singura? Intreb pentru ca sunt aproximativ 2-2.5 km de la Eroilor la Universitate si sunt 3 statii , deci nu vad de ce ar dura foarte mult realizarea lor (fata de 10 statii ca acum + depou ) . Stiu ca sa discutat despre problema cu transportul in comun, dar alternative exista pentru Bd. Elisabeta, aceea fiind Unirii- Splai - Opera, astfel incat sa lucreze fara deranj..
Imi pare rau daca reiau subiecte deja discutate..

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Rezumat
Următorul tronson ar trebui să fie Eroilor - Iancului.
Guru ( subway guru) probabil că deja a proiectat stațiile, implicit toate studiile geologice, de deviere ale traficului, etc, etc sunt făcute.
Problema e la bani.
Prin bani înțeleg și consolidarea tuturor blocurilor cu probleme  de pe traseu.
O porțiune foarte delicată cu consolidarea clădirilor este porțiunea de la Biserica Armenească la Moșilor.
Așadar așteptăm banii. De precizat că  o parte din bani trebuie redirecționați și spre M 6, sunt presiuni să se realizeze și legătura cu aeroportul Otopeni.
Bani, bani, bani. Mai degrabă lipsa lor.

 


Go to page:  1  ... 506 507 508 509 510 511 512  ... 613
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M5 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419428 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use