MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM5 Drumul Taberei - Eroilor - Iancului - PantelimonM5 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului

8571 posts, 1225022 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 549 550 551 552 553 554 555  ... 613
 
 

📖 Pagination options
Re: Stiri despre proiect micutzu

Scrie in reportajul de mai sus facut de cei de la Digi.Eu de acolo am preluat informatia.La detalii tehnice nu ma pricep ca nu lucrez in domeniu.

“ De viitorul luminos al stației Orizont e legată și o posibilă soluție, în condițiile în care stațiile de la Eroilor și Academia Militară „nu au cum să fie gata până în decembrie”, după cum afirmă constructorii.

Soluția e una de avarie. De compromis. Care nu ar rezolva mare lucru, dar măcar le-ar da oficialilor un motiv în plus să taie o panglică.

Astfel, magistrala ar putea fi inaugurată în decembrie, dar metroul să circule până la stația „Orizont”, care ar deveni, provizoriu, „cap de linie”.

„E posibil să îi dea drumul pe un fir”, explică un constructor. „Îi dă drumul, schimbă macazele și merge în sistem pendul. Se oprește aici, că lucrările de la Academie și Eroilor sunt cu mult în urmă, au început și târziu la ele. Dar, în rest, de la Râul Doamnei, toate astea până aici, la Orizont, sunt cam gata. Dar, chiar și așa, nu știu când zic ei în decembrie, că acum s-a schimbat și guvernul. Pleacă ai noștri, vin ai noștri. Niște nenorociți. Toți!”, răbufnește omul, înainte de a coborî în măruntaiele pământului, departe de lumea dezlănțuită de la suprafață.

Cu alte cuvinte, metroul din Drumul Taberei poate fi, teoretic, inaugurat în decembrie 2019, dar el se va opri tot în Drumul Taberei. Cel puțin până la terminarea lucrărilor de la stațiile Eroilor și Academia Militară.

Și, în esență, ar fi vorba doar de o cârpeală.

„Da, categoric, fără automatizare, teoretic, s-ar putea să faci metroul să se deplaseze în sistem pendul până la Orizont”, spune Ionuț Ciurea, de la Prof Infrastructura. „În acest caz, magistrala s-ar putea deschde, fără a mai fi nevoie de sistemul de automatizare”.

Teoretic este posibil, dar practic ar fi tot haos:

„Sistemul pendul înseamnă intervale de succedare extem de mari”, spune Ciurea. „Mai mult te enervezi”.

„În mod normal, ca să ai un interval de succedare decent între trenuri și să nu trebuiască să faci pendule și alte minuni, trebuie sistemul de automatizare. Ăsta nu o să fie gata în decembrie, asta e cert”, spune reprezentantul Pro Infrastructura.

Cu alte cuvinte, varianta ca metroul din Drumul Taberei să se oprească tot în Drumul Taberei (la Orizont) este proastă, dar aplicabilă. “

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Stiri despre proiect sab

Clar este o aberatie sa te plimbi cu metroul in cartier. De obicei, daca se inaugureaza partial, se inaugureaza invers, de la punctul in care este legatura cu restul retelei catre capatul de linie. Ca sa aiba sens sa il folosesti.
Nu trebuie sa plecam urechea la parerea unui "Dorel". t530 nu a citat pasajul aberant respectiv.

 


Re: Stiri despre proiect Adrian Rosca

Ionut s-a hazardat cand a facut afirmatia ca trenurile ar putea circula in sistem pendula pana la Orizont. Pe unde le bagi in subteran, daca mai sunt portiuni (chiar scurte) de sina lipsa?

 


Re: Stiri despre proiect orex

Pe unde au fost introduse si pana acum, pentru ”plantarea” caii de rulare, adica prin intermediul ”interstatiei” Eroilor 1- Eroilor2”. N-as crede ca pana la R. Doamnei sau V. Ialomitei s-au introdus sinele prin alta parte si drezina a fost doar...”in probe”, de decor!! ;)
Sunt convins ca nu montarea sinei e problema capitala, ci lucrarile nefinalizate si invocate anterior (recte cele doua CV-uri, care nu mai sunt zamislite odata). ;)  :oops:  :oops:  :oops:

 


Re: Stiri despre proiect Adrian Rosca

Compari chestia asta pe care poti sa o iei la subrat cu un tren?  :lol:





In fond, finalizarea caii de rulare e la pachet cu CV-urile, asa ca vorbim practic de acelasi lucru.

 


Re: Stiri despre proiect orex

Tocmai la asta faceam ”aluzie”. Aia...”mica” s-a miscat spre si dinspre... pentru a fii bine pe... si cu ”calea ferata” instalata!!!!  ;)
Da! Din pacate, nu te pot contazice, cele doua CV-uri sunt capitale in a PIF M5.1, asa cum bine trebuia retinut de la un ”coleg de forum” (stie EL cine este)   :), care, in mod repetat, ne-a invocat, din pacate, acest ASPECT!!
Cati au tinut cont de acest lucru? :cry:

 


Re: Stiri despre proiect Adrian Rosca

Oricum, este de retinut ca CV-urile apar pentru prima data intr-un comunicat Metrorex, desi ele sunt pe drumul critic de mult timp:

Lucrările ce mai trebuie finalizate pentru ca linia de metrou M5, tronsonul Drumul Taberei – Eroilor, să poată fi declarată funcțională: lucrări de structură (două centrale de ventilație), lucrări de finisaje (montare șina a 3-a, montare porți de acces, montare lifturi, acoperire accese), sistemul de siguranță și automatizare a traficului”, se arată într-un comunicat al companiei.

 


Re: Stiri despre proiect subway guru

Lasa drezina in pace, mai bine spune-mi cum circula trenul cu portiuni lipsa de sina a treia!
:no:  :no:  :no:

 


Re: Stiri despre proiect punmeister

Tractat de un papuc :rofl: :rofl:

 


  • GAC
  • Posted:
  •  

Re: Stiri despre proiect GAC

In legatura cu centralele de ventilatie, eu nu am putut sa inteleg de ce acestea nu au putut fi inglobate in imensele spatii tehnologice din incinta statiilor, cu atat mai mult cu cat vorbim de interstatii de 450 metri. Ma indoiesc ca o sa se axfisieze calatorii in metrou daca nu o sa fie ventilatie din 200 in 200 de metri in tunel. Ce ma surprinde si mai tare este CV-ul de la Parc Drumul Taberei, ce pare la vreo 50 de metri de peretii mulati ai statiei omonime... ma mir ca nu au facut inca un CV la vreo 50 de metri de DT 34.

 


Re: Stiri despre proiect andrei11

1) Vezi că metri la plural se scriu cu un singur i, nu cu doi.  :yes:
2) Obligatoriu tunelul trebuie să aibă un CV diferit de CV - ul stației. Ideal ar fi ca CV - ul interstație să - l faci cam  la jumătatea distanței dintre cele 2 stații, dar se poate face și într-un cap al tunelului. Am trei  exemple în acest sens, CV - ul interstației D 2 - Muncii care se găsește la începutul tunelului spre D2, CV - ul interstației Muncii - Iancului care se găsește la începutul tunelului dinspre Muncii și CV - ul interstației Iancului - Obor care se găsește la începutul tunelului dinspre Obor.

 


Re: Stiri despre proiect Adrian Rosca

Centralele de ventilatie sunt si statii de pompare si pentru a putea colecta apa din tuneluri se dispun in punctele de minim ale acestora.

 


Re: Stiri despre proiect subway guru

Iar centralele de ventilatie statie+interstatii adiacente lucreaza in tandem, introducere/evacuare in caz de incendiu astfel incat sa nu gazezi cu fum toxic calatori nevinovati, pe diverse scenarii (incendiu in statie, tren incendiat in statie sau interstatie, etc). In lipsa centralei de interstatie aceste scenarii nu se pot aplica, o centrala de interstatie nu poate fi inlocuita de o centrala de interstatie.

 


Re: Stiri despre proiect orex

Sa ne fereasca ”Sfantul” sa vada cineva, pe viu, importanta capitala a unei CV, in afara ca, in conditii normale, primeneste aerul din subteran!

 


Go to page:  1  ... 549 550 551 552 553 554 555  ... 613
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M5 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420801 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use