MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM5 Drumul Taberei - Eroilor - Iancului - PantelimonM5 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului

8571 posts, 1218832 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 434 435 436 437 438 439 440  ... 613
 
 

📖 Pagination options
Re: Stiri despre proiect mcosmin

subway guru wrote:
Ca sa prinda si achizitia de trenuri?
:mrgreen:



Deci M5 se amana foarte subtil (se intarzie intentionat lucrarea) pana cand e gata licitatia pentru trenuri? S-au lovit cumva metrorexii la cap si au inceput sa ia deciziile corect?
:bere:

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou andrei11

1) Daca raspunzi la o interventie de dinaintea ta nu mai cita interventia respectiva ca se subîntelege.  :D
2) La Valea Argesului nu exista nici un macaz iar macazele de la Romancierilor au urmatoarea configuratie, configuratie ce nu lasa loc de manevre prea multe pentru metrourile care eventual ar merge << pe falsa >> spre V. Argesului sau ar veni << pe falsa >> de la Valea Argesului.
1-18-2017 11-00-45 PM.png (4.15 KB; downloaded 1412 times)

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului TibiV

Absolut normal...
Din bulau nu poti sa semnezi Legea bugetului...
Cel mult sa dai un SMS "Este OK baieti, da' mai taiati de la investitiile alea cretine..."

 


Re: Stiri despre proiect BodoMinea

mcosmin wrote:
Deci M5 se amana foarte subtil (se intarzie intentionat lucrarea) pana cand e gata licitatia pentru trenuri? S-au lovit cumva metrorexii la cap si au inceput sa ia deciziile corect?


De ce e o decizie așa lăudabilă asta? Sună mai mult a boicotare și nu cred că se apucă cineva să facă asta...  :shock: Adică e minunat că nu o să ia BM-uri de pe M1/3 care fac parte din magistralele „core”. Dacă nu privim deschiderea unei magistrale ca un publicity stunt care necesită trenuri shiny, ci ca un proiect de infrastructură util călătorilor... chiar nu s-ar putea circula cu IVA pe acel tronson, care o fi el, complet sau nu care se deschide? Eventual cu semnalizare „legacy” -> sunt atâtea IVE cu INDUSI la Militari...

Totuși M5 nu e vreo magistrală care să străbată orașul pe o anumită axă sau între puncte de interes major, cea mai mare parte din fluxul de călători o să aibă același scop ca pe M4: să ajungă la capătul magistralei, unde este schimbarea și respectiv la celelalte magistrale, sau dinspre celelalte magistrale, deja suprasaturate, la Eroilor și din nou spre cartier în funcție de ora de vârf... deci este un racord.

Sacrificarea trenurilor care țin intervalul în parametrii decenți ar denota o stupiditate extraordinară. Deschiderea parțială sau totală a M5 după ce s-au finalizat lucrările și s-au instalat toate instalațiile de siguranță necesare este o idee bună dacă își pun prioritățile în ordine și se încumetă să bage IVE (hai poate și spălate puțin dacă tot se insistă atât pe „uzura” asta morală și imaginea noii magistrale)... oricum mai avem mult de așteptat și nu știm ce le va bubui mintea.

 


Re: Stiri despre proiect mcosmin

Am mai discutat de ce nu pot circula IVA acolo. E chestie de bun simt, nu faci magistrala pe bani europeni ca apoi sa incalci directivele europene

Sa pui indusi doar pt un an-doi e o pierdere de bani.

 


Re: Stiri despre proiect punmeister

@mcosmin
Da, si cand o crapa o IVA pe M1 sau M3 la ora de varf sa vezi ce distractie iese. Asta in cazul in care le pun pe cele din lotul "nefiabilizat".
Pe M5 pana la venirea trenurilor noi ar trebui o modernizare pe bune a ramelor IVA, cu actionare in CA cu invertor si motoare asincroane si respectiv schimbari de design al interiorului, cum a avut 183, rama macheta a celor de la Alstom. Ar trebuie sa fie chiar nesimtiti sa tina M5 inchisa doar pentru ca "nu au trenuri noi".
Dupa cum a spus si Bodo, BM-urile si CAF-urile trebuie sa ramana pe magistralele core ale sistemului, adica pe M1, M2 si M3. Si o sa vezi ca odata cu deschiderea lui M5 cererea o sa creasca pe M1 si M3 avand in vedere ca M5 se "varsa" in M1/3 la Eroilor, la fel cum M4 acum se "varsa" in M1 la Basarab.

PS: Chiar e necesar Indusi? Avand in vedere ca IVA a putut primi instalatii ATC Dimetronic cand s-a inaugurat M4, asa pot primi si alte instalatii de ATC, chiar si de la Bombardier.

 


Re: Stiri despre proiect mcosmin

Solutia corecta e sa nu deschida M 5 pana nu au trenuri, nu sa puna IVA pe M 3.

Modernizare IVA: Asteapta tu mult si bine. Sunt atat de depasite ca mai repede le refaci de la 0. Dimetronicul de pe M 4  functioneaza maxim in regim manual+ATP. In nici un caz nu ATC nivel 3.

 


Re: Stiri despre proiect abc_XC

O chestie de bun simt ar fi fost sa facem de la inceput o licitatie corecta si sa folosim banii europeni in mod inteligent. Am ratat momentul.
Din punctul meu de vedere introducerea IVA pe tronsonul comun M3/M1 ar putea da peste cap intreaga retea de transport in conditiile in care presiunea va creste dupa deschiderea M5. Acest scenariu mi se pare cel mai prost posibil.
In 2017 singurele mele asteptari sunt sa se deschida 1-2 statii cu ocazia "Ziua Portilor deschise" :mrgreen:

 


Re: Stiri despre proiect punmeister

Corect, daca se facea licitatia in mod corect si civilizat, fara spaga si fara 60% pret si 15% performante tehnice, anul acesta livrau primele trenuri catre Metrorex. Acum, Metrorex trebuie sa sufere, nu un cartier care asteapta metroul de ani de zile sau cei care folosesc metroul zi de zi.

 


Re: Stiri despre proiect mcosmin

Ce e facut e facut, nu prea ai ce sa mai faci.

 


Re: Stiri despre proiect George

Ba da, IVA cu Dimetronic sau luate BM-uri de pe restul magistralelor.
Nu e normal ca unii sa aiba un grafic optim iar altii nimic.
Asta este, impartim ce avem pana cand se cumpara trenuri noi.

Repet, ideea de a tine M5 inchisa e o dementa si o dovada de un egoism mental feroce, incetati cu porcariile astea.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Stiri despre proiect sab

George, gandirea asta gen "'sa moara si capra vecinului'' este paguboasa...Degeaba o sa te falesti in BM2-uri, daca nu o sa ai in ce sa te sui la Eroilor. Nu este nicio dementa, decat sa blochezi si M1+M3, mai bine NU. Si se pare ca si ei si-au dat seama. Asta este situatia, trebuie sa o intelegem in complexitatea ei. Altfel o sa ai metrou, dar nu iti va folosi la absolut nimic. Si asa, pana la Eroilor nu iti este de mare folos, dar daca baga IVA pe M1/M3 nu te vei putea sui la Erolor la ora de varf. ACUM, cu toate BM2-urile, avem deficit pe M1+M3 la ora de varf cu interval de succedare de 5-6 min pe fiecare magistrala . Cand se va inaugura M5 va trebui sa transportam mai multi calatori. Cu ce, daca duci BM2-urile pe M5 ??????.
By the way, nimeni nu are grafic optim la ora de varf. Nici macar M2, cu cele 2 minute...Iti inteleg frustrarea, dar trebuie sa fim pragmatici. Cum n-a murit nimeni 30 ani pana a inceput constructia, cum n-a murit nimeni in cei 7 ani sau cati sunt de cand se construieste, nu o sa moara nimeni daca nu se inaugureaza acum. Altfel, daca impartim frateste ce avem, va fi JALE...

 


Re: Stiri despre proiect Florinds

Imi pare rau ca va stric bucuria amanarii, dar nu se bateau sefii cu pumnii in piept ca au trenuri si pentru M5?

Daca s-ar cumpara mijloacele necesare RATB si daca se implementeaza banda 1 dedicata RATB, ar trebui sa se reduca aglomeratia. Eu unul renunt la 41 si metrou si voi alege autobuzele + troleele de la Universitate. As ajunge mult mai repede, chiar si acum, in perioada vacantelor ajung mai repede cu RATB si ma lasa si in fata portii.

PS: Pana la urma raspunde cineva pentru trucarea licitatiei? N-am mai vazut/auzit nimic.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Stiri despre proiect sab

Teoretic, ca numar, avem trenuri. Dar IVA ...
Problema este ca nu poti sa le bagi pe M5, din cate inteleg, desi ar fi cea mai convenabila solutie.
Iar daca le bagi pe M3, adio si n-am cuvinte.... Minunatii calatori de pe M5 vor trai o experienta "mai extrema" decat cei de la Unirii sau Victoriei....Vor merge cu trenuri moderne pana la Eroilor, iar de acolo vor lua..autobuzul 104 pana la Unirii. Problema este extrem de complicata...si nu vad iesirea.

 


Go to page:  1  ... 434 435 436 437 438 439 440  ... 613
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M5 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420536 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use