MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM5 Drumul Taberei - Eroilor - Iancului - PantelimonM5 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului

8571 posts, 1218701 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 422 423 424 425 426 427 428  ... 613
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului zapacitu

Astia mai intarziati ca mine nu au apucat decat turul simplu :(

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului survola

La fel și cei harnici (de ora 10.00), nu îți face probleme.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului sab

ByOnu wrote:
exista aceasta teorie in literatura de specialitate? Si eu unul tot magistrale le consider... :

Este inventie pur romaneasca, la fel ca si circulatia pe ambele linii in ambele sensuri;) . Inventie a la Ceausescu, cel care nu mai voia magistrale prin centru. Si urmasii lui sunt foarte inradacinati printre noi.
Pe la altii nu incepi 3 magistrale si nu termini niciuna. Incepi o lucrare , o duci la capat si apoi te apuci de altceva. Dar noi suntem romani si ne plac lucrurile incepute care nu se mai termina...

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului punmeister

Daca pe M5 vor circula BM-uri cum se zicea in presa, ar fi de bun simt sa le faca un redesign al interiorului, adica sa se renunte la scaunele alea care sunt ale :evil: de inconfortabile si alunecoase si sa puna scaune tapitate si bine spatiate, regandit sistemul de bare (numa' sa nu puna gainaria cu bare inflorite in mijloc) si daca se poate, sa se puna 2 geamuri ca la IVA.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului sab

Iti dai seama ca asa ceva NU are cum sa se intample...

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului 133 313

subway guru wrote:
@133 & all
In perioade de campanie electorala genul asta de discutii aluneca foarte usor in 'balacareala'...Asa ca zic si eu ca Trahanache...putzintica rabdare stimabililor!
:bere:

Poi asa ziceam si io dar altii nu si nu, batman, M6, alea alea. Era nice daca se apucau prin septembrie de termoficarea aia la DT21, mai era atat de putin. Acum era acoperit totul, mai ramanea putin canal in intersectia si era liber la niste coloane forate de la DT21 spre DT23. Ata ete, la primavara. Bine ca n-a plouat, n-a nins si se finalizeaza partial-total la Sanitari.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului mcosmin

punmeister wrote:
Daca pe M5 vor circula BM-uri cum se zicea in presa, ar fi de bun simt sa le faca un redesign al interiorului, adica sa se renunte la scaunele alea care sunt ale :evil: de inconfortabile si alunecoase si sa puna scaune tapitate si bine spatiate, regandit sistemul de bare (numa' sa nu puna gainaria cu bare inflorite in mijloc) si daca se poate, sa se puna 2 geamuri ca la IVA.



Scaune tapitate? serios? cu gradul de civilizatie ridicat al calatorului roman? sa zicem merci ca au bare si scaune. Ca am vazut destule maimute care deseneaza barele, fac tractiuni cu cele transversale, arunca tot felul de gunoaie prin trenuri si alte minunatii de genul asta.

Noua ne trebuie tancuri, ca nu stim sa avem grija de ceva frumos.

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului 133 313

Daca am inviat io te-ai gandit sa invii si matale. Este? Si tot cu tembelismele obisnuite... Ma gandesc sa mai iau un concediu ca nu-s pregatit de tampenii iar. Si chiar mi-a priit ultimul. Poate asa se rearanjeaza lucrurile pe fagasul normal si reusim sa tinem linia metroului cat de cat. Era vorba ca terminam cu taiat de ici ca sa punem colo si o lasam mai usor cu comisioanele politice inutile si ciordeala. Dar in continuare unii pistoneaza pentru un M6 care se va finaliza in 2070. Vor sa ia comision la o lucrare care sa se finalizeze dupa ce dau ei coltul. Seems the message has not sinked in. Inca o portie de austeritate-recesiune si ajungem cu parnaia paaana in anii 90 si in cap de lista idolul tau, Tembeliceanu, care vrea derogare UE de la deficitul pe care il gireaza. Dar de data asta pe bune cu recuperari de prejudicii si toate cele. Or else...  :twisted: Masina made in falswagen cu carburant made in gazprom in loc de metrou made in Romania cu energie electrica made in Romania. Si i-am saturat de comisioane.  :lol:
P.S. Hai cu M5 Opera-Universitate-Iancului, M4 Gara-Eroii Revolutiei si un racord din M7 Rahova-Cosbuc-Unirii sau le dau toti banii la petrolistii straini!  :twisted:  :twisted: Si RCA o sa mai pupati prin 2100!

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Pe mine ma depaseste discutia asta  dar recomand cu caldura sa reveniti la subiect.
Multumesc.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului mcosmin

Robert24 wrote:
Ca sa pui trenuri noi pe M1 + M3 iti trebuie cf orarului de azi 19 + 13 + 2R = 34 de trenuri in circulatie, iar daca s-ar dori intervale mai bune ar trebui chiar vreo 40. BM-urile sunt 44.
Ei vor acum licitatie de 26 de trenuri pentru Dr Taberei - Iancului. Nu ai ce face cu un sistem nou pe M1 si M3 atata vreme cat ar ramane si BM-uri.
Pana la urma BM-urile mai au viata lunga si isi fac treaba bine acolo.
Pe M5 sunt perfect de acord ca trebuie introduse IVA pana vor veni trenuri noi. Nu cred ca moare nimeni, macar de asta ar fi singura problema care ar sta in calea deschiderii circulatiei...

Si app, pentru finantare UE, daca iei trenuri noi pt M5, acolo trebuie sa circule!



Teoretic IVA chiar ar putea merge la "cale libera". Directiva europeana spune ca toate trenurile si rutele noi sau modernizate trebuie sa adere la ETCS, dar nu spune nimic despre trenurile care nu sunt modernizate si nici nu adera la ETCS, si nici cum acestea ar putea circula pe o ruta ETCS (probabil intr-un ETCS-0, cu respectarea semnalelor luminoase/sonore);

Metrorex a incalcat deja directiva cat timp IVA a mers pe M3 (M4 este ETCS) . Acum ramane de vazut cat de grele vor fi bilutele la MT cand va fi vorba sa inaugureze linia noua cu trenuri vechi...probabil nu suficient de grele...

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului subway guru

andrei11 wrote:
Pe mine ma depaseste discutia asta  dar recomand cu caldura sa reveniti la subiect.
Multumesc.

Andrei prietene, pe vremuri aveai bunul obicei sa muti 'subito' toate derapajele off-topic la 'carciuma'!
Acum ce ai patit? S-a rupt 'maturoiul'???
8-)  8-)  8-)
S-o fi pus 'bulina' pe taverna???
:lol:  :lol:  :lol:

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului 133 313

Daca am terminat cu marinimia in aprecieri ce (nu)merita romanii din partea fitescui fac io anuntul ca la Eroilor cu Sanitari par sa se fi montat cam toti stalpii (de beton) si se betoneaza trotuarul Derby iar la acces TgN VA presupun urmeaza sa vina scara rulanta, e palanul agatat de tavan. La acces B, DT77B se face drenajul patformei de la intrare. Plus se betoneaza stratul suport pentru armare (beton de egalizare) in acces C la Valea Argesului plus acceasi operatiune la CV Eroilor-AM. Plus s-a ingradit accesul DT15-17 de la Favorit plus la acces C Romancierilor nu mai este decat o carcasa de coloana forata langa foreza. Plus la PSS Opera nu este o foreza asa cum s-a speculat pe aici ci un Kelly Foretis incomplet. Poze mai pe seara daca se elibereaza ringul de postaci. La Parc armaturi noi fara numar, inlusiv capre, coborate in subteran. La acces D se monta o pompa de betoane mobila pe pozitie (se facea traseul de tevi metalice spre subteran). Etc. etc.

P.S. IVA n-o sa intre in comercial pe M5. In primul rand ca M5 nu e la RATB care trimite vagoanele vechi cu roti patrate pe cele mai noi linii si vagoanele cele mai noi pe cele mai proaste linii. Iar in al doilea rand e prea "inflamabila" ca sa te risti sa afumi bunatate de tuneluri noi cu ea. Si cu asta basta.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului sab

Hai ca asta cu afumarea tunelurilor este tare de tot. Daca asta este criteriul dupa care decidem unde bagam IVA si nu unde deranjeaza cel mai putin circulatia, atunci... :popa:

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului 133 313

Da e criteriu, ca teoretic la ora asta trebuia sa mai circule fix nici una. Dar s-au hotarat unii de la Metrorex ca ei sunt haiosi si sa faca putin pe avanpostul antiDNA, omorand o megalicitatie de trenuri pe bani europeni, ca sa aibe motiv sa se planga ce rai sunt procurorii in ideea ca-i credibilizeaza pe locatarii beciului domnesc amatori de magistrale de metrou abonate la firmele casei.  :twisted:
Nu vrem sa se gaseasca vreun cretinel care sa scoata spray-ul pe geamul rem din mijlocul tem si sa jegoseasca tot tunelul.
Sunt suficiente mazgaliturile pe peretii galeriei intre Timpuri Noi si Grozavesti in zonele CV.  :twisted:
In plus ne intoarcem la povestea cu gap-ul. Peroanele vor fi facute pentru trenuri noi.

 


Go to page:  1  ... 422 423 424 425 426 427 428  ... 613
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M5 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420531 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use