Topic: Botezati cele 3 TBMuri care vor lucra la M5
64 posts, 30543 views
📖 Pagination options
- yo3ies
-
Posted:
-
- ANTENA
-
Posted:
-
- 133 313
-
Posted:
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Botezati cele 3 TBMuri care vor lucra la M5
subway guru
Propuneri respinse...se admit numai si numai nume feminine...aviz 'misoginilor'...
Propuneri respinse...se admit numai si numai nume feminine...aviz 'misoginilor'...
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Botezati cele 3 TBMuri care vor lucra la M5
Dr2005
Elena, Roberta şi Elena B. (că doar avem două Elene).
Lăsând gluma la o parte, avem de unde alege: http://ro.wikipedia.org/wiki/List%C4%83 ... %C3%A2niei
Sau am putea să le spunem simplu: 1, 2 şi 3 şi scăpăm de toată tevatura.
Elena, Roberta şi Elena B. (că doar avem două Elene).
Lăsând gluma la o parte, avem de unde alege: http://ro.wikipedia.org/wiki/List%C4%83 ... %C3%A2niei
Sau am putea să le spunem simplu: 1, 2 şi 3 şi scăpăm de toată tevatura.
- George
-
Posted:
-
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Botezati cele 3 TBMuri care vor lucra la M5
133 313
Atunci Inna, Anda si Loredana. Acu' sa le vedem cum "canta"...
Atunci Inna, Anda si Loredana. Acu' sa le vedem cum "canta"...
- DanCld
-
Posted:
-
Re: Botezati cele 3 TBMuri care vor lucra la M5
DanCld
Revenim
Revenim
DanCld wrote:
Regina Elisabeta, Regina Maria si Regina Elena - in ordine istorica. 3 am avut, la fix
- cristianvisan
-
Posted:
-
Re: Botezati cele 3 TBMuri care vor lucra la M5
cristianvisan
1. Moldova, Muntenia, Transilvania se pun ca nume feminine ?
2. Ana, Nadia, Zoe
1. Moldova, Muntenia, Transilvania se pun ca nume feminine ?
2. Ana, Nadia, Zoe
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Botezati cele 3 TBMuri care vor lucra la M5
subway guru
Primele doua TBM-uri de la Crossrail-Londra 'botezate': Phyllis si Ada!
His Royal Highness the Duke of York visited Crossrail's Westbourne Park site to see our tunnelling machines.
His Royal Highness was given a tour of the site and met the Crossrail team that are constructing the tunnels between Royal Oak and Farringdon.
The first Crossrail TBM, Phyllis, has now been moved to Royal Oak Portal. Work is well underway to re-assemble the second TBM, Ada, that will launch from Royal Oak Portal.
Mai multe aici:
http://www.crossrail.co.uk/news/site-ne ... rt-her-dig
Primele doua TBM-uri de la Crossrail-Londra 'botezate': Phyllis si Ada!
His Royal Highness the Duke of York visited Crossrail's Westbourne Park site to see our tunnelling machines.
His Royal Highness was given a tour of the site and met the Crossrail team that are constructing the tunnels between Royal Oak and Farringdon.
The first Crossrail TBM, Phyllis, has now been moved to Royal Oak Portal. Work is well underway to re-assemble the second TBM, Ada, that will launch from Royal Oak Portal.
Mai multe aici:
http://www.crossrail.co.uk/news/site-ne ... rt-her-dig
- DocOctavius
-
Posted:
-
Re: Botezati cele 3 TBMuri care vor lucra la M5
DocOctavius
Nu am putut deschide link-ul datorită blocărilor de la muncă însă din link presupun că numele alese au fost Varvara și Maria sfintele protectoare ale minerilor
Nu am putut deschide link-ul datorită blocărilor de la muncă însă din link presupun că numele alese au fost Varvara și Maria sfintele protectoare ale minerilor
- URANUS
-
Posted:
-
Re: Botezati cele 3 TBMuri care vor lucra la M5
URANUS
Așa cum este obiceiul în lumea întreagă, mașinile de săpat tunele au primit nume. Metrorex a optat pentru nume de sfinte, pentru ca operațiunile să se desfășoare fără incidente neplăcute. Cele două nume alese sunt Varvara și Maria, conform click.ro.
Două utilaje de tipul Tunnel Boring Machine vor săpa în paralel, de la Academia Militară către Drumul Taberei, pe o distanță de 3.900 de metri, conform companiei Herrenknecht, producătoare a mașinilor de forat. Costurile pentru forările efectuate sunt de 267 de milioane de euro, conform tunnellingjournal.com. O a treia mașină ar trebui să facă legătura în subteran cu tronsonul al doilea, Eroilor-Pantelimon.
Tunnel Boring Machine are un cap rotativ de forare de mărimea tunelului ce se construiește, cu dinți foarte puternici, iar pământul forat este trimis către spatele aparatului. Lungimea aparatului este de 70 de metri, iar diametrul frezei este de 6,5 metri, cu 58 de dinți pentru forat. Mașina cântărește 960 de tone și înaintează cu o viteză de 15-30 metri pe zi.
Mașinile de forare care vor lucra la M5 au fost aduse de la Istanbul cu vaporul până la Constanța, iar de acolo cu utilaje de mare tonaj la București. Mașinile au fost folosite la forarea pe sub Bosfor, dar capetele de foraj folosite la București vor fi noi.
Așa cum este obiceiul în lumea întreagă, mașinile de săpat tunele au primit nume. Metrorex a optat pentru nume de sfinte, pentru ca operațiunile să se desfășoare fără incidente neplăcute. Cele două nume alese sunt Varvara și Maria, conform click.ro.
Două utilaje de tipul Tunnel Boring Machine vor săpa în paralel, de la Academia Militară către Drumul Taberei, pe o distanță de 3.900 de metri, conform companiei Herrenknecht, producătoare a mașinilor de forat. Costurile pentru forările efectuate sunt de 267 de milioane de euro, conform tunnellingjournal.com. O a treia mașină ar trebui să facă legătura în subteran cu tronsonul al doilea, Eroilor-Pantelimon.
Tunnel Boring Machine are un cap rotativ de forare de mărimea tunelului ce se construiește, cu dinți foarte puternici, iar pământul forat este trimis către spatele aparatului. Lungimea aparatului este de 70 de metri, iar diametrul frezei este de 6,5 metri, cu 58 de dinți pentru forat. Mașina cântărește 960 de tone și înaintează cu o viteză de 15-30 metri pe zi.
Mașinile de forare care vor lucra la M5 au fost aduse de la Istanbul cu vaporul până la Constanța, iar de acolo cu utilaje de mare tonaj la București. Mașinile au fost folosite la forarea pe sub Bosfor, dar capetele de foraj folosite la București vor fi noi.
📖 Pagination options