MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM5 Drumul Taberei - Eroilor - Iancului - PantelimonM5 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: Devierea traficului in zona lucrarilor

427 posts, 116307 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 23 24 25 26 27 28 29 30 31
 
 

📖 Pagination options
  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Devieri de trafic si inchideri de strazi datorita lucrar Dr2005

Să înţelegem că, momentan, rămâne troleul pe sensul ,,închis" şi maşinile vor circula pe cealaltă jumătate de bulevard?

 


Re: Devieri de trafic si inchideri de strazi datorita lucrar subway guru

Exact!!!
dar e doar temporar...atat cat sa permita inceperea lucrarilor la statie.

 


Re: Devieri de trafic si inchideri de strazi datorita lucrar Victor92

subway guru wrote:
Exact!!!
dar e doar temporar...atat cat sa permita inceperea lucrarilor la statie.


Si dupa?Adio (si) troleibuze in Drumul Taberei ? O varianta interesanta ar fi devierea lor pe Bd.1 Mai , Strada Marinescu C-tin, dar circulatia pe sensul Depoul Alexandria sa fie mutata pe Strada . Lt. Nicolae Gaina. DImineata cand e aglomerat pierd foarte mult timp troleibuzele (Liniile 91,96) cu acel ocol pe Drumul Taberei, apoi dreapta pe Drumul Sarii.

 


Re: Devieri de trafic si inchideri de strazi datorita lucrar subway guru

Nu, era vorba doar de a nu conditiona inceperea lucrarilor de devierea RATB...atat si nimic mai mult...

 


Re: Devieri de trafic si inchideri de strazi datorita lucrar cristi232

Dupa vizionarea acestei poze:
download/file.php?id=66320
nu mai cred ca va exista troleu pe deasupra si metrou in subteran, concomitent. (intre V.Ialomitei si Favorit)
Acele console nu erau in zona santierului!

 


Re: Devieri de trafic si inchideri de strazi datorita lucrar andrei11

Probabil numai pe tronsonul Sibiu / Milea, ar fi vorba de doua statii de metrou / troleibuz. Oricum pe acea portiune nu s-ar concura, troleibuzul si metroul avand alte destinatii, alte trasee.

 


Re: Devieri de trafic si inchideri de strazi datorita lucrar Dominatrix

S-a spus de la bun inceput ca troleibuzul pe ramura de nord ramane...in amintiri. Cum este de altfel, si normal. Deci, nimic nou.
In alta ordine de idei:

Blocaţi în Drumul Taberei: jumătate de oră în staţie după un autobuz

Mai mulţi locuitori din cartierul Drumul Taberei s-au plâns primarului Sectorului 6, Cristian Poteraş, că în urma demarării lucrărilor la magistrala 5 de metrou (Drumul Taberei – Universitate) circulaţia cu mijloacele de transport în comun a devenit insuportabilă din cauza timpului mare de aşteptare în staţie. Şefii RATB promit că problema va fi rezolvată pe jumătate.

Problemele privind modul de desfăşurare a circulaţiei cu mijloacele de transport public în comun în cartierul Drumul Taberei au fost expuse primarului Sectorului 6, Cristian Poteraş, cu prilejul dezbaterii publice privind rectificarea bugetară, organizată la sediul primăriei.

Acestea s-au acutizat, susţin bucureştenii din zonă, după ce au început lucrările la magistrala 5 de metrou Drumul Taberei – Universitate.

“Odată cu începerea lucrărilor la M5 au fost scoase liniile de troleu de pe Valea Ialomiţei şi singurul mijloc de transport public a rămas autobuzul 168 care circulă din jumătate în jumătate de oră. Din acest motiv se adună foarte multă lume în staţie, iar autobuzele sunt pline”, a declarat Constantin Moisă, consilier local sector 6 din partea PSD, care a adăugat că problema transportului cu autobuzul i-a fost semnalată de mai mulţi bucureşteni.

Primarul Poteraş a precizat că a luat deja legătura cu RATB însă nu a primit un răspuns favorabil. “Din păcate, RATB nu ne dă concurs. Au un parc limitat de maşini şi nu fac faţă solicitărilor”, a specificat Poteraş.

În schimb, consilierul local sector 6 de la PDL, Danil Tulugea, care face parte din Consiliul de Administraţie al RATB a menţionat că problema ar putea fi rezolvată, parţial, în perioada următoare. “În şedinţa Consiliului de Administraţie al RATB le-am reamintit această solicitare. Promisiunile directorului sunt că se va reduce la jumătate timpul de aşteptare”, a informat Tulugea.

Mai multe restricţii de circulaţie în Drumul Taberei

Circulaţia RATB în Drumul Taberei a suferit mai multe modificări în ultima perioadă, după ce au demarat lucrările la magistrala 5 de metrou. Astfel, începând de pe 2 martie au fost insitituite restricţii de circulaţie pe Drumul Taberei 34, sensul de circulaţie dinspre str. Sibiu spre str. Braşov. În aceste condiţii, traficul rutier se desfăşoară pe câte două benzi de circulaţie pentru fiecare sens, pe zona rămasă liberă, în dreptul lucrărilor. De asemenea, trecerea pentru pietoni semaforizată şi staţiile RATB vor fi reamplasate la circa 100 de metri faţă de locul actual, către str. Braşov.

Totodată, traficul este restricţionat şi pe Bdul. Drumul Taberei, de la 1 martie până pe data de 1 iunie, în vederea realizării unor lucrări la staţia de metrou “Brâncuşi”. Astfel, circulaţia pe Drumul Taberei este deviată, între străzile Valea Ialomiţei şi Valea Argeşului unde se menţin câte două benzi pe sens.

Tot în Drumul Taberei, începând de joi, 8 martie, de la ora 10.00, va fi restricționată circulaţia şi între Aleea Poiana Sibiului şi str. Sibiu. Paralel cu zona restricţionată se va crea un culoar unic pentru circulaţia vehiculelor RATB, informează Primăria Capitalei.

O staţie nouă de metrou pe M5

Firmele care au câştigat licitaţia pentru metroul din Drumul Taberei au la dispoziţie cel mult 25 de luni pentru executarea tunelurilor şi a structurii şi cel mult 18 luni pentru finisarea staţiilor. Potrivit Metrorex, în 2015 va fi dat în folosinţă tronsonul Drumul Taberei-Eroilor care cuprinde un număr de 10 staţii: Eroilor, Academia Militară, Orizont, Favorit, Drumul Taberei 34, Parc Drumul Taberei, Romancierilor, Valea Ialomiţei – staţie depou, Brâncuşi, Râul Doamnei.

Primăria Sectorului 6 a anunţat, la sfârşitul săptămânii trecute, că M5 ar putea fi extinsă cu încă o staţie, în acest sens urmând să fie purtate discuţii cu Metrorex SA pentru extinderea liniei de metrou până în Prelungirea Ghencea.

http://b365.ro/news/blocati ... n-autobuz/

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Devieri de trafic si inchideri de strazi datorita lucrar Dr2005

Mama lor cu parcul lor limitat cu tot, că au 1000 de Citaro-uri din care circulă sub 800 zilnic, asta cu tot cu rezerve, convenţii (da, RATB face şi asta) şi cele ~ 20 de autobuze care cară copii la circ. Ca să nu mai zic de cele ~ 200 de Rocar + Daf ţinute prin garaje, din care multe în stare de funcţionare (şi care aşteaptă să fie vândute cu 60 bani/kg unei firmuliţe din Giurgiu, deşi kg de aluminiu se cumpără cu minim 35 RON/kg).

 


Re: Devieri de trafic si inchideri de strazi datorita lucrar cristi232

”Erata”:
“Odată cu începerea lucrărilor la M5 au fost scoase liniile de troleu de pe Valea Ialomiţei şi singurul mijloc de transport public a rămas autobuzul 168 care circulă din jumătate în jumătate de oră. Din acest motiv se adună foarte multă lume în staţie, iar autobuzele sunt pline”, a declarat Constantin Moisă, consilier local sector 6 din partea PSD, care a adăugat că problema transportului cu autobuzul i-a fost semnalată de mai mulţi bucureşteni.”
-Costica ar trebui sa-si faca temele, inainte sa deschida gura pacatoasa:
Linia 168 n-a circulat vreodata, de la V ialomitei, pana la Str Brasov, pe latura nord a Bd Drumul Taberei.


”Totodată, traficul este restricţionat şi pe Bdul. Drumul Taberei, de la 1 martie până pe data de 1 iunie, în vederea realizării unor lucrări la staţia de metrou “Brâncuşi”. Astfel, circulaţia pe Drumul Taberei este deviată, între străzile Valea Ialomiţei şi Valea Argeşului unde se menţin câte două benzi pe sens.”
-1 martie 2012- 1 martie 2014

 


Re: Devieri de trafic si inchideri de strazi datorita lucrar andrei11

Dominatrix wrote:
S-a spus de la bun inceput ca troleibuzul pe ramura de nord ramane...in amintiri. Cum este de altfel, si normal.

Nu am fost eu destul de limpede. La acest traseu m-am referit :
3-7-2012 10-20-53 AM.jpg (92.29 KB; downloaded 4091 times)

 


Re: Devieri de trafic si inchideri de strazi datorita lucrar cristi232

Dr2005 wrote:
Mama lor cu parcul lor limitat cu tot, că au 1000 de Citaro-uri din care circulă sub 800 zilnic, asta cu tot cu rezerve, convenţii (da, RATB face şi asta) şi cele ~ 20 de autobuze care cară copii la circ. Ca să nu mai zic de cele ~ 200 de Rocar + Daf ţinute prin garaje, din care multe în stare de funcţionare (şi care aşteaptă să fie vândute cu 60 bani/kg unei firmuliţe din Giurgiu, deşi kg de aluminiu se cumpără cu minim 35 RON/kg).


Saptamana trecuta am vazut 2 Citaro inchiriate de un interlop (de rudele ramase in viata-recte), pt inmormantarea lui.
Evident, mergeau goale, toti prietenii mortului circuland cu 4x4, negre sau de culoare inchisa, cu geamurilii fumurii.

In timp ce, calatorii asteapta cate 30 min, in statie, 168.
Oricum, vreun ratb-ist stie de ce NU se mai spala cu sapun, interiorul autobuzelor?
S-a sistat, in fapt, si acest aspect? Caci in acte sigur, contractul...curge...

 


Re: Devieri de trafic si inchideri de strazi datorita lucrar aztec

De azi a devenit functionala devierea de trafic intre Orizont si Favorit.
Situatia era destul de grava la ora 14.10 pe sensul catre cartier. Banuiesc ca spre seara va deveni critica spre groaznica.
Un plus, politia locala plantase un echipaj in dreptul complexului comercial pt a interzice oprirea si parcarea(unde este interzisa, este si un sediu al politiei locale, dar ei prefera sa ridice masinile dintre blocuri).
Pe traseul vechi a ramas trolebuzul..
Si cu o legatura cu zona...o mutare idioata.. pt ca zona moghioros (partea nord) va fi afectata de metrou, si partea sudica de traficul suplimentar generat de devierile de trafic.

Locul de desfasurare a probei practice a examenului de conducere se muta din fata parcului IOR in fata Parcului Moghioros si a Autogarii Filaret

de Catiusa Ivanov HotNews.ro

Joi, 8 martie 2012, 14:46 Actualitate | Esenţial


Incepand cu data de 15 martie, ​locul de desfasurare a probei practice a examenului de conducere se muta din fata parcului IOR in zona Parc Moghioros, sector 6 si zona strada Constantin Istrate - Autogara Filaret - Alveola Parc Libertatii, sector 4. Serviciul Regim Permise de Conducere si Inmatriculare a Vehiculelor a luat aceasta decizie datorita lucrarilor la carosabil care se executa pe bd. Liviu Rebreanu.

"Calea de rulare a fost redusa la o singura banda, circulatia fiind perturbata, nefiind, astfel, intrunite conditiile minime de siguranta a desfasurarii activitatilor specifice probei practice pentru obtinerea permisului auto. Aceasta decizie a fost luata avand in vedere necesitatea ca examenul pentru obtinerea permisului auto sa se desfasoare in conditii optime si de siguranta atat pentru candidati, cat si pentru ceilalti participanti la trafic", se arata in comunicatul de presa al institutiei.

 


Re: Devieri de trafic si inchideri de strazi datorita lucrar cristi232

Sa caute politia rutiera mai in Nord, o zona pt examene si asa suntem satui de masini scoala in Dr Tab!
Oricum, zona Parc e de 3 ani dedicata examenelor si scolile auto, evitent ca aici isi fac veacul, pe timplul si motorina noastra...
Acum, cu santierul M5, poate e un cap care gandeste si acolo, printre capetele de creta...
Si muta locul de la parc , la Herastrau...spre exemplu sau Primaverii, Floreasca.
Pe acolo, pe unde se tot fac zeci de poduri...

 


Re: Devieri de trafic si inchideri de strazi datorita lucrar ebujie

Azi-noapte pe la 11 era mobilizare puternica de forte in dreptul viitoarei statii Orizont. 3 Masini de la RATB umblau la reteaua troleibuzului, iar muti altii faceau marcajele de deviere a circulatiei.
Ochiometric parca le-au iesit benzile de circulatie mai inguste decat normal. Si nu prea pareau sa aiba vrun gand sa separe sensurile de circulatie

 


Go to page:  1  ... 23 24 25 26 27 28 29 30 31
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M5 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420547 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use