MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM5 Drumul Taberei - Eroilor - Iancului - PantelimonM5 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: Devierea traficului in zona lucrarilor

427 posts, 116312 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 25 26 27 28 29 30 31
 
 

📖 Pagination options
Re: Devieri de trafic si inchideri de strazi datorita lucrar radu73

linia 69 wrote:
radu73 wrote:
In legatura cu sesizarea dumneavoastra, va comunicam faptul ca RATB opteaza pentru mentinerea transportului cu troleibuze pe Bd. Drumul Taberei dupa finalizarea  lucrarilor la  magistrala de metrou.


Acest raspuns este oarecum vag deoarece nu reiese clar pe ce portiune. Poate fi vorba de portiunea dintre Favorit si Razoare ceea ce este adevarat.
Asa cum s-a mai spus nu mai renteaza si troleibuz pe ramura nord in situatia in care ai statia metroului sub cea a troleibuzului. Oricum pana atunci mai este mult.


Era vorba de ramura de nord (am avut 2 si raspunsul a fost identic) ... mai este mult pana atunci ... insa eu vad metroul si o linie de troleibuz ca alternativa ... adevarat ca vreau cat mai putine autobuze ... insa asta e alta discutie ...

 


Re: Devieri de trafic si inchideri de strazi datorita lucrar radu73

subway guru wrote:
Vise, taica, vise... :mrgreen:
Doar daca se desfiinteaza AMTB...!
Troleibuz in paralel peste metrou cu statii dese...imbecilitate totala :cry:


Atunci va fi cu autobuz .. :( .. de ce sa ma obligi sa merg cu metroul ? Inteleg utilitatea dar nu toti il prefera ...

 


Re: Devieri de trafic si inchideri de strazi datorita lucrar subway guru

Pentru ca e ecologic si eficient...si degreveaza traficul de suprafata...vrei nu vrei, asta e viitorul... :mrgreen:
RATB-ul se 'ambitzioneaza in prostie' pentru ca nu sunt in stare sa-si regandesca 'strategia' in noile conditii, sa intrevada care e politica cea mai corecta privind reorientarea transportului de suprafata la punerea in functiune a magistralei de metrou...trebuie ca cineva sa le dea o palma grea peste ceafa groasa...sa-i trezeasca la realitate...ca sunt 'dusi' in trecut... :evil:

 


Re: Devieri de trafic si inchideri de strazi datorita lucrar linia 69

Avand in vedere ca statiile vor avea scari rulante + lifturi pentru persoanele cu handicap nu mai este nicio problema pentru nimeni, nici macar pentru bunici (asa cum vom fi unii dintre noi  :lol: ), nici pentru prichindei nici pentru cei cu bagaje care vor sa plece ..... in concediu, sa zicem.  :D

 


Re: Devieri de trafic si inchideri de strazi datorita lucrar subway guru

'Dinozaurii' mor daca nu se adapteaza...dar si daca se adapteaza se pot transforma in 'crocodili'...!!! :mrgreen:
Eu sper ca RATB-ul va putea sa se 'adapteze' si sa nu 'moara cu lipsa de glorie'...in Drumul Taberei... :ugeek:

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Devieri de trafic si inchideri de strazi datorita lucrar Dr2005

linia 69 wrote:
nici pentru cei cu bagaje care vor sa plece ..... in concediu, sa zicem.  :D

... şi care vor ajunge la Eroilor în 15 minute, unde vor fugi pe scări la altă linie, de unde vor lua un alt tren care îi va ocoli prin Crângaşi pentru a-i duce la Gara de Nord. Pe când de la Moghioroş la Crângaşi faci maxim 15 minute cu 41 şi poţi lua de acolo metroul.
Mai puneţi la socoteală şi intervalele de succedare dintre trenuri. Clar nu vor fi mai mici de 7 minute pe tronsonul comun, pentru că nici Brâncuşi, nici Râul Doamnei nu justifică economic metrou la intervale mai mici de 15 minute (uitaţi-vă la troleibuze şi autobuze... la Valea Ialomiţei ajungeau troleibuzele cu 5 - 6 călători în ele, grosul călătorilor vroia la Piaţa Valea Ialomiţei, adică fix acolo unde nu o să fie staţie de metrou.

 


Re: Devieri de trafic si inchideri de strazi datorita lucrar George

Nu-mi plac afirmatii de genul "capetele nu justifica economic intervale mai mici de 15 minute". Daca va fi asa, atunci mai bine nu construiesc metroul!
Eu stau chiar intr-un capat, si un interval mai mare de 7 - 8 minute pe fiecare ramura si deci 3 - 4 minute pe ramura comuna ar face transportul cu metroul neatractiv. Mai ales pana cand totul se va opri la Eroilor 2.
Dar eu cred ca Dr. Taberei - mai ales cu traficul de suprafata restrans - va genera o cerere mare pentru metrou. Pariu? Vorbim la vreo 6 luni dupa inaugurare...

Cat despre latura economica, dupa cum au mai spus si Domix si subway, sa mareasca tarifele, de acord (chiar cu 2 lei calatoria), dar sa lase o anumita calitate. Care presupune neaparat intervale decente de succedare.

 


Re: Devieri de trafic si inchideri de strazi datorita lucrar linia 69

Dupa terminarea lucrarilor la M5 din cartierul Drumul Taberei sunt convins ca intre Piata Drumul Taberei si Piata Romana si intre Piata Drumul Taberei si Gara de Nord va exista cel putin cate o linie de autobuz (105 pe traseul de baza via Liceul Eugen Lovinescu si 168) pe aceleasi trasee ca si astazi.
Pe ramura nord intre Valea Ialomitei si Piata Drumul Taberei va fi 221 (ideal la 15 minute) si probabil o alta linie noua tot de autobuz pana la Gara de Nord pentru cei ce vor sa mearga pe distante scurte sau pentru amatorii RATB.
Cu metroul, pentru distante lungi gen Drumul Taberei - Eroilor - Universitate si mai tarziu Pantelimon si cu cele patru linii de suprafata (pentru a fi impacati si cei care din diverse motive nu vor metroul) plus troleibuzele de pe ramura sud cred ca toata lumea va fi multumita. Ba as spune ca s-ar putea renunta si la linia 90, de baza este si probabil va fi linia 69.
Din pacate linii precum 61, 69, 90, 91 vor avea "viata grea" odata cu inceperea lucrarilor de la Eroilor spre Universitate datorita inchiderii Bulevardelor Mihail Kogalniceanu si Regina Elisabeta. Probabil cele care vor ramane vor intoarce la Piata Operei.  
Cu parere de rau cred ca reinstalarea retelei de troliebuz pe ramura nord nu mai este utila, sustin transportul electric dar numai daca este justificabil.

 


  • GAC
  • Posted:
  •  

Re: Devieri de trafic si inchideri de strazi datorita lucrar GAC

In 2015, cand speram ca se va incheia santierul la metro, inclin sa cred ca reteaua de troleu nu se va mai reface dintr-un singur motiv: lipsa de trolee. Deja vechile icarus-uri sunt cu un picior in groapa (sau cel putin o buna parte din ele). In 3 ani, cu siguranta ca vom avea si casari, daca nu chiar casare totala a icarusurilor. De asemenea, nu se mai stie nimic de noi licitatii de troleibuze, iar din propunerile neconcretizate, ar fi fost vorba de 50-100 de bucati, in nici un caz 200, cate ar trebui ca sa inlocuiasca icarus-urile. Deci, eu cred ca ne contram degeaba. In Drumul Taberei pe ramura de nord nu vor mai fi trolee, ca nu vor mai exista suficiente troleibuze in stare de functionare. Mai mult, reducerea parcului (prin neinlocuirea troleelor vechi) cu siguranta ca va crea premisele si pentru alte desfiintari de linii de troleibuze.

Dar totusi, daca ar fi sa gandim cu mintea celor din RATB, nu e exclus ca si dupa ce metroul va fi functional, sa vedem o linie de troleu cu intervale de succedare la 25-30 de minute, pentru cei carora le e greu sa coboare cateva scari...

Acum, serios vorbind, daca RATB-ul va dori sa mentina in continuare liniile de troleu existente, in contextul viitoarei casari de 200 de icarusuri, (ca nu stim nimic de vreo achizitie de trolee), e de asteptat ca intervalul de succedere sa creasca semnificativ pe toate liniile.

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Devieri de trafic si inchideri de strazi datorita lucrar 133 313

Inclin si eu sa cred intr-o viitoare reducere a achizitiilor. Mai ales ca unii dau cu vuvuzela la televizor niste deliruri gen gratuitate pe RATB pentru toti. Sa ne fereasca sfantu' de asemenea persoane. Dar om trai si om vedea. Metroul sa il vedem gata first.

 


Re: Devieri de trafic si inchideri de strazi datorita lucrar aztec

Refacerea  retelei nu deranjeaza pe nimeni.
Daca se va si circula pe ea, asta e alta poveste.
Oricum, nu am inteles daca la Razoare va ramane intersectia in configuratia actuala, si daca da, cum se va circula acolo...ma refer la troleu. Gandind asta la faptul ca se apucasera de montat reteaua dupa care au desfintat ce montasera....

 


Re: Devieri de trafic si inchideri de strazi datorita lucrar ByOnu

GAC wrote:
...icarusurilor ... icarusuri...


Ikarus...
;)

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Devieri de trafic si inchideri de strazi datorita lucrar sab

George wrote:
Eu stau chiar intr-un capat, si un interval mai mare de 7 - 8 minute pe fiecare ramura si deci 3 - 4 minute pe ramura comuna ar face transportul cu metroul neatractiv. Mai ales pana cand totul se va opri la Eroilor 2.

7-8 minute este intervalul acum pe M1 si M3 separat (asta cand  se respecta graficul, ca pe M1 mai prinzi si 9-10 min). Tu vrei 4 minute pe racordul Dr. Taberei ? Iti inteleg "interesul", dar cred ca visezi frumos.
Asta este daca nu s-a creat o magistrata adevarata, ci una ramificata aberant pentru o doar o statie.  Dar cum ne plac ramificatiile (vezi pe langa "clasica" M1+M3 mai nou si M4+M6), rezultatul va fi cel asteptat, adica un inteval mare pe "ramuri".

 


Re: Devieri de trafic si inchideri de strazi datorita lucrar George

Am zis cum ar trebui sa fie pt. ca transportul cu metroul sa fie atractiv pentru locuitorii zonei, deci eficient in termenii comparatiei sale cu alte mijloace de transport: cel de suprafata, masina proprie, bicicleta.
Daca stau 10 minute sa astept metroul, deja nu-mi mai convine, in timpul ala ajung cu bicicleta la Dr. Sarii, fara exagerare (pe 1 Mai). Asa imi iau o trotineta si ma duc la Romancierilor, sau fac un km pe jos, macar stiu ca vine repede metroul. Sigur, inconvenientele unor intervale orare mai lungi de 6 minute pe ramuri ar putea fi compensat partial de grafice de circulatie publice si respectate.

La intoarcere, e mai putin grav, pot ajunge de oriunde spre casa, V. Argesului (fost Brancusi) si V. Ialomitei.
Dar repet, daca ne scumpim la tarate (a se citi: curent) degeaba facem metrou. Solutia e scumpirea biletelor pentru ca subventiile necesare sa mai scada.

 


Go to page:  1  ... 25 26 27 28 29 30 31
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M5 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420557 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use