MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM5 Drumul Taberei - Eroilor - Iancului - PantelimonM5 • Discuţii, planuri, ştiriDocumentație tehnică

 

Topic: Despre TBM-uri (Tunnel boring machine)

304 posts, 104677 views
 
Go to page:  1  ... 14 15 16 17 18 19 20 21 22
 
 

📖 Pagination options
Re: Despre TBM-uri (Tunnel boring machine) andrei11

Da, asa se intentioneaza.
Cel mai probabil unul singur.
Pentru ca se intentioneaza ca tronsonul Hasdeu - Universitate  sa inceapa de la Cora. E mult mai logic asa.Deci de la Academie la Hasdeu nu prea ai ce face cu 2 TBM - uri, e suficient unul.
La Eroilor se vor termina  lucrarile cand Eroilor va fi pe drumul critic, nu inainte de Septembrie 2014. ( adica in Septembrie 2014 Eroilor va fi pe drumul critic ).
Asta daca totul se desfasoara normal in cartier si TBM - urile nu se vor opri in vreo statie cu lunile.
Avand in vedere ca Eroilor seamana ca si adancime cu Academiei si ca lungime cu Favorit, ar cam trebui ca intr-o luna -  doua sa inceapa si aici lucrarilein mod serios, adica cu devierea utilitatilor.

 





  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Despre TBM-uri (Tunnel boring machine) sab

Cum se alimenteaza cu energie TBM-urile, avand in vedere ca ele se deplaseaza ? Au un cablu de lungimea interstatiei pe care o vor sapa, pe care il deruleza pe masura ce inainteaza ?

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Despre TBM-uri (Tunnel boring machine) 133 313

Un cablu de energie trifazata pe un tambur? Prins in puncte fixe pe parcurs, se deruleaza singur cand inainteaza TBM...

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Despre TBM-uri (Tunnel boring machine) sab

Deci asa se alimenteaza ? Pentru ca am inteles ca nu "suporta" opririle de curent, care ii dau calculatorul "peste cap", asadar ar trebui alimentat in mod continuu pana ajunge in statia urmatoare.

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Despre TBM-uri (Tunnel boring machine) 133 313

Simplificat... gandeste-te la cordonul retractabil de la aspirator.
Nesimplificat... http://www.clubafaceri.ro/29212/tambur-...44863.html
Ceva in genul probabil.

 


Re: Despre TBM-uri (Tunnel boring machine) danutzu_2910

Nu cred ca este cu tambur deoarece asta presupune contact electric rotativ... ori la tensiunea de alimentare si la curentul consumat de TBM, nu face fata. Alimentarea e pe cablu lung si care are bucle

 


Re: Despre TBM-uri (Tunnel boring machine) andrei11

Aha, ca laperdele.

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Despre TBM-uri (Tunnel boring machine) 133 313

danutzu_2910 wrote:
Nu cred ca este cu tambur deoarece asta presupune contact electric rotativ... ori la tensiunea de alimentare si la curentul consumat de TBM, nu face fata. Alimentarea e pe cablu lung si care are bucle

Pai si podurile rulante la ce tensiune functioneaza?

 


Re: Despre TBM-uri (Tunnel boring machine) danutzu_2910

Podurile rulante, la 380V, alea care sunt prin hale si circula pe sine. La astea sunt 2 variante de alimentare: cu linii de contact ptr fiecare faza, si patine, sau cu cablu cu bucle.
Varianta cu tambur am vazut ca se foloseste la macaralele portal.
Conform specificatiilor spuse de Guru, TBM-ul se alimenteaza cu 110Kv.... Crede-ma, n-ai vrea sa treeci tensiunea asta printr-un contact rotativ...

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Despre TBM-uri (Tunnel boring machine) 133 313

Daca nici macar tramvaiul nu merge pe 380v ma indoiesc ca o face un pod rulant (bine, e curent continuu monofazat versus alternativ trifazat, motoarele au caracteristici de functionare complet diferite etc). Pentru ca nu am acum date tehnice pentru asa ceva o voi lua ca atare.

 


Re: Despre TBM-uri (Tunnel boring machine) subway guru

Alimentarea TBM e la 20kV din statia de 110 a Enel...daca am zis altceva...corectez.

 


Go to page:  1  ... 14 15 16 17 18 19 20 21 22
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Documentație tehnică  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420670 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use