MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM5 Drumul Taberei - Eroilor - Iancului - PantelimonM5 • Discuţii, planuri, ştiriDocumentație tehnică

 

Topic: Despre TBM-uri (Tunnel boring machine)

304 posts, 103105 views
 
Go to page:  1  ... 16 17 18 19 20 21 22
 
 

📖 Pagination options
Re: Despre TBM-uri (Tunnel boring machine) George

Dar mult mai lente, pentru ca destepte sunt doar ele, nu si restul (statii, retele, accese, semnalizari etc. etc.)

 


Re: Despre TBM-uri (Tunnel boring machine) subway guru

Tinand cont ca au stabilit un record european de viteza zilnica de avans le poti caracteriza oricum numai lente nu!
Nu confunda performanta tehnica cu 'baltirea' birocratica de ansamblu a lucrarilor...
:bere:
Cei al Cezarului e al Cezarului, ce-i la mila lui D-zeu e alta mancare de peşte !
:ugeek:

 


Re: Despre TBM-uri (Tunnel boring machine) andrei11

O partidă ( de fotbal ) se câştigă pe golurile marcate, nu e de ajuns să te prezinţi pe teren...

 


Re: Despre TBM-uri (Tunnel boring machine) icee

Ati observat in ce conditii de vreme a fost montat si lansat?

Cand ningea asa, la noi se ardea gazul ca era frig si nu se putea munci..  :twisted:

 


Re: Despre TBM-uri (Tunnel boring machine) shoppy

Al bulgarilor nu este de linie dubla ?

 


Re: Despre TBM-uri (Tunnel boring machine) zapacitu

Pare de gabaritul celor de la noi.

EDIT: Dar nu este. M-am interesat si se pare ca batrana doamna are un diametru de 9.5m, fata de 6.5 la Varvara / Filofteia / Parascheva.

 


Re: Despre TBM-uri (Tunnel boring machine) TibiV

Bulgarii or avea trenuri de metrou etajate... :D

 


Re: Despre TBM-uri (Tunnel boring machine) shoppy

Pai daca este de cale dubla atunci nu este cinstit sa compari viteza liniara, ori inmultesti cu 2 viteza celui de cale dubla ori compari cantitatea de material excavat.

Pana la urma aceasta este situatia republicii bananiere in general, ale noastre sunt mereu ori mai destepte ori mai puternice, niciodata mai rapide, mai bune sau mai ieftine.

 


Re: Despre TBM-uri (Tunnel boring machine) subway guru

Nu-i asa, iti scapa enorm de multe lucruri...
:bere:
Si te-as ruga sa iei in consideratie ca inginerii romani nu sunt in niciun caz mai tampiti/incompetenti/cretini ca cei bulgari, din contra!
Altele sunt cauzele reale ale 'bubei'!!!
:bere:
Romania a produs ani de-a randul generatii si generatii de ingineri 'first class' care au stiut sa faca din rahat bici cu mijloace minimale, din pacate i-am alungat in prostia noastra masiv peste hotare...sa-i imbogateasca si sa-i faca fericiti pe altii...In schimb ne-am supradotat cu procurori, supercontrolori si 'aranjori' de care nu prea are nimeni o nevoie reala...
Toti cu mapa, nimeni cu sapa...
:popa:

 



Re: Despre TBM-uri (Tunnel boring machine) TibiV

Absolut FABULOS !...
Tehnologie de acum 55 de ani... :)
Super !...

De remarcat ca au bagat pickhammer-ul in pamant dupa 18 ani de planificare....
Iar "umbrela" metalica de la inceput este impresionanta...
Si la fel este "mataraia" pe care au gasit-o dedesubt...

 


Re: Despre TBM-uri (Tunnel boring machine) zapacitu

Sa te uiti ce fac acum cu proiectul crossrail. Printre alte dubiosenii (gen trecut cu tunelul printre alte doua structuri subterane), au luat doua tunele de la 1890 si au vrut sa le modifice... iar caramidaria se intarise atat de tare incat se comporta similar unui bloc masiv de roca dura, nu ca un conglomerat simplu cum se asteptau constructorii.

 


Re: Despre TBM-uri (Tunnel boring machine) TibiV

Si uite asa invatam acum cum se vor comporta diverse materiale peste +100 de ani... ;)

 


Re: Despre TBM-uri (Tunnel boring machine) misterr

Dedicație pentru #subway guru:


Miliardarul vizionar Elon Musk a coborat sub pamant. Cum vrea sa degajeze traficul din marile orase, prin tuneluri subterane. VIDEO


[Warning, this may cause motion sickness or seizures] This is a test run of our electric sled that would transport cars at 125 mph (200 km/h) through the tunnels, automatically switching from one tunnel to the next. Would mean Westwood to LAX in 5 mins.

https://instagram.fotp3-1.fna.fbcdn.net/t50.2886-16/18489955_1528500290554592_4935948958284382208_n.mp4


Elon Musk, fondatorul Tesla si SpaceX, a inceput lucrul la cel mai nou proiect al sau. Dupa ce a anuntat productia in serie de masini electrice si dupa ce a trimis navete in spatiu, excentricul miliardar a coborat sub pamant si a inceput sa sape tuneluri pe sub Los Angeles, pentru degajarea traficului, scrie MarketWatch.

Intr-o postare pe contul sau de Instagram, Musk a anuntat demararea lucrarilor pentru transportul subteran si a postat un filmulet cu un vehicul care se deplaseaza cu viteza printr-un tunel.

Potrivit acestuia, primul tunel va pleca de la Aeroportul din Los Angeles si va trece prin Culver City, Santa Monica, Westwood si Sherman Oaks in sudul Californiei, urmand ca tunelele viitoare sa acopere intregul Los Angeles.

Musk a botezat masina care sapa tunelurile Godot, dupa piesa de teatru a lui Samuel Beckett, “Asteptandu-l pe Godot”. Musk a mai anuntat ca acestea vor fi rezistente la cutremure.

Potrivit fondatorului Tesla si SpaceX, tunelurile vor permite ca masinile sa se deplaseze cu 200 km/ora, ceea ce ar reduce timpul de parcurgere a distantei dintre Aeroport si cartierul Westwood de la jumatate de ora la 5 minute.

Miliardarul vizionar Elon Musk a starnit uimire la mijlocul lunii decembrie anul trecut cand a anuntat, prin intermediul contului sau de Twitter, ca planuieste sa cumpere o ''masina plictisitoare'' de sapat tuneluri pentru a rezolva problema circulatiei din Los Angeles, care ii da mari batai de cap.

''Traficul ma innebuneste'', a scris pe reteaua de socializare. El a promis atunci ca va numi proiectul ''The Boring Company'' (Compania plictisitoare), potrivit CNN.

Miliardarul declara, in urma cu un an, la un eveniment Hyperloop - concept lansat de el in anul 2013 pentru transportarea pasagerilor cu viteza foarte mare in capsule ce se deplaseaza printr-un tub de joasa presiune - ca tunelurile sunt o modalitate prin care poate fi rezolvata problema ambuteiajelor in orase.

''Este o idee foarte simpla si evidenta. Poti avea tuneluri la mai multe nivele. Poti avea chiar 30 de nivele de tuneluri si sa rezolvi complet problema ambuteiajului'', spunea pe atunci Musk.

La inceputul acestui an, Amazon (AMZN, Tech30) a primit patentul pentru un sistem de livrare a coletelor prin tuneluri, mai arata CNN.

 


Go to page:  1  ... 16 17 18 19 20 21 22
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Documentație tehnică  • 
Choose destination

Since our 2265 forum members have written 419376 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use