MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM5 Drumul Taberei - Eroilor - Iancului - PantelimonM5 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: Stiri despre proiect

1308 posts, 514975 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 48 49 50 51 52 53 54  ... 94
 
 

📖 Pagination options
Re: Stiri despre proiect orex

Mai simpla, cred ca-i prelungirea M5 prin V Ialomitei! Va cuprinde si C Brancusi care s-a extins substantial si care are o densitate considerabila de concitadini pe metru patrat, poate si Cartierul Latin. Se vrea trafic sau ce ? In rest, spre Domnesti, n-as crede ca e vreo oportunitate de investitie de-o asemenea anvergura. Daca s-ar face M5 pana la linia de centura cu un park&ride, inglobat, ar fi suficient.
PS
N-as miza ca nu era o idee buna. Cei mai multi merg cu 41 pana si de la Crangasi! N-au alternativa in prezent!

 


Re: Stiri despre proiect andrei11

Vor merge cu 41 până la Parc Dr. Taberei dacă vor dori. Asta și în perspectiva M 5 Dr Taberei - Iancului. Era absurd să avem la Ghencea și metrou și 41 și la Parc Dr. Taberei iar metrou și 41.
De la Valea Ialomiței nici nu mi-e clar dacă M 5 mai poate să  ajungă la centură, poate construită eventual încă o stație. Evident că poate să treacă la o adică și pe sub Cartierul Latin la adâncimea de siguranță corespunzătoare.
Oricum o stație la Stadionul Ghencea ar fi compromis eventualal dezvoltare a lui M 5 și cum am precizat mai sus s-ar fi canibalizat cu 41.
___________________
PS : Ca să vedeți ce minte în pioneze avem, în 1989 str Valea Oltului era granița de West a Bucureștiului, mai încolo de ea era câmp.
Ce i-a împiedicat să facă un bulevard cu 3 benzi  / sens + parcare în spic + scuar pe mijloc ?

 


Re: Stiri despre proiect shoppy

@orex, orice mijloc de transport cu program de circulatie de 18 ore pe zi, cu grad de ocupatie peste 80% si grad de taxare al calatorilor de 100% se intretine singur prin propriile incasari, orice institutie intelege asta si orice institutie ar dori sa se implice in asemenea proiecte.
Si mai are si UE interes sa investeasca in infrastructura ca asa creste bursa.
Iar japonezii nu au venit sa dea un imprumut la guvern roman sau la MT care sa il foloseasca la ce cred ei de cuvinta, ei au venit sa dea un imprumut fix pentru metroul din Bucuresti.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Stiri despre proiect sab

orex wrote:
Prin 2009 nicidecum tronsonul actual nu avea statia terminus la Raul Doamnei, ci la capatul actual al lui 41 (Ghencea).

Da, pe atunci M5 avea depoul in Ghencea, nu la Valea Ialomitei. Apoi s-a dezvoltat cartierul ANL, asa ca au zis sa faca o bifurcatie de o statie si un minidepou acolo.
andrei11 wrote:
Prelungirea spre Ghencea ( capătul lui 41 ) era un nonsens, prin limitarea la Râul Doamnei s-a lăsat posibilitatea prelungirii magistralei M 5 spre Domnești.

Da, dupa care s-au mai gandit si au zis ca este mai bine sa prelungeasca pe la Valea Ialomitei, ca impusca doi iepuri (cartierul Brancusi si Prelungirea Ghencea). Asa ca limitarea la Raul Doamnei nu mai are mare sens, sansele de prelungire de acolo sunt foarte mici.
Are sens doar daca s-a lasat loc pentru o magistrala ulterioara Ghencea-Unirii-Alba Iulia-Muncii-Bd Basarabia-... Vesnica nehotarare a romanului..:)

 


  • ClaudiuL
  • Posted:
  •  


Re: Stiri despre proiect t530

https://www.digi24.ro/stiri/actualitate ... ata-884635

În urma apariției acestui material, Primăria Municipiului București a făcut următoarele precizări:

„În zona respectivă se vor executa lucrări la Magistrala 5 de Metrou, ceea ce implică atât construirea tunelului, a stațiilor de acces, dar și mutări ale rețelelor edilitare.

RATB, împreună cu autoritățile publice locale, colaborează cu firma Astaldi și cu Metrorex SA pentru modificarea unor trasee de suprafață, în scopul de a crea condiții de finalizare a lucrării.

În acest sens, Comisia Tehnică de Circulație a Municipiului București a avizat relocarea temporară a liniei 41 de tramvai, precum și a întregului trafic auto pe Str. Brașov (crearea unui by-pass de circulație), până la finalizarea lucrărilor la metrou din zona intersecției Drumul Taberei/ Str. Brașov.

Precizăm că aceste măsuri nu vor afecta călătorii liniei 41, intrucât această își va menține traseul actual, nefiind deviată pe alte artere.

Data începerii și perioada derulării lucrărilor din zona respectivă vor fi comunicate public, la momentul oportun, de instituțiile implicate”.

 


Re: Stiri despre proiect subway guru

V-am prevenit de mult ca ultimele doua lucrari dificile ce urmeaza a fi atacate sunt pasajul acesta si corespondenta E1-E2

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Stiri despre proiect sab

subway guru wrote:
V-am prevenit de mult ca ultimele doua lucrari dificile ce urmeaza a fi atacate sunt pasajul acesta si corespondenta E1-E2

Ce este greu la corespondenta ?

 


Re: Stiri despre proiect orex

@shoppy. BVC Metrorex in 2017 a prevazut subventii de 415.000.000 lei. (vezi http://www.metrorex.ro/Resurse/Organiza ... 202017.pdf). La un calcul simplu inseamna cam 88.000.000 Euro, la un curs mediu de 4,6 lei/euro. Cu banii acestia pot fi achizitionate circa 340 autobuze nearticulate, daca tinem cont ca pretul de achizitie se cifreaza undeva la 260.000 Euro pentru cele mai dotate. (https://www.click.ro/news/national/otok ... e-strazile). Pentru un articulat, Clujul a platit in 2014 cca. 334.000 Euro firmei SOLARIS (vezi anunt de atribuire numarul 147785/27.06.2014). Si nu arata rau deloc.
In acest context, cand cifrele nu ne bat, mai bine s-ar reinnoii parcul de autobuze, tramvaie si troleibuze si pe urma sa se gandeasca PMB la preluarea metroului.
PS
Pe cand un IMPERIO prin Bucuresti? ;)

 


Re: Stiri despre proiect shoppy

Nu vad ce treaba are subventia, si Metrorex si privatii au subventia ca asa zice legea, nu ca sunt buni sau fraieri, si Metrorex o sa continue sa aiba subventia indiferent cine il detine, in rest stiu, Firea e proasta, toti ailalti sunt destepti, Firea distruge totul, toti ailalti fac numai ce trebuie.

 


Re: Stiri despre proiect TibiV

Te cam contrazici....
shoppy wrote:
@orex, orice mijloc de transport cu program de circulatie de 18 ore pe zi, cu grad de ocupatie peste 80% si grad de taxare al calatorilor de 100% se intretine singur prin propriile incasari

Sa nu zici acum ca Mrex are program 17,8 ore pe zi si grad de ocupare 79,6%....
shoppy wrote:
in rest stiu, Firea e proasta, toti ailalti sunt destepti, Firea distruge totul, toti ailalti fac numai ce trebuie.

Ai intrat in fan-clubul blondei ?...

 


Re: Stiri despre proiect andrei11

Intervenție moderator : :bere:
71z0x3beHgL._SL1500_.jpg (35.06 KB; downloaded 1950 times)

 


Re: Stiri despre proiect shoppy

Nu, daca metroul este pe pierdere atunci totul este din pix, daca se vrea profit se poate foarte bine, daca maine s-ar dubla pretul biletelor numarul de calatori tot ala ar fi si daca s-ar vrea s-ar putea reduce trenurile din intervalele neaglomerate cu un program de circulatie facut publc si cu legaturi inteligente(termeni inca nedescoperiti de specialistii MT cu sechele de la CFR Calatori care este pomana de la guvern).

Nu sunt fan Firea, discutia este despre teoria transportului, argumentul cu Firea sau Oprescu sau Basescu sau Vanghelie sau Piedone sau oricine este pueril in sine si nu are ce cauta in discutia asta.

 


Re: Stiri despre proiect TibiV

De acord, nu este vorba de nume...
Dar PMB in sine sufera de ineficienta cronica, atat in treburile proprii cat si ca patron (RATB).
Daca ti se pare ca programul de circulatie si legaturile de la RATB sunt mult mai inteligente decat cele de metrou, nu mai comentez....
La fel in privinta parcului si a liniilor de tramvai.

 


Go to page:  1  ... 48 49 50 51 52 53 54  ... 94
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M5 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420547 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use