Topic: Stiri despre proiect
1308 posts, 518867 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
andrei11
Logica e clară, RATB - ul a fost pus ( aproape ) pe butuci, dacă trece și Metroul la primărie va urma același curs...Habar n-am cauzele, unele sunt clar politice.
Logica e clară, RATB - ul a fost pus ( aproape ) pe butuci, dacă trece și Metroul la primărie va urma același curs...Habar n-am cauzele, unele sunt clar politice.
- ClaudiuL
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
ClaudiuL
Pai, poate o fi vreo ratiune pentru locuitorii adiacenti celor doua statii care nu au nicio vina ca proiectul a fost prost condus.
Traseul a fost conceput sa dreneze o suprafata cat mai mare din DT.
Cu adevarat deranjant la M5, pe langa lentoarea oribila cu care se lucreaza, este ramificatia aia V. I - V. Argesului - Raul Doamnei. Complica inutil executia si mai ales circulatia pentru un ciot de 2 statii. Nu pricep ratiunea, alta decat o extindere la calendele grecesti dinspre Raul Doamnei spre Prelungirea Ghencea.
Pai, poate o fi vreo ratiune pentru locuitorii adiacenti celor doua statii care nu au nicio vina ca proiectul a fost prost condus.
Traseul a fost conceput sa dreneze o suprafata cat mai mare din DT.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
shoppy
"RATB merge prost, deci Firea e proasta, deci orice ii dai lui Firea se distruge" este echivalent cu a spune "Daca o companie merge prost, atunci directorul este prost, si orice alta companie condusa de acel director o sa mearga tot prost" - logica este simplista, se poate foarte bine ca directorul sa fie destept / sa fie capabil sa invete niste chestii dar sa nu aiba nici un interes ca, compania sa mearga mai bine.
Noi zicem ca sa mearga RATB-ul bine, dar care este interesul sa mearga bine?, multe vehicule stau blocate in trafic, oricat de bine ar merge regia tot blocate in trafic o sa fie ca nu dorim sa deranjam soferii, si apoi majoritatea clientilor sunt pensionari care au gratuit deci deja au votul vandut, iar ceilalti clienti sunt clienti din lipsa de alternativa nu din alegere a acestei alternative, si nimeni nu protesteaza din cauza acestei situatii, deci, dpdv al lor, de este nevoie sa se creasca, calitatea serviciului?
"RATB merge prost, deci Firea e proasta, deci orice ii dai lui Firea se distruge" este echivalent cu a spune "Daca o companie merge prost, atunci directorul este prost, si orice alta companie condusa de acel director o sa mearga tot prost" - logica este simplista, se poate foarte bine ca directorul sa fie destept / sa fie capabil sa invete niste chestii dar sa nu aiba nici un interes ca, compania sa mearga mai bine.
Noi zicem ca sa mearga RATB-ul bine, dar care este interesul sa mearga bine?, multe vehicule stau blocate in trafic, oricat de bine ar merge regia tot blocate in trafic o sa fie ca nu dorim sa deranjam soferii, si apoi majoritatea clientilor sunt pensionari care au gratuit deci deja au votul vandut, iar ceilalti clienti sunt clienti din lipsa de alternativa nu din alegere a acestei alternative, si nimeni nu protesteaza din cauza acestei situatii, deci, dpdv al lor, de este nevoie sa se creasca, calitatea serviciului?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
andrei11
Nu, apendicele de la Valea Ialomiței nu avea ce să caute.
În primiul rând au trebuit să construiască minidepoul din Dr. Taberei, a explicat sab de ce.
În al doilea rând și-au lăsat loc de continuare spre Prelungirea Ghencea, știind faptul că la Râul Doamnei vor trebui din nou să subtraverseze apeductul buclucaș. Așa că s-au "blindat" cu două variante, n-ai de unde să știi în viitor ce și cum.
# shoppy, la o adică MT - ul poate face rost de bani mai ușor și pe alte căi decât o primărie, fie ea chiar PGMB-ul
________________
Greșit, indiferent cum ar merge sau nu RATB - ulFirea e o proastă. Vezi și închisul școlilor de azi și mâine, ninsoare abundentă și viscol.
Nu, apendicele de la Valea Ialomiței nu avea ce să caute.
În primiul rând au trebuit să construiască minidepoul din Dr. Taberei, a explicat sab de ce.
În al doilea rând și-au lăsat loc de continuare spre Prelungirea Ghencea, știind faptul că la Râul Doamnei vor trebui din nou să subtraverseze apeductul buclucaș. Așa că s-au "blindat" cu două variante, n-ai de unde să știi în viitor ce și cum.
# shoppy, la o adică MT - ul poate face rost de bani mai ușor și pe alte căi decât o primărie, fie ea chiar PGMB-ul
________________
"RATB merge prost, deci Firea e proasta,
Greșit, indiferent cum ar merge sau nu RATB - ulFirea e o proastă. Vezi și închisul școlilor de azi și mâine, ninsoare abundentă și viscol.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
shoppy
Nu cred ca UE face discriminare intre minister si primarie cand vine vorba de investitii in infrastructura, lucrarea de infrastructura tot aia e indiferent cine o face, deci nu sunt convins ca MT face mai usor rost de fonduri.
Si degeaba face MT rost mai repede sau de mai multi bani, lipsa coordonarii cu PMB creaza pierderi care anuleaza acest avantaj ipotetic.
Nu cred ca UE face discriminare intre minister si primarie cand vine vorba de investitii in infrastructura, lucrarea de infrastructura tot aia e indiferent cine o face, deci nu sunt convins ca MT face mai usor rost de fonduri.
Si degeaba face MT rost mai repede sau de mai multi bani, lipsa coordonarii cu PMB creaza pierderi care anuleaza acest avantaj ipotetic.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
andrei11
Faptul că MT - ul nu se coordonează cu PMB - ul provine dinprostia amândoura.
Nu sunt pentru o economie tip RSR, dar să-ți spun o treabă. Prin 1987 au trebuit să se facă unele modificări importante la o combină de recoltat grâu care dădea rateuri în exploatare. ( nu e asta denumirea ei, dar să fie pe înțelesul tuturor ).
Frate, apăi ne-a adunat partidul pe toți cei responsabili, cercetarea, politehnica ( facultatea pe care am absolvit-o eu --> mecanică agricolă ), Uzina Semănătoarea, fabrica de curele, de rulmenți, de șuruburi, combinatul Galați, noi cei de pe câmp ( eu am lucrat în agricultură pe câmp ) să rezolvăm problema. Cum reușeau atunci să conlucreze diverse ministere / ramuri / etc și acum nu mai suntem în stare ?
Faptul că MT - ul nu se coordonează cu PMB - ul provine dinprostia amândoura.
Nu sunt pentru o economie tip RSR, dar să-ți spun o treabă. Prin 1987 au trebuit să se facă unele modificări importante la o combină de recoltat grâu care dădea rateuri în exploatare. ( nu e asta denumirea ei, dar să fie pe înțelesul tuturor ).
Frate, apăi ne-a adunat partidul pe toți cei responsabili, cercetarea, politehnica ( facultatea pe care am absolvit-o eu --> mecanică agricolă ), Uzina Semănătoarea, fabrica de curele, de rulmenți, de șuruburi, combinatul Galați, noi cei de pe câmp ( eu am lucrat în agricultură pe câmp ) să rezolvăm problema. Cum reușeau atunci să conlucreze diverse ministere / ramuri / etc și acum nu mai suntem în stare ?
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
Puss in Boots
Pt ca poate erau atat obiective si responsabilitati clare cat si penalizari corespunzatoare si dureroase aplicate de o mana forte pt toti cei implicati in lantul trofic? Si in general obraz mai mult (chiar daca socialist).
Pt ca poate erau atat obiective si responsabilitati clare cat si penalizari corespunzatoare si dureroase aplicate de o mana forte pt toti cei implicati in lantul trofic? Si in general obraz mai mult (chiar daca socialist).
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
andrei11
Și ca să închei povestea, s-a descoperit cine era vinovatul, Combinatul Galați care nu putea să producă oțelul cerut...
Mai departe s-a impus politicul, am continuat să fabricăm combine proaste care după 3 - maxim 4 ani trebuiau casate...
_____________________________
O combină originală ( Italiană ) rezista aprox 22- 25 ani fără costuri majore...
Și ca să închei povestea, s-a descoperit cine era vinovatul, Combinatul Galați care nu putea să producă oțelul cerut...
Mai departe s-a impus politicul, am continuat să fabricăm combine proaste care după 3 - maxim 4 ani trebuiau casate...
_____________________________
O combină originală ( Italiană ) rezista aprox 22- 25 ani fără costuri majore...
- ClaudiuL
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
ClaudiuL
Nu este frumos sa se dea vina pe apendice. Nu din cauza lui oricare ar fi el nu este gata metroul. Avem consens ?
Nu, apendicele de la Valea Ialomiței nu avea ce să caute.
Nu este frumos sa se dea vina pe apendice. Nu din cauza lui oricare ar fi el nu este gata metroul. Avem consens ?
- andrei11
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
shoppy
De acord ca din prostia amandorura, si de aici rezulta ca orice solutie de eliminare a prostiei este cu atat mai sortita esecului deoarece trebuie aplicata la 2 entitati diferite, acum daca ar disparea nevoia acestei colaborari mai usor elimi prostia dintr-o singura institutie.
Daca Basescu sau Oprescu ar fi avut la mana banii japonezilor, astazi M6 era jumate gata.
Asta cu Galatiul e la fel cu aia de inventat o noua tabla pentru capacul sticlei de bere ca aia veche spargea gatul sticlei, dupa vreo 3 ani de cercetari in care s-au brevetat vreo 10 tampenii totalmente inutile, s-a ajuns la solutia imbutelierii berii la sticle de 0,5 in loc de 0,33, astfel numarul sticlelor s-a injumatatit, acelasi lucru observandu-se si la numarul de rebuturi, deci productia a crescut, traiasca socialsmul.
De acord ca din prostia amandorura, si de aici rezulta ca orice solutie de eliminare a prostiei este cu atat mai sortita esecului deoarece trebuie aplicata la 2 entitati diferite, acum daca ar disparea nevoia acestei colaborari mai usor elimi prostia dintr-o singura institutie.
Daca Basescu sau Oprescu ar fi avut la mana banii japonezilor, astazi M6 era jumate gata.
Asta cu Galatiul e la fel cu aia de inventat o noua tabla pentru capacul sticlei de bere ca aia veche spargea gatul sticlei, dupa vreo 3 ani de cercetari in care s-au brevetat vreo 10 tampenii totalmente inutile, s-a ajuns la solutia imbutelierii berii la sticle de 0,5 in loc de 0,33, astfel numarul sticlelor s-a injumatatit, acelasi lucru observandu-se si la numarul de rebuturi, deci productia a crescut, traiasca socialsmul.
- sab
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
sab
Cum banuiam... De aceea dureaza asa mult.
Linia tramvaiului 41 va fi deviata in zona intersectiei Drumul Taberei/ Str. Brasov din cauza lucrarilor la Magistrala 5 de metrou, lucrari ce implica construirea tunelului, a statiilor de acces, dar si mutari ale retelelor edilitare, anunta RATB. Aceste masuri nu vor afecta calatorii liniei 41, intrucat tramvaiul isi va mentine traseul actual, nefiind deviat pe alte artere, potrivit RATB.
https://www.hotnews.ro/stiri-administra ... ectati.htm
Cum banuiam... De aceea dureaza asa mult.
Linia tramvaiului 41 va fi deviata in zona intersectiei Drumul Taberei/ Str. Brasov din cauza lucrarilor la Magistrala 5 de metrou, lucrari ce implica construirea tunelului, a statiilor de acces, dar si mutari ale retelelor edilitare, anunta RATB. Aceste masuri nu vor afecta calatorii liniei 41, intrucat tramvaiul isi va mentine traseul actual, nefiind deviat pe alte artere, potrivit RATB.
https://www.hotnews.ro/stiri-administra ... ectati.htm
- orex
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
orex
Daca nu va deranjeaza un remember.
1. Prin 2009 nicidecum tronsonul actual nu avea statia terminus la Raul Doamnei, ci la capatul actual al lui 41 (Ghencea). Pana acolo mai erau preconziate, conform scrierilor vremii, 2 statii (Ghencea si Prelungirea Ghencea). Nu au mai fost cuprinse in licitatia lucrarilor M5, ca de altfel nici segmentul Hasdeu-Universitate 2. Poate Andrei11, care cred ca-i acelasi isi aminteste de discutiile de atunci de pe TRAMCLUB.
2. Trebuie sa fim realisti ca PMB nu are forta financiara sa sustina nici cheltuielile metroului nici investitiile acestuia. Abia gafaie cu subventia RADET. In rest, poate nu stiu eu, dar care sunt investitiile din ultimii doi ani ale PMB pentru imbunatatirea infrastructurii de transport si a materialului rulant pentru bucuresteni? Unde sunt mijloacele de transport, de suprafata, promise? In alta falie temporala!
Daca nu va deranjeaza un remember.
1. Prin 2009 nicidecum tronsonul actual nu avea statia terminus la Raul Doamnei, ci la capatul actual al lui 41 (Ghencea). Pana acolo mai erau preconziate, conform scrierilor vremii, 2 statii (Ghencea si Prelungirea Ghencea). Nu au mai fost cuprinse in licitatia lucrarilor M5, ca de altfel nici segmentul Hasdeu-Universitate 2. Poate Andrei11, care cred ca-i acelasi isi aminteste de discutiile de atunci de pe TRAMCLUB.
2. Trebuie sa fim realisti ca PMB nu are forta financiara sa sustina nici cheltuielile metroului nici investitiile acestuia. Abia gafaie cu subventia RADET. In rest, poate nu stiu eu, dar care sunt investitiile din ultimii doi ani ale PMB pentru imbunatatirea infrastructurii de transport si a materialului rulant pentru bucuresteni? Unde sunt mijloacele de transport, de suprafata, promise? In alta falie temporala!
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
andrei11
Da, sunt același . Prelungirea spre Ghencea ( capătul lui 41 ) era un nonsens, prin limitarea la Râul Doamnei s-a lăsat posibilitatea prelungirii magistralei M 5 spre Domnești. Pe aici sau pe la Valea Ialomiței. Nu îmi mai aduc aminte de discuțiie de atunci, dar ne-a lămurit ( logic ) guru de ce nu e bine ca M 5 să se fi întors spre capul lui 41. Nu mai exista posibilitatea de prelungire în viitor. Despre celelalte probleme nu le stăpânesc, nu mă pronunț.
Da, sunt același . Prelungirea spre Ghencea ( capătul lui 41 ) era un nonsens, prin limitarea la Râul Doamnei s-a lăsat posibilitatea prelungirii magistralei M 5 spre Domnești. Pe aici sau pe la Valea Ialomiței. Nu îmi mai aduc aminte de discuțiie de atunci, dar ne-a lămurit ( logic ) guru de ce nu e bine ca M 5 să se fi întors spre capul lui 41. Nu mai exista posibilitatea de prelungire în viitor. Despre celelalte probleme nu le stăpânesc, nu mă pronunț.
📖 Pagination options