Topic: Stiri despre proiect
1308 posts, 519707 views
📖 Pagination options
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
subway guru
Problema e aceeasi veche si de demult...sa fie si cineva dispus sa finanteze acest gen de vise...
Problema e aceeasi veche si de demult...sa fie si cineva dispus sa finanteze acest gen de vise...
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
shoppy
Visele astea or fi fost bune acuma 30 de ani, la ce se intampla acum este mai bine sa ai parcul diversificat.
Visele astea or fi fost bune acuma 30 de ani, la ce se intampla acum este mai bine sa ai parcul diversificat.
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
rosetti61
In zece ani (1979-1989) s-au pus in functiune trei linii de metrou; in cei zece ani care se vor scurge in curand de la demararea M5 nu vor fi realizati decat tronsonul din Drumul Taberei al M5 si prelungirea M4 la Straulesti...
Metroul de Otopeni va fi gata in 2020, gata de start - a se citi conturarea primelor organizari de santier
In zece ani (1979-1989) s-au pus in functiune trei linii de metrou; in cei zece ani care se vor scurge in curand de la demararea M5 nu vor fi realizati decat tronsonul din Drumul Taberei al M5 si prelungirea M4 la Straulesti...
Metroul de Otopeni va fi gata in 2020, gata de start - a se citi conturarea primelor organizari de santier
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
Goldmund
Astia din Stuttgart au tramvaiele cam toate la fel, trei modele care se diferentiaza doar in detalii mici, restul ramane precum VW Golf ultimul model...
La autobuze cam la fel...Bucuresti are deja trei modele trenuri de metrou total diferite unul de altul. Acum va veni(cand vor veni) un nou model si probabil construit de o alta firma.. De ce nu fac precum germanii? Adica, modelul ramane acelasi(cu micile detalii de care am scris, dar de ex. tapiteria interioara e mereu aceeasi, forma ramane cea cunoscuta) indiferent care este firma care le fabrica. Exista un model de tram. care este fabricat de doua firme diferite, aceeasi serie de tramvaie! Ar trebui sa existe o continuitate, ceva "stabil" pt calatori..., ceva deja familiar
Mereu cunoscuta problema...si asta ramane adevarata problema. Un tren ca acesta costa 8.8 milioane euro
http://www.youtube.com/watch?v=eefzhOkTOqo
http://www.tramreport.de/tag/c2/
shoppy wrote:
Visele astea or fi fost bune acuma 30 de ani, la ce se intampla acum este mai bine sa ai parcul diversificat.
Astia din Stuttgart au tramvaiele cam toate la fel, trei modele care se diferentiaza doar in detalii mici, restul ramane precum VW Golf ultimul model...
La autobuze cam la fel...Bucuresti are deja trei modele trenuri de metrou total diferite unul de altul. Acum va veni(cand vor veni) un nou model si probabil construit de o alta firma.. De ce nu fac precum germanii? Adica, modelul ramane acelasi(cu micile detalii de care am scris, dar de ex. tapiteria interioara e mereu aceeasi, forma ramane cea cunoscuta) indiferent care este firma care le fabrica. Exista un model de tram. care este fabricat de doua firme diferite, aceeasi serie de tramvaie! Ar trebui sa existe o continuitate, ceva "stabil" pt calatori..., ceva deja familiar
subway guru wrote:
Problema e aceeasi veche si de demult...sa fie si cineva dispus sa finanteze acest gen de vise...
Mereu cunoscuta problema...si asta ramane adevarata problema. Un tren ca acesta costa 8.8 milioane euro
http://www.youtube.com/watch?v=eefzhOkTOqo
http://www.tramreport.de/tag/c2/
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
shoppy
Noi nu suntem nici macar in stare sa avem aceeasi schema de vopsire pe toate vehicolele de acelasi fel(adica macar toate tramvaiele vopsite lafel si asta iesind din uzina pe care o detinem si este in proprietatea noastra(!!!!!!!)), dapai forma caroseriei.
Si imaginea conteaza atunci cand regia are o imagine si o strategie in legatura cu imaginea, noi nu avem absolut nimic.
(Cred ca guru vorbea de avantaje tehnice nu de imagine.)
Noi nu suntem nici macar in stare sa avem aceeasi schema de vopsire pe toate vehicolele de acelasi fel(adica macar toate tramvaiele vopsite lafel si asta iesind din uzina pe care o detinem si este in proprietatea noastra(!!!!!!!)), dapai forma caroseriei.
Si imaginea conteaza atunci cand regia are o imagine si o strategie in legatura cu imaginea, noi nu avem absolut nimic.
(Cred ca guru vorbea de avantaje tehnice nu de imagine.)
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
Puss in Boots
Calatorilor romani (marii mase a lor) cred ca li se rupe de continuitate in ceea ce priveste marcile de pe trasee. Posibil sa se fi bucurat de DAF-uri la vremea lor ca de o jucarie noua in marea de cutii de conserva DAC si Ikarus. Da-le ceva sclipicios si o sa sara in sus. Cam ca pieile rosii. Pe asta se si bazeaza Primaria in amanarea cumpararii de vehicule noi spre alegeri. O sa fie de impact. Fie si semnarea contractului nu trebuie neaparat sa si vina vreun tramvai (la 32 mil alocati anul asta...ehee). Goldmund nu uita despre cine vorbesti
Calatorilor romani (marii mase a lor) cred ca li se rupe de continuitate in ceea ce priveste marcile de pe trasee. Posibil sa se fi bucurat de DAF-uri la vremea lor ca de o jucarie noua in marea de cutii de conserva DAC si Ikarus. Da-le ceva sclipicios si o sa sara in sus. Cam ca pieile rosii. Pe asta se si bazeaza Primaria in amanarea cumpararii de vehicule noi spre alegeri. O sa fie de impact. Fie si semnarea contractului nu trebuie neaparat sa si vina vreun tramvai (la 32 mil alocati anul asta...ehee). Goldmund nu uita despre cine vorbesti
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
subway guru
Evident!!!
E chiar asa de greu de facut o enumerare avantaje/dezavantaje?...eventual <traduse in bani buget public>!...nu <spagi>
Nu cred, stiu precis ca cititorii nostri sunt cei mai inteligenti si cei mai tari dintre toate <parcarile publice platite din taxe si impozite>...
Hai, vreau si eu sa aud adevarata <vox populi>!!!
shoppy wrote:
(Cred ca guru vorbea de avantaje tehnice nu de imagine.)
Evident!!!
E chiar asa de greu de facut o enumerare avantaje/dezavantaje?...eventual <traduse in bani buget public>!...nu <spagi>
Nu cred, stiu precis ca cititorii nostri sunt cei mai inteligenti si cei mai tari dintre toate <parcarile publice platite din taxe si impozite>...
Hai, vreau si eu sa aud adevarata <vox populi>!!!
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
shoppy
Asa, de dragul discutiei, cred ca acelea erau alte vremuri, erau vremuri cand germanii se duceau la Siemens, ii dadeau un porcoi de bani si ii ziceau sa le faca metrou, si cum Siemens erau si specialisti si cu obraz, evident ca puneau osul la treaba, faceau inginerie adevarata, iar rezultatul era un pordus foarte bun, scump, nu foarte scump, dar foarte bun.
Si francezii faceau acelasi lucru cu Alstom, si spaniolii faceau acelasi lucru cu CAF.
Erau vremuri cand daca intrebai un francez iti spunea ca Alstom nu o sa dea faliment nici peste 200 de ani, si la fel un spaniol cu CAF.
Unde sunt Alstom si CAF acuma si unde o sa fie peste 20 de ani?
Astazi oamenii nu mai sunt interesati de produse foarte bune dar scumpe, ci de produse bunicele dar ieftine. Din punctul de vedere al inginerului, aceasta nu mai este inginerie adevarata, este intai punerea pretului si apoi macelarirea ingineriei.
De aceea cred ca punerea tuturor oualelor in acelasi cos este riscanta, astazi gigantii nici nu mai au obraz si nici nu mai stie nimeni unde o sa fie peste 20 de ani. Singurul mod de a-i controla este sa le arati batul.
De aceea cred ca diversificarea este preferabila specializarii.
Asa, de dragul discutiei, cred ca acelea erau alte vremuri, erau vremuri cand germanii se duceau la Siemens, ii dadeau un porcoi de bani si ii ziceau sa le faca metrou, si cum Siemens erau si specialisti si cu obraz, evident ca puneau osul la treaba, faceau inginerie adevarata, iar rezultatul era un pordus foarte bun, scump, nu foarte scump, dar foarte bun.
Si francezii faceau acelasi lucru cu Alstom, si spaniolii faceau acelasi lucru cu CAF.
Erau vremuri cand daca intrebai un francez iti spunea ca Alstom nu o sa dea faliment nici peste 200 de ani, si la fel un spaniol cu CAF.
Unde sunt Alstom si CAF acuma si unde o sa fie peste 20 de ani?
Astazi oamenii nu mai sunt interesati de produse foarte bune dar scumpe, ci de produse bunicele dar ieftine. Din punctul de vedere al inginerului, aceasta nu mai este inginerie adevarata, este intai punerea pretului si apoi macelarirea ingineriei.
De aceea cred ca punerea tuturor oualelor in acelasi cos este riscanta, astazi gigantii nici nu mai au obraz si nici nu mai stie nimeni unde o sa fie peste 20 de ani. Singurul mod de a-i controla este sa le arati batul.
De aceea cred ca diversificarea este preferabila specializarii.
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
Florinds
Costurile de mentenanta cred ca sunt mult mai mari daca parcul e diversificat, trebuie blocati bani in mai multe piese in stoc pentru operativitate => spatiu mai mare de depozitare etc. Daca mai trebuie taiat din peroane ca sa intre noile trenuri, e si mai bine.
Costurile de mentenanta cred ca sunt mult mai mari daca parcul e diversificat, trebuie blocati bani in mai multe piese in stoc pentru operativitate => spatiu mai mare de depozitare etc. Daca mai trebuie taiat din peroane ca sa intre noile trenuri, e si mai bine.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
shoppy
Si daca ai un singur furnizor atunci acela stie ca nu ai alternativa si incet-incet creste nejustificat preturile, livreaza ce ii convine lui, cand ii convine lui, sau mai rau sa dea faliment si alte manifestari ale capitalismului salbatic.
Si daca ai un singur furnizor atunci acela stie ca nu ai alternativa si incet-incet creste nejustificat preturile, livreaza ce ii convine lui, cand ii convine lui, sau mai rau sa dea faliment si alte manifestari ale capitalismului salbatic.
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
Florinds
Cu partea a doua nu te contrazic... Dar pot sa o pateasca si concurentii lor, daca pui asa problema.
Furnizorul ar trebui totusi sa aiba preturile pieselor la vedere. Sa livreze ce ii convine si cand ii convine nu cred ca isi permite... Imaginea este foarte importanta in zilele noastre si este foarte usor influentata de presa. Daca piesele respective sunt livrate altor clienti si clientii comunica intre ei, iese urat. Unele informatii sunt chiar publice.
Cu partea a doua nu te contrazic... Dar pot sa o pateasca si concurentii lor, daca pui asa problema.
Furnizorul ar trebui totusi sa aiba preturile pieselor la vedere. Sa livreze ce ii convine si cand ii convine nu cred ca isi permite... Imaginea este foarte importanta in zilele noastre si este foarte usor influentata de presa. Daca piesele respective sunt livrate altor clienti si clientii comunica intre ei, iese urat. Unele informatii sunt chiar publice.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
shoppy
Daca ai 3 si unul da faliment atunci ramai cu 2.
Daca ii merge bisnisu prost o sa vezi ca isi permite foarte multe, nu este nimeni interesat sa dea faliment cu fruntea sus.
Intra tu pe site la Mitsubishi sau pe ce site vrei si gaseste cat costa si cand iti livreaza un motor electric de metrou sau invertorul pentru el, daca afli as fi si eu curios sa stiu.
Daca ai 3 si unul da faliment atunci ramai cu 2.
Daca ii merge bisnisu prost o sa vezi ca isi permite foarte multe, nu este nimeni interesat sa dea faliment cu fruntea sus.
Intra tu pe site la Mitsubishi sau pe ce site vrei si gaseste cat costa si cand iti livreaza un motor electric de metrou sau invertorul pentru el, daca afli as fi si eu curios sa stiu.
- misterr
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
misterr
Ministrul Transporturilor: Finalizarea metroului din Drumul Taberei nu va mai dura mult. Nu exclud un transfer al Metrorex de la Ministerul Transporturilor la Primăria Capitalei
Finalizarea lucrărilor la metroul din cartierul bucureştean Drumul Taberei ”nu va mai dura mult”, a declarat ministrul Transporturilor, Lucian Şova, într-un interviu acordat RFI, susţinând că nu exclude un transfer al Metrorex de la Ministerul Transporturilor la Primăria Capitalei.
În iulie 2017, Metrorex a finalizat săpăturile la tunelul Magistralei 5 din Drumul Taberei, anunţând că, în a doua parte a anului 2018, metrourile vor fi puse în circulaţie pe traseul Râul Doamnei – Eroilor.
Şova a fost întrebat ce le transmite locuitorilor din cartierul bucureştean în legătură cu acest subiect, în condiţiile în care au existat mai multe amânări.
”Le transmit că în măsura capacităţilor mele administrative, acest lucru nu va mai dura mult”, a declarat Şova.
Ministrul a precizat că îşi propune să-i încurajeze ”cu toate metodele posibile” pe cei care răspund în mod direct de acest subiect să respecte termenele.
”Am luat la cunoştinţă de o serie de condiţionalităţi pe perioada cât m-am pregătit pentru preluarea mandatului. Există o problemă legată de achiziţionarea sistemului de siguranţă. Încă înainte de a fi ministru, cei cu care am vorbit de la companie mi-au prezentat lucrurile de o anumită manieră. Nu pot să spun că m-au convins 100%. Trebuie să evaluez şi deocamdată bucureştenilor le spun că îi rog ca cel puţin încă două luni de zile să aibă încredere în capacitatea mea de a evalua şi de a organiza”, a declarat Şova, în interviul acordat RFI.
Lucrările la Magistrala 5 au început în 2011, primul termen de finalizare a lucrărilor fiind 2014. Termenul a fost amânat de mai multe ori, în luna noiembrie 2016 autorităţile susţinând că lucrările vor fi terminate la finalul anului 2017.
Totodată, Şova a spus că nu exclude un transfer al Metrorex de la Ministerul Transporturilor la Primăria Capitalei.
”Nu exclud acest lucru, dar fără ca... pe de altă parte dacă există condiţionalităţi, pentru că specialiştii de la metrou mi-au vorbit şi de o serie de chestiuni care ţin de ordin tehnic şi de nişte chestiuni care ţin de modul în care vor funcţiona finanţările pe care metroul le-a contractat deja şi încă ceva mai mult se vorbeşte în general despre transferarea metroului la municipalitate, însă nu m-am lămurit clar dacă asta ar însemna şi componenta de exploatare şi componenta de întreţinere şi dezvoltare a infrastructurii, pentru că şi acesta este un aspect”, a afirmat Şova.
Ministrul a precizat că a transfera compania cu totul este una, dar a transfera doar componenta de exploatare a ramelor de metrou şi componenta comercială este altceva.
”Trebuie să definesc şi să am discuţie cu doamna Firea pe acest subiect, însă declar că nu exclud nici una din posibilităţi, nu am nici o idee preconcepută, îmi doresc ca metroul să funcţioneze sub autoritatea cea mai eficientă cu putinţă. Aşa cum funcţionează astăzi ştim. Îmi doresc doar să nu cumva să comit o greşeală”, a afirmat Şova.
Ministrul Transporturilor: Finalizarea metroului din Drumul Taberei nu va mai dura mult. Nu exclud un transfer al Metrorex de la Ministerul Transporturilor la Primăria Capitalei
Finalizarea lucrărilor la metroul din cartierul bucureştean Drumul Taberei ”nu va mai dura mult”, a declarat ministrul Transporturilor, Lucian Şova, într-un interviu acordat RFI, susţinând că nu exclude un transfer al Metrorex de la Ministerul Transporturilor la Primăria Capitalei.
În iulie 2017, Metrorex a finalizat săpăturile la tunelul Magistralei 5 din Drumul Taberei, anunţând că, în a doua parte a anului 2018, metrourile vor fi puse în circulaţie pe traseul Râul Doamnei – Eroilor.
Şova a fost întrebat ce le transmite locuitorilor din cartierul bucureştean în legătură cu acest subiect, în condiţiile în care au existat mai multe amânări.
”Le transmit că în măsura capacităţilor mele administrative, acest lucru nu va mai dura mult”, a declarat Şova.
Ministrul a precizat că îşi propune să-i încurajeze ”cu toate metodele posibile” pe cei care răspund în mod direct de acest subiect să respecte termenele.
”Am luat la cunoştinţă de o serie de condiţionalităţi pe perioada cât m-am pregătit pentru preluarea mandatului. Există o problemă legată de achiziţionarea sistemului de siguranţă. Încă înainte de a fi ministru, cei cu care am vorbit de la companie mi-au prezentat lucrurile de o anumită manieră. Nu pot să spun că m-au convins 100%. Trebuie să evaluez şi deocamdată bucureştenilor le spun că îi rog ca cel puţin încă două luni de zile să aibă încredere în capacitatea mea de a evalua şi de a organiza”, a declarat Şova, în interviul acordat RFI.
Lucrările la Magistrala 5 au început în 2011, primul termen de finalizare a lucrărilor fiind 2014. Termenul a fost amânat de mai multe ori, în luna noiembrie 2016 autorităţile susţinând că lucrările vor fi terminate la finalul anului 2017.
Totodată, Şova a spus că nu exclude un transfer al Metrorex de la Ministerul Transporturilor la Primăria Capitalei.
”Nu exclud acest lucru, dar fără ca... pe de altă parte dacă există condiţionalităţi, pentru că specialiştii de la metrou mi-au vorbit şi de o serie de chestiuni care ţin de ordin tehnic şi de nişte chestiuni care ţin de modul în care vor funcţiona finanţările pe care metroul le-a contractat deja şi încă ceva mai mult se vorbeşte în general despre transferarea metroului la municipalitate, însă nu m-am lămurit clar dacă asta ar însemna şi componenta de exploatare şi componenta de întreţinere şi dezvoltare a infrastructurii, pentru că şi acesta este un aspect”, a afirmat Şova.
Ministrul a precizat că a transfera compania cu totul este una, dar a transfera doar componenta de exploatare a ramelor de metrou şi componenta comercială este altceva.
”Trebuie să definesc şi să am discuţie cu doamna Firea pe acest subiect, însă declar că nu exclud nici una din posibilităţi, nu am nici o idee preconcepută, îmi doresc ca metroul să funcţioneze sub autoritatea cea mai eficientă cu putinţă. Aşa cum funcţionează astăzi ştim. Îmi doresc doar să nu cumva să comit o greşeală”, a afirmat Şova.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
TibiV
Ultimul paragraf denota bun-simț.
Sa speram ca nu este doar pentru mass-media...
Ultimul paragraf denota bun-simț.
Sa speram ca nu este doar pentru mass-media...
📖 Pagination options