Stiri despre proiect

Discuţii generale, planuri, ştiri şi noutăţi despre lucrările şi proiectul M5

Re: Stiri despre proiect

Mesajde aztec » Mar, 03 Dec 2019, 17:39

Probabil ca procurorii aia nu sunt imbecili si lucreaza doar pe probe, nu pe impresii si eventuale posibilitati.
Ca " Vali vrea sa castige xxx" e egal cu declaratia sindicalistului ce sustine Astra si spune ca nu ar fi luat CAF...egal cu zero.
Avatar utilizator
aztec
Membru Silver
 
Mesaje: 2568
Membru din: Mie, 30 Iun 2010, 20:08

Re: Stiri despre proiect

Mesajde Cristian » Mie, 04 Dec 2019, 14:41

Daca asa a fost si la Microsoft, si in alte cazuri, sigur asa e si aici; procurorii sunt noii dumnezei ai natiei, nici nu stiu de ce mai platim judecatori. Asta dincolo de faptul ca articolele mi se par servite la momentul potrivit, probabil concurenta doreste sa afle lumea ce golani sunt aia de la CAF, poate castiga ei.
Cristian
 
Mesaje: 100
Membru din: Lun, 21 Ian 2013, 14:31

Re: Stiri despre proiect

Mesajde orex » Mie, 04 Dec 2019, 23:45

@subway
N-ai avut niciun Stefan cunoscut si caruia sa-i urezi toate cele bune?! ;) :lol: :lol: :lol:
orex
Membru Silver
 
Mesaje: 1329
Membru din: Dum, 02 Aug 2015, 14:16
Localitate: Bucuresti

Re: Stiri despre proiect

Mesajde Florinds » Mie, 18 Dec 2019, 10:06

aztec scrie:Probabil ca procurorii aia nu sunt imbecili si lucreaza doar pe probe, nu pe impresii si eventuale posibilitati.

Sa le multumim ceceristilor pentru ca interceptarile nu mai sunt probe acceptate. Cred ca "scopul scuza mijloacele" in cazuri grave chiar ar trebuie respectata. Uite unde suntem dupa atata corectitudine politica, procurori carora le e frica sa intre peste infractori (dupa cazul Sorina), copii indoctrinati care sunt mai tari decat executorii si judecatorii, infractori care pun tara la cale la telefon si nu poti sa folosesti probele.
Florinds
Membru Silver
 
Mesaje: 2442
Membru din: Sâm, 15 Noi 2014, 16:08

Re: Stiri despre proiect

Mesajde misterr » Joi, 19 Dec 2019, 14:00

Metroul de Drumul Taberei: constructorul a dat iar de apă. Alstom spune că instalează în 6 săptămâni automatizarea, după finalizarea construcției

Imagine

Compania Alstom poate instala în şase săptămâni sistemul de automatizare pe trenurile de metrou, însă acest lucru se poate face doar după finalizarea construcţiilor civile, a declarat Gabriel Stanciu, directorul general al companiei Alstom pentru România, Bulgaria şi Republica Moldova. Astaldi, constructorul primei secțiuni a Magistralei 5, are însă probleme cu pânza de apă freatică la stația Drumul Taberei 34.

"A existat acest obiectiv de a-l da în folosinţă (metroul din Drumul Taberei - n. r.) acum, în decembrie. La mine nu era contractual, era mai devreme decât era contractual şi am făcut verificări interne şi am spus: 'Noi putem în decembrie'. Şi până la ora asta ne-am ţinut exact de planificare, adică am făcut tot ce s-a putut, inclusiv la ora la care vorbim am făcut base-line zero la softuri. E gata. Numai că nu e gata zona de infrastructură. Înţeleg că sunt nişte probleme cu nivelul pânzei de apă freatică pe la Drumul Taberei 34 şi acolo trebuie soluţii tehnice. Din motive care îmi scapă înţeleg că n-au sume prevăzute pentru diverse şi realmente nu ştiu cum şi din ce bani va fi făcută. Eu am spus în felul următor: din momentul în care ei termină pe civile, mie îmi trebuie 6 săptămâni să îl dau la gata şi, credeţi-mă, mă ţin 100% de chestia asta. Sunt gata acum. Mai am de legat cablurile când or termina. Şi am zona aia cu apă freatică peste care trebuie să trec cablurile. La ora asta nu pot, că e apă", a spus Stanciu, într-o întâlnire cu jurnaliştii.

Gabriel Stanciu a explicat ce presupune contractul său şi a explicat totodată că, faptul că trebuie să stea într-un şantier mai mult de cât este prevăzut în contract, determină costuri suplimentare

"Contractul nostru are două faze. Faza I înseamnă centralizare electronică şi doar atât, după care vine faza a II, care înseamnă CBTC (Communication Train Based Control), practic automatizarea propriu-zisă a trenurilor. Faza a II-a a contractului depinde de momentul în care vin trenurile şi cine le şi dă. Noi va trebui să instalăm pe trenurile care vor veni echipamentele astea. Aşa cum e prevăzut acum, până când vor veni trenurile noi, vor folosi trenuri vechi şi va funcţiona totul doar în centralizare electronică, adică nu în CBTC, ci doar cu centralizare electronică - un sistem oarecum clasic - urmând ca, odată cu noile trenuri, să instalăm şi CBTC. Avantajul lui: performanţe tehnice, adică poţi să reduci intervalul dintre două trenuri succesive extrem de mult, în condiţii de siguranţă a circulaţiei. Acum, noi, la ora actuală, în lume facem trenuri full automate (UTO) în care nu mai există mecanic. Şi UTO pus pe CBTC ajungem să coborâm sub 60 de secunde la două trenuri succesive, ceea ce omul nu poate să facă în condiţii de siguranţă. Timpul pe care i-l ia de la ochi până la creier, la mână sau la picior - depinde cu ce frânează... nu are timp să îl oprească fără să îl lovească pe ăla din faţă. Despre asta vorbim", a precizat Stanciu.

Contractul privind furnizarea sistemului de siguranţă şi automatizare a traficului pentru Magistrala 5 secţiunea Râul Doamnei-Eroilor a fost semnat de directorul general al Metrorex, Dumitru Şodolescu, şi de directorul general al Alstom Transport SA, Gabriel Stanciu, pe 14 aprilie, la Palatul Victoria.

Contractul pentru furnizarea 'Sistemului de siguranţă şi automatizare a traficului, inclusiv echipamentul de siguranţă îmbarcat pe tren şi sistemul de informare dinamică (inclusiv sonorizare) pentru Magistrala 5. Secţiunea Râul Doamnei - Eroilor (PS Opera) inclusiv, Staţia şi Depoul Valea Ialomiţei" are o valoare de 112,923 milioane de lei (fără TVA) şi are prevăzută o perioadă de execuţie de nouă luni.

Constructorul Metroului de Drumul Taberei a mai avut o problemă cu apa și în urmă cu patru ani, când din cauza infiltrațiilor s-a surpat pâmântul în zona Eroilor.
misterr
Membru Silver
 
Mesaje: 3838
Membru din: Vin, 29 Apr 2011, 17:06

Re: Stiri despre proiect

Mesajde icee » Joi, 19 Dec 2019, 21:43

Au dat de o baltoaca la 34 ? :lol:
Avatar utilizator
icee
Membru Silver
 
Mesaje: 729
Membru din: Vin, 27 Mai 2011, 14:53
Localitate: Bucuresci

Re: Stiri despre proiect

Mesajde orex » Joi, 19 Dec 2019, 21:49

Asta-i inteles tu?! Nu e vorba de nicio problema la DT 34 ci una la faimoasa CV de la patinoar (Piata DT)! :yes:
orex
Membru Silver
 
Mesaje: 1329
Membru din: Dum, 02 Aug 2015, 14:16
Localitate: Bucuresti

Re: Stiri despre proiect

Mesajde icee » Joi, 19 Dec 2019, 21:52

"Înţeleg că sunt nişte probleme cu nivelul pânzei de apă freatică pe la Drumul Taberei 34 şi acolo trebuie soluţii tehnice." ?!

O fi la CV Piata Moghioros, doar ca eu citesc articolul nu visez realitatea din teren ... :lol:
Avatar utilizator
icee
Membru Silver
 
Mesaje: 729
Membru din: Vin, 27 Mai 2011, 14:53
Localitate: Bucuresci

Re: Stiri despre proiect

Mesajde orex » Joi, 19 Dec 2019, 22:01

A spus-o raspicat si un Cunoscator al celor ce se ”misca” mai mult sau mai putin tacit sub noi..., recte ”subway”! Am incredere deplina in informatiile detinute de EL, pana la inelara (M8)! :yes: :D
Uite concret viewtopic.php?f=233&t=250&start=7574
orex
Membru Silver
 
Mesaje: 1329
Membru din: Dum, 02 Aug 2015, 14:16
Localitate: Bucuresti

Re: Stiri despre proiect

Mesajde Cristian » Sâm, 21 Dec 2019, 07:38

Florinds scrie:
aztec scrie:Probabil ca procurorii aia nu sunt imbecili si lucreaza doar pe probe, nu pe impresii si eventuale posibilitati.

Sa le multumim ceceristilor pentru ca interceptarile nu mai sunt probe acceptate. Cred ca "scopul scuza mijloacele" in cazuri grave chiar ar trebuie respectata. Uite unde suntem dupa atata corectitudine politica, procurori carora le e frica sa intre peste infractori (dupa cazul Sorina), copii indoctrinati care sunt mai tari decat executorii si judecatorii, infractori care pun tara la cale la telefon si nu poti sa folosesti probele.


Cred ca ai sarit partea cu "DNA a interceptat telefoanele și a confiscat calculatoarele șefilor trustului spaniol CAF și ale directorilor de la Metrorex, dar a clasat în 2015 cercetările" :lol:
Nu-i o problema, toti ne pricepem la cate ceva, sau avem niste fixuri, in cazul asta cu "procurorii". ;)
Cristian
 
Mesaje: 100
Membru din: Lun, 21 Ian 2013, 14:31

Re: Stiri despre proiect

Mesajde punmeister » Lun, 13 Ian 2020, 12:01

punmeister scrie:
punmeister scrie:Stati cu ochii pe procesul asta, are treaba cel mai probabil cu claimurile:
http://portal.just.ro/3/SitePages/Dosar ... &id_inst=3

Cauza a fost amanata, ne vedem pe 8 ianuarie 2020 :popa:

Inca o amanare pana pe 18 martie :popa: :popa:
Avatar utilizator
punmeister
Membru Gold
 
Mesaje: 4342
Membru din: Joi, 19 Noi 2015, 19:11
Localitate: Aviatiei City

Re: Stiri despre proiect

Mesajde George » Lun, 13 Ian 2020, 12:19

Acest dosar oricum nu influenteaza in vreun fel lucrarile pe M5.
George
Membru Gold
 
Mesaje: 2201
Membru din: Dum, 02 Mai 2010, 11:43
Localitate: Bucuresti

Re: Stiri despre proiect

Mesajde subway guru » Joi, 16 Ian 2020, 23:48

In ce priveste calea de rulare in afara de zonele stiute din dreptul celor doua CV s-ar parea ca nu mai sunt cine stie ce lucrari de facut, ar mai fi montarea strungului si a tampoanelor capat de linie in depou dar s-au montat mecanismele de macaz. S-ar parea ca momentan e defecta drezina de lucru, alte noutati n-am, ar mai fi totusi si lucrarile din E1.
La CV AM-E2 s-au demontat cintrele de sustinere temporara a inelelor si se lucreaza la evacuarea caii provizorii pe balast si inlocuirea cu calea definitiva.
Avatar utilizator
subway guru
Membru Silver
 
Mesaje: 11605
Membru din: Vin, 02 Iul 2010, 11:22
Localitate: Underground

Re: Stiri despre proiect

Mesajde George » Vin, 17 Ian 2020, 15:20

Vrem şi nişte poze :D mulţumim pt update :bere:
George
Membru Gold
 
Mesaje: 2201
Membru din: Dum, 02 Mai 2010, 11:43
Localitate: Bucuresti

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Magistrala 5 de metrou Bucureşti - Discuţii, planuri, ştiri


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 4 vizitatori