MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM5 Drumul Taberei - Eroilor - Iancului - PantelimonM5 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: Reorganizarea traseelor STB afectate de șantier

72 posts, 32413 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6
 
 

📖 Pagination options
Re: Reorganizarea traseelor RATB afectate de santier bercenicity

Incrucisarile romanesti sunt proaste, asta e problema. Trebuie abordate cu viteza relativ redusa si se degradeaza repede.

 


Re: Reorganizarea traseelor RATB afectate de santier Costin

Diferentele de performanta dintre Vortex si Samsung sunt mult mai mici fata de cele in discutie aici. Incrucisarile noastre permit viteze de 5-10 kmh, ale "lor" de 50...

 


Re: Reorganizarea traseelor RATB afectate de santier Florinds

Mda, sa o vedem pe madam prompterita cum va face fata cu atatea autobuze electrice la incarcat, daca e asa greu sa investesti in retea... Mai bine investim non stop in acumulatori... Sau poate o fi facut vreun contract de mentenanta la alte turcisme sa ii schimbe acumulatorii la fiecare 2 ani pe toata durata de viata a autobuzelor.

 


Re: Reorganizarea traseelor RATB afectate de santier icee

Au fost montati stalpi, noi, grosi, de otel, pe bucla sos. Panduri - b-dul. Geniului.

Sa fie pt catenarele de la troleu?

 


Re: Reorganizarea traseelor RATB afectate de santier andrei11

CATENÁRĂ, catenare, adj. f. (În sintagma) Suspensie catenară = sistem de susținere a firului aerian de contact pentru tracțiunea electrică, prin care acesta este suspendat de un cablu purtător prin intermediul unor fire verticale sau înclinate. – Din fr. caténaire.
______________________
Cel puțin pe acest forum cât timp voi sesiza voi corecta totdeauna o exprimare greșită din punct de vedere tehnic.
Deși există catenare atât la troleu ( am impresia că pe Griviței în zona Gării de Nord ) cât și la tramvai ( linia 41 și nu numai ) în cele mai multe cazuri avem de-a face cu fir aerian de contact.
Revin, este vorba de catenară sau de fir aerian de contact ?

 


Re: Reorganizarea traseelor RATB afectate de santier linia 69

Oare ce trebuie sa intelegem referitor la montarea retelei pentru troleibuze din zona Academia Militara - Razoare, sens cartier ?
1. Ca lucrarile in zona vor dura inca mult timp dupa darea in folosinta a metroului ?
2. Ca nu se stie cum se va reorganiza zona si ca pana la gasirea unei solutii optime va dura inca niste ani ?
3. Ca cineva nu mai are rabdare pana la terminarea lucrarilor si vrea cu orice pret ca troleibuzele sa treaca pe acolo ?
4. Alte situatii ? Care ?
Personal nu vad de ce trebuie ca si troleibuzele sa faca acel ocol nefiresc ! Consider ca e mai mult decat suficient ca autobuzele si autovehiculele personale sunt puse sa ocoleasca, pierzand timp  !        
Daca exista un motiv serios nu am nimic impotriva dar sa nu fie pe termen lung.
Pana una alta se putea da drumul troleibuzelor pe Bd Eroii Sanitari, ramanand ca la momentul terminarii definitive a lucrarilor sa se "atace" si zona asta cu o solutie fireasca, adica pe drumul cel mai scurt posibil.

 


Re: Reorganizarea traseelor RATB afectate de santier Florinds

De acord, nu sunt deloc atractive prin Cotroceni... Exista 336, 61, 62, pentru cine e excentric si vrea pe acolo...

 


Re: Reorganizarea traseelor RATB afectate de santier rosetti61

S-a mai incercat la inceputul santierului cu troleibuze pe ocolul respectiv, se montasera console dar s-a abandonat in favoarea devierilor actuale.

 


Re: Reorganizarea traseelor RATB afectate de santier WAYNEN

Numai că atunci s-au pus consolele direct pe stâlpii de beton.

 


Re: Reorganizarea traseelor RATB afectate de santier linia 69

Daaa, stiu prea bine si incercarea aia. Am vazut-o la momentul acela. Probabil ca acum ca sa fie si mai "trainica" lucrarea s-au "cimentat" stalpii metalici, semn ca, asa dupa cum banuiesc, sunt mari sanse ca provizoriul sa devina definitiv.
Atunci s-au razgandit ca oricum lucrarile de la Eroilor nu permiteau trecerea troleibuzelor.
Si totusi trag speranta ca la o adica, la un moment dat, se poate face si un drum logic, asemanator celui care a fost inainte de inceperea lucrarilor.
Ceea ce s-a montat, mai putin stalpii, se poate demonta si folosi in alta parte.
Sunt curios si cu reorganizarea asta a liniilor din cartier ce si cum va fi ... oricum drumurile spre centru tot pe acolo vor trece. Ale tuturor ...

 


Re: Reorganizarea traseelor RATB afectate de santier WAYNEN

Utilizator anonim wrote:
Da, parc normal am vrut sa zic. Pai vin 100 Bozankaya si cele 130 de Citaro Hibrid care am impresia ca vor duce si la o reducere a parcului pe trasee de troleibuz, cel mai probabil linia 61 dispare, la fel si unele linii din Drumul Taberei unde odata cu deschiderea M5 va avea loc si o reconfigurare a tuturor traseelor, in curs de lucru la ADTPBI inca de la inceputul anului.


Se știe care dintre liniile următoare de autobuz vor dispărea din Drumul Taberei: 105,122,126,137,138,168,173,185,221,222, 268, 368, 385? 668 va dispărea cu siguranță deoarece e o linie navetă care ajută liniile de pe ramura nordică a Drumului Taberei. Ar trebui ca liniile de troleibuz și tramvai să rămână în continuare.

 


Re: Reorganizarea traseelor RATB afectate de santier helixdq

Poate ar fi momentul sa reluam aceasta discutie.

Ultima oara cand am facut o petitie in nume propriu (Iulie), mi s-a raspuns de la ADITPB ca "Avand in vedere apropierea datei de punere in functiune a Magistralei 5 de metrou, intreaga retea de suprafata din Drumul Taberei si zonele adiacente va fi analizata, in vederea unor eventuale reconfigurari".

Ma intreb, acum ca magistrala s-a deschis, in cat timp vom vedea reluarea circulatiei STB pe Valea Ialomitei ? Si eu as favoriza 168, poate si 268.
Deasemenea, cred ca cel putin un autobuz din Prelungirea Ghencea (122 / 222) ar trebui deviat pe Raul Doamnei, sa fie conexiunea cu metroul cat mai directa.

 


Re: Reorganizarea traseelor RATB afectate de santier motherplayer

Firesc ar fi sa se desfinteze cat mai repede 668. Despre celalalte linii, in special x68-urile, ar trebui sa se astepte cateva luni macar inainte de a reconfigura traseele din cartier.

O intrebare interesanta este : ce vor face cu liniile venind din Prelungirea Ghencea, care in moment se duc toate la terminalul Ghencea ? (R4xx, 222, eventual chiar 185, eventual 122) Parca deja vad ca aceste linii vor ignora cu brio metroul si vor ramane la Ghencea... Alta solutie sub-optima ar fi crearea unui nou terminal la Valea Ialomitei. Eventual ceva interesant ar fi sa ramana la Ghencea dar cu un traseu deviat ca sa treaca la Raul Doamnei/strada Valea Argesului... ? Aici se vede clar problema cu traseul ales pentru M5, oprit la Raul Doamnei, + cele 2 ramuri.

 


Re: Reorganizarea traseelor RATB afectate de santier cris_m

M-am gandit si eu la variantele amintite de tine, mai degraba as opta pentru Valea Ialomitei via Valea Oltului. Problema e ca actualele intervale de succedare de pe ramuri nu sunt deloc atractive, ceea ce ar fi un impediment major. 668 intr-adevar trebuie sa dispara cat de curand, eu nu ii mai vad utilitatea.

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M5 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2295 forum members have written 422056 posts in 5257 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use