Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului

Discuţii generale, planuri, ştiri şi noutăţi despre lucrările şi proiectul M5

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde Valentin » Vin, 10 Aug 2018, 10:23

Imi cer scuze daca s-a mai spus pe undeva printre cele 500 de pagini (nu am rabdare sa le citesc pe toate), dar exista SF pentru urmatoarele tronsoane? / schite statie , etc?
Avatar utilizator
Valentin
 
Mesaje: 104
Membru din: Sâm, 02 Iun 2018, 19:49

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde andrei11 » Vin, 10 Aug 2018, 10:28

Voi sunteți fix ca cetățenii din 18xx când cetățeanul britanic Richard Trevithick a construit prima locomotivă cu abur. Cocetățenii respectivului inginer se temeau că se vor sufoca din cauza vitezei cu care urma să se deplaseze trenul.
Guru cred că se prăpădește de râs. Nu degeaba se fac acum ( după un proiect îmbunățit ) lucrările de la Eroilor 1.
Problema se pune altfel.
Cetățenii din Dr.Taberei vor folosi metroul ? Chiar va fi bine, vor trebui mai multe metrouri. E o rezolvare simplă. Și evident M 5 - ul să ajungă cumva la Universitate. Este esențial acest aspect.
De la Universitate poate să ajungă la Iancului ( M 5 ) numai cu încă două stații construite, Moșilor și evident Iancului M 5.
___________
Valentin, prelungirea lui M 5 spre Universitate ( implicit Iancului ) ține strict de culegerea / prelucrarea / depozitarea porumbului.
Deocamdată e secetă.
Fişiere ataşate
malai.jpg
malai.jpg (29.3 KiB) Vizualizat de 187 ori
Avatar utilizator
andrei11
Moderator forum
 
Mesaje: 14419
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde Valentin » Vin, 10 Aug 2018, 10:43

Multumesc de raspuns! Intrebarea logica este... de ce n-au facut proiectarea de indata ce au inceput lucrarile la primul tronson? Astfel incat dupa terminarea lui sa se apuce de urmatorul tronson?(ar fi trebuit asigurarea cu malai pentru tot?) Probabil s-a mai discutat acest lucru si mi pare rau, dar unele raspunsuri se afla intre 500 de pagini .... Cat despre sectionarea in tronsoane, inca mai sunt 3 sau ultimele doua se transforma in una singura? Intreb pentru ca sunt aproximativ 2-2.5 km de la Eroilor la Universitate si sunt 3 statii , deci nu vad de ce ar dura foarte mult realizarea lor (fata de 10 statii ca acum + depou ) . Stiu ca sa discutat despre problema cu transportul in comun, dar alternative exista pentru Bd. Elisabeta, aceea fiind Unirii- Splai - Opera, astfel incat sa lucreze fara deranj..
Imi pare rau daca reiau subiecte deja discutate..
Avatar utilizator
Valentin
 
Mesaje: 104
Membru din: Sâm, 02 Iun 2018, 19:49

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde andrei11 » Vin, 10 Aug 2018, 10:56

Rezumat
Următorul tronson ar trebui să fie Eroilor - Iancului.
Guru ( subway guru) probabil că deja a proiectat stațiile, implicit toate studiile geologice, de deviere ale traficului, etc, etc sunt făcute.
Problema e la bani.
Prin bani înțeleg și consolidarea tuturor blocurilor cu probleme de pe traseu.
O porțiune foarte delicată cu consolidarea clădirilor este porțiunea de la Biserica Armenească la Moșilor.
Așadar așteptăm banii. De precizat că o parte din bani trebuie redirecționați și spre M 6, sunt presiuni să se realizeze și legătura cu aeroportul Otopeni.
Bani, bani, bani. Mai degrabă lipsa lor.
Avatar utilizator
andrei11
Moderator forum
 
Mesaje: 14419
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde shoppy » Vin, 10 Aug 2018, 11:38

Da chiar asa nu mai esixsta nici un mijloc de transport in afara de 41 in tot cartierul Drumul Taberei de la Valea Oltului pana la Drumul Sarii?, oricine iese cu RATB din cartierul asta iese doar cu 41? Daca vreau sa merg in sud sau in est, tot la Crangasi ma duc sa iau M1? Nu cred.
Pot sa fie tronsoane de metrou subvalorificate oriunde in retea si la orice ora, aia toti o sa ajunga la Eroilor de la 8 la 9 dimineata, care este aglomerata la ora acea.
Buna aia cu sa nu se supere Militariul, pai nu o sa se supere, o sa blocheze toata reteaua fara sa se supere. Bine, nu acum la 15 august cand va uitati voi si vedeti ca e gol, ci mai incolo, la 15 septembrie.

Guru se prapadeste de plans nu de ras, ca i s-a promis continuarea M5 pe Eroilor - Pantelimon doar dupa sau cel mult concomitent cu M4 pe Gara de Nord - Progresul, tocmai ca sa se mareasca numarul de transbordari si trasee alternative; si cum la concomitent nu cred ca isi face cineva prea multe sperante, inseamna ca toata munca pentru M5 ajunge in fundul sertarului si trebuie sa se ocupe de M4, care o sa inceapa cand M6 o sa fie pe la jumatate, deci daca avem noroc peste vreo 3 ani.
28: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, FI, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SE, SW, TR, XK (București)
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 8155
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde sab » Vin, 10 Aug 2018, 12:14

George scrie:Reteaua actuala e oricum subutilizata la ore si pe tronsoane semnificative, aglomerarea rezultata din M5 nu ridica probleme care nu pot fi gestionate, dimpotriva, maresc eficienta retelei in ansamblul ei.

Da, cei de pe M5 vor folosi metroul in afara orelor de varf, ei au program decalat. Si vor folosi doar tronsoanele neaglomerate...
sab
Membru Gold
 
Mesaje: 4152
Membru din: Mie, 06 Oct 2010, 17:57
Localitate: Bucuresti

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde Valentin » Vin, 10 Aug 2018, 12:23

Nu stiu de unde ai dedus ca se vorbeste doar de linia lui 41, eu cel putin am vorbit clar de 3 trasee catre 3 statii de metrou diferite care preia calatori din DT. (41, 168, 268, 368, 69, 90, 93)
Si nu numai, ca mai exista si 385 care duce la Unirii.
Avatar utilizator
Valentin
 
Mesaje: 104
Membru din: Sâm, 02 Iun 2018, 19:49

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde mcosmin » Vin, 10 Aug 2018, 12:38

Ideea de baza e ca toti oamenii care iau metroul din diverse puncte vor fi mutati, in grupuri de 1000, la Eroilor.

Cum Metrorex are geniala idee de a lua 13 trenuri de capacitate mare de pe M3 ca sa le puna pe M5, fă si tu calculul....
mcosmin
Membru Silver
 
Mesaje: 2490
Membru din: Dum, 12 Oct 2014, 13:12

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde andrei11 » Vin, 10 Aug 2018, 13:32

Ideea de bază este - așa cum a remarcat și Valentin - să vedem câți oameni în plus față de situația actuală va aduce M 5 la Eroilor.
Deci trebuie scăzute persoanele care acum folosesc mijloacele de la suprafață ca să ajungă tot la metrou.
M 5 zona centrală se rezolvă numai după un cutremur major sau dacă se apucă să demoleze / consolideze bloacele de pe traseu. Până atunci NU se poate vorbi despre un M 5 central. Părerea mea sinceră este că trebuie să le demoleze. Știu, Onu se va opune vehement, dar sunt în curs să postez unele poze emblematice din trecutul bulevardelor Magheru / Bălcescu / Brătianu / Cantemir și nu numai.
Există și o soluție pe care eu o accept, Onu o cunoaște, și anume clădirea care se află pe colțul Câmpineanu / Bălcescu.
Și da, întăresc ceea ce am afirmat mai înainte, guru râde ( de noi ), el deja cunoaște devierele RATB de pe Elisabeta / Carol / Pache în perioada lucrărilor sau alte ( multe ) detalii legate de zona centrală. ( De exemplu organizarea de șantier de la Cișmigiu / accesul camioanelor, utilajelor, etc, etc ).
Guru, apropo, statuile de la Universitate le mai mutați odată ?
_______________
Mulțumesc lui mcosmin, a sesizat o mică eroare de scriere în textul meu.
Avatar utilizator
andrei11
Moderator forum
 
Mesaje: 14419
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde survola » Vin, 10 Aug 2018, 13:48

Nu le mai mută că sunt în afara perimetrului.
Avatar utilizator
survola
Membru Silver
 
Mesaje: 2448
Membru din: Lun, 06 Feb 2012, 12:08

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde andrei11 » Vin, 10 Aug 2018, 13:54

Acolo va fi organizarea de șantier. Mult praf, multă murdărie, vibrații, utilaje mari care se vor învârtii în jurul lor. Poate îi dă un brânci din greșeală lui Mihai Viteazul și aleluia.
Avatar utilizator
andrei11
Moderator forum
 
Mesaje: 14419
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde punmeister » Vin, 10 Aug 2018, 14:13

andrei11 scrie:Ideea de bază este - așa cum a remarcat și Valentin - să vedem câți oameni în plus față de situația actuală va aduce M 5 la Eroilor.

Sa nu uitam de CBTC si de negocierile cu Bombardier pentru racordarea macazului de legatura M1-M5 de la Eroilor la CITYFLO 350.
Avatar utilizator
punmeister
Membru Silver
 
Mesaje: 2285
Membru din: Joi, 19 Noi 2015, 19:11
Localitate: Aviatiei City

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde mcosmin » Vin, 10 Aug 2018, 14:15

Mai e mult pana mai e mult pana departe.
mcosmin
Membru Silver
 
Mesaje: 2490
Membru din: Dum, 12 Oct 2014, 13:12

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde sab » Vin, 10 Aug 2018, 14:27

Repet, pentru a mia oara. Cand s-a luat decizia sa se inceapa M5 nu se stia ca sunt acele cladiri pe traseu? Daca s-a sperat ca se vor consolida sau demola inseamna ca avem o (mare) problema.
Unde mai pui ca primul tronson APROBAT a fost Dr. Taberei-Universitate. Faptul ca s-a executat doar pana la Eroilor inseamna ca proiectul nu se poate executa pe tronsonul central si l-am proiectat "din pix" initial sau ce anume? Facem acum ce se poate si vedem mai incolo ce mai facem?
sab
Membru Gold
 
Mesaje: 4152
Membru din: Mie, 06 Oct 2010, 17:57
Localitate: Bucuresti

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Magistrala 5 de metrou Bucureşti - Discuţii, planuri, ştiri


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 4 vizitatori