Topic: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
8571 posts, 1224154 views
📖 Pagination options
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
subway guru
La vremea aia BM2 era cumparat si alocat strict pentru M2...absolut firesc in ordinea de prioritati!
In rest am vrut doar sa restabilesc 'adevarul istoric' ce adesea e 'ocultat' si privit cu ochii de azi in locul celor de la data faptei...
La vremea aia BM2 era cumparat si alocat strict pentru M2...absolut firesc in ordinea de prioritati!
In rest am vrut doar sa restabilesc 'adevarul istoric' ce adesea e 'ocultat' si privit cu ochii de azi in locul celor de la data faptei...
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Florinds
Pai si se mai schimba ceva la proiect, guru, daca se intarzie cu 4 ani fata de cat era prevazut initial? Adica acum iese bine?
PS: tocmai l-am vazut pe Robert, dar parca mai vazusem declaratia asta la Digi, daca nu ma insel...
Pai si se mai schimba ceva la proiect, guru, daca se intarzie cu 4 ani fata de cat era prevazut initial? Adica acum iese bine?
PS: tocmai l-am vazut pe Robert, dar parca mai vazusem declaratia asta la Digi, daca nu ma insel...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Cat (ca durata) s-a prevazut initial era complet nerealist si heirupist..cu consecintele vazute...in ceea ce priveste calitatea ati putut constata diferenta evidenta cu ochii vostri la ziua 'portilor deschise'...
Cat (ca durata) s-a prevazut initial era complet nerealist si heirupist..cu consecintele vazute...in ceea ce priveste calitatea ati putut constata diferenta evidenta cu ochii vostri la ziua 'portilor deschise'...
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Adrian Rosca
Reportajul de pe ProTv mi s-a parut subtire si insuficient documentat. Concluzia lui ar fi ca finantarea de anul asta ar fi problema, ceea ce nu este adevarat. Iar cele 3 vorbe pe care a apucat Robert sa le spuna nu se pot numi un punct de vedere
Reportajul de pe ProTv mi s-a parut subtire si insuficient documentat. Concluzia lui ar fi ca finantarea de anul asta ar fi problema, ceea ce nu este adevarat. Iar cele 3 vorbe pe care a apucat Robert sa le spuna nu se pot numi un punct de vedere
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Deloc!
Daca vrei sa judeci obiectiv istoria trebuie sa privesti cu ochii de atunci si sa consideri circumstantele concrete ale vremii in care s-au luat anumite decizii bune sau proaste, ca altfel nu mai e 'factual' ci 'science fiction'!
Dupa razboi e din filme de Hollywood cu eroi viteji ce se arata 'post factum' dar care la data respectiva nu se vedeau dintre boschetii intre care se 'piteau'!
sab wrote:orex wrote:
Astazi s-a mai scris o pagina a istoriei metroului bucurestean. O noua amanare si nu una oarecare ci de un an de zile. Incompetenta e la cote alarmante in Romania. Cum pe vremea lui Ceausescu s-a executat M2 in 6 ani si acum, cu toata tehnologia si pe bani europeni nu sunt inca gata 6km?
Se lucreaza altfel in capitalism fata de socialismul triumfator .
Culmea este ca atunci se sapa manual. Este adevart, cu multe scuturi, dar manual .mcosmin wrote:
Mai bine intarzie si face lucrarea serioasa decat sa se grabeasca si sa iasa un *****. Vezi PV si PU.
Nu din cauza ca le-au facut repede au iesit prost, ci din cauza conceptiei. Proiectul este de vina, nu executia.
Deloc!
Daca vrei sa judeci obiectiv istoria trebuie sa privesti cu ochii de atunci si sa consideri circumstantele concrete ale vremii in care s-au luat anumite decizii bune sau proaste, ca altfel nu mai e 'factual' ci 'science fiction'!
Dupa razboi e din filme de Hollywood cu eroi viteji ce se arata 'post factum' dar care la data respectiva nu se vedeau dintre boschetii intre care se 'piteau'!
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Nu prea mai ai ce schimba esentialmente la proiect, asa cum a fost aprobat de institutiile finantatoare, asa trebuie realizat, altfel...'buba mare'!...in rest poate doar alte si alte balbe la 'implementare'!
Sa auzim numai si numai de bine!
Florinds wrote:
Pai si se mai schimba ceva la proiect, guru, daca se intarzie cu 4 ani fata de cat era prevazut initial? Adica acum iese bine?
PS: tocmai l-am vazut pe Robert, dar parca mai vazusem declaratia asta la Digi, daca nu ma insel...
Nu prea mai ai ce schimba esentialmente la proiect, asa cum a fost aprobat de institutiile finantatoare, asa trebuie realizat, altfel...'buba mare'!...in rest poate doar alte si alte balbe la 'implementare'!
Sa auzim numai si numai de bine!
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Robert24
Din pacate ProTV e un post generalist, nu poti fi prea tehnic. Iar in 15 secunde nu poti spune decat esentialul!
Adrian Rosca wrote:
Reportajul de pe ProTv mi s-a parut subtire si insuficient documentat. Concluzia lui ar fi ca finantarea de anul asta ar fi problema, ceea ce nu este adevarat. Iar cele 3 vorbe pe care a apucat Robert sa le spuna nu se pot numi un punct de vedere
Din pacate ProTV e un post generalist, nu poti fi prea tehnic. Iar in 15 secunde nu poti spune decat esentialul!
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
- George
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
George
Pana la urma, CONCRET, cum stam cu licitatia:
1) pentru echiparea trenurilor existente cu semnalizari pentru M5
2) pentru trenuri noi, acelea 24 sau cate erau?
A pornit ceva? Guru?
In rest, reportajul este o naratiune lamentata, nimic concret, nimic care sa merita titlul de stire.
misterr wrote:
Termenul pentru metroul din Drumul Taberei, amanat patru ani. Metrorex nu are trenuri, din cauza unei licitatii trucate
Asa cum s-au obisnuit, locuitorii cartierului bucurestean Drumul Taberei nu vor avea parte nici anul acesta de metrou, in ciuda promisiunilor autoritatilor.
Metroul din Drumul Taberei nu va fi gata anul acesta, asa cum s-a promis. Oficialii Metrorex au confirmat pentru Stirile ProTV ca inaugurarea va fi amanata, cel mai probabil pentru a doua jumatate a anului 2018. Motivele invocate: nu sunt suficiente trenuri pentru a deservi aceasta magistrala iar DNA a blocat o licitatie pentru 51 de garnituri de metrou.
Termenul initial a fost 2014, apoi a fost prelungit in 2015 si nerespectat. In toamna trecuta autoritatile sustineau ca linia de metrou va fi gata anul acesta, dar acum s-au razgandit si au avansat un nou termen, probabil in prima jumatate a lui 2018.
Obligati sa traiasca in praf, mizerie si gropi, locuitorii cartierului Drumul Taberei nu se mai mira de nimic.
Reporter: "De abia la anul in vara se termina metroul."
Femeie: "Ce va mira?! Dar ce va mira?! S-a facut ceva in Romania la termen?"
Barbat: "Deranjeaza... Zgomot, praf, mizerie..."
Tanar: "Asa e de cand stau aici, stau de vreo trei ani si asa e, m-am obisnuit, adica nu stiu cum altfel!"
Cetatean: "Imi pare rau, dar eu stiam ca in vara asta o sa fie gata... Daca nu... Sa munceasca in continuare, sa-i dea drumul mai devreme..."
Cetatean: "Nu enormal, dar daca n-au avut fonduri probabil. Ce sa spun? Luam lucrurile ca atare."
Metrorex a cerut pentru lucrarile de anul acesta aproape 850 de milioane de lei, dar proiectul legii bugetului publicat luni aloca doar 650 de milioane.
Unele statii sunt inca in faza incipienta, iar in tunele nu exista sine si nici echipamentele de dirijare a traficului.
Robert Costea, presedinte Asociatia Metrou Usor: "Chiar daca ar fi gata maine, din punct de vedere structural nu exista inca instalatiile de semnalizare, de control ale trenurilor si nu avem trenuri. Se stie foarte clar, inclusiv Metrorex a spus, ca in acest moment ei au toata flota pusa la dispozitie pentru trenurile in circulatie pe magistralele 1 - 4 azi!"
In decembrie 2015, procurorii anti-coruptie au trimis in judecata un membru al comisiei de licitatie din Metrorex pentru ca ar fi transmis informatii confidentiale astfel ca licitatia sa fie adjudecata de o firma. Aceasta a fost desemnata castigatoare, insa contractul de atribuire nu a fost incheiat, procedura fiind suspendata.
Totusi, in noiembrie 2016 ministru de atunci al Transporturilor spunea ca magistrala "va fi gata in semestrul doi al anului viitor, probabil octombrie - noiembrie 2017". Potrivit News.ro, Metrorex urma sa organizeze o licitatie pentru achizitia a 26 de trenuri noi, dintre care 13 sa circule pe zona Eroilor-Drumul Taberei, insa pana la finalizarea achizitiei vor circula zece trenuri vechi pe aceasta ruta.
Pana la urma, CONCRET, cum stam cu licitatia:
1) pentru echiparea trenurilor existente cu semnalizari pentru M5
2) pentru trenuri noi, acelea 24 sau cate erau?
A pornit ceva? Guru?
In rest, reportajul este o naratiune lamentata, nimic concret, nimic care sa merita titlul de stire.
- subway guru
-
Posted:
-
- adila
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
adila
Pe Bucuresti TV este o emisiune despre M5.
Pe Bucuresti TV este o emisiune despre M5.
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
zapacitu
@Adrian Rosca - apreciez ca ne aduci informatii de ordin financiar contabil. Te superi daca te intreb si ce ar trebui sa insemne, la modul general? Intreb pentru ca eu unul ma cam pierd printre numere si termeni daca / cand e vorba de bani.
@Adrian Rosca - apreciez ca ne aduci informatii de ordin financiar contabil. Te superi daca te intreb si ce ar trebui sa insemne, la modul general? Intreb pentru ca eu unul ma cam pierd printre numere si termeni daca / cand e vorba de bani.
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Adrian Rosca
Stai ca s-a apucat Dragnea sa umble la cifrele din buget. Sa vedem ce iese din asta.
Stai ca s-a apucat Dragnea sa umble la cifrele din buget. Sa vedem ce iese din asta.
- orex
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
orex
Oare are cineva idee care este continutul faimosului contract de realizare M5? Daca da,unde s-ar putea regasi publicat? Sau si asta e de genul Bechtel? Mai putem sa ne asumam, in aceste circumstante, inceperea unui nou proiect de aceasta natura si anvergura (M6, prelungire M5 pana-n Pantelimon)?
PS
Nu se poate sa nu existe vreo forma de coercitie (penalitate) pentru intarizieri nejustifcate! De cand au inceput lucrarile si s-au taraganat pana-n prezent oare vreun contractor a suportat vreo penalitate de intarziere? N-am auzit de asa ceva! Din contra au fost cel putin o NCS care pana la urma s-a achitat! Daca termenele de executie nu erau fezabile de ce s-a semnat contractul?
N-are rost sa dam vina pe cum arata PV / M 1 ca a fost o schimbare substantiala fata de proiectul initial (situatie dezbatuta pe larg si in cadrul forumului) dar pana la urma toti circulam, in prezent, si prin aceasta statie chiar daca metroul intra si iese cam anevoios de acolo.
In alta ordine de idei, poate sa devina si "muzeu" tronsonul actual dar fiind direct afectat de traficul din cartier, alaturi de alte mii de cocitadini, totusi poate aveti idee cand o sa revina traficul 100% la normal pe toata lungimea traseului?
Oare are cineva idee care este continutul faimosului contract de realizare M5? Daca da,unde s-ar putea regasi publicat? Sau si asta e de genul Bechtel? Mai putem sa ne asumam, in aceste circumstante, inceperea unui nou proiect de aceasta natura si anvergura (M6, prelungire M5 pana-n Pantelimon)?
PS
Nu se poate sa nu existe vreo forma de coercitie (penalitate) pentru intarizieri nejustifcate! De cand au inceput lucrarile si s-au taraganat pana-n prezent oare vreun contractor a suportat vreo penalitate de intarziere? N-am auzit de asa ceva! Din contra au fost cel putin o NCS care pana la urma s-a achitat! Daca termenele de executie nu erau fezabile de ce s-a semnat contractul?
N-are rost sa dam vina pe cum arata PV / M 1 ca a fost o schimbare substantiala fata de proiectul initial (situatie dezbatuta pe larg si in cadrul forumului) dar pana la urma toti circulam, in prezent, si prin aceasta statie chiar daca metroul intra si iese cam anevoios de acolo.
In alta ordine de idei, poate sa devina si "muzeu" tronsonul actual dar fiind direct afectat de traficul din cartier, alaturi de alte mii de cocitadini, totusi poate aveti idee cand o sa revina traficul 100% la normal pe toata lungimea traseului?
📖 Pagination options