Topic: Miskolc
13 posts, 6129 views- bercenicity
-
Posted:
-
Miskolc
bercenicity
Miskolc cumpara 31 tramvaie bidirectionale low-floor. Licitatia (a patra, primele trei au fost anulate) a fost castigata de Skoda (probabil modelul 15T). Au mai licitat si CAF, AnsaldoBreda, Solaris si Astra Arad. Ofertele Astra Arad si Solaris au fost declarate invalide. CAF a depus contestatie.
http://www.boon.hu/a-ganz-skoda-gyartha ... at/1847948
http://www.skoda.cz/cs/o-spolecnosti/no ... -miskolci/
Miskolc cumpara 31 tramvaie bidirectionale low-floor. Licitatia (a patra, primele trei au fost anulate) a fost castigata de Skoda (probabil modelul 15T). Au mai licitat si CAF, AnsaldoBreda, Solaris si Astra Arad. Ofertele Astra Arad si Solaris au fost declarate invalide. CAF a depus contestatie.
http://www.boon.hu/a-ganz-skoda-gyartha ... at/1847948
http://www.skoda.cz/cs/o-spolecnosti/no ... -miskolci/
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Miskolc
Dominatrix
Deocamdata, nu s-a semnat nimic. CAF a facut o contestatie de toata frumusetea...
Deocamdata, nu s-a semnat nimic. CAF a facut o contestatie de toata frumusetea...
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Miskolc
bercenicity
In final Skoda a avut castig de cauza.
Insa modelul oferit este un 25T: tot cu boghiuri fixe si sectiuni flotante, doar ca 100% LF (nu aveau asa ceva); bidirectional
Pret per tramvai: aprox 2.18 mil EUR, 2.36 mil EUR daca includem si intretinerea pe 10 ani.
http://zpravy.e15.cz/byznys/doprava-a-l ... ska-743144
In final Skoda a avut castig de cauza.
Insa modelul oferit este un 25T: tot cu boghiuri fixe si sectiuni flotante, doar ca 100% LF (nu aveau asa ceva); bidirectional
Pret per tramvai: aprox 2.18 mil EUR, 2.36 mil EUR daca includem si intretinerea pe 10 ani.
http://zpravy.e15.cz/byznys/doprava-a-l ... ska-743144
25T.jpg (28.27 KB; downloaded 5592 times)
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Miskolc
Dominatrix
In articolul din linkul de mai sus se precizeaza ca noul model Škoda 25 T este bazat pe tramvaiul Škoda 14T care a fost livrat la Praga si a creat enorm de multe probleme din cauza boghiurilor ne-pivotante (de aceea Škoda a si dezvoltat ulterior modelul 15 T). Dar intrucat primul vagon va fi livrat la Miskolc peste 2 ani, conform acelui articol, e timp sa se mai optimizeze trenul de rulare, daca va fi posibil.
Din poze vad ca tramvaiele pentru Miskolc vor semana foarte bine cu modelul Škoda 19T bidirectional, livrat la Wroclaw, cu deosebirea ca 25t VA FI 100% low-floor. Ciudat ca Škoda nu a oferit varianta bidirectionala de 15T, care este disponibila. Probabil ca tot din cauza fondurilor disponibile, fiindca vad ca pretul oferit la Miskolc este mult mai mic decat cel platit pentru Škoda 14T la Praga, desi 14T este unidirectional.
In alta ordine de idei, are cineva idee de ce au nevoie la Miskolc de 31 de tramvaie bidirectionale? Nu existe bucle la capetele de linie? Vor sa extinda reteaua? Intreb fiindca Miskolc deja are 18 vagoane Tatra KT8D5 luate second-hand din Cehoslovacia, si ar rezulta cam multe bidirectionale pentru un oras cu o retea de tramvai relativ restransa ca lungime.
In articolul din linkul de mai sus se precizeaza ca noul model Škoda 25 T este bazat pe tramvaiul Škoda 14T care a fost livrat la Praga si a creat enorm de multe probleme din cauza boghiurilor ne-pivotante (de aceea Škoda a si dezvoltat ulterior modelul 15 T). Dar intrucat primul vagon va fi livrat la Miskolc peste 2 ani, conform acelui articol, e timp sa se mai optimizeze trenul de rulare, daca va fi posibil.
Din poze vad ca tramvaiele pentru Miskolc vor semana foarte bine cu modelul Škoda 19T bidirectional, livrat la Wroclaw, cu deosebirea ca 25t VA FI 100% low-floor. Ciudat ca Škoda nu a oferit varianta bidirectionala de 15T, care este disponibila. Probabil ca tot din cauza fondurilor disponibile, fiindca vad ca pretul oferit la Miskolc este mult mai mic decat cel platit pentru Škoda 14T la Praga, desi 14T este unidirectional.
In alta ordine de idei, are cineva idee de ce au nevoie la Miskolc de 31 de tramvaie bidirectionale? Nu existe bucle la capetele de linie? Vor sa extinda reteaua? Intreb fiindca Miskolc deja are 18 vagoane Tatra KT8D5 luate second-hand din Cehoslovacia, si ar rezulta cam multe bidirectionale pentru un oras cu o retea de tramvai relativ restransa ca lungime.
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Miskolc
bercenicity
Linia 1 a fost extinsa in ianuarie curent cu vreo 1.5km. In plus au modernizat reteaua pentru tramvaie de 2.65m latime, cum au noile Skode. Temporar peroanele sunt un pic mai mari pentru E1-urile de 2.3m si KT8D5-urile de 2.5m
Tronsonul nou
Linia 1 a fost extinsa in ianuarie curent cu vreo 1.5km. In plus au modernizat reteaua pentru tramvaie de 2.65m latime, cum au noile Skode. Temporar peroanele sunt un pic mai mari pentru E1-urile de 2.3m si KT8D5-urile de 2.5m
Tronsonul nou
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Miskolc
Dominatrix
Din ce am citit despre reteaua de tramvai din Miskolc, sunt numai 2 linii. Pe linia 1 circulă numai "răţuşte" KT8D5, fiindca la capatul Diósgyőr se intoarce in rebrusment, iar pe linia 2 vagoane tip E second-hand de la Viena. Dar dupa extinderea liniei 1, noul capat de la Felső-Majláth e prevazut cu bucla de intoarcere, deci in mod practic nu mai e nevoie de bidirectionale pe nici un traseu.
De aceea mi se pare ciudat ca au comandat exclusiv tramvaie bidirectionale - cu costurile mai mari aferente - fiindca vor avea 31 Škoda 25T + 18 Tatra KT8D5 = 49 vagoane bidirectionale (presupunand ca scot toate vagoanele tip "E" din circulatie) pentru o retea prevazuta cu bucle de intoarcere la toate capetele de linie. Chiar presupunand ca au nevoie de bidirectionale pentru a folosi "bretelele" intermediare de pe traseu in caz de devieri, oricum ar avea 18 Tatre KT8D5 cu care sa jongleze la nevoie.
Din ce am citit despre reteaua de tramvai din Miskolc, sunt numai 2 linii. Pe linia 1 circulă numai "răţuşte" KT8D5, fiindca la capatul Diósgyőr se intoarce in rebrusment, iar pe linia 2 vagoane tip E second-hand de la Viena. Dar dupa extinderea liniei 1, noul capat de la Felső-Majláth e prevazut cu bucla de intoarcere, deci in mod practic nu mai e nevoie de bidirectionale pe nici un traseu.
De aceea mi se pare ciudat ca au comandat exclusiv tramvaie bidirectionale - cu costurile mai mari aferente - fiindca vor avea 31 Škoda 25T + 18 Tatra KT8D5 = 49 vagoane bidirectionale (presupunand ca scot toate vagoanele tip "E" din circulatie) pentru o retea prevazuta cu bucle de intoarcere la toate capetele de linie. Chiar presupunand ca au nevoie de bidirectionale pentru a folosi "bretelele" intermediare de pe traseu in caz de devieri, oricum ar avea 18 Tatre KT8D5 cu care sa jongleze la nevoie.
- Trole
-
Posted:
-
Re: Miskolc
Trole
Intre timp, in Miskolc au sosit tramvaiele Skoda 25T, vechile vagoane fiind retrase din circulatie.
Dar sa vedem cateva imagini cu vagoanele Skoda.
Iata cum arata interiorul si bordul.
Intre timp, in Miskolc au sosit tramvaiele Skoda 25T, vechile vagoane fiind retrase din circulatie.
Dar sa vedem cateva imagini cu vagoanele Skoda.
M627.jpg (187.4 KB; downloaded 5024 times)
M621.jpg (218.42 KB; downloaded 5024 times)
Pe linia 2, o derivatie cu doar doua statii, spre uzina metalurgica. Un peisaj nu prea pitoresc.
M630.jpg (242 KB; downloaded 5027 times)
Iata cum arata interiorul si bordul.
MInterior.jpg (228.45 KB; downloaded 5026 times)
MBord.jpg (110.49 KB; downloaded 5022 times)
- Trole
-
Posted:
-
Re: Miskolc
Trole
Din vechile vagoane nu am vazut in circulatie decat un KT8D5 Scoala - vagonul 211.
Din vechile vagoane nu am vazut in circulatie decat un KT8D5 Scoala - vagonul 211.
M211.jpg (215.84 KB; downloaded 5026 times)
- Tom
-
Posted:
-
Re: Miskolc
Tom
Vagoanele KT8D5 se duc la Praga, unde vor fi modernizate și vor rămâne acolo.
Vagoanele 205, 212, 200, 204, 214, 215, 217 vor deveni 9099..9105 la Praga. Vagoanele sunt în acest moment în curs de modernizare.
Sursa: prag-straba.de
Vagoanele KT8D5 se duc la Praga, unde vor fi modernizate și vor rămâne acolo.
Vagoanele 205, 212, 200, 204, 214, 215, 217 vor deveni 9099..9105 la Praga. Vagoanele sunt în acest moment în curs de modernizare.
Sursa: prag-straba.de
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Miskolc
ByOnu
Pfff.. daca am fi si noi prieteni mai buni cu ungurii, ca bine ne-ar mai prinde acele tramvaie.
Pfff.. daca am fi si noi prieteni mai buni cu ungurii, ca bine ne-ar mai prinde acele tramvaie.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Miskolc
shoppy
Noi nu suntem in stare sa ni le modernizam pe ale noastre, si oricum daca e ceva e tara plina de Tatre.
Noi nu suntem in stare sa ni le modernizam pe ale noastre, si oricum daca e ceva e tara plina de Tatre.
- Tom
-
Posted:
-
Re: Miskolc
Tom
Din câte știu, modernizarea Tatrelor în ceea ce ei numesc acum, Vario LF, costă mult mai putin decât un tramvai nou. Ar putea RATB să continue proiectul Bucur sub forma asta, eventual să-i pună pe cehi să "modernizeze" două Tatre într'un Vario LF2. Și ca fancy, să-i pună față și spate de Bucur
Dar nici ungurii nu vor păstra aceste Tatre pentru ei. Posibil să se înțeleagă cu cehii și pentru restul KT8D5. Poate le fac și lor 2-3, dar cel mai probabil cehii și le vor lua pe toate (minus 1 sau două) înapoi.
Din câte știu, modernizarea Tatrelor în ceea ce ei numesc acum, Vario LF, costă mult mai putin decât un tramvai nou. Ar putea RATB să continue proiectul Bucur sub forma asta, eventual să-i pună pe cehi să "modernizeze" două Tatre într'un Vario LF2. Și ca fancy, să-i pună față și spate de Bucur
Dar nici ungurii nu vor păstra aceste Tatre pentru ei. Posibil să se înțeleagă cu cehii și pentru restul KT8D5. Poate le fac și lor 2-3, dar cel mai probabil cehii și le vor lua pe toate (minus 1 sau două) înapoi.
- macheta218
-
Posted:
-