Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex

Prezentări, discuţii, noutăţi despre materialul rulant al Metrorex

Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex

Mesajde mcosmin » Joi, 12 Iul 2018, 09:19

Pentru M4 avem nevoie de doar 1 tren in plus, sunt doar 2 statii..pe care oricum il avem.

M5 (aproape) gata? Cred ca nu ai fost prea atent la ce se intampla :))) M5 nu va fi gata pentru circulatie in urmatorii 2 ani.

Legea achizitiilor publice se schimba. Sub indrumarea CE.
mcosmin
Membru Silver
 
Mesaje: 2490
Membru din: Dum, 12 Oct 2014, 13:12

Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex

Mesajde punmeister » Joi, 12 Iul 2018, 09:26

Sunt 10 IVA cu Dimetronic la bord. Pe M4 acum sunt 4+1 trenuri.
Avatar utilizator
punmeister
Membru Silver
 
Mesaje: 3229
Membru din: Joi, 19 Noi 2015, 19:11
Localitate: Aviatiei City

Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex

Mesajde GAC » Joi, 12 Iul 2018, 15:39

Daca ziceti ca sunt 10 trenuri IVA cu dimetronic, atunci, o persoana care a citit povestea “5 paini” si a inteles rationamentul judecatorului, cu siguranta va putea sa “dezlege” problema impartirii trenurilor pe M4 si M5 asigurand si un interval de succedare conform planului initial (6-8 min pe M4) si 6 min pe fiecare ramura din M5.
Astfel: daca avem 10 trenuri, inseamna ca avem 30 de rame.
Pentru M4 luam 10 rame si facem 5 trenuri de 4 vagoane;
Pentru M5 ramura Raul Doamnei, luam 12 rame si facem 6 trenuri de 4 vagoane;
Pentru M5 ramura Valea Ialomitei, luam 5 rame si facem 5 trenuri de 2 vagoane (nu e nevoie de mai mult – o rama are capacitatea a cel putin 3 troleibuze), deci o rama la 5 minute din VI va fi mai mult decat suficient;
In total am folosit 27 rame. Mai raman 3 rame pe post de rezerve, care sa fie distribuite: 1 pe M4 si 2 (independente) pe M5 (ca ai si statii cu linii tehnologice unde sa le parchezi);
In ceea ce priveste mecanicii, pe M4, trenul rebruseaza inainte sa intre sau dupa ce iese din statia terminus (cu calatori), deci mecanicul poate sa mearga pe peronul statiei (nu e nevoie sa fie cate un mecanic la fiecare cabina in timpul rebrusarii – gen cum se facea la rebrusarea de la Eroilor pentru Preciziei); Deci echipele de 2 pot fi sparte si astfel mai ies niste mecanici. Acesti mecanici (mai experimentati), sa mearga in trenurile de 4 vagoane. Restul de mecanici sa fie “prospaturi” si sa primeasca trenuri de 2 vagoane, ca si cu un IQ mai scazut si/sau cu o instruire in graba, sa aiba o marja semnificativa de eroare (tren de 2 vagoane in statie de 6) si pe masura ce practica, sa acumuleze experienta si dupa cateva luni sa fie in masura sa opreasca trenul la centimetru.
Cam astea ar fi solutiile rationale la problemele curente de pe M4 si M5.
Greu la deal cu boi mici.
Poate ar trebui sa depun un CV la Metrorex.
Politicienii ar trebui sa respire infrastructura!!!
GAC
Membru Bronze
 
Mesaje: 412
Membru din: Joi, 30 Sep 2010, 22:10

Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex

Mesajde punmeister » Joi, 12 Iul 2018, 15:44

Pe langa cele cu Dimetronic mai sunt si alte trenuri la Militari care au circulat pe M3 pana la sosirea CAF-urilor care pot fi reactivate.
Cat despre M5, mai intai sa o vedem finalizata si cu Urbalis 400 CBTC la locul ei, dupa vorbim de trenuri.
Avatar utilizator
punmeister
Membru Silver
 
Mesaje: 3229
Membru din: Joi, 19 Noi 2015, 19:11
Localitate: Aviatiei City

Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex

Mesajde Costin » Joi, 12 Iul 2018, 15:48

Rationamentul este gresit, pentru ca 4 vagoane nu sunt suficiente nici pe M4, nici pe M5. De 2 nici nu vorbim.

Trenurile de 4 vagoane pe M4 nu vor face fata la ore de varf chiar daca vor veni mai des decat acum. Expermientat la fata locului.
Nici pe M5 nu vor face fata pentru ca este gresit sa calculezi in termeni de "x troleibuze". Trebuie sa adaugi toti potentialii calatori care acum folosesc masina personala si sunt dispusi sa renunte la ea in favoarea metroului. Dupa capul meu, as zice ca sunt multi in Drumul Taberei. In plus, va trebui sa pui la socoteala scaderea frecventei transportului de suprafata o data ce metroul intra in functiune (RATB face asta, a facut-o si pe traseul M4).
2018: 630 km feroviari / 2968 rutieri. 2017: 1690km feroviari / 2087 rutieri. 2016: 2586km feroviari / 1354 km rutieri. 2015: 3541km feroviari / 3299km rutieri. 2014: 4253km feroviari / 2264km rutieri.
Avatar utilizator
Costin
Site Admin
 
Mesaje: 7657
Membru din: Dum, 24 Ian 2010, 06:57
Localitate: Bucuresti 4 / Sibiu

Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex

Mesajde alexxd_31 » Joi, 12 Iul 2018, 16:15

Eu cred ca fiecare tren format din 6 vagoane are un singur sistem Dinetronic. Nu cred ca fiecare rama formata din doua vagoane are sistemul ei separat.
Avatar utilizator
alexxd_31
Membru Bronze
 
Mesaje: 457
Membru din: Lun, 09 Feb 2015, 21:53

Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex

Mesajde mcosmin » Joi, 12 Iul 2018, 17:16

Daca dau drumu la licitatie in toamna, e timp perfect pentru trenuri cand CBTC-ul e gata pe M5.
mcosmin
Membru Silver
 
Mesaje: 2490
Membru din: Dum, 12 Oct 2014, 13:12

Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex

Mesajde subway guru » Joi, 12 Iul 2018, 19:07

Mrex a <asamblat> IVEle in trenuri de 6vagoane...acum ce sa faca, sa le dezasambleze???
Avatar utilizator
subway guru
Membru Silver
 
Mesaje: 10826
Membru din: Vin, 02 Iul 2010, 11:22
Localitate: Underground

Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex

Mesajde shoppy » Joi, 12 Iul 2018, 21:44

Ramele de capat au fost descompletate si au ajuns sa nu poata functiona decat ca rame de capat, la nevoie elimini o rama de mijloc si ramai cu un tren de 4 dar nu stiu daca poti sa scoti ramele de mijloc de la 2 trenuri de 6 ca sa le unesti intre ele si asa sa ajungi cu 3 trenuri de 4.
28: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, FI, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SE, SW, TR, XK (București)
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 8558
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex

Mesajde punmeister » Joi, 12 Iul 2018, 21:55

Asta pentru ca vagoanele 1 si 6 nu mai au cutia de cuplaj electric la cupla Schaku. (cam ca la Bombardier si CAF)
Avatar utilizator
punmeister
Membru Silver
 
Mesaje: 3229
Membru din: Joi, 19 Noi 2015, 19:11
Localitate: Aviatiei City

Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex

Mesajde subway guru » Joi, 12 Iul 2018, 23:07

Va las pe voi sa comentati, eu nu sunt MR-ist
:bere:
Avatar utilizator
subway guru
Membru Silver
 
Mesaje: 10826
Membru din: Vin, 02 Iul 2010, 11:22
Localitate: Underground

Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex

Mesajde TibiV » Sâm, 14 Iul 2018, 21:18

punmeister scrie:Asta pentru ca vagoanele 1 si 6 nu mai au cutia de cuplaj electric la cupla Schaku.

"1 si 6" sau "2 si 5" ?....
TibiV
Membru Gold
 
Mesaje: 8764
Membru din: Vin, 14 Noi 2014, 20:20

Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex

Mesajde punmeister » Sâm, 14 Iul 2018, 21:24

1 si 6.
Avatar utilizator
punmeister
Membru Silver
 
Mesaje: 3229
Membru din: Joi, 19 Noi 2015, 19:11
Localitate: Aviatiei City

Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex

Mesajde shoppy » Sâm, 14 Iul 2018, 21:25

1 si 6 nu mai au, 2 si 5 au ca se cupleaza cu 3 si 4(care au si ele).
28: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, FI, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SE, SW, TR, XK (București)
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 8558
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Trenurile de metrou din București


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 3 vizitatori