Pagina 50 din 55

Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex

MesajScris: Lun, 08 Ian 2018, 21:40
de punmeister
Goldmund scrie:PS
Alstom SA va deveni daca nu ma insel, din 2018...Siemens Mobility.

Parca era vorba doar de un joint-venture intre Alstom si Siemens.

Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex

MesajScris: Mie, 31 Ian 2018, 18:32
de TibiV
Mi se pare ca aici se potriveste cel mai bine...
Poate nu ar strica sa ne uitam cum organizeaza altii achizitiiile de trenuri...

http://www.railjournal.com/index.php/metros/mock-up-of-next-generation-brussels-metro-train-unveiled.html?channel=529

Imagine
A full-size mock-up of the next generation of rolling stock for the Brussels metro has gone on public display as part of the WeAreMobility exhibition, which is being held alongside the Brussels International Motor Show at the Brussels Expo.

Brussels Transport Company (Stib) awarded CAF a 12-year framework contract worth €353m in August 2016 for 43 type M7 metro trains, with an option for a further 47 sets.

The M7 has been styled by Antwerp-based designer Axel Enthoven, who also worked on the design of the Bombardier type 3000 and 4000 Flexity Brussels trams and the type M6 metro trains.

The first sets from the initial tranche of 22 trains for lines 1 and 5 will be delivered in 2019 and the fleet will be maintained at Stib’s new Erasmus depot. The trains will enter passenger service at the end of 2019, enabling Stib to reduce peak headways from 2min 30 sec to 2 minutes, boosting capacity on the West Station – Mérode section from 16,500 passengers per hour per direction to 21,500.

In addition, the M7s will also be deployed on the future Line 3 and expansion of the fleet will enable Stib to reduce minimum headways on lines 2 and 6 from 3 minutes to 2min 30 sec.

Each six-car M7 set will be 94m long and 2.7m wide, with a floor height of 1.03m, compared with 1.05m for the M6, to enable level boarding. Doors will also be wider with an aperture of 1.6m, compared with 1.45m for the M6. In driverless configuration each train will seat 758 passengers, 30 more than the M6.

The WeAreMobility exhibition continues until January 21. The mock-up will then be transferred to the tramway museum in Woluwe-Saint-Pierre, where it will be on public display.

Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex

MesajScris: Mie, 31 Ian 2018, 19:10
de Puss in Boots
Probabil alea vor fi CAF-uri standard pt Vest.

Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex

MesajScris: Mie, 31 Ian 2018, 19:23
de puidemorosan
Vorbim de 8,2 mil. euro/tren. Vagoane mai scurte si doar 5. O mica diferenta, nu?

Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex

MesajScris: Mie, 31 Ian 2018, 19:39
de TibiV
Doar 5 vagoane ?
Acolo scrie "six-car M7 set"...

Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex

MesajScris: Mie, 31 Ian 2018, 21:15
de puidemorosan
Ai perfecta dreptate. Am confundat cu alt proiect (Santiago de Chile). Ambele serii pentru metroul din Bruxelles au 6 vagoane, dar mai scurte.
Ca un aspect interesant, seria anterioara livrata de CAF avea particularitatea ca semiramele se puteau decupla automat, fiecare putand fi condusa individual, in mod manevra, prin intermediul unui panou de control portabil ce se putea conecta in zona intercomunicatiei dintre cele doua semirame.

Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex

MesajScris: Joi, 01 Feb 2018, 02:10
de Puss in Boots
Eu vorbeam de calitatea produsului nu de pret sau de segmente.

Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex

MesajScris: Joi, 01 Feb 2018, 09:07
de puidemorosan
Daca tu separi calitatea produsului de pret, imi pare ca avem o problema de intelegere a economiei de piata.
Nu voi raspunde la provocari.

Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex

MesajScris: Joi, 01 Feb 2018, 15:24
de Puss in Boots
Nu te provoc la nimic. Ziceam doar ca indiferent de pret, calitatea pt Bruxelles e sigur alta decat pentru Bucuresti. Si da, pot separa calitatea de pret fara sa ma gandesc la economia de piata ci strict pe persoana fizica, la noi se pot lua lucruri slabe calitativ la preturi f mari "negociate" de baietii destepti.

Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex

MesajScris: Joi, 01 Feb 2018, 16:43
de TibiV
Ai și tu dreptate, dar puidemorosan spune doar că nu poţi cumpăra un X6 nou la preţ de Logan - nicăieri în lume.

Este adevărat și ce spui tu - în România poţi vinde Logan la preţ de X6, dacă dai și o mică șpagă unde trebuie

Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex

MesajScris: Joi, 01 Feb 2018, 19:49
de Puss in Boots
Deci pace :bere:

Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex

MesajScris: Joi, 01 Feb 2018, 21:47
de Robert24
Ideea e ca un Logan cu 5.5 mil EUR fata de un Mercedes cu 8 mil EUR e o mare tzeapa si hotie pe fata. Si asta s-a vazut la JAF-uri!

Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex

MesajScris: Joi, 01 Feb 2018, 21:55
de mcosmin
Eu zic sa nu il mai provocam pe puidemorosan. Omul lucreaza cu ce i s-a dat din fabrica, nu el a proiectat, asamblat si livrat trenurile.


Adevarul adevarat e ca la București s-a facut un experiment. Modelul nou de tren probabil trebuia testat undeva si s-a nimerit tocmai la noi. Eu tot ce sper e ca s-au tras niste învățăminte din treaba asta, atat noi cat si spaniolii. Ca a doua oara CAF a încercat cu șpaga e altceva. Dar pana se dovedește contrariul, prima serie a fost livrata cinstit.

Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex

MesajScris: Joi, 01 Feb 2018, 22:01
de andrei11
Nu e responsabil puidemoroșan de achiziția CAF - urilor.