MetrouTrenurile de metrou din București

 

Topic: Achiziții de trenuri noi pentru Metrorex (M2 și M5)

1182 posts, 334793 views
 
Go to page:  1  ... 51 52 53 54 55 56 57  ... 85
 
 

📖 Pagination options
Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex mcosmin

Pentru M4 avem nevoie de doar 1 tren in plus, sunt doar 2 statii..pe care oricum il avem.

M5 (aproape) gata? Cred ca nu ai fost prea atent la ce se intampla :))) M5 nu va fi gata pentru circulatie in urmatorii 2 ani.

Legea achizitiilor publice se schimba. Sub indrumarea CE.

 


Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex punmeister

Sunt 10 IVA cu Dimetronic la bord. Pe M4 acum sunt 4+1 trenuri.

 


  • GAC
  • Posted:
  •  

Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex GAC

Daca ziceti ca sunt 10 trenuri IVA cu dimetronic, atunci, o persoana care a citit povestea “5 paini” si a inteles rationamentul judecatorului, cu siguranta va putea sa “dezlege” problema impartirii trenurilor pe M4 si M5 asigurand si un interval de succedare conform planului initial (6-8 min pe M4) si 6 min pe fiecare ramura din M5.
Astfel: daca avem 10 trenuri, inseamna ca avem 30 de rame.
Pentru M4 luam 10 rame si facem 5 trenuri de 4 vagoane;
Pentru M5 ramura Raul Doamnei, luam 12 rame si facem 6 trenuri de 4 vagoane;
Pentru M5 ramura Valea Ialomitei, luam 5 rame si facem 5 trenuri de 2 vagoane (nu e nevoie de mai mult – o rama are capacitatea a cel putin 3 troleibuze), deci o rama la 5 minute din VI va fi mai mult decat suficient;
In total am folosit 27 rame. Mai raman 3 rame pe post de rezerve, care sa fie distribuite: 1 pe M4 si 2 (independente) pe M5 (ca ai si statii cu linii tehnologice unde sa le parchezi);
In ceea ce priveste mecanicii, pe M4, trenul rebruseaza inainte sa intre sau dupa ce iese din statia terminus (cu calatori), deci mecanicul poate sa mearga pe peronul statiei (nu e nevoie sa fie cate un mecanic la fiecare cabina in timpul rebrusarii – gen cum se facea la rebrusarea de la Eroilor pentru Preciziei); Deci echipele de 2 pot fi sparte si astfel mai ies niste mecanici. Acesti mecanici (mai experimentati), sa mearga in trenurile de 4 vagoane. Restul de mecanici sa fie “prospaturi” si sa primeasca trenuri de 2 vagoane, ca si cu un IQ mai scazut si/sau cu o instruire in graba, sa aiba o marja semnificativa de eroare (tren de 2 vagoane in statie de 6) si pe masura ce practica, sa acumuleze experienta si dupa cateva luni sa fie in masura sa opreasca trenul la centimetru.
Cam astea ar fi solutiile rationale la problemele curente de pe M4 si M5.
Greu la deal cu boi mici.
Poate ar trebui sa depun un CV la Metrorex.

 


Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex punmeister

Pe langa cele cu Dimetronic mai sunt si alte trenuri la Militari care au circulat pe M3 pana la sosirea CAF-urilor care pot fi reactivate.
Cat despre M5, mai intai sa o vedem finalizata si cu Urbalis 400 CBTC la locul ei, dupa vorbim de trenuri.

 


Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex Costin

Rationamentul este gresit, pentru ca 4 vagoane nu sunt suficiente nici pe M4, nici pe M5. De 2 nici nu vorbim.

Trenurile de 4 vagoane pe M4 nu vor face fata la ore de varf chiar daca vor veni mai des decat acum. Expermientat la fata locului.
Nici pe M5 nu vor face fata pentru ca este gresit sa calculezi in termeni de "x troleibuze". Trebuie sa adaugi toti potentialii calatori care acum folosesc masina personala si sunt dispusi sa renunte la ea in favoarea metroului. Dupa capul meu, as zice ca sunt multi in Drumul Taberei. In plus, va trebui sa pui la socoteala scaderea frecventei transportului de suprafata o data ce metroul intra in functiune (RATB face asta, a facut-o si pe traseul M4).

 


Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex alexxd_31

Eu cred ca fiecare tren format din 6 vagoane are un  singur sistem Dinetronic. Nu cred ca fiecare rama formata din doua vagoane are sistemul ei separat.

 


Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex mcosmin

Daca dau drumu la licitatie in toamna, e timp perfect pentru trenuri cand CBTC-ul e gata pe M5.

 


Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex subway guru

Mrex a <asamblat> IVEle in trenuri de 6vagoane...acum ce sa faca, sa le dezasambleze???

 


Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex shoppy

Ramele de capat au fost descompletate si au ajuns sa nu poata functiona decat ca rame de capat, la nevoie elimini o rama de mijloc si ramai cu un tren de 4 dar nu stiu daca poti sa scoti ramele de mijloc de la 2 trenuri de 6 ca sa le unesti intre ele si asa sa ajungi cu 3 trenuri de 4.

 


Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex punmeister

Asta pentru ca vagoanele 1 si 6 nu mai au cutia de cuplaj electric la cupla Schaku. (cam ca la Bombardier si CAF)

 


Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex subway guru

Va las pe voi sa comentati, eu nu sunt MR-ist
:bere:

 


Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex TibiV

punmeister wrote:
Asta pentru ca vagoanele 1 si 6 nu mai au cutia de cuplaj electric la cupla Schaku.

"1 si 6" sau "2 si 5" ?....

 



Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex shoppy

1 si 6 nu mai au, 2 si 5 au ca se cupleaza cu 3 si 4(care au si ele).

 


Go to page:  1  ... 51 52 53 54 55 56 57  ... 85
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Trenurile de metrou din București  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420532 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use