MetrouTrenurile de metrou din București

 

Topic: Achiziții de trenuri noi pentru Metrorex (M2 și M5)

1182 posts, 335835 views
 
Go to page:  1  ... 55 56 57 58 59 60 61  ... 85
 
 

📖 Pagination options
Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex punmeister

Lectura placuta!
RASPUNS CONSOLIDAT - TRENURI - PARTEA 1.docx
RASPUNS CONSOLIDAT - TRENURI - PARTEA 1.docx (733.23 KB; downloaded 2443 times)
RASPUNS CONSOLIDAT - TRENURI - PARTEA 2.docx
RASPUNS CONSOLIDAT - TRENURI - PARTEA 2.docx (294.45 KB; downloaded 197 times)

 


Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex Cristy

Din aceste clarificari aflam ca termenul limita pentru depunerea ofertelor a fost prelungit din nou, cu inca o saptamana, pana pe 26.07.2019.
In SEAP inca nu s-a publicat erata pentru prelungirea termenelor.
In plus, din ce am observat, absolut niciun ofertant nu s-a plans de pretul estimat pentru primele 13 trenuri.

Partea cea mai frustranta a acestui caiet de sarcini (cel putin pentru mine), este aberatia aia de ventilatie fortata cu refrigerare. In clarificari, toti ofertantii au folosit formularea instalatie de aer conditionat sau instalatie de climatizare, insa Metrorex o tine una si buna ca trenurile nu trebuie echipate cu aer conditionat. Raspunsul de mai jos e maxima clarificarilor:
Răspuns:
Din experienta de exploatare a METROREX SA a rezultat preferinta calatorilor pentru a avea ferestre laterale cu posibilitatea de deschidere, care sa fie utilizate de exemplu in conditiuni de incarcare maxima a trenului, atunci cand unii calatori simt nevoia unui aport de aer suplimentar. De asemenea, in cazul in care trenul este la incarcare maxima, dar temperatura interioara nu impune pornirea refrigerarii din sistemul de ventilatie fortata. Ca atare, aceasta exigenta a fost inclusa in Caietul de sarcini. Cu atat mai mult cu cat este vorba de un sistem de ventilatie cu refrigerare, fara functia de auto-reglare specifica unui sistem de aer conditionat, influenta unor ferestre deschise asupra functionarii instalatiei de ventilatie este minimizata. Ca atare, METROREX SA nu este de acord cu solutia ferestrelor in intregime fixe.

Deci ei vor o ventilatie fortata cu buton de ON/OFF pentru racire. Deci un aer conditionat manual. Serios?  :bleah:

Raspuns:
Nu cunoastem care este arhitectura instalatiei de ventilatie fortata a trenului pe care o propuneti, insa subliniem ca nu este solicitata echiparea vagoanelor cu aparate de aer conditionat, asa cum mentionati in intrebarea dv., ci cu instalatii de ventilatie fortata cu refrigerare. Cerinta este in opinia noastra clara: in cazul in care o unitate de ventilatie fortata cu refrigerare a unui vagon este defecta, trebuie prezentate valorile cerute obtinute care pot fi asigurate in acest vagon.

 


Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex TibiV

Mie mi-a placut si asta, cu turismul de servciu Metrorex...
Întrebarea nr. 6:
În articolul 9.7 din Modelul de contract, se solicită:
„Furnizorul se obligă să asigure, în cadrul prețului produselor furnizate, serviciile accesorii legate de deplasarea delegaților Achizitorului pentru efectuarea testelor, inspecțiilor tehnice si a recepțiilor la locul de fabricație a trenurilor si/sau subansamblurilor.
Ofertantul solicită:
a) includerea unui număr maxim de delegați pe care Autoritatea Contractantă i-ar putea deplasa la fiecare călătorie,
b) numărul maxim de călătorii care ar putea fi făcute astfel încât ofertanții să poată evalua aceste cheltuieli în mod echitabil fără diferențele dintre ipotezele adoptate de unii și alții.
Răspuns:
i)    Numarul maxim de delegati este de 6;
ii)    Deplasarea delegatilor Autorității Contractante se va face pentru inspecțiile tehnice, recepțiile, probele prevăzute la Capitolul 6 din Caietul de sarcini sau, la solicitarea Furnizorului.

 


Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex Cristy

Ultimele clarificari inainte de depunerea ofertelor:
RASPUNS CONSOLIDAT - TRENURI - PARTEA 3.docx
RASPUNS CONSOLIDAT - TRENURI - PARTEA 3.docx (284.16 KB; downloaded 182 times)

Bineinteles, nu poate trece neobservata aroganta Metrorex:
Deși solicitarea de clarificare a fost formulată cu depășirea termenului până la care operatorii economici pot solicita clarificări, în scopul de a asigura clarificarea oricăror elemente sesizate pentru a veni în sprijinul operatorilor economici interesați de participare, respectiv pentru a asigura posibilitatea elaborării ofertelor în cele mai bune condiții, METROREX S.A. înțelege să răspundă solicitărilor formulate, răspunsurile fiind de natură să aducă limpezirea tuturor aspectelor neclare.

Se comporta de parca nu ar avea nevoie imediata de trenuri noi. Cred ca au transpirat cand au raspuns la singura intrebare din aceasta ultima sesiune de clarificari.

 


Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex TibiV

în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini – cap. 1.3.1 lățimea caroseriei în afara zonei ușilor de acces călători în/din tren, la nivelul podelei este de maxim 3100 mm. Din această exprimare rezultă clar că această cerință este aplicabilă întregii caroserii a trenului dar cu excepția zonei pragurilor ușilor de acces călători. Pentru această zonă, a pragurilor ușilor de acces, se va asigura respectarea cerinței de a avea între pragul de acces și marginea peronului o distanță nominală de maxim 80 mm pe orizontală (exprimată în cadrul aceluiași capitol 1.3.1) și respectiv ca pragul de acces să se afle la cel mult 65 mm deasupra peronului în toate condițiile de exploatare (exprimată în cadrul cap. 3.1.6 din Caietul de sarcini).

Astia sunt sanatosi?....

 


Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex Costin

Ramele Stadler Flirt din Oslo au un mic prag ce iese in afara cand se deschide usa, asta face practic "gaura" (the gap) sa fie ca si inexistenta. Poate vor asa ceva. Sau poate nu s-au gandit niciodata la asa ceva si au dres-o cum au putut.

 


Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex punmeister

Si la metrou se poate, Siemens cel putin a implementat asa ceva la Nürnberg si la Viena.


 


Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex TibiV

Da, OK, asta este o solutie...
Dar solutia asta nu modifica fapul ca vagonul trebuie sa aiba latimea de maximum 3100 mm.
Din raspunsul Metrorex (clarificare...  :lol: ) se intelege ca in zona pragurilor ușilor de acces poate avea vagonul 3300 sau mai mult...
Parca vad un metrou cu treapta fixa, ca automobilele din anii 40 din filmele lui Sergiu Nicolaescu, cu banditii care trageau din mers cocotati pe treapta aia exterioara de la portiere...

Mie mi se pare povestea asta ca fiind inca un motiv foarte bun pentru contestarea licitatiei...

 


Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex punmeister

@TibiV
Deci ei vor un gap filler solid, neretractabil cum e cel din videoul de mai sus.
alstom_metropolis_am5_m2___440_444_by_thekkkno2gallery_dcb52df-fullview.jpg (115.47 KB; downloaded 2244 times)

 


Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex Alex21

Cum o sa arate garniturile noi?

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex sab

Cum va dori Metrorex. Mai este mult pana se decide designul.   Mai intai sa se aleaga constructorul.

Pentru A/C si ventilatie avem topic dedicat : viewtopic.php?f=200&t=3874

 


Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex punmeister

sab wrote:
Cum va dori Metrorex. Mai este mult pana se decide designul.   Mai intai sa se aleaga constructorul.

Adica traditionala cutie trapezoidala din inox si plexiglass, asta va fi indiferent de producator sau de preferintele de design ale Metrorex.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex sab

Nu cred. Cine plateste decide. Daca Metrorex-ului ii place cutia de inox, asta va avea. Cred ca la CAF Metrorex a decis sa arate asemanator cu BM2/21.
Exista metrouri care nu arata asa in alte orase, deci producatorul face ceea ce i se solicita. Daca benneficiarul vrea roz, roz va avea.

 


Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex punmeister

Pai asta cere Metrorex in CS, caroserie de inox.

 


Go to page:  1  ... 55 56 57 58 59 60 61  ... 85
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Trenurile de metrou din București  • 
Choose destination

Since our 2284 forum members have written 420986 posts in 5244 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use