MetrouTrenurile de metrou din București

 

Topic: Achiziții de trenuri noi pentru Metrorex (M2 și M5)

1182 posts, 331478 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 85
 
 

📖 Pagination options
  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Achiziții de trenuri noi pentru Metrorex (M2 și M5) Utilizator anonim

De pe siteul Metrorex...

"Servicii de consultanţă pentru achiziţia şi punerea în funcţiune a 37 trenuri noi de metrou"

http://www.metrorex.ro/Doc/PAAP_2010.pdf

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex Dr2005

Observaţi şi ce contracte grase, unele şi de 1,5 milioane de euro se atribuie prin negociere directă...

 


Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex Dominatrix

Cum adica "Servicii de consultanţă pentru achiziţia şi punerea în funcţiune a 37 trenuri noi de metrou"? Adica au nevoie de un consultant sa le spuna sa nu mai comande trenuri cu profilul rotilor gresit?
Inca o modalitate de supt banii poporului, fiindca pot pune pariu cu oricine ca se vor lua tot trenuri Bombardier...

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex Tom

Intr'o democracanatie originala, nu te poti duce la toaleta fara recomandarea unui expert. De aceea unii politicieni si guvernanti fac ce vor. Adica, pe ei.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex Utilizator anonim

Licitatia pentru cele 16 trenuri ce vor fi achizitionate in prima etapa are loc in luna august, acestea vor completa parcul M3 dar vor echipa si M4 dupa cum au spus oficialii astazi.
Durata de derulare a contractului este de 1 an de la semnare.

 


Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex ByOnu

Am observat si eu acel pasaj in care a vorbit despre achizitia a 15 trenuri pentru M1 si M4.

Guru'le :( erai sigur ca IVEle raman pe M4 ... ai de dat niste explicatii. M-a cam luat lesinul pe bune cand am auzit de M4... :o

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex Utilizator anonim

Pai la un moment dat vor trebui casate si IVEle de pe M4.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex sab

Nu v-ati prins. Deocamdata raman IVE-le pe M4, ca trebuie mai intai inlocuit sistemul, dar au semnat inca de pe acum contractul de achizitie pentru BM-uri, ca nu se stie cu politica asta. Azi esti "pe val", maine nu. Sa fie sigur si don Berceanu ca mananca ceva anii urmatori si cine trebuie sa-si ia comisionul trebuie sa profite repede. :lol:
Si ganditi-va ca maine-poimaine incepe M6 derivat din M4. Nu o sa se poata circula la intervale rezonabile cu trenuri IVA cu 2 magistrale capat la GdN2 in conditiile de rebrusment actuale (2 linii si macaz X). Asa ca trebuie neaparat trenuri "sofisticate". Plus ca daca nu se va construi al treilea peron la 1Mai va fi iarasi distractie fara trenuri compatibile cu un sistem ATO/ATP, care sa poata sa duca spre minim intervalul de stationare din tunel si intervalele dintre trenuri. Coroborati asta cu M4 fara macaz la Bazilescu si veti avea masura "dezastrului" care ne paste fara BM-uri.
De aceea avem nevoie de trenuri "sofisticate" si trebuie sa fim siguri ca le vom avea... :D. Acum, cat sunt bani...Mai incolo cine stie...

 


Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex Dominatrix

sab wrote:
Deocamdata raman IVE-le pe M4, ca trebuie mai intai inlocuit sistemul, dar au semnat inca de pe acum contractul de achizitie pentru BM-uri, ca nu se stie cu politica asta.
Nu s-a semnat nici un contract deocamdata, nici macar nu s-a facut licitatia. Dar sa nu uitam ca totusi ca trenurile IVA au peste 20 de ani vechime, folosesc un sistem de actionare invechit, si vor trebui inlocuite in urmatorii 5-10 ani cu ceva.  Iar cele 37 de trenuri vor veni "etapizat",nu toate deodata. Inteleptul isi face iarna car si vara sanie. :ugeek: Si daca ai un parc uniform, cu atat mai bine din prisma mentenantei si a cheltuielilor de exploatare.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex sab

Vorbim de IVE-le de pe M4, care au fost modernizate prin 2000, deci n-ar fi chiara asa vechi, macar partial. Nu inteleg in acest caz de ce s-au mai investit banii in sistemul Dimetronic si nu s-a mers cu clasicul BLA pe M4. La ce mare trafic are M4....

 


Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex andrei11

Nimeni nu a negat faptul ca noile BM - uri vor fi dotate tot cu sistemul Dimetronic. Dar noi  vorbim povesti, pana ce nu va fi gata Valea Ialomitei - Eroilor ( M 5 ) - Pentru ca M 5 atat va fi, pentru cei care - mi contesta afirmatia le reamintesc ca statia Crangasi are 3 linii - pentru o viitoare ipotetica imaginara SF inelara, asadar vorbim deja de anul 2020 intr-o viziune optimista, se apuca de M 6 - daca nu o fi alta prioritate la mijloc, ne apuca 2030 - IVE - le actuale de pe M 4 isi vor fi trait traiul asa modernizate cum au fost in 2000.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex Dr2005

Dominatrix wrote:
Dar sa nu uitam ca totusi ca trenurile IVA au peste 20 de ani vechime, folosesc un sistem de actionare invechit, si vor trebui inlocuite in urmatorii 5-10 ani cu ceva.

25 de ani pentru un tren e al naibii de puţin! În general, asemenea vehicule se făceau / fac pentru minim 30 de ani. De aia la Viena circulă TOATE metrourile SGP, inclusiv cele construite în 1976...

Abia prin 1993 s-a introdus o recomandare UIC pentru ca durata de viaţă să fie de 25 de ani, din motive consumiste (se umpleau operatorii de transport de vehicule care rezistau prea mult şi apoi dădeau producătorii faliment că nu mai aveau clienţi).

 


Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex Dominatrix

Vezi ca trenurile SGP au fost livrate la Viena incepand cu 1972, nu 1976. Si nu uita ca majoritatea acelor trenuri au fost CU ADEVARAT modernizate cu motoare asincrone si invertoare, spre deosebire de ramele noastre (ma rog, s-a facut cu ramele albastre, dar din cate am inteles in scurtul timp cat au fost in circulatie au facut multe probleme). Si nu cred ca putem compara intretinerea din Viena cu intretinerea din Bucuresti, unde inca de la inceputul anilor '90 au fost trase pe dreapta vagoane IVA ca urmare a defectelor si supuse canibalizarii.

 


Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex mindmasster

sab wrote:
Vorbim de IVE-le de pe M4, care au fost modernizate prin 2000, deci n-ar fi chiara asa vechi, macar partial. Nu inteleg in acest caz de ce s-au mai investit banii in sistemul Dimetronic si nu s-a mers cu clasicul BLA pe M4. La ce mare trafic are M4....


Ai idee de cate ori am stat in statia Basarab /1 Mai din cauza ca nu mai porneau IVE-le modernizate in anii 2000? Deja lumina este un lux in unele garnituri. Merg zilnic pe M3 si M4 . Si cand ma dau jos din M3 si ma urc in M4 zici ca ma urc in caruta .

 


 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 85
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Trenurile de metrou din București  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419428 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use