MetrouTrenurile de metrou din București

 

Topic: Trenurile CAF Inneo (BM3)

3158 posts, 801850 views
 
Go to page:  1  ... 191 192 193 194 195 196 197  ... 226
 
 

📖 Pagination options
Re: Trenurile CAF punmeister

@puidemorosan
Dar de ce nu s-au pus folii pe geamurile usilor? Eu stiu ca cele din zona scaunelor au folie anti-vandal.

 


Re: Trenurile CAF Steff

ByOnu wrote:
O chichita, dar am remarcat ca la primul vagon 1302 are plasticul transparent lipsa de la un manar de cauciuc. Vorbesc despre acele patrate transparente in care se intruduc reclame.

1302 e "cocioaba Spaniola": suiera din toate incheieturile, la macaze danseaza ca o balerina, curent de la chederele geamurilor si usi, usile se inchid pe rand, rugina pe usa mecanicului, plafoanele se incuie in "valuri".
Vad ca nu ati rezolvat nimic din ce s-a reclamat pe forum.

 


Re: Trenurile CAF andrei11

Ma bag si eu in seama ca musca-n  lapte, nu prea circul cu metroul iar pe M 2 cred ca circul o data pe an.
Nu mai laudati / criticati atât firma CAF. Firma in sine e beton dar probabil ca lucreaza pe mai multe paliere de calitate. Si cum România e o piata de desfacere si mai putin una de productie ne trateaza ca atare.
Chinezii au trei paliere grosiere de calitate :
1) Bun pentru China
2) Bun pentru Terra mai putin USA.
3) Bun pentru USA.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Trenurile CAF sab

Mai nou s-a aflat ca exista si mai multe niveluri de calitate pentru aceleasi produse fabricate in UE. Vest UE si Est UE...Probabil ca noi am primit Est UE.

 


Re: Trenurile CAF andrei11

Discutiile despre Megan, Laguna, Duster, etc, le gasiti la club.

 


Re: Trenurile CAF Mihai Nicolae

Acum un an se livra Trenul 1323-2323 Cerna la Depoul Metrorex Berceni!

12900167_10208818764846733_1396527021_n.jpg (165.45 KB; downloaded 4025 times)

 


Re: Trenurile CAF Goldmund

sab wrote:
Mai nou s-a aflat ca exista si mai multe niveluri de calitate pentru aceleasi produse fabricate in UE. Vest UE si Est UE...Probabil ca noi am primit Est UE.


Caietul de sarcini, caietul de sarcini...

Daca reprezentantii MetroRex doresc trenurile cele mai ieftine din parcare, ce crezi ca fac producatorii? Produc trenuri ieftine pentru licitatia romaneasca, pana in 4-5 milioane euro("scaune din tabla neslefuita", daca nicaieri nu scrie ca dorim comoditate pentru calatori...)
Stiu cum critica demult  "organul partidului" "imperialismul occidental. Nu exista diferente la un produs doar pentru ca este destinat pentru est, sau vest, exista doar preturi pe care o tara, o firma doreste sa le dea pentru acelasi produs. Pretul impune calitatea, oriunde in lume. Ex. daca eu am 30 milioane E. pentru un tren de metrou cu sase vagoane, voi primi tot ce este mai bun in lume, acasa in Romania, chiar si pentru Buzau, daca din Buzau organizez procedura cu banii astia ...Exagerez, dar cam asa stau lucrurile.
M-am mirat la ce preturi mici se vand in Romania  masinile noi, VW Golf, sau orice marca auto din Occident - probabil ca exista si o diferenta - precum pretul - la dotari...Simplu. Diverenta de calitate, in nici un caz.Nici nu ar fi posibil, logic...
:bere:

 


Re: Trenurile CAF andrei11

La asta ne-am referit si  noi când am spus : bun pentruwest, bun pentruest.

 


Re: Trenurile CAF shoppy

Nici un producator nu isi permite sa jegmaneasca pe unu care vine cu banu gros, cand sunt bani toata lumea stie sa faca treaba buna.
Dar cand vine unu cu caciula in mana, si dupaia descalificat BM, si BM nu zice nimic, atunci are toate scuzele sa faca ceva mai slab, si cat timp merge este foarte bun, ce mai conteaza ca este intunecos, fluiera, zdrangane, important este ca merge, este acolo in trafic, si pe linia cea mai grea, si in scurt timp o sa iasa din garantie, se plateste garantia de buna executie si gata, succes total, ca le distruge dupaia Mrex sau Alstom nu mai pot controla ei.

 


Re: Trenurile CAF TibiV

shoppy,

Sa ziceu zicem ca vreau sa imi cumpar o flota de masini.
Sa aiba motor, 5 locuri, 4 portiere si sa prinda cel putin 130 km/h.

Iar criteriul de atribuire va fi 80% pretul cel mai mic.
Care sunt sansele sa ma aleg cu Audi A4 si care sunt sansele sa ma aleg cu Dacia Logan ?...
Eu am Logan (de fapt avem doua...) si ma declar mai mult decat multumit de fiabilitatea lor.
In afara de ulei, filtre, si ocazional cate un bec ars - alte probleme nu am avut (iar una dintre ele implineste luna asta 10 ani). (Nu vorbim despre rezultatele "evenimntelor din trafic" sau ale activitatii hotilor...)

Dar, evident, Logan-urile mele NU sunt Audi A4... :lol:

 


Re: Trenurile CAF shoppy

Evident, si daca se strica nu o sa vina nimeni sa spuna ca ce firma de ****** este Dacia, toata lumea intelege ca daca vrei confort iti iei Audi, Logan trebuie sa mearga si sa nu te ploua in ea, nu o sa spuna nimeni ca ce teapa le-a dat Dacia.

 


Re: Trenurile CAF abc_XC

In trenul CAF 1320 (Tismana) vagonul 3 (cel de la mijlocul trenului) atunci cand ruleaza scoate un zgomot straniu si produce niste vibratii puternice. Ma uitam la persoanele de pe scaun si pareau ca au Parkinson toate. Efectul este asemanator cu cel al unei osii patrate la V3A, se simte cum creste odata cu viteza. Cu o statie inainte sa cobor am mers in vagonul alaturat si nu se mai simtea zgaltaiala. Nu ma pricep la material rulant, asa ca descrierea poate parea stupida pentru un profesionist, e doar umila parere a unui calator.

 


Re: Trenurile CAF Costin

Si trenurile de metrou pot avea "roti patrate", de la demaraj sau frane bruste.

 


Re: Trenurile CAF Goldmund

Din fericire, trenurile de metrou "made in UE/EU" au anumite standarde ce trebuie respectate intocmai, iar CAF-urile si concurenta(in cazul nostru B Movia) le respecta. Ar fi bine  ca METROREX sa aiba inca 30 de trenuri asemanatoare pana in 2020...

 


Go to page:  1  ... 191 192 193 194 195 196 197  ... 226
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Trenurile de metrou din București  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420539 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use