Trenurile CAF

Prezentări, discuţii, noutăţi despre materialul rulant al Metrorex

Re: Trenurile CAF

Mesajde andrei11 » Joi, 18 Apr 2019, 18:21

" Lucrări de artă " în construcții este o denumire care face parte din vocabularul tehnic folosit și nu trebuie să vă ducă cu gândul la lucrări de artă de genul Podurile de peste Dunăre, tuneluri deosebite, etc. E un limbaj tehnic și nimic mai mult. Exemple de două poduri, ambele sunt lucrări de artă !
P 1.jpg
P 1.jpg (53.83 KiB) Vizualizat de 429 ori
P 2.jpg
P 2.jpg (23.11 KiB) Vizualizat de 429 ori

Apropo, primul pod știe cineva de unde este, când a fost construit / lărgit ? Ce a fost înaintea lui ?
Avatar utilizator
andrei11
Moderator forum
 
Mesaje: 16545
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

Re: Trenurile CAF

Mesajde sab » Joi, 18 Apr 2019, 18:55

Este podul de la Opera. A fost largit dupa 1990.
Ultima oară modificat de sab pe Joi, 18 Apr 2019, 19:05, modificat de 2 ori în total.
sab
Membru Gold
 
Mesaje: 4662
Membru din: Mie, 06 Oct 2010, 17:57
Localitate: Bucuresti

Re: Trenurile CAF

Mesajde andrei11 » Joi, 18 Apr 2019, 18:59

Adică a fost adus la cotele de dinainte de <<modernizare>>.
Avatar utilizator
andrei11
Moderator forum
 
Mesaje: 16545
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

Re: Trenurile CAF

Mesajde sab » Joi, 18 Apr 2019, 19:02

Mda, betonarea Dambovitei s-a facut cu niscai "ieconomie". Din ce stiu eu, podul Cotroceni si podul Hasdeu au lipsit initial de la "apel", au fost refacute ulterior. La Opera era chiar o meschinarie sa traversezi doar pe acel pod, avand in vedere intersectia de acolo.
sab
Membru Gold
 
Mesaje: 4662
Membru din: Mie, 06 Oct 2010, 17:57
Localitate: Bucuresti

Anterior

Înapoi la Trenurile de metrou din București


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 3 vizitatori