MetrouTrenurile de metrou din București

 

Topic: Locomotive LDH ale Metrorex

50 posts, 39106 views
 
Go to page:  1 2 3 4
 
 

📖 Pagination options
Re: Locomotive LDH ale Metrorex Lanimereala

TibiV wrote:
andrei11,
ai obtinut un raspuns dupa 14 luni !...
:lol:


Daca aveam timp, si dadeam peste thread-ul asta atunci, poate ii raspundeam.   Buna aia aceea cu
Daca iti raspundea asa repede o institutie de stat, ajungeau la TV !...
. Iti garantez ca nu ajungeu numai la TV, ci  si la FM.
shoppy wrote:
Compresorul il doseau ei si prin alta parte, acolo este loc prevazut pentru generatorul de abur folosit la incalzirea vagoanelor de calatori.


Abur? Vagoane de calatori?  Din umila mea cunostiinta, LDH-urile nu sunt folosite sa 'care' vagoane de calatori, mai ales deoarece nu au o viteza maxima foarte mare. Dar si pentru ca, asa cum le este caracteristic, au foarte mult cuplu disponibil, care este folosit pentru actionarea unor incarcaturi foarte mari. Nu am vazut nici  o data in viata mea un LDH care sa traga vagoane de calatori. Nici la CFR nici in tunelurile celor de la METROREX.

 


Re: Locomotive LDH ale Metrorex andrei11

Din partea moderatorului :
Stimate coleg
Lanimereala,

2) Cititi va rog cu atentie regulamentul forumului. Sunt convins ca o sa-l gasiti foarte repede, asa ca o sa va las sa-l cautati.
3) Ati incalcat mai multe puncte din regulament.
4) Daca vreti sa adaugati ceva la un mesaj imediat scris aplicati cu succes functia EDIT. Este activa o ora de la postarea mesajului.
5) Cuvintele : csf, ncsf, Copaci Taiati, uatdăfac nu se accepta in acest forum.

6) Daca aveti nelamuriri adresati intrebari administratiei la locul potrivit ( dialog cu administratia ). Va las sa descoperiti si singur unde este topicul.
7) Mesajele dvs vor fi modificate conform regulamentului.
_________________
Multumesc pentru intelegere.

Din partea userului andrei 11 :
Lanimereala wrote:
Nu am vazut nici-o data in viata mea un LDH care sa traga vagoane de calatori. Nici la CFR nici in tunelurile celor de la METROREX.

:lol:  :lol:  :lol:
Inseamna cu nu esti fan CFR / Metrou.
Pierde-ti timpul odata in Gara de Nord sa vezi  trenuri trase de LDH - uri ( de exemplu trenul de Slobozia )
Exista filmulete pe net cu trenuri de metrou tractate de LDH - uri.
PS : Exista LDH - uri pe care scrie Viteza max : 100 km / h

 


Re: Locomotive LDH ale Metrorex TibiV

:lol: :lol: :lol:
Andrei, nu te enerva atat de tare...
Dar probabil eu nu mai am cum sa vad ceea ce te-a enervat...  ;)

 


Re: Locomotive LDH ale Metrorex Lanimereala

Este adevarat ca nu am vazut LDH-uri care trag vagoane de calatori, mai ales deoarece nu prea dau pe la Gara de Nord. Vin cu scuzele de rigoare pentru incalcarea regulamentului, desigur. Si totusi, mie unul imi pare ciudat sa vad un LDH care trage o intreaga garnitura de vagoane. Maybe it's just me. Partea cu trenurile de metrou trase de LDH imi imaginez ca este efectuata atunci cand se defecteaza rama dintr-un motiv anume, iar in acel caz pasagerii sunt evacuati. Astfel, LDH-ul tragand o rama goala. Corectati-ma daca am gresit undeva, sunt deschis la critica.

 


Re: Locomotive LDH ale Metrorex mcosmin

Daca se defecteaza o rama pe traseu, de obicei se foloseste o alta rama sa tracteze, cu tot cu calatori, pana la urmatoarea statie, unde calatorii din ambele rame sunt debarcati si apoi ramele se duc spre depou. Ramele au fost comandate special pentru a putea face chestia asta.

 


Re: Locomotive LDH ale Metrorex andrei11

Stimate coleg  Lanimereala
1) Am considerat si eu si colegii de discutii ca o interventie a mea cu rosu pentru un nou venit este cam dura, asa incat cum ai observat interventia mea este acum cu albastru, o culoare mult mai prietenoasa. In fond suntem cu totii voluntari  aici si forumul acesta este un hobby, nu o obligatie profesionala.  :bere:
2) Cum se spune am vazut cu ochii mei rame de metrou goale trase de LDH - uri, asadar nu am cum sa ma insel. Colegul  mcosmin  are si el dreptate.

 


Re: Locomotive LDH ale Metrorex shoppy

Acel LDH este produs de Faur si este doar o adaptare a unui LDH-ului obisnuit la gabaritul de metrou prin modificarea cabinei, proiect care este probabil mai batran decat tine.

Vagoane de calatori trase de LDH au vazut altii foarte mult, ca doar nu se baga DA de 2.100cp pentru fiecare personal de 2-3 vagoane de la CFR, iar iarna acel DA cara dupa el un vagon WIT in care era tot un generator de abur, practic incalzirea cu abur a fost folosita la vagoanele de calatori pana acum 10-15ani si inca avem in trafic vagoane cu instalatie de incalzire cu abur(este o istorie foarte interesanta).

 


Re: Locomotive LDH ale Metrorex Shinkasen

Lanimereala wrote:
Este adevarat ca nu am vazut LDH-uri care trag vagoane de calatori, mai ales deoarece nu prea dau pe la Gara de Nord.

De la Gara de Nord rar sa vezi, desi trenurile care mergeau la Pietrosita mai erau trase de un LDH 1250. In schimb uite AICI un video cu un LDH care trage un tren personal, poti sa vezi mai multe pe pagina de YT a celui ce a postat videoclipul.

Ca sa nu fiu chiar prea off-topic, LDH25 de la Metrorex a fost in depoul Ciurel mai demult, cu multi ani in urma, a stat o perioada buna de timp acolo si fusese demontat tot motorul bucata cu bucata, si reparat in totalitate, iar cand a fost mutat la Militari s-a folosit de linia CFR Lujerului-Cotroceni ca sa ajunga acolo, am citit pe un alt forum ca nu se incadreaza in gabarit si nu poate fi folosit in tunele, decat la manevre in Militari.

 


Re: Locomotive LDH ale Metrorex freyutz

Asa este, LDH25 nu poate intra pe tunel.

 


Re: Locomotive LDH ale Metrorex aztec

Acum nu stiu ce locomotiva am vazut in statia de METROU Gara de Nord..dar goarna ei mi-a inghetat inima..si a dat palpitatii la toata lumea...nu putrau sa o schimbe cu una mai adaptata pt interior?

 


Re: Locomotive LDH ale Metrorex TibiV

shoppy wrote:
practic incalzirea cu abur a fost folosita la vagoanele de calatori pana acum 10-15ani si inca avem in trafic vagoane cu instalatie de incalzire cu abur(este o istorie foarte interesanta).

Poate candva ne scrii si noua pe forum ceva despre istoria asta foarte interesanta...
M-ai facut curios... :)

 


Re: Locomotive LDH ale Metrorex alexxd_31

Aztec cred ca ai vazut LDH45M ( M de la metrou). Deobicei eu il prindeam seara dupa ora 22:00 la Dristor in drum spre Titan. Se simtea de la o statie distanta datorita vibratiilor si zgomotului. Legat de ldh-uril Cfr:
Locomotivele din clasa 80 folosesc încălzire de aburi pentru trenurile de pasageri iar cele din clasa 81desi sunt aproape identice nu sunt prevazute cu asa ceva. Ldh45-ul la Cfr este inmatriculat in clasa 86. Partea interesanta este ca Ldh45M nu a fost facuta doar pentru Metrorex. Mai sunt exemplare si la alti operatori industriali. Ldh45m a avut la origina ldh45 modificat special sa se incadreze in gabaritul Metrorex.

 


Re: Locomotive LDH ale Metrorex shoppy

Evident ca a vazut un LDH45M, altceva nici nu incape in tunel.
LDH45M a fost facut special pentru metrou ca altfel nu se apuca nimeni sa modifice un proiect ca sa faca locomotive pentru un gabarit imaginar, apoi nu stiu exact cum s-a intamplat, se pare ca a fost o combinatie de factori, pe de-o parte Faur a produs locomotive mai repede/mai multe decat putea absorbi Metrorex, pe de alta s-au trezit ca reducerea cabinei genereaza o economie de materiale dar nu si un inconvenient pentru o locomotiva uzinala de manevra usoara, asa ca au inceput sa le livreze si la operatori uzinali.

 


Re: Locomotive LDH ale Metrorex TibiV

Sa nu uiti de incalzirea cu aburi. :)
Dar probabil nu aici, ci la CFR....

 


Go to page:  1 2 3 4
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Trenurile de metrou din București  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420712 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use