Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex

Prezentări, discuţii, noutăţi despre materialul rulant al Metrorex

Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex

Mesajde punmeister » Sâm, 10 Aug 2019, 23:32

Sunt curios daca cei de la Alstom vor asambla trenurile la Bucuresti de au participat si cu firma din Romania ca subcontractant.
Avatar utilizator
punmeister
Membru Gold
 
Mesaje: 3927
Membru din: Joi, 19 Noi 2015, 19:11
Localitate: Aviatiei City

Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex

Mesajde subway guru » Sâm, 10 Aug 2019, 23:34

Mai mult ca sigur, 5% URMRI Militari, cam asa se citeste oferta lor.
Parlez vous francais?
Moi non plus!
Avatar utilizator
subway guru
Membru Silver
 
Mesaje: 11075
Membru din: Vin, 02 Iul 2010, 11:22
Localitate: Underground

Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex

Mesajde PTMZ » Dum, 11 Aug 2019, 00:19

subway guru scrie:@PTMZ
Daca tu esti fan <ruski> eu sunt fan <rumunski evropeiski>!
:bere:

Adevărat, și eu sunt la fel. :bere: Pasiunea mea pentru "ruski" se oprește la transportul în comun. Și faptul că îmi plac vehiculele rusești nu înseamnă că nu-mi plac cele europene. Acum, că mi-ai dat argumentele de rigoare, am realizat și eu că nu e o soluție fiabilă Metrowagonmash.
Eu sper să câștige Rotem sau Alstom, în acest caz. Astra-CRRC e prototip de la 0, deci nu prea îmi surâde, iar CAF, dacă vine tot cu BM3, mai bine nu. Metrowagonmash e incert, dacă nu vine cu Moskva, ce are niște standarde decente, va trebui să vină cu un prototip, iar cum prototipurile rusești nu prea au viață lungă, atunci e cam clar ce se va întâmpla dacă vor câștiga.
PS:
La Moskva, ecartamentul nu ar trebui să fie o problemă, iau boghiuri de 1435mm de la PK TS și gata. Gabaritul da, e o problemă.
Avatar utilizator
PTMZ
Membru Bronze
 
Mesaje: 390
Membru din: Dum, 16 Dec 2018, 14:51

Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex

Mesajde subway guru » Dum, 11 Aug 2019, 21:10

Ca sa nu zica cineva ca suntem partinitori hai sa spunem ceva si de bine!
Fiabilitatea ruseasca e recunoscuta. Trenurile lor cam <arhaice> sunt deosebit de robuste, la performante si sofisticareli rezultate mai modeste.
Unde exceleaza e la intretinere si reparatii...rapid si ieftin.
Tinand cont ca inca mai avem pereti frontali de perforat ar fi solutia optima pentru acest gen de ispravi!!!
:lol: :lol: :lol:
Si nu ne vom alege cu rame infipte in zid ci cu noi tunele strapunse <neconventional> in teren!
:bere:
Avatar utilizator
subway guru
Membru Silver
 
Mesaje: 11075
Membru din: Vin, 02 Iul 2010, 11:22
Localitate: Underground

Anterior

Înapoi la Trenurile de metrou din București


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 3 vizitatori