Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex

Prezentări, discuţii, noutăţi despre materialul rulant al Metrorex

Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex

Mesajde punmeister » Joi, 01 Feb 2018, 22:29

Corect, nu el a facut caietul de sarcini sau a venit cu criteriul cretin de 60% pret si 15% performante tehnice. :bere:
Avatar utilizator
punmeister
Membru Silver
 
Mesaje: 1285
Membru din: Joi, 19 Noi 2015, 19:11
Localitate: Aviatiei City

Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex

Mesajde TibiV » Joi, 01 Feb 2018, 23:02

Eu v-am mai spus asta de n-shpe ori....
NU el a organizat licitatia, NU el a pus criteriile, NU el a desemnat catigatorul.

Daca lucrezi pe ele, si chiar iti place ceea ce faci, incepe sa iti fie drag "obiectul muncii".
Cred ca puidemorosan este unul dintre cei carora la place jobul lor.
Si mi se pare usor deplasat sa il agresam de fiecare data cu nemultumirile noastre, indiferent de cat sunt de intreptatite (sau nu...)

Nu trebuie sa fii mecanic de Ferarri ca sa iti placa ce faci. Daca ar fi asa, noi nu am mai mai avea mecanici buni.
Asa cum spuneau guru si andrei11, si Trabi si Wartburg erau foarte fiabile.
Iar cluburile de fani "Trabi" exista si acum.
(Iar masinile RDG-iste aveau preturi decente...)
Platesti putin, nu te astepta sa primesti Ferarri...
Vrei mai mult... "marca banul" !
TibiV
Membru Gold
 
Mesaje: 6694
Membru din: Vin, 14 Noi 2014, 20:20

Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex

Mesajde aztec » Vin, 02 Feb 2018, 10:46

Eu tot nu inteleg ce nu ne place la CAF.
Am am mai spus...CAF-urile sunt superioare unora din cele care s-au prezentat la licitatie. Nu cele mai bune de pe piata, doar un compromis de cati bani aveam.
Atata am platit, atata am primit. In conditile licitatiei.
Va întreb daca ne statea mai bine cu unele chinezesti...?
Avatar utilizator
aztec
Membru Silver
 
Mesaje: 1671
Membru din: Mie, 30 Iun 2010, 20:08

Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex

Mesajde GPS » Vin, 02 Feb 2018, 11:27

Pai personal nu îmi place la CAF, trenurile noastre, următoarele:
1. Finisajele.
2. Au fost neconforme de la început.
3. Produc mult zgomot.
Cam astea sunt cele 3 puncte principale, o mai fi și altele.
GPS
Membru Silver
 
Mesaje: 1693
Membru din: Dum, 07 Iun 2015, 18:47

Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex

Mesajde mcosmin » Vin, 02 Feb 2018, 14:11

Plus rugina dupa 2 ani de exploatare.
mcosmin
Membru Silver
 
Mesaje: 2015
Membru din: Dum, 12 Oct 2014, 13:12

Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex

Mesajde TibiV » Vin, 02 Feb 2018, 17:22

GPS scrie:2. Au fost neconforme de la început.

Adica ?...
Neconforme cu ce ?
Eu vad ca circula si transporta oameni...
(Evident ca exista si probleme... Dar cate o tabla stramba/cordata ici si un scartait colea nu il fac nefunctional.)
TibiV
Membru Gold
 
Mesaje: 6694
Membru din: Vin, 14 Noi 2014, 20:20

Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex

Mesajde GPS » Vin, 02 Feb 2018, 17:38

Sa ne aducem aminte de ce s-a întâmplat cu peroanele?
GPS
Membru Silver
 
Mesaje: 1693
Membru din: Dum, 07 Iun 2015, 18:47

Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex

Mesajde Costin » Vin, 02 Feb 2018, 17:51

Pai daca beneficiarul nu le-a cerut conforme... au fost neconforme :roll: Asta nu e vina CAF.
2017: 1690km feroviari / 2087 rutieri. 2016: 2586km feroviari / 1354 km rutieri. 2015: 3541km feroviari / 3299km rutieri. 2014: 4253km feroviari / 2264km rutieri.
Avatar utilizator
Costin
Site Admin
 
Mesaje: 6324
Membru din: Dum, 24 Ian 2010, 06:57
Localitate: Bucuresti 4 / Sibiu

Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex

Mesajde punmeister » Vin, 02 Feb 2018, 17:54

GPS scrie:Sa ne aducem aminte de ce s-a întâmplat cu peroanele?

Doar ca pe M4 si M3 NG2-Anghel Saligny n-a fost nevoie sa taie din peroane.
Avatar utilizator
punmeister
Membru Silver
 
Mesaje: 1285
Membru din: Joi, 19 Noi 2015, 19:11
Localitate: Aviatiei City

Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex

Mesajde sab » Vin, 02 Feb 2018, 19:21

Sa fim seriosi, nu s-a intamplat nimic la peroane. Le-au ajustat in cateva locuri. Nu putem spune ca au "pilit" nici macart un peron de la un capat la altul.
Trenul oricum nu atingea in regim normal de circulatie in acele zone, doar ca, in anumite conditii, la "balans" era posibil (nu sigur) sa atinga.
Pe M3 tronsonul nou statiile erau mai noi si "cornierul" care margineste peronul nu a avut timp sa se "umfle" . Sau poate au fost executate mai cu atentie, cine stie...
Facem din tantar armasar. Problema este alta la CAF-uri, ventilatia mai proasta ca la Bombardiere si zgomotul aparent mai mare. Oricum trenurile au fost conforme cu ce s-a cerut , adica au fost mai late pentru ca asa s-a solicitat, nu ca asa i-a venit constructorului sa le faca fara sa aiba acceptul Metrorex.
sab
Membru Gold
 
Mesaje: 3649
Membru din: Mie, 06 Oct 2010, 17:57
Localitate: Bucuresti

Anterior

Înapoi la Trenurile de metrou din București


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 3 vizitatori