Topic: Trenurile CAF Inneo (BM3)
3208 posts, 899032 views
📖 Pagination options
- subway guru
-
Posted:
-
Trenurile CAF Inneo (BM3)
subway guru
E oficial...
http://www.metrorex.ro/_read197-1
S.C. METROREX S.A. a finalizat procesul de evaluare a ofertelor depuse in cadrul procedurii de licitatie deschisa avand ca obiect “achizitia si punerea in functiune a 16 trenuri noi de metrou”.
Cele 16 trenuri noi de metrou vor inlocui etapizat, pe parcursul a trei ani, pe cele vechi, de tip Astra, fabricate inainte de 1990 la Intreprinderea de Vagoane Arad, care circula pe Magistrala 3 de metrou. Prin aceasta achizitie METROREX finalizeaza o etapa importanta din cadrul actiunii de modernizare a metroului bucurestean, asigurand pentru serviciul public de transport al calatorilor, un numar de 60 de trenuri de ultima generatie. Pentru imbunatatirea sigurantei si confortului calatorilor, METROREX a urmarit ca noile trenuri sa fie dotate cu sisteme automate de protectie si operare (ATP si ATO), sistem performant de informare a publicului calator, semnalizari suplimentare acustice si video pentru accesul in/din trenuri, locuri special amenajate pentru transportul bicicletelor cu metroul in interiorul vagoanelor precum si alte dotari specifice. Achizitia de trenuri de metrou este o componenta a Acordului de finantare pentru modernizarea metroului din Bucuresti, semnat cu Banca Europeana de Investitii in toamna anului 2009. Aceasta este prima etapa a proiectului, in viitor urmand a se achizitiona alte 21 trenuri noi de metrou, ce vor circula pe Magistrala 5 de metrou, tronsonul Drumul Taberei – Eroilor. Trenurile vor fi proiectate si realizate de compania spaniola CONSTRUCCIONES Y AUXILIAR DE FERROCARRILES S.A (CAE). Un aspect important il constituie faptul ca asamblarea finala a trenurilor de metrou se va realiza in Romania in cadrul unei unitati de profil din Bucuresti, asigurand astfel transferul de tehnologie de ultima generatie si crearea de noi locuri de munca. Pretul pe care METROREX urmeaza sa-l plateasca pentru cele 16 trenuri noi de metrou este de 97.012.450,00 euro fara TVA. Contractul de achizitie publica se va semna dupa implinirea termenului de asteptare prevazut de legislatia in domeniul achizitiilor publice.
E oficial...
http://www.metrorex.ro/_read197-1
S.C. METROREX S.A. a finalizat procesul de evaluare a ofertelor depuse in cadrul procedurii de licitatie deschisa avand ca obiect “achizitia si punerea in functiune a 16 trenuri noi de metrou”.
Cele 16 trenuri noi de metrou vor inlocui etapizat, pe parcursul a trei ani, pe cele vechi, de tip Astra, fabricate inainte de 1990 la Intreprinderea de Vagoane Arad, care circula pe Magistrala 3 de metrou. Prin aceasta achizitie METROREX finalizeaza o etapa importanta din cadrul actiunii de modernizare a metroului bucurestean, asigurand pentru serviciul public de transport al calatorilor, un numar de 60 de trenuri de ultima generatie. Pentru imbunatatirea sigurantei si confortului calatorilor, METROREX a urmarit ca noile trenuri sa fie dotate cu sisteme automate de protectie si operare (ATP si ATO), sistem performant de informare a publicului calator, semnalizari suplimentare acustice si video pentru accesul in/din trenuri, locuri special amenajate pentru transportul bicicletelor cu metroul in interiorul vagoanelor precum si alte dotari specifice. Achizitia de trenuri de metrou este o componenta a Acordului de finantare pentru modernizarea metroului din Bucuresti, semnat cu Banca Europeana de Investitii in toamna anului 2009. Aceasta este prima etapa a proiectului, in viitor urmand a se achizitiona alte 21 trenuri noi de metrou, ce vor circula pe Magistrala 5 de metrou, tronsonul Drumul Taberei – Eroilor. Trenurile vor fi proiectate si realizate de compania spaniola CONSTRUCCIONES Y AUXILIAR DE FERROCARRILES S.A (CAE). Un aspect important il constituie faptul ca asamblarea finala a trenurilor de metrou se va realiza in Romania in cadrul unei unitati de profil din Bucuresti, asigurand astfel transferul de tehnologie de ultima generatie si crearea de noi locuri de munca. Pretul pe care METROREX urmeaza sa-l plateasca pentru cele 16 trenuri noi de metrou este de 97.012.450,00 euro fara TVA. Contractul de achizitie publica se va semna dupa implinirea termenului de asteptare prevazut de legislatia in domeniul achizitiilor publice.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex
Utilizator anonim
Noile supermetrouri vor fi asamblate la București
Viitoarele metrouri de ultimă generație care vor circula pe sub București vor fi construite pe bucăţi de concernul spaniol CAF însă vor asamblate, în Capitală, de o firmă de profil.
Cele 16 trenuri noi de metrou, care urmează să fie achiziționate într-o primă fază, le vor înlocui etapizat, pe parcursul a trei ani, pe cele vechi, de tip Astra, fabricate înainte de 1990 la Întreprinderea de Vagoane Arad, care circulă pe Magistrala 3 de metrou. Această achiziție finalizează practic o etapă importantă din cadrul acţiunii de modernizare a metroului bucureştean, asigurând pentru serviciul public de transport al călătorilor, un număr de 60 de trenuri de ultima generaţie.
Noile trenuri vor fi dotate cu sisteme automate de protecţie şi operare, sistem performant de informare a publicului călător, semnalizări suplimentare acustice şi video pentru accesul în/din trenuri, locuri special amenajate pentru transportul bicicletelor cu metroul în interiorul vagoanelor precum şi alte dotări specifice.
Achiziţia de trenuri de metrou este o componentă a Acordului de finanţare pentru modernizarea metroului din Bucureşti, semnat cu Banca Europeană de Investiţii în toamna anului 2009. Aceasta este prima etapă a proiectului, în viitor urmând a se achiziţiona alte 21 trenuri noi de metrou, ce vor circula pe Magistrala 5 de metrou, tronsonul Drumul Taberei – Eroilor.
Trenurile vor fi proiectate tot de compania spaniolă. Un aspect important îl constituie faptul că asamblarea finală a trenurilor de metrou se va realiza în România în cadrul unei unităţi de profil din Bucureşti, asigurând astfel transferul de tehnologie de ultima generaţie şi crearea de noi locuri de muncă.
Preţul pe care Metrorex urmează să-l plătească pentru cele 16 trenuri noi de metrou este de 97 de milioane de euro, fără TVA.
http://b365.ro/news/viitoar ... bucuresti/
Noile supermetrouri vor fi asamblate la București
Viitoarele metrouri de ultimă generație care vor circula pe sub București vor fi construite pe bucăţi de concernul spaniol CAF însă vor asamblate, în Capitală, de o firmă de profil.
Cele 16 trenuri noi de metrou, care urmează să fie achiziționate într-o primă fază, le vor înlocui etapizat, pe parcursul a trei ani, pe cele vechi, de tip Astra, fabricate înainte de 1990 la Întreprinderea de Vagoane Arad, care circulă pe Magistrala 3 de metrou. Această achiziție finalizează practic o etapă importantă din cadrul acţiunii de modernizare a metroului bucureştean, asigurând pentru serviciul public de transport al călătorilor, un număr de 60 de trenuri de ultima generaţie.
Noile trenuri vor fi dotate cu sisteme automate de protecţie şi operare, sistem performant de informare a publicului călător, semnalizări suplimentare acustice şi video pentru accesul în/din trenuri, locuri special amenajate pentru transportul bicicletelor cu metroul în interiorul vagoanelor precum şi alte dotări specifice.
Achiziţia de trenuri de metrou este o componentă a Acordului de finanţare pentru modernizarea metroului din Bucureşti, semnat cu Banca Europeană de Investiţii în toamna anului 2009. Aceasta este prima etapă a proiectului, în viitor urmând a se achiziţiona alte 21 trenuri noi de metrou, ce vor circula pe Magistrala 5 de metrou, tronsonul Drumul Taberei – Eroilor.
Trenurile vor fi proiectate tot de compania spaniolă. Un aspect important îl constituie faptul că asamblarea finală a trenurilor de metrou se va realiza în România în cadrul unei unităţi de profil din Bucureşti, asigurând astfel transferul de tehnologie de ultima generaţie şi crearea de noi locuri de muncă.
Preţul pe care Metrorex urmează să-l plătească pentru cele 16 trenuri noi de metrou este de 97 de milioane de euro, fără TVA.
http://b365.ro/news/viitoar ... bucuresti/
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
subway guru
Deocamdata, Bombardierii au 'bagat' o contestatie (lucru de asteptat din start), asteptam 'verdictul' CNSC...
Deocamdata, Bombardierii au 'bagat' o contestatie (lucru de asteptat din start), asteptam 'verdictul' CNSC...
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
Dominatrix
- subway guru
-
Posted:
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
subway guru
'Motivatzia' deciziei CNSC are ceva la 58 de pagini!
Urmariti situl lor, ca la noi 'transparentza' are multa 'inertie'...
Dar la asa 'motivatie' cred ca e greu sa mai speri la altceva, pt ca justitia de la asta ar pleca in 'rejudecare'...
E cum v-am zis, o firma 'mare' cand pierde, trebuie macar sa 'simuleze' ca incearca sa conteste, e treaba 'de onoare nereperata', altfel se lasa cu 'concedieri fara preaviz'...nu cred ca vor continua, in conditiile date...mai ales ca pt contestatie au apelat la una din cele mai tari si mai 'abile' firme de avocatura...
'Motivatzia' deciziei CNSC are ceva la 58 de pagini!
Urmariti situl lor, ca la noi 'transparentza' are multa 'inertie'...
Dar la asa 'motivatie' cred ca e greu sa mai speri la altceva, pt ca justitia de la asta ar pleca in 'rejudecare'...
E cum v-am zis, o firma 'mare' cand pierde, trebuie macar sa 'simuleze' ca incearca sa conteste, e treaba 'de onoare nereperata', altfel se lasa cu 'concedieri fara preaviz'...nu cred ca vor continua, in conditiile date...mai ales ca pt contestatie au apelat la una din cele mai tari si mai 'abile' firme de avocatura...
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
Dominatrix
Gata, s-a terminat balciul cu Bombardier...
Comunicat Metrorex - 29 noiembrie 2011
http://www.metrorex.ro/_read204-1
Trenuri noi pentru metroul din Bucuresti.
Metrorex a finalizat cu succes procedura de achizitie prin licitatie deschisa având ca obiect “achizitia si punerea in functiune a 16 trenuri noi de metrou” pentru inlocuirea parcului de trenuri de metrou de constructie veche, aflate in functiune pe magistralalele de metrou in exploatare.
Achizitia celor 16 trenuri de metrou este parte componenta a Acordului de finantare pentru modernizarea metroului din Bucuresti, semnat cu Banca Europeana de Investitii in toamna anului 2009. Aceasta este prima etapa a proiectului, in viitor urmând a se achizitiona alte 21 trenuri noi de metrou, ce vor circula pe Magistrala 5 de metrou, tronsonul Drumul Taberei – Eroilor. Cele 16 trenuri noi de metrou vor inlocui etapizat, pe parcursul unei perioade de maxim trei ani, trenurile de constructie veche de tip Astra, fabricate inainte de 1990 la Intreprinderea de Vagoane Arad care circula pe liniile de metrou in exploatare.
Prin aceasta achizitie Metrorex finalizeaza o etapa importanta din cadrul actiunii de modernizare a metroului bucurestean, asigurand pentru serviciul public de transport al calatorilor, un numar de 60 de trenuri de ultima generatie. Trenurile vor fi proiectate si realizate de compania spaniola CONSTRUCCIONES Y AUXILIAR DE FERROCARRILES S.A (CAF) care a fost declarata cistigatoarea acestei licitatii. Pretul pe care Metrorex urmeaza sa-l plateasca pentru cele 16 trenuri noi de metrou este de 97.012.450,00 euro fara TVA. Pentru imbunatatirea sigurantei in exploatare si a confortului calatorilor compania a urmarit ca noile trenuri sa fie dotate cu sisteme automate de protectie si operare (ATP si ATO), compatibile cu sistemele actuale de infrastructura de generatie noua, aflate in exploatare la Metrorex. Pentru asigurarea compatibilitatii tehnice si de exploatare integrala, aceste sisteme sunt achizitionate de catre Metrorex de la compania Bombardier Transportation – Divizia Rail Control Systems (care va asigura montajul si punerea in functiune), in cadrul unei proceduri de achizitie prin negociere fara publicare de anunt având ca obiect „ achizitia si punerea in functiune a 16 seturi de sisteme de protectie si conducere automata a trenului”, procedura care, de asemenea, este finalizata. Pretul pe care Metrorex urmeaza sa-l plateasca pentru cele 16 seturi de sisteme este de 4.940.000 euro fara TVA. De asemenea, pentru imbunatatirea confortului calatorilor noile trenuri vor fi dotate cu sistem performant de informare a publicului calator (indicatoare frontale si laterale pentru vizualizarea directiei de mers a trenului), semnalizari suplimentare acustice si video pentru accesul in/din trenuri, ventilatie fortata in vagoanele de pasageri si geamuri rabatabile, locuri special amenajate pentru transportul bicicletelor cu metroul in interiorul vagoanelor precum si alte dotari specifice. Noile trenuri de metrou au in compunere câte 6 vagoane avand intercomunicatie (gangway) intre acestea, sistem de tractiune si de franare controlat cu microprocesor, caroseria realizata din otel inoxidabil, sistem imbunatatit de bare de sprijin pentru calatori, usi culisante cu autoblocare si protectie la prinderea persoanelor intre usi.
Un aspect important il constituie faptul ca asamblarea finala a trenurilor de metrou se va realiza in Romania, in cadrul unei unitati de profil din Bucuresti, asigurand astfel transferul de tehnologie de ultima generatie si crearea de noi locuri de munca.
Gata, s-a terminat balciul cu Bombardier...
Comunicat Metrorex - 29 noiembrie 2011
http://www.metrorex.ro/_read204-1
Trenuri noi pentru metroul din Bucuresti.
Metrorex a finalizat cu succes procedura de achizitie prin licitatie deschisa având ca obiect “achizitia si punerea in functiune a 16 trenuri noi de metrou” pentru inlocuirea parcului de trenuri de metrou de constructie veche, aflate in functiune pe magistralalele de metrou in exploatare.
Achizitia celor 16 trenuri de metrou este parte componenta a Acordului de finantare pentru modernizarea metroului din Bucuresti, semnat cu Banca Europeana de Investitii in toamna anului 2009. Aceasta este prima etapa a proiectului, in viitor urmând a se achizitiona alte 21 trenuri noi de metrou, ce vor circula pe Magistrala 5 de metrou, tronsonul Drumul Taberei – Eroilor. Cele 16 trenuri noi de metrou vor inlocui etapizat, pe parcursul unei perioade de maxim trei ani, trenurile de constructie veche de tip Astra, fabricate inainte de 1990 la Intreprinderea de Vagoane Arad care circula pe liniile de metrou in exploatare.
Prin aceasta achizitie Metrorex finalizeaza o etapa importanta din cadrul actiunii de modernizare a metroului bucurestean, asigurand pentru serviciul public de transport al calatorilor, un numar de 60 de trenuri de ultima generatie. Trenurile vor fi proiectate si realizate de compania spaniola CONSTRUCCIONES Y AUXILIAR DE FERROCARRILES S.A (CAF) care a fost declarata cistigatoarea acestei licitatii. Pretul pe care Metrorex urmeaza sa-l plateasca pentru cele 16 trenuri noi de metrou este de 97.012.450,00 euro fara TVA. Pentru imbunatatirea sigurantei in exploatare si a confortului calatorilor compania a urmarit ca noile trenuri sa fie dotate cu sisteme automate de protectie si operare (ATP si ATO), compatibile cu sistemele actuale de infrastructura de generatie noua, aflate in exploatare la Metrorex. Pentru asigurarea compatibilitatii tehnice si de exploatare integrala, aceste sisteme sunt achizitionate de catre Metrorex de la compania Bombardier Transportation – Divizia Rail Control Systems (care va asigura montajul si punerea in functiune), in cadrul unei proceduri de achizitie prin negociere fara publicare de anunt având ca obiect „ achizitia si punerea in functiune a 16 seturi de sisteme de protectie si conducere automata a trenului”, procedura care, de asemenea, este finalizata. Pretul pe care Metrorex urmeaza sa-l plateasca pentru cele 16 seturi de sisteme este de 4.940.000 euro fara TVA. De asemenea, pentru imbunatatirea confortului calatorilor noile trenuri vor fi dotate cu sistem performant de informare a publicului calator (indicatoare frontale si laterale pentru vizualizarea directiei de mers a trenului), semnalizari suplimentare acustice si video pentru accesul in/din trenuri, ventilatie fortata in vagoanele de pasageri si geamuri rabatabile, locuri special amenajate pentru transportul bicicletelor cu metroul in interiorul vagoanelor precum si alte dotari specifice. Noile trenuri de metrou au in compunere câte 6 vagoane avand intercomunicatie (gangway) intre acestea, sistem de tractiune si de franare controlat cu microprocesor, caroseria realizata din otel inoxidabil, sistem imbunatatit de bare de sprijin pentru calatori, usi culisante cu autoblocare si protectie la prinderea persoanelor intre usi.
Un aspect important il constituie faptul ca asamblarea finala a trenurilor de metrou se va realiza in Romania, in cadrul unei unitati de profil din Bucuresti, asigurand astfel transferul de tehnologie de ultima generatie si crearea de noi locuri de munca.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
subway guru
S-a semnat azi, ocazie cu care s-a inaugurat si noua sala de presa de la MT...
Metrorex cumpără 16 trenuri noi. Vezi cum arată garniturile de metrou CAF - FOTO
http://www.mediafax.ro/social/metrorex- ... o-9015310/
Metrorex şi compania spaniolă Construcciones y Auxiliar de Ferrocarriles (CAF) au semnat marţi un contract de 97 milioane euro, fără TVA, pentru cumpărarea a 16 trenuri de metrou, care vor înlocui în maximum trei ani garniturile de tip IVA produse de Astra Vagoane Arad.
"În prezent, avem 44 de trenuri noi şi 60 de trenuri vechi, însă utilizăm doar o parte din ele, şi cu aceste 16 trenuri noi vom înlocui etapizat pe cele existente", a declarat directorul general al Metrorex, Gheorghe Udrişte.
Udrişte a anunţat în luna septembrie că firma spaniolă a câştigat contractul în defavoarea companiei canadiene Bombardier pentru că a înaintat un preţ mai bun.
Contractul este finanţat printr-un credit de la Banca Europeană de Investiţii, iar primul tren CAF va circula într-un an, un an şi jumătate.
Garniturile CAF vor fi asamblate în România şi, potrivit lui Udrişte, cel mai probabil la o unitate din Bucureşti.
Trenurile vor fi echipate cu geamuri rabatabile, ventilaţie forţată, sisteme de informare a călătorilor şi vor avea locuri speciale pentru transportul bicicletelor. Trenurile au în componenţă şase vagoane, unite prin burduf.
Totodată, Metrorex a achiziţionat de la compania Bombardier 16 echipamente pentru funcţionarea metrourilor CAF în regim automat.
"Echipamentele pentru controlul traficului sunt atât fixe, montate pe şină, cât şi mobile, montate pe trenuri. Întrucât cele 16 trenuri noi vor circula pe magistralele existente, unde deja avem instalaţii fixe de la Bombardier, am încredinţat acest contract prin negociere directă aceleiaşi companii. Sistemele mobile şi fixe trebuie să fie compatibile", a mai spus Udrişte.
Valoarea contractului încheiat cu Bombardier este de 4,9 milioane euro.
Metrorex intenţionează să cumpere alte opt trenuri în termen de maximum doi ani pentru magistralele existente şi 21 de garnituri pentru viitoarea Magistrală 5, pe tronsonul Drumul Taberei-Eroilor.
P.S.
'Dovada':
S-a semnat azi, ocazie cu care s-a inaugurat si noua sala de presa de la MT...
Metrorex cumpără 16 trenuri noi. Vezi cum arată garniturile de metrou CAF - FOTO
http://www.mediafax.ro/social/metrorex- ... o-9015310/
Metrorex şi compania spaniolă Construcciones y Auxiliar de Ferrocarriles (CAF) au semnat marţi un contract de 97 milioane euro, fără TVA, pentru cumpărarea a 16 trenuri de metrou, care vor înlocui în maximum trei ani garniturile de tip IVA produse de Astra Vagoane Arad.
"În prezent, avem 44 de trenuri noi şi 60 de trenuri vechi, însă utilizăm doar o parte din ele, şi cu aceste 16 trenuri noi vom înlocui etapizat pe cele existente", a declarat directorul general al Metrorex, Gheorghe Udrişte.
Udrişte a anunţat în luna septembrie că firma spaniolă a câştigat contractul în defavoarea companiei canadiene Bombardier pentru că a înaintat un preţ mai bun.
Contractul este finanţat printr-un credit de la Banca Europeană de Investiţii, iar primul tren CAF va circula într-un an, un an şi jumătate.
Garniturile CAF vor fi asamblate în România şi, potrivit lui Udrişte, cel mai probabil la o unitate din Bucureşti.
Trenurile vor fi echipate cu geamuri rabatabile, ventilaţie forţată, sisteme de informare a călătorilor şi vor avea locuri speciale pentru transportul bicicletelor. Trenurile au în componenţă şase vagoane, unite prin burduf.
Totodată, Metrorex a achiziţionat de la compania Bombardier 16 echipamente pentru funcţionarea metrourilor CAF în regim automat.
"Echipamentele pentru controlul traficului sunt atât fixe, montate pe şină, cât şi mobile, montate pe trenuri. Întrucât cele 16 trenuri noi vor circula pe magistralele existente, unde deja avem instalaţii fixe de la Bombardier, am încredinţat acest contract prin negociere directă aceleiaşi companii. Sistemele mobile şi fixe trebuie să fie compatibile", a mai spus Udrişte.
Valoarea contractului încheiat cu Bombardier este de 4,9 milioane euro.
Metrorex intenţionează să cumpere alte opt trenuri în termen de maximum doi ani pentru magistralele existente şi 21 de garnituri pentru viitoarea Magistrală 5, pe tronsonul Drumul Taberei-Eroilor.
P.S.
'Dovada':
Semnarea contractului cu CAF, in prezenta Exc. Sale, Ambasadorul Spaniei
DSC03440.JPG (80.81 KB; downloaded 38307 times)
Semnarea contractului cu Bombardier, in prezenta reprezentantului Ambasadei Canadei
DSC03443.JPG (81.83 KB; downloaded 38308 times)
Dna Ministru Boagiu felicita personalul beneficiarului si consultantului pt modul impecabil de desfasurare a procedurilor de achizitie!
DSC03445.JPG (79.01 KB; downloaded 38319 times)
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
subway guru
Nope, incepe cu 'G' si a fost candva 'Rosie'...
Cel putin asa se 'zvoneste'...
Primul tren va fi produs in Spania, celelalte vor fi asamblate in Romania...
alch3mist wrote:
Care este "unitatea de profil din Bucuresti" mentionata in articol unde se vor asambla trenurile noi ? Cumva FAUR ?
Nope, incepe cu 'G' si a fost candva 'Rosie'...
Cel putin asa se 'zvoneste'...
Primul tren va fi produs in Spania, celelalte vor fi asamblate in Romania...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
subway guru
http://www.metrorex.ro/_read206-1
29 Noiembrie 2011.
Comunicat de presa preluat de la MTI .
Trenuri noi pentru metroul din Bucuresti.
Ministrul Transporturilor si Infrastructurii, doamna Anca Boagiu a participat astazi, 29 noiembrie 2011 la semnarea de catre Metrorex a contractelor de achizitie a 16 trenuri noi de metrou si a 16 seturi de sisteme de protectie si conducere automata a trenului. Cele 16 trenuri noi de metrou vor inlocui etapizat, pe parcursul unei perioade de maxim trei ani, trenurile de constructie veche care circula pe liniile de metrou in exploatare. Achizitia celor 16 trenuri de metrou este parte componenta a Acordului de finantare pentru modernizarea metroului din Bucuresti, semnat cu Banca Europeana de Investitii in toamna anului 2009. Aceasta este prima etapa a proiectului, in viitor urmand a se achizitiona alte 21 trenuri noi de metrou, ce vor circula pe Magistrala 5 de metrou, tronsonul Drumul Taberei – Eroilor. Prin aceasta achizitie Metrorex finalizeaza o etapa importanta din cadrul actiunii de modernizare a metroului bucurestean, asigurand pentru serviciul public de transport al calatorilor, un numar de 60 de trenuri de ultima generatie. Trenurile vor fi proiectate si realizate de compania spaniola CONSTRUCCIONES Y AUXILIAR DE FERROCARRILES S.A (CAF) care a fost declarata cistigatoarea acestei licitatii. Pretul pe care Metrorex urmeaza sa-l plateasca pentru cele 16 trenuri noi de metrou este de 97.012.450,00 euro fara TVA.
“Metrorex arata din nou ca este una din cele mai performante companii din subordinea Ministerului Transporturilor, iar acest contract este inca o dovada in acest sens, 2011 fiind poate cel mai bun al Metrorex de dupa 1990. A fost anul in care a fost semnat si demarat deja primul contract de constructie a unei noi magistrale de dupa Revolutie, si ma refer la Magistrala 5 Raul Doamnei-Eroilor, prima parte dintr-un contract mai mare pentru magistrala Drumul Taberei-Pantelimon, un contract unde avem sprijin consistent tot din partea prietenilor de la BEI. A fost de asemenea anul in care am reusit sa finalizam doua noi statii pe Magistrala 4, Jiului si Parc Bazilescu. A fost anul in care am renegociat un contract extrem de pagubos pentru bugetul Romaniei, cel pentru mentenanta Metroului, reusind economii de 30% din valoarea contractului. Estimarea noastra este ca in trim. III anul viitor vom avea gata caietele de sarcini pentru executia lucrarilor la Magistrala 6 Otopeni si vom putea incepe si procedurile pentru desemnarea partenerului privat in cazul Magistralei 7, Bragadiru-Voluntari. Iata deci ca Metrorex a demonstrat in acest an prin investitiile de la ca este un partener autentic al bucurestenilor”, a declarat ministrul Anca Boagiu.
Pentru imbunatatirea sigurantei in exploatare si a confortului calatorilor compania a urmarit ca noile trenuri sa fie dotate cu sisteme automate de protectie si operare (ATP si ATO), compatibile cu sistemele actuale de infrastructura de generatie noua, aflate in exploatare la Metrorex. Pentru asigurarea compatibilitatii tehnice si de exploatare integrala, aceste sisteme sunt achizitionate de catre Metrorex de la compania Bombardier Transportation – Divizia Rail Control Systems (care va asigura montajul si punerea in functiune). Pretul pe care Metrorex urmeaza sa-l plateasca pentru cele 16 seturi de sisteme este de 4.940.000 euro fara TVA. De asemenea, pentru imbunatatirea confortului calatorilor noile trenuri vor fi dotate cu sistem performant de informare a publicului calator (indicatoare frontale si laterale pentru vizualizarea directiei de mers a trenului), semnalizari suplimentare acustice si video pentru accesul in/din trenuri, ventilatie fortata in vagoanele de pasageri si geamuri rabatabile, locuri special amenajate pentru transportul bicicletelor cu metroul in interiorul vagoanelor precum si alte dotari specifice.
Noile trenuri de metrou au in compunere cate 6 vagoane avand intercomunicatie (gangway) intre acestea, sistem de tractiune si de franare controlat cu microprocesor, caroseria realizata din otel inoxidabil, sistem imbunatatit de bare de sprijin pentru calatori, usi culisante cu autoblocare si protectie la prinderea persoanelor intre usi. Un aspect important il constituie faptul ca asamblarea finala a trenurilor de metrou se va realiza in Romania, in cadrul unei unitati de profil din Bucuresti, asigurand astfel transferul de tehnologie de ultima generatie si crearea de noi locuri de munca.
http://www.metrorex.ro/_read206-1
29 Noiembrie 2011.
Comunicat de presa preluat de la MTI .
Trenuri noi pentru metroul din Bucuresti.
Ministrul Transporturilor si Infrastructurii, doamna Anca Boagiu a participat astazi, 29 noiembrie 2011 la semnarea de catre Metrorex a contractelor de achizitie a 16 trenuri noi de metrou si a 16 seturi de sisteme de protectie si conducere automata a trenului. Cele 16 trenuri noi de metrou vor inlocui etapizat, pe parcursul unei perioade de maxim trei ani, trenurile de constructie veche care circula pe liniile de metrou in exploatare. Achizitia celor 16 trenuri de metrou este parte componenta a Acordului de finantare pentru modernizarea metroului din Bucuresti, semnat cu Banca Europeana de Investitii in toamna anului 2009. Aceasta este prima etapa a proiectului, in viitor urmand a se achizitiona alte 21 trenuri noi de metrou, ce vor circula pe Magistrala 5 de metrou, tronsonul Drumul Taberei – Eroilor. Prin aceasta achizitie Metrorex finalizeaza o etapa importanta din cadrul actiunii de modernizare a metroului bucurestean, asigurand pentru serviciul public de transport al calatorilor, un numar de 60 de trenuri de ultima generatie. Trenurile vor fi proiectate si realizate de compania spaniola CONSTRUCCIONES Y AUXILIAR DE FERROCARRILES S.A (CAF) care a fost declarata cistigatoarea acestei licitatii. Pretul pe care Metrorex urmeaza sa-l plateasca pentru cele 16 trenuri noi de metrou este de 97.012.450,00 euro fara TVA.
“Metrorex arata din nou ca este una din cele mai performante companii din subordinea Ministerului Transporturilor, iar acest contract este inca o dovada in acest sens, 2011 fiind poate cel mai bun al Metrorex de dupa 1990. A fost anul in care a fost semnat si demarat deja primul contract de constructie a unei noi magistrale de dupa Revolutie, si ma refer la Magistrala 5 Raul Doamnei-Eroilor, prima parte dintr-un contract mai mare pentru magistrala Drumul Taberei-Pantelimon, un contract unde avem sprijin consistent tot din partea prietenilor de la BEI. A fost de asemenea anul in care am reusit sa finalizam doua noi statii pe Magistrala 4, Jiului si Parc Bazilescu. A fost anul in care am renegociat un contract extrem de pagubos pentru bugetul Romaniei, cel pentru mentenanta Metroului, reusind economii de 30% din valoarea contractului. Estimarea noastra este ca in trim. III anul viitor vom avea gata caietele de sarcini pentru executia lucrarilor la Magistrala 6 Otopeni si vom putea incepe si procedurile pentru desemnarea partenerului privat in cazul Magistralei 7, Bragadiru-Voluntari. Iata deci ca Metrorex a demonstrat in acest an prin investitiile de la ca este un partener autentic al bucurestenilor”, a declarat ministrul Anca Boagiu.
Pentru imbunatatirea sigurantei in exploatare si a confortului calatorilor compania a urmarit ca noile trenuri sa fie dotate cu sisteme automate de protectie si operare (ATP si ATO), compatibile cu sistemele actuale de infrastructura de generatie noua, aflate in exploatare la Metrorex. Pentru asigurarea compatibilitatii tehnice si de exploatare integrala, aceste sisteme sunt achizitionate de catre Metrorex de la compania Bombardier Transportation – Divizia Rail Control Systems (care va asigura montajul si punerea in functiune). Pretul pe care Metrorex urmeaza sa-l plateasca pentru cele 16 seturi de sisteme este de 4.940.000 euro fara TVA. De asemenea, pentru imbunatatirea confortului calatorilor noile trenuri vor fi dotate cu sistem performant de informare a publicului calator (indicatoare frontale si laterale pentru vizualizarea directiei de mers a trenului), semnalizari suplimentare acustice si video pentru accesul in/din trenuri, ventilatie fortata in vagoanele de pasageri si geamuri rabatabile, locuri special amenajate pentru transportul bicicletelor cu metroul in interiorul vagoanelor precum si alte dotari specifice.
Noile trenuri de metrou au in compunere cate 6 vagoane avand intercomunicatie (gangway) intre acestea, sistem de tractiune si de franare controlat cu microprocesor, caroseria realizata din otel inoxidabil, sistem imbunatatit de bare de sprijin pentru calatori, usi culisante cu autoblocare si protectie la prinderea persoanelor intre usi. Un aspect important il constituie faptul ca asamblarea finala a trenurilor de metrou se va realiza in Romania, in cadrul unei unitati de profil din Bucuresti, asigurand astfel transferul de tehnologie de ultima generatie si crearea de noi locuri de munca.
- danutzu_2910
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
danutzu_2910
Intrebare si aici.....
Stie cineva daca punctele de ridicare ale trenului CAF (pentru operatii de intretinere la osii/boghiuri) corespund cu cele de la Bombardier?
Intre REM si Bombardier au fost diferente (si nu numai), motiv ptr care s-au inlocuit vechile baterii de vinciuri la depourile IMGB si Pantelimon....
Intrebare si aici.....
Stie cineva daca punctele de ridicare ale trenului CAF (pentru operatii de intretinere la osii/boghiuri) corespund cu cele de la Bombardier?
Intre REM si Bombardier au fost diferente (si nu numai), motiv ptr care s-au inlocuit vechile baterii de vinciuri la depourile IMGB si Pantelimon....
- subway guru
-
Posted:
-
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
Dominatrix
@danutz_2910: Documentatia de licitatie, inclusiv caietul de sarcini cu specificatiile tehnice il gasesti aici: http://www.e-achizitii.com/view_anunt.p ... unt=377728
@subway: Ai idee daca si decizia integrala a CNSC este disponibila, nu numai "sumarul"?
@danutz_2910: Documentatia de licitatie, inclusiv caietul de sarcini cu specificatiile tehnice il gasesti aici: http://www.e-achizitii.com/view_anunt.p ... unt=377728
@subway: Ai idee daca si decizia integrala a CNSC este disponibila, nu numai "sumarul"?
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
subway guru
CNSC nu publica decat 'solutia' nu si 'motivatia'...aceea se comunica doar partilor 'contondente' implicate...
Raspuns 'valabil' si la nedumerirea lui #George...
Asta e...limita de 'transparentza' a ANRMAP...
CNSC nu publica decat 'solutia' nu si 'motivatia'...aceea se comunica doar partilor 'contondente' implicate...
Raspuns 'valabil' si la nedumerirea lui #George...
Asta e...limita de 'transparentza' a ANRMAP...
📖 Pagination options