Topic: Locomotive LDH ale Metrorex
58 posts, 44620 views
📖 Pagination options
- macheta218
-
Posted:
-
Locomotive LDH ale Metrorex
macheta218
Cateva de la Depoul Militari
Cateva de la Depoul Militari
Copy of vizita ratb 373.jpg (376.54 KB; downloaded 13649 times)
Copy of vizita ratb 335.jpg (389.88 KB; downloaded 13677 times)
Copy of vizita ratb 337.jpg (402.61 KB; downloaded 13627 times)
Copy of vizita ratb 298.jpg (382.85 KB; downloaded 13608 times)
Copy of vizita ratb 299.jpg (403.92 KB; downloaded 13618 times)
- Rathgeber2523
-
Posted:
-
- mcosmin
-
Posted:
-
- iliutu
-
Posted:
-
- Alex183
-
Posted:
-
Re: Locomotive LDH ale Metrorex
Alex183
Sunt curate si intretinute deoarece exista TITULARIZAREA ..la ele..nu ca circula in subteran..unde aerul este mai incarcat de smog decat in oras !
Sunt curate si intretinute deoarece exista TITULARIZAREA ..la ele..nu ca circula in subteran..unde aerul este mai incarcat de smog decat in oras !
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Locomotive LDH ale Metrorex
andrei11
Ce are una cu alta, ce, daca sunt TITULARIZATE inseamna ca le si spala cu furtunul la cismea ?
Am pus si o poza, poate imi raspunde cineva la intrebare
Ce are una cu alta, ce, daca sunt TITULARIZATE inseamna ca le si spala cu furtunul la cismea ?
Am pus si o poza, poate imi raspunde cineva la intrebare
3-11-2015 10-28-40 PM.png (443.91 KB; downloaded 11989 times)
- Alex183
-
Posted:
-
Re: Locomotive LDH ale Metrorex
Alex183
Nu cu furtunul..ci cu lavete..etc..!Sunt intretinute..cum aratau locomotivele de la CFR pina prin 96/97 cand exista titularizare?..
Nu cu furtunul..ci cu lavete..etc..!Sunt intretinute..cum aratau locomotivele de la CFR pina prin 96/97 cand exista titularizare?..
- andrei11
-
Posted:
-
- Alex183
-
Posted:
-
Re: Locomotive LDH ale Metrorex
Alex183
Andrei tata ..am spus ..le sterg cu lavetele..si in plus se spala..nu la cismea....doar nu vrei totul mura-n gura..!!!
..dar cum nu vreau sa te stresez..se spala cu ..sampon de par..si pe urma se limpezesc..1..ti-o spun din sursa sigura..! Na am intrebat si eu un mecanic LDH pe care l-am cunoscut la Busteni ..la o bere..!daca el m-a mintit ..mint si eu !
Andrei tata ..am spus ..le sterg cu lavetele..si in plus se spala..nu la cismea....doar nu vrei totul mura-n gura..!!!
..dar cum nu vreau sa te stresez..se spala cu ..sampon de par..si pe urma se limpezesc..1..ti-o spun din sursa sigura..! Na am intrebat si eu un mecanic LDH pe care l-am cunoscut la Busteni ..la o bere..!daca el m-a mintit ..mint si eu !
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Locomotive LDH ale Metrorex
andrei11
Nu m-ai inteles, in poza am pus o intrebare. In partea "mica" a locomotivei, in spatele capotei, ce se afla ? Motorul hidraulic parca e in partea "mare" a locomotivei. Da in partea mica ce e ? Lasa samponul, ca nu e asa de important.
Nu m-ai inteles, in poza am pus o intrebare. In partea "mica" a locomotivei, in spatele capotei, ce se afla ? Motorul hidraulic parca e in partea "mare" a locomotivei. Da in partea mica ce e ? Lasa samponul, ca nu e asa de important.
- Alex183
-
Posted:
-
Re: Locomotive LDH ale Metrorex
Alex183
Aaaaa..este vorba de ..capota mica..acum mai plecam de-acasa..!..Sincer..nu stiu..eu ma pricep doar la INDUSI,DIMETRONIC,INTERLOCKING !....Cu ..mecanica e mai greu..!..
Aaaaa..este vorba de ..capota mica..acum mai plecam de-acasa..!..Sincer..nu stiu..eu ma pricep doar la INDUSI,DIMETRONIC,INTERLOCKING !....Cu ..mecanica e mai greu..!..
- Lanimereala
-
Posted:
-
Re: Locomotive LDH ale Metrorex
Lanimereala
Sub capota "mica" a LDH'urilor este compresorul de aer al locomotivei, deoarece sub capota "mare" este intregimea motorului diesel, toata hidraulicăraia si sistemul de racire, plus ceva sisteme electrice si electronice. In atasamente am bagat schita unui LDH al CFR-istilor, si sper ca cel ar METROREX-istilor sa nu fie diferit fata de celalalt.
andrei11 wrote:
Nu m-ai inteles, in poza am pus o intrebare. In partea "mica" a locomotivei, in spatele capotei, ce se afla ? Motorul hidraulic parca e in partea "mare" a locomotivei. Da in partea mica ce e ? Lasa samponul, ca nu e asa de important.
Sub capota "mica" a LDH'urilor este compresorul de aer al locomotivei, deoarece sub capota "mare" este intregimea motorului diesel, toata hidraulicăraia si sistemul de racire, plus ceva sisteme electrice si electronice. In atasamente am bagat schita unui LDH al CFR-istilor, si sper ca cel ar METROREX-istilor sa nu fie diferit fata de celalalt.
Desen ansamblu LDH 1250CP.pdf
Desen ansamblu LDH 1250CP.pdf (480.65 KB; downloaded 716 times)
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Locomotive LDH ale Metrorex
TibiV
andrei11,
ai obtinut un raspuns dupa 14 luni !...
Daca iti raspundea asa repede o institutie de stat, ajungeau la TV !...
Dar este adevarat, aici raspunde cine stie, cand stie...
Tot este bine ca pe forum gasesti mereu pe cineva care stie....
(Mai devreme sau mai tarziu... )
andrei11,
ai obtinut un raspuns dupa 14 luni !...
Daca iti raspundea asa repede o institutie de stat, ajungeau la TV !...
Dar este adevarat, aici raspunde cine stie, cand stie...
Tot este bine ca pe forum gasesti mereu pe cineva care stie....
(Mai devreme sau mai tarziu... )
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Locomotive LDH ale Metrorex
shoppy
Compresorul il doseau ei si prin alta parte, acolo este loc prevazut pentru generatorul de abur folosit la incalzirea vagoanelor de calatori.
Compresorul il doseau ei si prin alta parte, acolo este loc prevazut pentru generatorul de abur folosit la incalzirea vagoanelor de calatori.
📖 Pagination options