Topic: Transport public de noapte STB
761 posts, 300539 views
📖 Pagination options
- Axel
-
Posted:
-
Re: Transport public de noapte RATB
Axel
4836 la datorie in noaptea de Craciun
4836 la datorie in noaptea de Craciun
4836-N111,25.12.2015..jpg (57.32 KB; downloaded 7302 times)
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Transport public de noapte RATB
Victor92
Oficial, transportul de noapte e o mare teapa in privinta liniilor care nu merg la Unirii. Concret, in urma cu cateva minute am luat N115 de la Gorjului (#4995) pana la Autobaza Militari in speranta ca voi prinde N116. L-am ratat la milimetru, iar soferul a oprit in fata autobazei. Am coborat, la indemnul acestuia si am asteptat N120 sau N122 sa ma duca pana in Drumul Taberei. Primul (4135) a trecut ca un fulger pe langa mine, desi i-am aratat cardul. A trecut cu firma stinsa si cu 2 soferi in autobuz. Era N120. Urmatorul (4393) s-a oprit si soferul m-a intrebat unde merg. I-am raspuns politicos si ca eu nu am treaba cu autobuzele lor. I-am explicat amabil ca arata pe site ca aceste mijloace de transport efectueaza opriri in statiile afisate. La un moment dat s-a enevat, mi-a inchis usa in bot si apoi mi-am dat seama ca era N118(dar cu firma : 959- Intrari Personal). Peste 2 minute, 4758 a iesit din Autobaza Militari cu directia Dep. Militari(tot cu firma pe linia fatomatica si inexistenta 959), dar cum am vazut ca a trecut N116 m-am si urcat in el, desi am stat la Grup Scolar Auto 15 minute pana a plecat...
Concluzia: noi calatorii, platitori de calatorii si abonamente, nu avem acces la aceste linii...
Oficial, transportul de noapte e o mare teapa in privinta liniilor care nu merg la Unirii. Concret, in urma cu cateva minute am luat N115 de la Gorjului (#4995) pana la Autobaza Militari in speranta ca voi prinde N116. L-am ratat la milimetru, iar soferul a oprit in fata autobazei. Am coborat, la indemnul acestuia si am asteptat N120 sau N122 sa ma duca pana in Drumul Taberei. Primul (4135) a trecut ca un fulger pe langa mine, desi i-am aratat cardul. A trecut cu firma stinsa si cu 2 soferi in autobuz. Era N120. Urmatorul (4393) s-a oprit si soferul m-a intrebat unde merg. I-am raspuns politicos si ca eu nu am treaba cu autobuzele lor. I-am explicat amabil ca arata pe site ca aceste mijloace de transport efectueaza opriri in statiile afisate. La un moment dat s-a enevat, mi-a inchis usa in bot si apoi mi-am dat seama ca era N118(dar cu firma : 959- Intrari Personal). Peste 2 minute, 4758 a iesit din Autobaza Militari cu directia Dep. Militari(tot cu firma pe linia fatomatica si inexistenta 959), dar cum am vazut ca a trecut N116 m-am si urcat in el, desi am stat la Grup Scolar Auto 15 minute pana a plecat...
Concluzia: noi calatorii, platitori de calatorii si abonamente, nu avem acces la aceste linii...
- Alex27
-
Posted:
-
Re: Transport public de noapte RATB
Alex27
Asociatia MetrouUsor ca entitate de ce nu are reactii la astfel de probleme? Ii este frica sa nu supere pe cineva de prin RATB?
Asociatia MetrouUsor ca entitate de ce nu are reactii la astfel de probleme? Ii este frica sa nu supere pe cineva de prin RATB?
- Costin
-
Posted:
-
Re: Transport public de noapte RATB
Costin
Nici macar nu are cine sa se supere la RATB... cata vreme nu exista o conducere plina (nu interimara) care sa isi asume o modernizare totala, inclusiv transformarea in SA, impreuna cu primaria, consiliul general si directia transporturi, orice demers ar fi complet inutil. Un exemplu concret este proiectul nostru de eficientizare a traseelor RATB. Care are si sectiune dedicata transportului de noapte. Si care este cunoscut la nivelul RATB-ului... dar pe care nu si-l asuma nimeni. Oricum, modelul actual de functionare este complet falimentar, deci oricat s-ar opune ei unei schimbari, aceasta se va intâmpla mai devreme sau mai tarziu.
Nici macar nu are cine sa se supere la RATB... cata vreme nu exista o conducere plina (nu interimara) care sa isi asume o modernizare totala, inclusiv transformarea in SA, impreuna cu primaria, consiliul general si directia transporturi, orice demers ar fi complet inutil. Un exemplu concret este proiectul nostru de eficientizare a traseelor RATB. Care are si sectiune dedicata transportului de noapte. Si care este cunoscut la nivelul RATB-ului... dar pe care nu si-l asuma nimeni. Oricum, modelul actual de functionare este complet falimentar, deci oricat s-ar opune ei unei schimbari, aceasta se va intâmpla mai devreme sau mai tarziu.
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Transport public de noapte RATB
barbuandrei
Ei considera ca acele linii sunt doar pentru angajatii RATB , practicand ceea ce povestesti tu in fiecare seara
Ei considera ca acele linii sunt doar pentru angajatii RATB , practicand ceea ce povestesti tu in fiecare seara
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Transport public de noapte RATB
Victor92
Neoficial, stiu acest detaliu, dar mi se pare absurd daca un calator sta in statie, iti arata si abonamentul, iar tu treci pe langa el ca un fulger. Cu luni in urma mai utilizam linia N118 de pe Ficusului pana in Drumul Taberei, iar soferii de la Nordului ma intrebau unde vreau sa merg. In functie de autobuzul potrivit, ma lasau sa urc plus aveau "tablita" cu linia. Deci sunt cazuri cand se poate ...
Neoficial, stiu acest detaliu, dar mi se pare absurd daca un calator sta in statie, iti arata si abonamentul, iar tu treci pe langa el ca un fulger. Cu luni in urma mai utilizam linia N118 de pe Ficusului pana in Drumul Taberei, iar soferii de la Nordului ma intrebau unde vreau sa merg. In functie de autobuzul potrivit, ma lasau sa urc plus aveau "tablita" cu linia. Deci sunt cazuri cand se poate ...
- alchimistul
-
Posted:
-
Re: Transport public de noapte RATB
alchimistul
In urma cu ceva timp am surprins si eu un N124 pe soseaua Salaj, oprit la intersectia cu strada Cartojani. Deci in afara traseului de la vremea aceea (stiu ca mergea de la Depoul Alexandria la Zetari via Antiaeriana - Margeanului - Amurgului - Cartier Salaj - Bachus - Prelungirea Ferentari). Soferul statea la sueta cu cineva la miezul noptii. "Bagabonteala" pe bani publici de-a dreptul, in timp ce locuitorii unor cartiere sunt vaduviti de aproape 2 ani de transport de noapte. De ce n-o avea nimeni curajul sa taie in carne vie ? Si un cretin (la propriu) si-ar pune intrebari cand ar vedea statii "in camp" (a se vedea Complex RATB Titan sau CFR Constanta) cu cate 3 linii de noapte
In urma cu ceva timp am surprins si eu un N124 pe soseaua Salaj, oprit la intersectia cu strada Cartojani. Deci in afara traseului de la vremea aceea (stiu ca mergea de la Depoul Alexandria la Zetari via Antiaeriana - Margeanului - Amurgului - Cartier Salaj - Bachus - Prelungirea Ferentari). Soferul statea la sueta cu cineva la miezul noptii. "Bagabonteala" pe bani publici de-a dreptul, in timp ce locuitorii unor cartiere sunt vaduviti de aproape 2 ani de transport de noapte. De ce n-o avea nimeni curajul sa taie in carne vie ? Si un cretin (la propriu) si-ar pune intrebari cand ar vedea statii "in camp" (a se vedea Complex RATB Titan sau CFR Constanta) cu cate 3 linii de noapte
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Transport public de noapte RATB
barbuandrei
La CFR Constanta si Complex Ratb Titan intorc acele linii care sunt defapt pentru soferii de la Pipera si Titan
La CFR Constanta si Complex Ratb Titan intorc acele linii care sunt defapt pentru soferii de la Pipera si Titan
- alchimistul
-
Posted:
-
Re: Transport public de noapte RATB
alchimistul
As putea intelege, intr-o oarecare masura, nevoia de transport "dedicat" pentru unii soferi numai si numai in conditiile in care ei ar iesitdin tura la 23:00 - 1:00 si ar urma sa intre din nou de serviciu dis de dimineata. Dar imi imaginez ca situatiile de genul acesta sunt rarisime; poate ne lamureste cineva din "interior". In orice caz, pentru astfel de situatii ar trebui sa li se asigure vouchere de taxi, nu sa se utilizeze autobuzul pe post de taxiu dintr-o parte in cealalta a orasului.
As putea intelege, intr-o oarecare masura, nevoia de transport "dedicat" pentru unii soferi numai si numai in conditiile in care ei ar iesitdin tura la 23:00 - 1:00 si ar urma sa intre din nou de serviciu dis de dimineata. Dar imi imaginez ca situatiile de genul acesta sunt rarisime; poate ne lamureste cineva din "interior". In orice caz, pentru astfel de situatii ar trebui sa li se asigure vouchere de taxi, nu sa se utilizeze autobuzul pe post de taxiu dintr-o parte in cealalta a orasului.
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Transport public de noapte RATB
barbuandrei
Nu o sa vezi soferi de la schimbul 2 care intra si la schimbul 1
Nu o sa vezi soferi de la schimbul 2 care intra si la schimbul 1
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Transport public de noapte RATB
Gabi23
Ba da, uneori când nu au oameni, circulă de la sch 2 la sch 1 sau viceversa.
Ba da, uneori când nu au oameni, circulă de la sch 2 la sch 1 sau viceversa.
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Transport public de noapte RATB
barbuandrei
Foarte rar vezi asa ceva si depinde de garaje . Altele prefera sa dea minus in traseu din lipsa de personal
Foarte rar vezi asa ceva si depinde de garaje . Altele prefera sa dea minus in traseu din lipsa de personal
- alchimistul
-
Posted:
-
Re: Transport public de noapte RATB
alchimistul
Si cate ore apuca omul sa se odihneasca pana reintra in tura ? La mai putin 5-6 ore de somn intre schimburi, soferul ala nu mai e om bun de condus. Care e standardul de odihna intre doua schimburi ?
Si cate ore apuca omul sa se odihneasca pana reintra in tura ? La mai putin 5-6 ore de somn intre schimburi, soferul ala nu mai e om bun de condus. Care e standardul de odihna intre doua schimburi ?
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Transport public de noapte RATB
Florinds
http://www.soferii.ro/program_conducere.html
Pauza minima este de 11 h, dupa 4.5 h condus + 45 min pauza + 4.5 h condus.
Daca sunt 2 soferi in echipaj, pauza minima este de 9 h.
Evidenta se tine cu ajutorul unor diagrame digitale, care pot fi pacalite foarte greu (magneti, soft etc.). Nu stiu RATB cat de legal lucreaza, care este procedura daca masina trebuie oprita si daca exista alt sofer care poate prelua din mers o cursa intarziata.
http://www.soferii.ro/program_conducere.html
Pauza minima este de 11 h, dupa 4.5 h condus + 45 min pauza + 4.5 h condus.
Daca sunt 2 soferi in echipaj, pauza minima este de 9 h.
Evidenta se tine cu ajutorul unor diagrame digitale, care pot fi pacalite foarte greu (magneti, soft etc.). Nu stiu RATB cat de legal lucreaza, care este procedura daca masina trebuie oprita si daca exista alt sofer care poate prelua din mers o cursa intarziata.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination