Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Rutele turistice ale RATB (2010-2011)

58 posts, 35707 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5
 
 

📖 Pagination options
  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Rutele turistice ale RATB Dr2005

S-ar găsi autobuze, dar pentru asemenea transport trebuie licenţe, copii conforme şi rovinietă. Or ei şi pe preorăşeneşti mai scot autobuze fără aceste acte...

 


Re: Rutele turistice ale RATB fider

Problema cu rutele turistice ale RATB e ceva mai complexa si prefer sa nu o compar cu cea a rutelor de agrement din urmatoarele motive:
a) putinele trasee turistice ale RATB vizau, in mare, doar vizitarea unor asezaminte de cult, biserici mai exact spus
b) tariful pentru o asemenea "excursie" este relativ prohibitiv, cel putin pentru utilizatorii obisnuiti ai serviciilor RATB

La punctul A avem cea mai mare diferenta. Traseele de agrement vizau zone precum Bragadiru, Padurea Baneasa, Padurea Pustnicu si altele. Astazi avem niste glume de trasee care nici nu acopera un oarecare parcurs logic, suplimentar trebuie spus ca vechile curse de agrement, din ce stiam, desi e posibil sa gresesc, opreau in diverse puncte stabilite din cartier pentru a prelua calatorii versus situatia de acum cand se pleaca de la capat si asta e tot. Poate ar trebui sa ne gandim ca a existat intentia din partea RATB de a se debarasa de aceste trasee din diverse motive si asa cum au reusit cu traseele preorasenesti au reusit si in acest caz.

La punctul B nu voi spune prea multe dar pentru distanta parcursa, lipsa oricaror facilitati legate de oprirea si in alte statii pentru preluarea calatorilor, traseul relativ simplu si destinatia respectiva tariful era mult prea mare.

 


Re: Rutele turistice ale RATB SprinterXP

autob368 wrote:
Traseele turistice RATB care au functionat anul trecut nu vor mai circula anul acesta? Intreb deoarece s-a facut cald afara, poate exista potentiali "turisti" iar la capetele de linie Ghencea si Piata Sfanta Vineri inca exista placutele de statie.  :?  
Sa fim realisti ca autobuzele supraetajate nu se potrivesc pentru Bucuresti si sa ne gandim: DE UNDE ATATIA BANI? Crit / Oprescu nu sunt in stare sa intretina parcul actual...


Sambata dimineata pe la ora 8 am vazut un T1 in Ghencea. :shock:

 


Re: Rutele turistice ale RATB Gabi23

Intradevar duminica 26.06.2011, am vazut si eu T1 pe Str. Turda, era cu ceva calatori, fiind folosit autobuzul 4996 de la Autobaza Militari. Avea cam toate scaunele ocupate.

4996 - T1 - 26.06.2011.JPG (762.16 KB; downloaded 6832 times)

 


Re: Rutele turistice ale RATB Dominatrix

autob368 wrote:
Traseele turistice RATB care au functionat anul trecut nu vor mai circula anul acesta?
Acum e oficial. Nu vor mai circula! Avand in vedere organizarea proasta, nici nu e de mirare. Totusi, in opinia mea, desfiintarea lor e o decizie corecta in conditiile de fata. Una din putinele decizii bune ale actualei conduceri.

Linia turistică RATB pentru mănăstirile de lângă Bucureşti, desfiinţată din lipsă de călători

Linia turistică de autobuze pentru mănăstirile din jurul Capitalei a fost desfiinţată ca urmare a numărului extrem de mic de călători, a anunţat, joi, directorul Regiei Autonome de Transport Bucureşti, Adrian Criţ.

"Erau câte cinci-şase pasageri într-un autobuz, adică nerentabil", a explicat Criţ.

Potrivit directorului RATB, autobuzele speciale vor putea circula însă în continuare pe la mănăstirile din apropierea Capitalei, însă numai la solicitarea grupurilor organizate care se adresează RATB şi care, fireşte, plătesc pentru această cursă.

Linia turistică pe la mănăstiri a fost lansată în vara lui 2010, cu opriri la Mănăstirea Balamuci, Mănăstirea Pasărea, Mănăstirea Ciorogârla, Biserica Sf. Voievozi Hulubeşti şi Parcul Naţional Comana.

Sursa: http://www.realitatea.net/linia-turisti ... z1TQi3JsR4

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Rutele turistice ale RATB Utilizator anonim

Circula doar la comanda, daca face cineva cerere la Serviciul de Relatii Publice al RATB.

 


Re: Rutele turistice ale RATB Citelis5396

Azi, pe la ora 9:00, pe la Primaria Otopeni, era un T1 format din 6202, dar nu cu toate scaunele ocupate.

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Rutele turistice ale RATB Tom

Cele 9 linii sau cate au fost au devenit brusc doar o "linie turistica pentru manastiri". Gata, s'a fumat, acum blonda e ocupata cu autobuzele rosii cu etaj, de pe noua "Linie turistica".

 


Re: Rutele turistice ale RATB Axel

Ieri 07.08.2011.

Linia T9 a circulat (l-am vazut eu in zona 13 Septembrie mergand spre Ghencea,din pacate nu am putut identifica nr. masinii dar era un Mercedes - Benz Citaro Euro 4), se pare ca un grup de turisti au fost ieri la Comana.
In continuare liniile turistice Ecumenice circula doar daca strangi un grup de 20 de oameni.
Dar pun pariu ca autobuzul era unul din cele Expres ca are licenta. :roll:

 


Re: Rutele turistice ale RATB Chev Celios

A fost de la Militari 6202.

 


Re: Rutele turistice ale RATB Gabi23

Chev Celios wrote:
A fost de la Militari 6202.

Pentru ca mai mult ca sigur numai de la Militari vor fi trimise pentru aceste curse la cerere sambata/duminica spre manastiri. Sunt puse la dispozitie 4996 sau 6202 pentru ca sunt dispobibile in weekend si au acea licenta. Oricum cele doua masini nu sunt folosite la altceva pe liniile de la Militari, in acest moment decat pentru acele Curse Speciale spre Voluntari.

 


Re: Rutele turistice ale RATB Victor92

RATB desfășoară până duminică o campanie de promovare a autobuzelor turistice. 20 de modele împart pliante și îi îndeamnă zâmbitor pe curioși să viziteze Bucureștiul la înălțime.


“Vă invităm să călătoriți cu autobuzele turistice”, este mesajul de întâmpinare al fetelor atunci când intind pliantele de promovare ale “Bucharest City Tour”. 20 de tinere, alese pe sprânceană și asortate cu o eșarfă în culorile RATB, alb și albastru, îi întâmpină zâmbitor pe curioșii care se opresc. Domnișoarele sunt împărțite în două grupuri: un grup în Centrul Vechi al Capitalei iar celalat în Parcul Herăstrău. Campania RATB își propune împulsionarea fluxului de călători pe autobuzele turistice, mai ales în rândul turiștilor străini care populează terasele de pe Lipscani.

Efectul este scontat: doar în câteva ore fetele au împărțit peste 7000 de pliante numai în Centrul Vechi. La acestea se mai adaugă încă 5.000 de pliante distribuite în Parcul Herastrau, Piața Charles de Gaulle și Muzeul Satului. Măsura vine în întâmpinarea colaborărilor cu marile hoteluri și restaurante din București, care deasemenea pun la dispoziția turiștilor pliante informative despre proiectul turistic al Regiei.

„Vrem ca toți turiștii străini și români care vizitează Bucureștiul să fie informați în legătură cu Bucharest City Tour. Prin aceasta campanie ne dorim atragerea unui număr cât mai mare de turiști pe această linie turistică”, a declarat pentru B365.ro directorul general al RATB Adrian Criț. De altfel, potrivit statisticilor companiei, traficul de călători este în creștere de pe o zi pe alta. Într-o lună și jumătate autobuzele au transportat peste 14.000 de călători, exceptând copii până în 7 ani care beneficiaza de gratuitate.

Călătorii platesc pentru un bilet 25 de lei în cazul adulților, respectiv 10 lei în cazul copiilor între 7-14 ani. Tichetele de călătorie se achizitioneaza atât de la centrele de vânzare ale RATB, cât și din autobuze, având valabilitate de 24 de ore. Autobuzele circulă pe un singur traseu cu lungimea de circa 15 kilometri, în centrul Capitalei, zilnic, în intervalul orar 10.00-22.00 și au 14 stații pot fi parcurse în 50 de minute. Cele patru autobuze supraetajate au fost închiriate de la Primăria Constanța pentru o perioadă de trei luni contra sumei de 60.000 euro, astfel ca acestea vor mai circula cel tarziu pana la sfarsitul lunii octombrie.

Sursa: http://b365.ro/news/fetitel ... togalerie/

I-as spune-o lui Crit : " Vă invităm să călătoriți cu tramvaiul Tatra solo de pe linia 8 la orele de varf. O sa va placa mai mult decat cu aceste modele " . Evident, scopul tau e de le baga solo, ca apoi sa declari ineficienta lor, apoi stim ce urmeaza...CASAREA! Cred ca si directorul societatii de transport din Sofia are un IQ mai mare decat al tau ! Macar acel om a decis sa aduca Tatra SH in Sofia pentru ca si-a dat seama ca acesta este trasnportul ecologic, nu cu modele sau cu blonde ( Udrea) .

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Rutele turistice ale RATB Dr2005

Cred că şi directorul din Dobrich e mai deştept... măcar acolo circulă ZiU-uri o dată la 30 de minute în week-end. La noi circulă Tatre şi Citaro o dată la 30 de minute la oră de vârf!

 


Re: Rutele turistice ale RATB Dominatrix

Victor92 wrote:
I-as spune-o lui Crit : " Vă invităm să călătoriți cu tramvaiul Tatra solo de pe linia 8 la orele de varf. O sa va placa mai mult decat cu aceste modele " . Evident, scopul tau e de le baga solo, ca apoi sa declari ineficienta lor, apoi stim ce urmeaza...CASAREA! Cred ca si directorul societatii de transport din Sofia are un IQ mai mare decat al tau ! Macar acel om a decis sa aduca Tatra SH in Sofia pentru ca si-a dat seama ca acesta este trasnportul ecologic, nu cu modele sau cu blonde ( Udrea) .
Din pacate transportul ecologic nu tine de foame. In schimb, ca sa citam OUG'ul pentru infiintarea AMTB:
creşterea numărului de operatori şi creşterea concurenţei în acest sector, cu efecte benefice asupra calităţii serviciilor şi a rezultatelor economice ale acestora;
...va tine de foame bine de tot acelor operatori, si celor care doresc propulsarea lor. Transportul electric de suprafata cu tramvaie si troleibuze este deci obligat sa joace un rol marunt in toata ecuatia asta. Pana la urma, actiunile Critzului pe motiv de "eficientizare" sunt perfect logice in acest context.

Cat despre vagoanele Tatra, din pacate cred ca e prea tarziu sa se mai faca ceva. S-ar fi putut moderniza la stilul serios (nu carpeli stil URAC) daca s-ar fi vrut. Din pacate, nu s-a vrut (si nu ma refer la ce s-a vrut la RATB-URAC, ci mai sus, adica la idiotii din primarie care in ultimii 10-15 ani au facut tot ce este posibil sa restranga ponderea tramvaiului in oras. De fapt, "idioti" nu e un termen bun, fiindca n-a fost de fapt nici o greseala: s-a dorit in mod intentionat restrangerea tramvaiului).

Iar placa cu "nu au fost bani"pentru tramvaie si troleibuze, mi se pare o mare minciuna, atat timp cat s-au cumparat mult mai multe autobuze (si nu ieftine) decat era realmente necesar intr-o exploatare economica (in doua schimburi si fara casarea autobuzelor vechi care puteau fi mentinute) - vezi practica din toate tarile foste socialiste!

Revenind la Tatra, la drept vorbind, faptul ca 116 din 130 de vagoane au rezistat 36-37 de ani fara nici un fel de modernizare reala, si asta in conditiile intretinerii din Romania, e o adevarata performanta, care rar se intalneste chiar si in patria lor, in Cehoslovacia!

 


Go to page:  1 2 3 4 5
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420650 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use