Topic: Liniile 641 / 642 / 643 lucrări în 2019/2020
365 posts, 113005 views
📖 Pagination options
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Liniile 641 / 642 lucrări în 2019
Dragos31
De la Ferentari au fost și ieri(cel puțin 4446).
Să înțeleg că acum toate autobazele au ture în 641?
Victor92 wrote:
+ Ferentari - 4348, 4473
De la Ferentari au fost și ieri(cel puțin 4446).
Să înțeleg că acum toate autobazele au ture în 641?
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Liniile 641 / 642 lucrări în 2019
ByOnu
Wow, ideea mi se pare chiar foarte buna.
Utilizator anonim wrote:
Ajung la parerea ca mai bine il deviau cu totul pe 41 pe traseul Piata Presei - Expozitiei - Mihalache - Felix - Basarab - AFI - Ghencea.
Wow, ideea mi se pare chiar foarte buna.
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Liniile 641 / 642 lucrări în 2019
Dragos31
Mie nu prea mi-ar plăcea să văd CH-PPC pe Expoziției și Mihalache...
Mie nu prea mi-ar plăcea să văd CH-PPC pe Expoziției și Mihalache...
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Liniile 641 / 642 lucrări în 2019
PTMZ
Mai ales că poate le vine vreo idee să se apuce acum și de modernizarea bulevardului Vasile Milea, cu PMB nu știi niciodată. Și atunci pică 41 deviat. Sunt de acord cu @Dragos31, infrastructura pe Expoziției - Mihalache e dezastru capital, am fost cu 42 pe acolo și abia se târa tramvaiul pe Expoziției cu 20 la oră, iar pe Mihalache... Jale, îți producea o grămadă de scuturături. Mai bine să nu stricăm tramvaiele pe acolo.
Mai ales că poate le vine vreo idee să se apuce acum și de modernizarea bulevardului Vasile Milea, cu PMB nu știi niciodată. Și atunci pică 41 deviat. Sunt de acord cu @Dragos31, infrastructura pe Expoziției - Mihalache e dezastru capital, am fost cu 42 pe acolo și abia se târa tramvaiul pe Expoziției cu 20 la oră, iar pe Mihalache... Jale, îți producea o grămadă de scuturături. Mai bine să nu stricăm tramvaiele pe acolo.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Liniile 641 / 642 lucrări în 2019
ByOnu
Pe bune? Asta ar fi problema? Nici eu nu vreau PPC-uri pe linii varza, tocmai de asta putem pune 93-uri.
Pe bune? Asta ar fi problema? Nici eu nu vreau PPC-uri pe linii varza, tocmai de asta putem pune 93-uri.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Liniile 641 / 642 lucrări în 2019
Victor92
Ora 17:00. Pregatiti popcorn-ul
Cel putin 19 autobuze in imagine
Ora 17:00. Pregatiti popcorn-ul
Cel putin 19 autobuze in imagine
641.jpg (166.07 KB; downloaded 3074 times)
- cosminduru
-
Posted:
-
Re: Liniile 641 / 642 lucrări în 2019
cosminduru
Nu cred că există rută optimă pt. 641, practic orașul este paralizat și autobuzele suferă odată cu toți ceilalți participanți la trafic. Ar trebui să existe un polițist la intersecția de la Banu Manta care să dea drumul mai mult fluxului de autobuze, acel semafor ține prea puțin.
Nu cred că există rută optimă pt. 641, practic orașul este paralizat și autobuzele suferă odată cu toți ceilalți participanți la trafic. Ar trebui să existe un polițist la intersecția de la Banu Manta care să dea drumul mai mult fluxului de autobuze, acel semafor ține prea puțin.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Liniile 641 / 642 lucrări în 2019
cris_m
Te contrazic, Grantul e liber. Uite live. Cum am propus eu aici, evita toate ambuteiajele.
Te contrazic, Grantul e liber. Uite live. Cum am propus eu aici, evita toate ambuteiajele.
Trafic ora 19.png (1.91 MB; downloaded 3008 times)
- dany
-
Posted:
-
Re: Liniile 641 / 642 lucrări în 2019
dany
Faceti mai repede sesizare, discutiile sunt tardive. Sa stai 2 ore in blocaj zilnic este inuman atat pentru soferi cat si pentru pasageri. Traseul trebuie modificat pe podul Grant cat mai repede pentru ca altfel zilele de suferinta se vor inmultii
Faceti mai repede sesizare, discutiile sunt tardive. Sa stai 2 ore in blocaj zilnic este inuman atat pentru soferi cat si pentru pasageri. Traseul trebuie modificat pe podul Grant cat mai repede pentru ca altfel zilele de suferinta se vor inmultii
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Liniile 641 / 642 lucrări în 2019
Victor92
“Pitic” in 641. #6338 vazut in urma cu o ora prin Drumul Taberei.
“Pitic” in 641. #6338 vazut in urma cu o ora prin Drumul Taberei.
- Bogdan MD
-
Posted:
-
Re: Liniile 641 / 642 lucrări în 2019
Bogdan MD
Parerea mea e ca ar trebui de urgenta introdus un semafor temporar sub podul Grant pe Grivita astfel incat sa permita autobuzelor sa vina direct pe Turda si sa vireze stanga direct pe Grivita. Ar scuti zeci de minute pentru un traseu vital pentru oras. Tot podul e in reparatii, nu cred ca ar fi ceva extraordinar sa introduca un semafor suplimentar pe Grivita, oricum tot sectorul 1 s-a dus dracu, nu mai face nicio diferenta pentru traficul auto.
Parerea mea e ca ar trebui de urgenta introdus un semafor temporar sub podul Grant pe Grivita astfel incat sa permita autobuzelor sa vina direct pe Turda si sa vireze stanga direct pe Grivita. Ar scuti zeci de minute pentru un traseu vital pentru oras. Tot podul e in reparatii, nu cred ca ar fi ceva extraordinar sa introduca un semafor suplimentar pe Grivita, oricum tot sectorul 1 s-a dus dracu, nu mai face nicio diferenta pentru traficul auto.
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Liniile 641 / 642 lucrări în 2019
Dragos31
De azi, pe linia 641 circula, teoretic, in jur de 40 de autobuze, cu interval de succedare(tot teoretic) de 2-3 minute la orele de varf si de 3-4 minute in afara orelor de varf.
In realitate, insa, in aceasta dimineata, se circula in trenulete de cate 2-3 "vagoane"; iar cand am plecat de la Piata Presei in jurul orei 12:00 cu 6543, la numai 20 de secunde dupa ce ne-am incadrat pe Bd. Marasti, am fost depasiti de urmatorul tur(din pacate nu ii mai retin numarul de parc, dar era tot Otokar) care ne-a "furat" toti calatorii, si in trenulet au mers cele doua autobuze pana la Pasajul Lujerului(unde cel din spate - 6543 - a prins semaforul pe rosu)...
De mentionat ca toate garajele au (acum) ture in linia naveta.
4512 - Linia 641 - Piata Presei - 2 Iulie 2019
Totodata, in mai toate statiile de pe traseu au fost lipite anunturi care ii informeaza pe calatori despre autobuzul care face de 4 ori mai mult ca tramvaiul de la un capat la altul, dar si harti cu (noul) traseu al liniei(amuzant mi se pare ca au folosit Google Maps pentru a le realiza)
De azi, pe linia 641 circula, teoretic, in jur de 40 de autobuze, cu interval de succedare(tot teoretic) de 2-3 minute la orele de varf si de 3-4 minute in afara orelor de varf.
In realitate, insa, in aceasta dimineata, se circula in trenulete de cate 2-3 "vagoane"; iar cand am plecat de la Piata Presei in jurul orei 12:00 cu 6543, la numai 20 de secunde dupa ce ne-am incadrat pe Bd. Marasti, am fost depasiti de urmatorul tur(din pacate nu ii mai retin numarul de parc, dar era tot Otokar) care ne-a "furat" toti calatorii, si in trenulet au mers cele doua autobuze pana la Pasajul Lujerului(unde cel din spate - 6543 - a prins semaforul pe rosu)...
De mentionat ca toate garajele au (acum) ture in linia naveta.
4512 - Linia 641 - Piata Presei - 2 Iulie 2019
Totodata, in mai toate statiile de pe traseu au fost lipite anunturi care ii informeaza pe calatori despre autobuzul care face de 4 ori mai mult ca tramvaiul de la un capat la altul, dar si harti cu (noul) traseu al liniei(amuzant mi se pare ca au folosit Google Maps pentru a le realiza)
- Lucian
-
Posted:
-
Re: Liniile 641 / 642 lucrări în 2019
Lucian
Eu as merge cu ideea lui Dany. Pe Pasajul Grand, pe sensul spre PPL, sens ce are 2 benzi, sa se modifice astfel încât, o banda sa fie către PPL, iar cealaltă catre GHENCEA. Este simplu. Fără devieri pe la GARA DE NORD..
Eu as merge cu ideea lui Dany. Pe Pasajul Grand, pe sensul spre PPL, sens ce are 2 benzi, sa se modifice astfel încât, o banda sa fie către PPL, iar cealaltă catre GHENCEA. Este simplu. Fără devieri pe la GARA DE NORD..
- bobby
-
Posted:
-
Re: Liniile 641 / 642 lucrări în 2019
bobby
Sunt singurul care vede pe harta de jos "Linia navetă 461"
În altă ordine de idei, devierea pe la gară este foarte aiurea și susțin cu mare drag varianta lui cris_m sau a lui Dany.
Sunt singurul care vede pe harta de jos "Linia navetă 461"
În altă ordine de idei, devierea pe la gară este foarte aiurea și susțin cu mare drag varianta lui cris_m sau a lui Dany.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination