Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Liniile 641 / 642 / 643 lucrări în 2019/2020

365 posts, 111390 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 21 22 23 24 25 26 27
 
 

📖 Pagination options
Re: Liniile 641 / 642 / 643 lucrări în 2019/2020 orex

Stii ca aceasta ipostaza e cand nu ”zaci” in traficul rutier, pe aceasta ruta (Lujerului-P Crangasi), nu ?! Oricum, si-n aceste circumstante, vorbim de 2020 nu de 1990.
PS
Cine a facut studiul de trafic in Bucuresti, inaintea anilor 2000, si au zis ca asta e cea mai... solicitata din Bucuresti?! JAPONEZII!! Din pacate, trebuia sa spunem si sa facem ”OSS”, dar noi am zis ” las-o bre ca merge asa”! E uite ca ni s-a infundat!!! Unde e ”baetii” sa ne salveze dupa...Alexandre Dumas (adica ”Dupa 20 de ani”)?! :think:  :headbash:

 


Re: Liniile 641 / 642 / 643 lucrări în 2019/2020 reiny2000

Am tot citit despre acest studiu, dar nu l-am putut găsi nicăieri. Ar fi foarte util și un link.

 


Re: Liniile 641 / 642 / 643 lucrări în 2019/2020 Costin

Acela si multe altele sunt disponibile in subforumul "Totul despre Bucuresti".

 


Re: Liniile 641 / 642 / 643 lucrări în 2019/2020 andrei11

Dragos31 wrote:
De foarte multe ori am depasit intre Lujerului/Bd. Timisoara si Piata Presei cate 2-3 tramvaie (nu numai la paleta de pe Pasajul Grant)...

Ăsta-i bluff. Ne crezi dilii chiar pe toți ?

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Liniile 641 / 642 / 643 lucrări în 2019/2020 Utilizator anonim

La paleta in cazurile „nasoale” am stat 5 minute. Ei au mentinut linia in caz de probleme, dar sa nu uitam ca autobuzele alea au fost luate de pe linii care nu sunt dublate de nimic. Si oricum cand sunt blocari pe 41, au fost blocari de durata si fara paleta, se infiinteaza in cel mai scurt timp 641.

Si sa nu uitam ca din cauza unor incompetenti care au transformat intr-un fiasco licitatiile alea, liniile naveta s-au lungit atat, in mod normal trebuia terminat totul in decembrie (sensul 1 pana in septembrie, apoi sensul 2, ca daca ne uitam, montajul efectiv al caii nu a durat mai mult de o luna). Intr-o tara civilizata acestor incompetenti li se imputau si costurile suplimentare generate de liniile astea. Ca nu poti da vina ca nu au putut lucra din cauza vremii de toamna/iarna.  :roll:

 


Re: Liniile 641 / 642 / 643 lucrări în 2019/2020 Dragos31

Nu cred diliu  pe nimeni de pe acest forum.

Am menționat strict ce am remarcat în drumurile mele de-a lungul lunilor Decembrie și Ianuarie (până la momentul actual) cu linia 641 catre Piața Presei.

 


Re: Liniile 641 / 642 / 643 lucrări în 2019/2020 andrei11

Bine, înlocuiesc cuvântul, fraieri. Numai pe  25 Decembrie / 1 Ianuarie la ora 5:30 ( dimineața ) s-ar putea să fi făcut 641 mai puțin decât 41 ( din cauza Grantului ). În rest vorbești din imaginație. Eu am făcut și 40 de minute cu auto  personal între Lujerului și Ceahlău. Sau crezi că nu mai sunt useri care cunosc situația ?

 


Re: Liniile 641 / 642 / 643 lucrări în 2019/2020 Dragos31

Cel puțin în afara orelor de vârf (interval 09:30 - 17:00) când am făcut respectivele drumuri - situația era cea descrisă mai sus.

Crede-mă, eu știu cel mai bine ce am văzut și câte tramvaie am depasit ;)

 


Re: Liniile 641 / 642 / 643 lucrări în 2019/2020 orex

In afara orelor de varf, dar s-o luam de la, peste orele 18.00...poate se circula ”decent” @Dragos31, dar in rest iti ”sade” bine, in 41, ca in conserva de sardine...”afumata” sau ”in suc propriu”?!
PS
Folosesc aceasta RUTA, zilnic, de la Tricodava (Auchan) pana la Crangasi si retur (interval orar 07-08.00-15.30-16.30, preponderent)! ;)

 


Re: Liniile 641 / 642 / 643 lucrări în 2019/2020 Dragos31

Sincer - nici nu mai stiu cum e în 41 :lol:

Ultima dată l-am "folosit" pe 28 Iunie 2019. De atunci, am mers numai cu liniile navetă - cu riscul ca uneori făceam  de două ori mai mult - măcar beneficiam de condiții decente de transport.

 


Re: Liniile 641 / 642 / 643 lucrări în 2019/2020 orex

@Dragos31
Te rog sa nu mai fii diletant!
Asa cum ti-am evocat, EU  sunt unul, dintre cei care, ”selfuiesc” linia 41, zilnic, si nu de placere! Ghinion de nesansa ar putea spune unii, dar e singura CALE care ne scoate si ne readuce in Dr.Taberei, momentan! :oops:

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Liniile 641 / 642 / 643 lucrări în 2019/2020 GPS

Dragos31 wrote:
cu riscul ca uneori făceam  de două ori mai mult

Nu toți își permit luxul de a face un drum într-un interval dublu.  Când mergi la plimbare, într-adevăr poate merită, știu că a o discuție asemănătoare a mai fost și pe tema traseului Anghel Saligny - Piața Unirii cu metroul sau tramvaiul.

 


Re: Liniile 641 / 642 / 643 lucrări în 2019/2020 aztec

Ma repet, la orele la care circulam eu 642 si 641 fluierau pe langa 41 cu minute bune.
Cred ca de 2 ori am coborat la Lujerului sa schimb ca era coloana in fata, dar cam atat.
In rest era utila.
Ma repet, pe durata lucrarilor...
Si am inceput sa iau 368 pana la Romana  la metrou pt a nu mai ingheta in 41.
La orele de varf nu comentez...nu prea circul si e evident ca linia separata de trafic are si o viteza mai buna.
Daca ar fi ai reabilitata libia 41 ar face fata ...
Timpul e acelasi intre Tricodava si Piata Victoriei.
Iarasi la orele mele.

 


Re: Liniile 641 / 642 / 643 lucrări în 2019/2020 Costin

Problemele unei linii de tramvai se rezolva reparand linia de tramvai (bonus, cu tramvaie mai lungi), nu cu autobuze care circula pe langa. Este o risipa de resurse monumentala (resursa umana, autobuze, motorina) si complet neecologica intr-un oras deja sufocat de poluare.

Dragos - iar faptul ca preferi sa faci de doua ori mai mult denota faptul ca inca nu castigi un salariu propriu. Ia sa faci un calcul cat e salariul mediu net pe ora in Bucuresti (pe luna il gasesti usor, ai cca 160 ore lucratoare intr-o luna) sa vezi cati bani arunci pe fereastra! Sau sa repeti experimentul cand vei incepe sa ai un salariu si sa calculezi cu salariul tau propriu!

 


Go to page:  1  ... 21 22 23 24 25 26 27
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419428 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use