Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Corelare sistematizare stradală / fluxuri călători: propuner

6 posts, 2955 views
⚠  Forum Rules
Corelare sistematizare stradală / fluxuri călători: propuner drbm

Bună ziua tuturor colegilor!
Deschid acest topic cu speranța că vom putea gândi împreună soluții aplicabile pentru optimizarea transportului în comun, cu minim de efort privind investițiile în infrastructura stradală și cât mai mult beneficiu pentru reorganizarea unor trasee, cu parcul existent.
Dacă ele vor fi considerate viabile, ar putea fi promovate oficial, de către Asociație.
___________________
O schimbare ar putea aduce rezolvarea unor conflicte de trafic.
De exemplu, inversarea sensului unic pe strada Mantuleasa și pe dr. Paleologu ar permite un flux pentru viitoarele troleibuze cu autonomie intre Colentina / Calea Moșilor (segmentul nou) via strada Mantuleasa la dus și via Moșilor (vechi) și Sf. Vineri, la întors, cu rută prin Mircea Vodă și Calea Văcărești, spre Piața Sudului / Berceni.
Este o zonă centrală neacoperita de transportul public, cu dezvoltare în ultimii ani (Tribunal, ceva clădiri de birouri al căror număr se mărește, etc) și poate constitui o alternativă de degrevare pentru axa nord -sud.

 


Re: Corelare sistematizare stradală / fluxuri călători: prop ByOnu

Propun sa discutam treburile astea aici (link), nu cred ca justifica  un subiect separat.

Am propus si eu chestii prin zona respectiva. Deci e centru, este foarte prost deservita. Ai 3 trasee de autobuz (116, 117 si 313) care merg toate in sensul invers acelor de ceas pe Bd. Unirii - Mircea Voda - Coposu - Halelor samd, in schimb celalalt sens este neacoperit. Ai doua terminaluri de tramvai in buricul targului intre care nu circula (iar) nimic (605 e temporar).

In acelasi timp ai Mircea Voda, ditai bulevardul neacoperit. Idem si Hristo Botev cu un punct foarte fezabil de intoarcere la Rosetti.
313 modificat Onu.png (1.42 MB; downloaded 2589 times)
traseu_hristo_botev.png (1.2 MB; downloaded 2586 times)

 


Re: Corelare sistematizare stradală / fluxuri călători: prop drbm

Am creat topicul pentru propuneri de sistematizare stradală care să faciliteze noi trasee.

Nu am propus noi trasee. Acelea au topicul indicat de către byOnu, care abundă de propuneri.

 


Re: Corelare sistematizare stradală / fluxuri călători: prop Puss in Boots

Una din trecut care acum nu se mai poate face e Luica-Magurele largita cu banda de tramvai pe mijloc. Scuzati off-topicul (oarecum). S-ar putea face si acum dar se reduce traficul auto la o banda in multe locuri si tipa covrigarii.

 


Re: Corelare sistematizare stradală / fluxuri călători: prop drbm

Acolo se lasă cu demolări, dacă se intenționează un proiect serios. Oportunitatea încă nu se justifica, fără o continuitate prin Doamna Ghica spre Pipera. Dacă ar demara un proiect unitar... Dar mai importante sunt bordurile și tichia de mărgăritar din PS4. Din păcate.

 


Re: Corelare sistematizare stradală / fluxuri călători: prop Puss in Boots

Nu se va face nimic. E mult prea complicat si mult prea multe cladiri de demolat acum, in democratie. O sa se intinda procesele 50 de ani. In S4 graba si stilul in care s-a facut si largirea sos.Berceni dupa Aparatori lasa loc la nimic pentru viitor.

O bucata de strada pe care totusi as vedea o sistematizare in vederea unui traseu ar fi Metalurgiei intre Metro si Monaco towers. In utopia mea vedeam un tramvai pe acolo care mergand pe toata Metalurgiei (chiar si acolo unde ii zice Obregia), traversa pe la suprafata piata Sudului si facea jonctiunea cu restul liniilor. Se anula astfel troleul, se reconfigurau autobuzele, tot puhoiul care sta/va sta in zona respectiva deservita prost de un RATB care sa conteze (doar 232 ce sa mai ajute cu adevarat si sa aiba o frecventa ca lumea) va avea brusc o modalitate de calatorie de mare capacitate si de viteza (linie dedicata etc). Vise. Puteti sa nu fiti de acord cu mine, doar ca eu ma gandesc cu groaza cand va fi toata zona aia blocuri (deja mare parte e) cum se vor deplasa oamenii? Da, cu masina.

Pentru bucata amintita -lasand la o parte visele- e bun si un autobuz mutat pe-acolo in loc de Vulcan Berceni. Unul cu mai multe vehicule pe traseu pe care oamenii care stau in zona respectiva (care se tot intinde, e ditai blocul cu vreo 3 scari cred care se construieste fix acolo pe bucata mentionata) sa poata ajunge la Leonida la metrou. Chiar si cei din Metalurgiei Park ar ajunge mai simplu asa la Leonida decat cu 232 la Aparatori. Alternativa e pe jos pe un trotuar infect si aflat doar pe o parte (in integralitatea lui).

 


Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420646 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use