Corelare sistematizare stradală / fluxuri călători: propuner

Traseele, fluxurile de calatori si evoluția mobilității în București și împrejurimi

Corelare sistematizare stradală / fluxuri călători: propuner

Mesajde drbm » Lun, 07 Ian 2019, 08:14

Bună ziua tuturor colegilor!
Deschid acest topic cu speranța că vom putea gândi împreună soluții aplicabile pentru optimizarea transportului în comun, cu minim de efort privind investițiile în infrastructura stradală și cât mai mult beneficiu pentru reorganizarea unor trasee, cu parcul existent.
Dacă ele vor fi considerate viabile, ar putea fi promovate oficial, de către Asociație.
___________________
O schimbare ar putea aduce rezolvarea unor conflicte de trafic.
De exemplu, inversarea sensului unic pe strada Mantuleasa și pe dr. Paleologu ar permite un flux pentru viitoarele troleibuze cu autonomie intre Colentina / Calea Moșilor (segmentul nou) via strada Mantuleasa la dus și via Moșilor (vechi) și Sf. Vineri, la întors, cu rută prin Mircea Vodă și Calea Văcărești, spre Piața Sudului / Berceni.
Este o zonă centrală neacoperita de transportul public, cu dezvoltare în ultimii ani (Tribunal, ceva clădiri de birouri al căror număr se mărește, etc) și poate constitui o alternativă de degrevare pentru axa nord -sud.
drbm
Membru Silver
 
Mesaje: 473
Membru din: Mar, 23 Feb 2016, 16:27

Re: Corelare sistematizare stradală / fluxuri călători: prop

Mesajde ByOnu » Lun, 07 Ian 2019, 09:12

Propun sa discutam treburile astea aici (link), nu cred ca justifica un subiect separat.

Am propus si eu chestii prin zona respectiva. Deci e centru, este foarte prost deservita. Ai 3 trasee de autobuz (116, 117 si 313) care merg toate in sensul invers acelor de ceas pe Bd. Unirii - Mircea Voda - Coposu - Halelor samd, in schimb celalalt sens este neacoperit. Ai doua terminaluri de tramvai in buricul targului intre care nu circula (iar) nimic (605 e temporar).

In acelasi timp ai Mircea Voda, ditai bulevardul neacoperit. Idem si Hristo Botev cu un punct foarte fezabil de intoarcere la Rosetti.
Fişiere ataşate
313 modificat Onu.png
313 modificat Onu.png (1.42 MiB) Vizualizat de 718 ori
traseu_hristo_botev.png
traseu_hristo_botev.png (1.2 MiB) Vizualizat de 718 ori
Semnează pentru inființarea Muzeului Transporturilor din București! Click AICI!
Avatar utilizator
ByOnu
Membru Gold
 
Mesaje: 5331
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 16:20
Localitate: Km 0

Re: Corelare sistematizare stradală / fluxuri călători: prop

Mesajde drbm » Lun, 07 Ian 2019, 09:18

Am creat topicul pentru propuneri de sistematizare stradală care să faciliteze noi trasee.

Nu am propus noi trasee. Acelea au topicul indicat de către byOnu, care abundă de propuneri.
drbm
Membru Silver
 
Mesaje: 473
Membru din: Mar, 23 Feb 2016, 16:27

Re: Corelare sistematizare stradală / fluxuri călători: prop

Mesajde Puss in Boots » Lun, 07 Ian 2019, 09:57

Una din trecut care acum nu se mai poate face e Luica-Magurele largita cu banda de tramvai pe mijloc. Scuzati off-topicul (oarecum). S-ar putea face si acum dar se reduce traficul auto la o banda in multe locuri si tipa covrigarii.
Puss in Boots
Membru Bronze
 
Mesaje: 3963
Membru din: Vin, 05 Mai 2017, 09:08

Re: Corelare sistematizare stradală / fluxuri călători: prop

Mesajde drbm » Lun, 07 Ian 2019, 10:05

Acolo se lasă cu demolări, dacă se intenționează un proiect serios. Oportunitatea încă nu se justifica, fără o continuitate prin Doamna Ghica spre Pipera. Dacă ar demara un proiect unitar... Dar mai importante sunt bordurile și tichia de mărgăritar din PS4. Din păcate.
drbm
Membru Silver
 
Mesaje: 473
Membru din: Mar, 23 Feb 2016, 16:27

Re: Corelare sistematizare stradală / fluxuri călători: prop

Mesajde Puss in Boots » Lun, 07 Ian 2019, 12:46

Nu se va face nimic. E mult prea complicat si mult prea multe cladiri de demolat acum, in democratie. O sa se intinda procesele 50 de ani. In S4 graba si stilul in care s-a facut si largirea sos.Berceni dupa Aparatori lasa loc la nimic pentru viitor.

O bucata de strada pe care totusi as vedea o sistematizare in vederea unui traseu ar fi Metalurgiei intre Metro si Monaco towers. In utopia mea vedeam un tramvai pe acolo care mergand pe toata Metalurgiei (chiar si acolo unde ii zice Obregia), traversa pe la suprafata piata Sudului si facea jonctiunea cu restul liniilor. Se anula astfel troleul, se reconfigurau autobuzele, tot puhoiul care sta/va sta in zona respectiva deservita prost de un RATB care sa conteze (doar 232 ce sa mai ajute cu adevarat si sa aiba o frecventa ca lumea) va avea brusc o modalitate de calatorie de mare capacitate si de viteza (linie dedicata etc). Vise. Puteti sa nu fiti de acord cu mine, doar ca eu ma gandesc cu groaza cand va fi toata zona aia blocuri (deja mare parte e) cum se vor deplasa oamenii? Da, cu masina.

Pentru bucata amintita -lasand la o parte visele- e bun si un autobuz mutat pe-acolo in loc de Vulcan Berceni. Unul cu mai multe vehicule pe traseu pe care oamenii care stau in zona respectiva (care se tot intinde, e ditai blocul cu vreo 3 scari cred care se construieste fix acolo pe bucata mentionata) sa poata ajunge la Leonida la metrou. Chiar si cei din Metalurgiei Park ar ajunge mai simplu asa la Leonida decat cu 232 la Aparatori. Alternativa e pe jos pe un trotuar infect si aflat doar pe o parte (in integralitatea lui).
Puss in Boots
Membru Bronze
 
Mesaje: 3963
Membru din: Vin, 05 Mai 2017, 09:08


Înapoi la Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 29 vizitatori