Asociatia de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI)

Traseele, fluxurile de calatori si evoluția mobilității în București și împrejurimi

Re: Asoc de dezv intercomunitara pentru t.p. B-IF (ADTPBI)

Mesajde GPS » Lun, 31 Dec 2018, 11:31

Este acolo. 8-)
GPS
Membru Silver
 
Mesaje: 2364
Membru din: Dum, 07 Iun 2015, 18:47

Re: Asoc de dezv intercomunitara pentru t.p. B-IF (ADTPBI)

Mesajde Tantzi » Lun, 31 Dec 2018, 11:57

Apare noul 458, dar acest numar este si pentru București Ciorogarla... Dupa noul program se va numi 431, dar vad ca nu se introduce de la 1 ianuarie...
Ultima oară modificat de cris_m pe Mie, 02 Ian 2019, 00:25, modificat 1 dată în total.
Motiv: Nu este permisa scrierea cu prescurtari tip chat
Tantzi
 
Mesaje: 2
Membru din: Dum, 30 Dec 2018, 23:36

Re: Asoc de dezv intercomunitara pentru t.p. B-IF (ADTPBI)

Mesajde gabriels » Lun, 31 Dec 2018, 13:18

Sunt foarte curios de felul in care aceste trasee au fost alese. Multe localitati nu sunt incluse.

Este vorba de faptul ca primariile nu au platit STB-ul sau clasica mafie a transportatorilor din Ilfov?
gabriels
 
Mesaje: 134
Membru din: Sâm, 29 Mai 2010, 17:15
Localitate: Bucuresti

Re: Asoc de dezv intercomunitara pentru t.p. B-IF (ADTPBI)

Mesajde GPS » Lun, 31 Dec 2018, 14:26

Încă nu sunt destule autobuze pentru a acoperi toate traseele.
GPS
Membru Silver
 
Mesaje: 2364
Membru din: Dum, 07 Iun 2015, 18:47

Re: Asoc de dezv intercomunitara pentru t.p. B-IF (ADTPBI)

Mesajde Puss in Boots » Lun, 31 Dec 2018, 14:40

Situatia maxi-taxi care va fi? Circula bine mersi pana le crapa hardughiile sau se schimba ceva si pentru ei? nu neaparat acum, in viitorul apropiat.
Puss in Boots
Membru Bronze
 
Mesaje: 3620
Membru din: Vin, 05 Mai 2017, 09:08

Re: Asoc de dezv intercomunitara pentru t.p. B-IF (ADTPBI)

Mesajde PaulIP » Lun, 31 Dec 2018, 16:45

Chiar era nevoie sa renumeroteze liniile si sa si adauge acel R? Ori lasau indicativele ca atare (la liniile existente), fie inlocuiau 4-le cu R (R56 in loc de 456, de ex.). Dar cine sa gandeasca fineturi dintr-astea la STB?
Cat despre rivalitatea micorbuze-STB, din experienta proprie zic ca STB vine la orele scrise pe grafic si are si clienti (oameni care refuza sa se suie in maxi-taxi si umplu autobuzul). Tot din experienta, maxi-taxi economiseste doar 5-10 minute fata de STB.
Avatar utilizator
PaulIP
Membru Silver
 
Mesaje: 554
Membru din: Lun, 29 Dec 2014, 10:03
Localitate: Bucuresti, Sector 6 (Ghencea)

Re: Asociatia de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI

Mesajde punmeister » Lun, 18 Feb 2019, 17:56



Avatar utilizator
punmeister
Membru Gold
 
Mesaje: 3920
Membru din: Joi, 19 Noi 2015, 19:11
Localitate: Aviatiei City

Re: Asociatia de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI

Mesajde punmeister » Joi, 21 Feb 2019, 08:40

"Proiect de hotărâre privind acordarea de mandat special Asociației de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București – Ilfov în vederea modificării contractului de delegare de gestiune încheiat cu operatorul regional Societatea de Transport București STB S.A."
Fişiere ataşate
47_20190226.pdf
(908.24 KiB) Descărcat de 69 ori
Avatar utilizator
punmeister
Membru Gold
 
Mesaje: 3920
Membru din: Joi, 19 Noi 2015, 19:11
Localitate: Aviatiei City

Re: Asociatia de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI

Mesajde Cristy » Dum, 24 Feb 2019, 13:07

ADTPBI a lansat pe 22 februarie licitatia pentru: Delegare SERVICII DE TRANSPORT PUBLIC DE CĂLĂTORI ÎN MUNICIPIUL BUCUREŞTI ȘI JUDETUL ILFOV, pe 20 de trasee grupate in 4 loturi

Printre liniile licitate observ ca se afla si linii operate in prezent de STB (cum ar fi R405, R443 sau R444):
ADTPBI1.PNG
ADTPBI1.PNG (103.93 KiB) Vizualizat de 1431 ori

Legat de autobuze, acestea trebuie sa aiba lungimi cuprinse intre 8 si 12 metri, minim doua usi (din care una obligatoriu sa fie dubla), sistem de informare calatori interior si exterior, GPS, motor minim Euro 5, aer conditionat sau ventilatie fortata si minim un validator.
Dintre toate liniile prevazute in documentatie, doar pe R453 si R456 se cer autobuze de 8 metri, pe restul liniilor fiind necesare autobuze de 10-12 metri.
Toate cerintele tehnice dar si alocarea autobuzelor pe trasee le gasim in documentia atasata.

Termenul limita pentru primirea ofertelor este 26 martie:
ADTPBI2.PNG
ADTPBI2.PNG (69.45 KiB) Vizualizat de 1431 ori


Valoarea totala a contractelor:
ADTPBI3.PNG
ADTPBI3.PNG (13.87 KiB) Vizualizat de 1431 ori
Fişiere ataşate
Documentatie Descriptiva 11.02. 2019.DOC
(2.21 MiB) Descărcat de 44 ori
ANEXA1 documentatie descriptiva.docx
(84.71 KiB) Descărcat de 38 ori
ANEXA2 cerinte tehnice autobuze.doc
(87.5 KiB) Descărcat de 39 ori
Avatar utilizator
Cristy
Membru Silver
 
Mesaje: 683
Membru din: Vin, 28 Ian 2011, 19:07
Localitate: Bucuresti

Re: Asociatia de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI

Mesajde dany » Dum, 24 Feb 2019, 14:40

O gandite senzationala, sa scoti din 4 linii ale unei comune 3 la licitatie si una posibil sa o lasi cu autobuze STB(ma refer la comuna Cernica unde avem scoase la licitatie 406, 407 si 472 dar 451 nu apare la licitatie). Sunt curios daca STB se inscrie si ea la aceasta licitatie
dany
Membru Bronze
 
Mesaje: 673
Membru din: Mie, 19 Ian 2011, 22:22

Re: Asociatia de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI

Mesajde punmeister » Dum, 24 Feb 2019, 14:41

Logic avand in vedere ca e SC acum.
Avatar utilizator
punmeister
Membru Gold
 
Mesaje: 3920
Membru din: Joi, 19 Noi 2015, 19:11
Localitate: Aviatiei City

Re: Asociatia de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI

Mesajde dany » Dum, 24 Feb 2019, 14:45

Hai ca tot eu imi raspund :)), nu poate participa si va si spun de ce, documentatia pentru cerintele autobuzelor este facuta pe motor minim euro 5(otokar sigur nu baga in periferie) si sunt trecute autobuze cu 2 usi dintre care una dubla...
dany
Membru Bronze
 
Mesaje: 673
Membru din: Mie, 19 Ian 2011, 22:22

Re: Asociatia de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI

Mesajde WT_fan06 » Dum, 24 Feb 2019, 17:08

1) Să duci traseele până la Bucur Obor când ai troleibuz+tramvai separat de trafic care te duce mult mai repede și nepoluant în timp ce diesel-ul stă în trafic este o aberație economică complet nesustenabilă și iresponsabilă față de mediu
2) Câți operatori privați dețin autobuze cu minim E5? :lol: Prevăd o invazie de turcisme, că de Citaro E5 ex. lumea civilizată nu îi văd în stare. Dacă tot îi forțează să cumpere material rulant nou dacă vor să participe, măcar înăspreau condițiile de motorizare, de exemplu să fie măcar hibrid (nu neapărat plug-in, ca să nu necesite multă infrastructură în plus)
3) Nu îmi e clar, cum se vor acorda subvențiile pentru elevi/pensionari/etc.?
4) Totuși e bine dacă se cer autobuze cu două uși, măcar privații vor reuși să facă urcarea pe la prima ușă cu validare acolo și coborât prin spate
Avatar utilizator
WT_fan06
Membru Gold
 
Mesaje: 1427
Membru din: Dum, 23 Iul 2017, 18:49

Re: Asociatia de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI

Mesajde Beaver_27 » Dum, 24 Feb 2019, 17:21

dany scrie:Hai ca tot eu imi raspund :)), nu poate participa si va si spun de ce, documentatia pentru cerintele autobuzelor este facuta pe motor minim euro 5(otokar sigur nu baga in periferie) si sunt trecute autobuze cu 2 usi dintre care una dubla...

Scrie "minimum 2 uși" deci STB poate tehnic. Totuși nu prea cred că bagă Otokar pe periferie.
Beaver_27
 
Mesaje: 124
Membru din: Sâm, 19 Mai 2018, 12:34

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 4 vizitatori