Asociatia de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI)

Traseele, fluxurile de calatori si evoluția mobilității în București și împrejurimi

Asociatia de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI)

Mesajde Robert24 » Vin, 01 Iun 2018, 10:53

Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București – Ilfov - http://tpbi.ro

Iata ca au publicat Programul de transport public de calatori acopera Regiunea București – Ilfov, formată din Municipiul București și Județul Ilfov si a fost elaborat pe baza recomandarilor mentionate in Planul de Mobilitate Urbana Durabila Bucuresti – Ilfov 2016-2030.

Programul de transport contine informatii cu privire la traseele din Municipiul Bucuresti si Judetul Ilfov, denumirea acestora, lungimea traseelor, capetele de traseu și stațiile intermediare de îmbarcare/debarcare călători, numărul de mijloace de transport și capacitatea minimă de transport a acestora, precum și graficele de circulație cu orele de plecare-sosire din capetele de traseu şi din staţiile intermediare și intervalele de succedare a curselor



Link online: http://tpbi.ro/files/15/Programul%20de% ... -Ilfov.pdf
41: A, AL, AND, B, BG, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EST, F, FIN, FL, GB, GR, H, HR, I, IL, IRL, LT, LV, MC, MD, N, NL, P, PA, PL, RO, S, SLO, SK, SRB, TR, UAE, USA, V
----------
2018: 40.006 mile (64.384 km) în aer / 9.455 km pe calea ferată - 10.09.2019: 5.225 mile (8.409 km) în aer / 6.748 km pe calea ferată
Avatar utilizator
Robert24
Site Admin
 
Mesaje: 8425
Membru din: Lun, 07 Feb 2011, 12:01
Localitate: Barcelona

Re: Asoc de dezv intercomunitara pentru t.p. B-IF (ADTPBI)

Mesajde V2A » Vin, 01 Iun 2018, 11:32

332 de autobuze pe liniile regionale! În rest, văd că liniile din oraș sunt aceleași (apare în plus doar 781: IFA Măgurele - Gara Basarab), unele câștigă 1-2 ture, altele pierd. Parcă ziceau la un moment dat că unele trasee nu se mai justifică iar altele trebuie modificate...
Avatar utilizator
V2A
Membru Silver
 
Mesaje: 1583
Membru din: Vin, 15 Ian 2010, 11:25
Localitate: București, Sector 4

Re: Asoc de dezv intercomunitara pentru t.p. B-IF (ADTPBI)

Mesajde Robert24 » Vin, 01 Iun 2018, 12:04

Nu au eficientizat nimic. I-a interesat doar liniile din Ilfov si atat...
41: A, AL, AND, B, BG, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EST, F, FIN, FL, GB, GR, H, HR, I, IL, IRL, LT, LV, MC, MD, N, NL, P, PA, PL, RO, S, SLO, SK, SRB, TR, UAE, USA, V
----------
2018: 40.006 mile (64.384 km) în aer / 9.455 km pe calea ferată - 10.09.2019: 5.225 mile (8.409 km) în aer / 6.748 km pe calea ferată
Avatar utilizator
Robert24
Site Admin
 
Mesaje: 8425
Membru din: Lun, 07 Feb 2011, 12:01
Localitate: Barcelona

Re: Asoc de dezv intercomunitara pentru t.p. B-IF (ADTPBI)

Mesajde Victor92 » Vin, 01 Iun 2018, 12:06

... si pe acelea le-au si gresit cand le-au intocmit hartile ...
Avatar utilizator
Victor92
Membru Gold
 
Mesaje: 7768
Membru din: Dum, 14 Noi 2010, 14:38
Localitate: Bucuresti, Romania

Re: Asoc de dezv intercomunitara pentru t.p. B-IF (ADTPBI)

Mesajde dany » Vin, 01 Iun 2018, 12:31

Plus renumerotari de linie inutile, spre exemplu unde locuiesc eu lumea este obisnuita cu linia 410 si la RATB si la maxi taxi, acum s-au gandit ei ca ar fi mai utila renumerotarea acesteia in 467... Total inutil, doar din simplul fapt ca este prelungita pana la Posta(2 km). Acum ceva timp aparuse o alta strategie pentru Ilfov(Hotararea prin care CGMB aproba introducerea a 83 de linii RATB in Ilfov, fisier atasat), in care in Balaceanca ajungeau doua linii, 410 (Republica-Pantelimon-DNCB-Cernica-Balaceanca) traseu stiut de locuitori din anii 90 si pana la desfintarea liniilor RATB Din Ilfov si dupa mentinut de DLS si 467(Anghel Saligny-Balaceanca-Posta). Alt aspect pe care eu unul il semnalez si de care imi dau seama din nr de vehicule de pe traseul liniei 467 din noua strategie (7 in interval orar 6-10) si intervalul de succedare 20 de minute, de aici reiese durata unei curse estimata la 140 de minute, in conditiile in care in 2010 la desfintare o cursa avea 70 de minute cu tot cu stationarea pe capete si in doua masini intervalul de succedare era de 35 de minute. Macar de se mentine asa si sa le introduca o data ca ne-am saturat de cand ne ameninta cu ele.
Fişiere ataşate
03_20180117.pdf
(1.56 MiB) Descărcat de 61 ori
dany
Membru Bronze
 
Mesaje: 704
Membru din: Mie, 19 Ian 2011, 22:22

Re: Asoc de dezv intercomunitara pentru t.p. B-IF (ADTPBI)

Mesajde alexxd_31 » Lun, 04 Iun 2018, 10:33

E un lucru bun reintroducerea lor. Am scapat de dubele care nu prezinta siguranta si uneori sar peste anumite curse. ( orarul e pus degeaba)
Care este data de cand se reintroduc?
Avatar utilizator
alexxd_31
Membru Bronze
 
Mesaje: 554
Membru din: Lun, 09 Feb 2015, 21:53

Re: Asoc de dezv intercomunitara pentru t.p. B-IF (ADTPBI)

Mesajde Puss in Boots » Lun, 04 Iun 2018, 10:35

Dar mie unul nu mi-e clar: toate liniile astea vor fi operate de RATB? Sau includ si traseele pe care acum sunt dubarii? Adica dispare de ex 418 maxi-taxi de la Sudului sau nu?
Puss in Boots
Membru Bronze
 
Mesaje: 3717
Membru din: Vin, 05 Mai 2017, 09:08

Re: Asoc de dezv intercomunitara pentru t.p. B-IF (ADTPBI)

Mesajde andrei11 » Lun, 04 Iun 2018, 10:51

RATB - ul nu nu face față în București, nu înțeleg de ce se bagă și pe coclauri.
Avatar utilizator
andrei11
Moderator forum
 
Mesaje: 16857
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

Re: Asoc de dezv intercomunitara pentru t.p. B-IF (ADTPBI)

Mesajde Robert24 » Lun, 04 Iun 2018, 11:14

Nu sunt doar pentru RATB. Asociatia respectiva este formata din primarii tuturor localitatilor din Ilfov plus madam sacaz...
Aceata este linia de dezvoltare. In mod normal ar trebui sa se faca licitatii pe pachete de trasee cu orare definite etc.
41: A, AL, AND, B, BG, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EST, F, FIN, FL, GB, GR, H, HR, I, IL, IRL, LT, LV, MC, MD, N, NL, P, PA, PL, RO, S, SLO, SK, SRB, TR, UAE, USA, V
----------
2018: 40.006 mile (64.384 km) în aer / 9.455 km pe calea ferată - 10.09.2019: 5.225 mile (8.409 km) în aer / 6.748 km pe calea ferată
Avatar utilizator
Robert24
Site Admin
 
Mesaje: 8425
Membru din: Lun, 07 Feb 2011, 12:01
Localitate: Barcelona

Re: Asoc de dezv intercomunitara pentru t.p. B-IF (ADTPBI)

Mesajde Puss in Boots » Lun, 04 Iun 2018, 11:34

Macar sa se decida cine face transportul clar. Daca e RATB, sa nu mai fie maxi-taxi si daca sunt altii, atunci sa nu mai fie RATB.
Puss in Boots
Membru Bronze
 
Mesaje: 3717
Membru din: Vin, 05 Mai 2017, 09:08

Re: Asoc de dezv intercomunitara pentru t.p. B-IF (ADTPBI)

Mesajde andrei11 » Lun, 04 Iun 2018, 11:41

Până acum de-a lungul timpului RATB a dat-o tot timpul în bară.
Transportul de persoane ca să se facă cum trebuie trebuie concesionat în totalitate firmelor private. Cu statul nu se poate, e un prost administrator. Evident, în baza unei legi clare și logice.
Avatar utilizator
andrei11
Moderator forum
 
Mesaje: 16857
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

Re: Asoc de dezv intercomunitara pentru t.p. B-IF (ADTPBI)

Mesajde Puss in Boots » Lun, 04 Iun 2018, 11:43

A dat-o in bara si pentru ca nu a stiut cum sa profite de traseele alea pt ca sunt incompetenti. Au aparut si maxi-taxi apoi, cum sa n-o dai in bara? Si acum 418 maxi-taxi e plin desi tariful e 2 lei si autobuzul e aproape gol la 1.5 lei. Maxi-taxi ocupa statiile RATB, pleaca inaintea autobuzelor, normal ca iau crema, oamenii se grabesc isi asuma acel leu diferenta zilnic care poate pentru unii chiar inseamna ceva oricat de penibil ar suna. Si mai si merg des. Ce interval au maxi si ce interval are RATB. Trebuiau autobuze mai mici de 10m, mai dese si poate alta era situatia. Si daca le dau la privati 100% sper ca astia vor veni si cu mijloace de transport adecvate. La ce tarabe si cotete sunt pe maxi-taxi......Eu nu sunt in situatia sa am nevoie de astfel de vehicule dar as sta sa astept un RATB mai degraba decat sa ma bag in cotet. Am avut partea mea de cotete cand eram in liceu si nu pot spune ca sunt preferatele mele.
Puss in Boots
Membru Bronze
 
Mesaje: 3717
Membru din: Vin, 05 Mai 2017, 09:08

Re: Asoc de dezv intercomunitara pentru t.p. B-IF (ADTPBI)

Mesajde andrei11 » Lun, 04 Iun 2018, 12:21

Repet ce am spus mai sus, transportul de persoane NUMAI la privat în baza unei legi clare și logice. Aici e toată arta, să ai o lege logică și clară. Dacă vrei, să conțină si reguli de cum trebuie să arate mașinile, sau ITP - ul să se facă pe bune și numai în ateliere agreate. Oricum și aici logica e simplă, se falsifică ITP - ul, îl oprești în trafic, că-l vezi că nu e conform, suspendată licența operatorului și desființat si Service-ul care a făcut ITP - ul respectiv. Problema e că nu se dorește acest lucru.
Avatar utilizator
andrei11
Moderator forum
 
Mesaje: 16857
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

Re: Asoc de dezv intercomunitara pentru t.p. B-IF (ADTPBI)

Mesajde V2A » Sâm, 09 Iun 2018, 18:51

”Proiect de hotărâre privind modificarea Anexei 1.2 la Hotărârea Consiliului General al Municipiului București nr. 111/29.03.2017 de modificare a Hotărârii Consiliului General al Municipiului București nr. 267/2010 pentru aprobarea Programului de transport rutier de persoane prin servicii regulate pe raza Municipiului București și a județului Ilfov, a modelului licenței de traseu și a contractului de transport public între Regia Autonomă de Transport București și orașele/comunele din județul Ilfov” (supus votului în ședința CGMB din 14.06.2018):
http://www4.pmb.ro/wwwt/institutii/CGMB ... 180614.pdf
48_20180614.pdf
(277.95 KiB) Descărcat de 64 ori
Avatar utilizator
V2A
Membru Silver
 
Mesaje: 1583
Membru din: Vin, 15 Ian 2010, 11:25
Localitate: București, Sector 4

Următorul

Înapoi la Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 6 vizitatori