Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Discuții despre transportul regional din Ilfov (4XX)

2309 posts, 773807 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 6 7 8 9 10 11 12  ... 165
 
 

📖 Pagination options
Re: Stiri, noutati, perspective alchimistul

Problema e ca 302 isi castigase calatori fideli (bine, nu stiu exact cati plateau calatoria) si era o linie cu frecventa acceptabila. Iar RATB isi bate joc de o linie al carei scop principal nu era atat deservirea orasului Bragadiru, dar si a unei parti semnificative a sectorului 5. Va mai trece destul timp pana cand isi vor da si ei seama ca transport=dezvoltarea unei regiuni, iar lipsa acestuia va cauza intotdeauna diferente insurmontabile intre sectorul X si comuna Y.
Ca o completare, dintr-o discutie cu un reprezentant de vanzari din Cartierul Latin am inteles ca zona este inclusa in intravilanul ORASULUI BRAGADIRU :!:  Deci tot Ilfov. La ei se poate sa aiba transport decent, iar altora li se ia din ce aveau.

 


Re: Stiri, noutati, perspective Robert24

Probabil in functie de cat a cotizat dezvoltatorul...

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective Dr2005

302 avea clienţi... de ce să nu îi punem să plătească tarif mai mare ca să meargă cu 438 (ce, nu ştiaţi că abonamentele pe linii urbane nu sunt deloc valabile pe preorăşeneşti, nici măcar pe porţiunile comune?). Să vedeţi ce o să îşi frece mâinile maxi-taxiştii de la 15 septembrie... că de la Mărgeanului la limita Bucureştiului nu e nicio şcoală, iar toţi elevii din zona pe unde acum trece 302 o dată pe oră vor trebui să vină la şcoală cu duba.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective Dr2005

Ce e noţiunea asta de ,,autobuze urbane"? Că şi până acum se puteau introduce, dar nu prea erau acceptate că erau încadrate la categoria a IV-a, iar dacă venea unul cu o dubă categoria I lua caşcavalul, că fiecare traseu avea ,,minim 10 locuri" capacitate.

 


Re: Stiri, noutati, perspective Catalin

Atentie la nuante: "operatorii ce detin licente pentru transportul public de persoane prin curse regulate, pe traseele dintre Bucuresti si localitatile judetului Ilfov, pot utiliza si “autobuze urbane”"

Marea "modficarea" este fix zero, nu ajuta la nimic!

Acel "pot" lasa la latitudinea operatorului sau autoritatii locale/judetene, ceea ce e ... loc de "intelegeri" si "cotizatii"...

A, daca ar fi scris "operatorii ce detin licente pentru transportul public de persoane prin curse regulate, pe traseele dintre Bucuresti si localitatile judetului Ilfov, VOR utiliza “autobuze urbane”" era cu totul altceva...

si mai de ajutor ar fi fost daca spuneau "Transportul public local se face OBLIGATORIU/DOAR cu autobuze URBANE", asta ar fi eliminat dubele de peste tot si ar fi fost de vreun ajutor...

"Sa se modifice,da' sa nu se schimbe nimic", cam asta e, sintetizat...

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective Dr2005

Mai simplu era să se introducă un paragraf gen ,,operatorii identificaţi cu vehicule ce nu sunt destinate din construcţie transportului de persoane îşi vor pierde licenţa pentru traseul respectiv". Că sunt şi trasee pe care nişte Cibro sau Isuzu Turquoise ar fi suficiente.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective Dr2005

Axel wrote:
La iniţiativa conducerii Regiei Autonome de Transport Bucureşti, în această săptămână, a avut loc o şedinţă la care au participat primarii localităţilor din judeţul Ilfov, unde RATB desfăşoară activitate de transport.

Pentru creşterea gradului de siguranţă şi confort a călătorilor, pe traseele preorăşeneşti, directorul general RATB, Adrian Criţ, a propus înlocuirea autobuzelor cu grad de uzură avansat cu autobuze Mercedes.

Propunerea a fost acceptată de majoritatea primarilor prezenţi la întâlnire.

Astfel, pe măsură ce vor fi semnate actele adiţionale la contractele de transport, începând de săptămâna viitoare, în localităţile Chitila, Mogoşoaia, Otopeni şi Bragadiru, vor circula autobuze Mercedes.

„Am luat această iniţiativă, venind în sprijinul cetăţenilor din judeţul Ilfov şi a bucureştenilor care îşi au locul de muncă în aceste localităţi, pentru ca toţi călătorii RATB să poată beneficia astfel de un transport civilizat, cu vehicule moderne, care asigură condiţii optime de confort şi siguranţă”, declară Adrian Criţ, directorul general al RATB.

Dar Orasul Magurele nu merita Mercedes-Benz Citaro  :?:  :twisted:


Asta înseamnă - 15 autobuze la traseu zilnic, că Daf-urile se înlocuiesc cu aer (Citaro-urile alea vin şi ele de undeva). Se pare că Criţ a reuşit să scadă parcul circulant de la 1300 la 800 de autobuze în doar juma' de an. Probabil urmează o achiziţie de dube.

 


Re: Stiri, noutati, perspective Dominatrix

Dr2005 wrote:
Se pare că Criţ a reuşit să scadă parcul circulant de la 1300 la 800 de autobuze în doar juma' de an. Probabil urmează o achiziţie de dube.
Aici exagerezi putin. Parcul CIRCULANT (nu cel total) nu mai e de 1300 de autobuze de vreo 25 de ani. Mai degraba Crit a redus parcul circulant de la circa 1100 de autobuze cate erau pe vremea lui Aron in 2008 - 2009 la cate sunt acum (nu stiu exact cate, voi stiti mai bine).

Dar intr-adevar ramane problema diminuarii masive a parcului care nu se inlocuieste cu nimic. Banuiesc ca alea 15 Citaro tot din liniile urbane vor fi scoase.

 


Re: Stiri, noutati, perspective shoppy

Utilizator anonim wrote:
Din Ilfov la Bucureşti cu autobuze Mercedes

MODERNIZARE Săptămâna aceasta, 30 de autobuze moderne le vor înlocui pe cele uzate care, de 20 de ani, circulă în localităţile ilfovene Chitila, Mogoşoaia, Otopeni şi Bragadiru. Directorul RATB Adrian Criţ a luat această decizie pentru a creşte confortul călătorilor care fac naveta din aceste localităţi.  

„Am luat hotărârea împreună cu primarii localităţilor respective, iar autobuzele vor intra pe trasee săptămâna aceasta, pe măsură ce sunt semnate contractele. În Chitila funcţionează deja“, a declarat Criţ, precizând că autobuzele nu vor micşora parcul auto circulant din Capitală. Directorul a mai declarat că va încerca să vândă autobuzele uzate însă nu este prea optimist având în vedere că acestea au mai bine de 17 ani vechime.

Moderne şi vechi, dar rare
Pentru locuitorii care urmează să călătorească în condiţii „de oraş“ vestea modernizării autobuzelor nu îi bucură în mod deosebit.
Petra Ştefan, pensionară din Bragadiru, vine zilnic în Bucureşti şi-şi duce nepoţica la şcoală, iar apoi se opreşte în piaţă, unde mai vinde câte ceva de prin grădină. Se trezeşte dimineaţa la 5.00 ca să ajungă la Unirii, la fiul ei, iar uzura autobuzului cu care circulă nu o deranjează prea tare.

Este supărată, însă, că maşinile circulă foarte rar, fiind obligată de multe ori să aleagă microbuzele maxi-taxi pentru care plăteşte bilet. „Este bătaie de joc, maşinile vin din oră în oră, iar de la 10.00 la 14.00 nu mai circulă nimic. Sâmbăta şi duminica nu este niciun autobuz. Degeaba le schimbă dacă au acelaşi program“, a spus bătrâna.

Şoferii autobuzelor sunt puţin mai entuziasmaţi de schimbarea din această săptămână. Ei se bucură că iarna aceasta nu vor mai tremura de frig. „Este bine că ne schimbă maşinile pentru că iarna era frig, ne încălzeam cu o aerotermă“, a spus Petrică Cazacu, şofer pe linia 438.

http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti ... 42897.html


Parca vad pe 10 ianuarie, pe un ger aspru, cum ne explica nea crit ca deja s-a consumat mai mult decat era alocat pentru toata iarna cu incalzitul mijloacelor de transport asa ca gata, mai vorbim la toamna.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective Dr2005

Autobuzele sunt uşor de încălzit, cu apa/antigelul de la motor, care poate fi circulat prin nişte ţevi. Problema este că, la frig, motorul se încălzeşte mai greu, aşa că şi căldura în autobuz vine mai greu (adică la vreo oră după ce porneşte motorul, dar dacă deschizi uşile o dată la 30 secunde nu faci nimic), că bpnuiesc că nu se mai acordă timp pentru preîncălzit maşina (că trebuie să plăteşti şoferul să stea acolo). Evident, poţi folosi Siroco-ul, dar arde prea multă motorină, nu cred că a existat vreodată cotă pentru el.


Şi când mă gândesc că, acum vreo 20 de ani, exista sistem de ţinut calde autobuzele, cu apă caldă ce circula pe timp de noapte prin instalaţia de răcire a motorului şi prin ţevile din salon, astfel încât la 5am autobuze porneau uşor şi şoferul şi călătorii nu se congelau...

 


Re: Stiri, noutati, perspective nokia2110

Se legau nişte furtune la autobuze pentru a băga apă caldă?

Este adevărat că la autobuzele "Ikarus" sistemele de încălzire nu mergeau din cauză că se stricase nu ştiu ce componentă de electronică sau e doar un zvon?

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective Dr2005

Era o instalaţie complexă, un fel de minitermoficare... şi la fiecare loc de parcare exista ţeavă de apă la care se conecta furtunul cu pricina.

 


Re: Stiri, noutati, perspective Axel

Linia 460 la Cartier Damaroaia.
DSC05367.JPG (46.68 KB; downloaded 3691 times)
DSC05369.JPG (88.94 KB; downloaded 3692 times)
DSC05370.JPG (106.1 KB; downloaded 3691 times)

 


Re: Stiri, noutati, perspective SprinterXP

Axel wrote:
RATB reinfiinteaza linia preoraseneasca 407 pe traseul:Depoul Alexandria - Sos.Alexandriei - Oras Bragadiru - Satul Buda - Comuna Cornetul in urma unui contract semnat cu Primaria Cornetu.  
Linia va fi tinuta de Autobaza Alexandria cu autobuze Mercedes-Benz Citaro Euro 4:
4 TURE in timpul saptamanii.
2 TURE in wekend sau zi de sarbatoare
.

Total 6 masini cu licenta: 4 circula si 2 rezerve. :ugeek:

Odata cu reinfiintarea liniei 407 , linia 438 va fi desfiintata.
Teoretic de astazi trebuia dat drumul liniei dar inca nu au sosit licentele. :roll:

Evident saitul www.ratb.ro doarme. :twisted:


Pai probabil atunci cand masinile respective vor primi licentele, va aparea si pe site-ul RATB comunicatul (depinde daca site-ul doarmne sau nu). Asa n-are rost sa fie publicat comunicatul daca masinile n-au primit licentele si mai ales daca nu se stie cand le vor primi. :twisted:

 


Go to page:  1  ... 6 7 8 9 10 11 12  ... 165
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2288 forum members have written 421190 posts in 5246 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use