Topic: Discuții despre transportul regional din Ilfov (4XX)
2309 posts, 773199 views
📖 Pagination options
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Gabi23
460BIS nu va opri in localitatea Mogosoaia pentru a nu se amesteca fluxurile de calatori. Vor fi practic 2 linii oarecum separate cu aproximativ acelasi traseu.
460BIS nu va opri in localitatea Mogosoaia pentru a nu se amesteca fluxurile de calatori. Vor fi practic 2 linii oarecum separate cu aproximativ acelasi traseu.
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
rosetti61
Chiar "bis"? 461 ce avea, ca nu a ajuns numerotatia la fundul sacului, sa trecem la 414 barat, 163 rosu, 104R etc... La litere ne-au luat-o altii inainte, Constanta de exemplu e plina de 43C, B, R, M, 101C, D, M, E, 102 N.
Cu 331Bis a fost treaba cu cei de la Petrom City, deja e precedent, insa in afara de ea cei de pe strada Coralilor nu mai beneficiaza de alta linie - poate doar perpedes pana la Damaroaia sau in sos Straulesti la 112, 148 si 149.
460 e Damaroaia - Mogosoaia, iar "baratul" Laromet - Buftea, practic fostul 460 (ex360); de ce sa nu fie folosite ambele pe traseul comun?
Chiar "bis"? 461 ce avea, ca nu a ajuns numerotatia la fundul sacului, sa trecem la 414 barat, 163 rosu, 104R etc... La litere ne-au luat-o altii inainte, Constanta de exemplu e plina de 43C, B, R, M, 101C, D, M, E, 102 N.
Cu 331Bis a fost treaba cu cei de la Petrom City, deja e precedent, insa in afara de ea cei de pe strada Coralilor nu mai beneficiaza de alta linie - poate doar perpedes pana la Damaroaia sau in sos Straulesti la 112, 148 si 149.
460 e Damaroaia - Mogosoaia, iar "baratul" Laromet - Buftea, practic fostul 460 (ex360); de ce sa nu fie folosite ambele pe traseul comun?
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Gabi23
Motivatia celor de la Primaria Buftea este ca li se aglomereaza autobuzele si nu au loc de cei care urca/coboara in Mogosoaia .
rosetti61 wrote:
de ce sa nu fie folosite ambele pe traseul comun?
Motivatia celor de la Primaria Buftea este ca li se aglomereaza autobuzele si nu au loc de cei care urca/coboara in Mogosoaia .
- DeC
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
DeC
S-a cam dus cu rondul de la Green City -Intrarea B. Ieri,15-09-'12 se facea direct stanga de pe Liviu Rebreanu pe Sos.Giurgiului spre C.F.R. Progresul.
Axel wrote:
Linia 471 (C.F.R. Progresul - via Sos.Giurgiului - Comuna 1 Decembrie )
Linia 471 este exploatata de Autobaza Obregia cu autobuze Mercedes-Benz Citaro Euro 3 si 4.
Parcul liniei de astazi: 4274 si 4959.
Traseu tur:
C.F.R. Progresul - Sos.Giurgiului - Comuna Jilava - Comuna 1 Decembrie - Str.Liviu Rebreanu - Str.Victoriei.
Traseu retur:
Str.Victoriei - Str.Liviu Rebreanu - Sos.Giurgiului - Green City (sensul giratoriu) - Sos.Giurgiului - Comuna 1 Decembrie - Comuna Jilava - Sos.Giurgiului - C.F.R. Progresul.
Linia 471 nu opreste in Comuna Jilava si la Green City.
Statii tur:
1.C.F.R. Progresul: Legaturi cu: 4,7,25,202.
2.Artistilor.
3.Oituz.
4.1 Decembrie.
5.1 Decembrie.
Statii retur:
1.1 Decembrie.
2.1 Decembrie.
3.1 Decembrie.
4.Oituz.
5.Artistilor.
6.C.F.R. Progresul: Legaturi cu: 4,7,25,202.
Parc: 2 ture in zile de lucru.
1 tura in zile de weekend sau sarbatori.
Mentiune: Locuitorii Comunei 1 Decembrie merg gratuit astazi la Bucuresti cu 471 pentru faptul ca nu au avut de unde sa-si achizitioneze titlu de calatorie a declarat primarul Comunei 1 Decembrie Gheorghe Petre, dar de maine nimeni nu urca in autobuz daca nu valideaza.
S-a cam dus cu rondul de la Green City -Intrarea B. Ieri,15-09-'12 se facea direct stanga de pe Liviu Rebreanu pe Sos.Giurgiului spre C.F.R. Progresul.
- Axel
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Axel
Nu stiu ce sa zic, probabil era un sofer mai ''smecher'' si a vrut sa scurteze timpul pe semicursa.
Ei normal trebuie sa intoarca la Green City ,au statie amplasata imediat cum fac dreapta catre Green City.
Numai zic nimic , daca oprea macar si la Green City ma mai agitam dar nu sa-si dea seama conducerea de gafe.
DeC wrote:
S-a cam dus cu rondul de la Green City -Intrarea B. Ieri,15-09-'12 se facea direct stanga de pe Liviu Rebreanu pe Sos.Giurgiului spre C.F.R. Progresul.
Nu stiu ce sa zic, probabil era un sofer mai ''smecher'' si a vrut sa scurteze timpul pe semicursa.
Ei normal trebuie sa intoarca la Green City ,au statie amplasata imediat cum fac dreapta catre Green City.
Numai zic nimic , daca oprea macar si la Green City ma mai agitam dar nu sa-si dea seama conducerea de gafe.
- Axel
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Axel
Linia 460BIS ( Laromet - via Sos.Bucuresti-Targoviste - Oras Buftea )
Linia 460BIS este exploatata de Autobaza Nordului cu Mercedes-Benz Citaro Euro 4.
Parc: 2/1 mic Ture in zile lucratoare si 1 tura in zile de weekend sau sarbatori legale.
De dimineata era 6263 si inca una >> (probabil 4605 ca tot are cititoare si a primit de curand si licenta de intrat in Ilfov).
Statii tur :
1.Laromet: Legaturi cu: 97,304,460.
2.Cimitirul Straulesti: Legaturi cu: 97,304,460.
3.Doi Cocosi: Legaturi cu: 304,460.
4.Buzias: Legaturi cu: 304,460.
5.Bd.Petrila: Legaturi cu: 304,460.
6.C.F.R. Centura: Legaturi cU: 304,460.
7.Ferma Avicola.
8.Buciumeni.
9.Drumul Razboieni.
10.Drumul Ciocanesti.
11.Posta.
12.Liceul Dumitru Dumitrescu.
13.Oras Buftea.
Statii retur :
1.Oras Buftea.
2.Liceul Dumitru Dumitrescu.
3.Posta.
4.Drumul Ciocanesti.
5.Drumul Razboieni.
6.Buciumeni.
7.Ferma Avicola.
8.C.F.R. Centura: Legaturi cu: 304,460.
9.Bd. Petrila: Legaturi cu: 304,460.
10.Buzias: Legaturi cu: 304,460.
11.Doi Cocosi: Legaturi cu: 304,460.
12.Cimitirul Straulesti: Legaturi cu: 97,304,460.
13.Laromet : Legaturi cu: 20,97,112,304,460.
P.S. Vedeti ca apar iar liniile 402 si 414 pe site-ul RATB si mai nou si fosta linie 462.
Linia 460BIS ( Laromet - via Sos.Bucuresti-Targoviste - Oras Buftea )
Linia 460BIS este exploatata de Autobaza Nordului cu Mercedes-Benz Citaro Euro 4.
Parc: 2/1 mic Ture in zile lucratoare si 1 tura in zile de weekend sau sarbatori legale.
De dimineata era 6263 si inca una >> (probabil 4605 ca tot are cititoare si a primit de curand si licenta de intrat in Ilfov).
Statii tur :
1.Laromet: Legaturi cu: 97,304,460.
2.Cimitirul Straulesti: Legaturi cu: 97,304,460.
3.Doi Cocosi: Legaturi cu: 304,460.
4.Buzias: Legaturi cu: 304,460.
5.Bd.Petrila: Legaturi cu: 304,460.
6.C.F.R. Centura: Legaturi cU: 304,460.
7.Ferma Avicola.
8.Buciumeni.
9.Drumul Razboieni.
10.Drumul Ciocanesti.
11.Posta.
12.Liceul Dumitru Dumitrescu.
13.Oras Buftea.
Statii retur :
1.Oras Buftea.
2.Liceul Dumitru Dumitrescu.
3.Posta.
4.Drumul Ciocanesti.
5.Drumul Razboieni.
6.Buciumeni.
7.Ferma Avicola.
8.C.F.R. Centura: Legaturi cu: 304,460.
9.Bd. Petrila: Legaturi cu: 304,460.
10.Buzias: Legaturi cu: 304,460.
11.Doi Cocosi: Legaturi cu: 304,460.
12.Cimitirul Straulesti: Legaturi cu: 97,304,460.
13.Laromet : Legaturi cu: 20,97,112,304,460.
P.S. Vedeti ca apar iar liniile 402 si 414 pe site-ul RATB si mai nou si fosta linie 462.
- Axel
-
Posted:
-
Re: Stiri despre operatorii AMTB
Axel
Incepand cu data de 17.09.2012. linia 446 (Bucuresti >> '' Piata Presei Libere '' - Comuna Griuiu) beneficiaza de un autobuz Mercedes-Benz Conecto.
Incepand cu data de 17.09.2012. linia 446 (Bucuresti >> '' Piata Presei Libere '' - Comuna Griuiu) beneficiaza de un autobuz Mercedes-Benz Conecto.
DSC03271.JPG (54.23 KB; downloaded 8223 times)
- Axel
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Axel
Se aud zvonuri cu reinfiintarea liniei 406 ( Lujerului - Chiajna )
Vorbeau mai devreme ''dubarii de pe Chiajna'' ingrijorati.
Se aud zvonuri cu reinfiintarea liniei 406 ( Lujerului - Chiajna )
Vorbeau mai devreme ''dubarii de pe Chiajna'' ingrijorati.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
andrei11
Si multumim poporului muncitor din Cornetu care uita sa-si cumpere abonamente / bilete. Hai sa prezentam ambele fatete ale problemei si sa nu dam vina numai pe RATB.
Mickael wrote:
De astazi, linia preoraseneasca 407 (Depoul Alexandria-Primaria Cornetu) a fost desfiinta. Multumim RATB!
Si multumim poporului muncitor din Cornetu care uita sa-si cumpere abonamente / bilete. Hai sa prezentam ambele fatete ale problemei si sa nu dam vina numai pe RATB.
- Mickael
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Mickael
Da, asta e corect. Nu i-a interesat pe tampiti sa-si cumpere abonamente..sa vedem cum o sa fie cu zeci de lei pentru maxi-taxi pe saptamana acum..din nou.
Da, asta e corect. Nu i-a interesat pe tampiti sa-si cumpere abonamente..sa vedem cum o sa fie cu zeci de lei pentru maxi-taxi pe saptamana acum..din nou.
- Mircea G
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Mircea G
Eu zic ca este exclusiv vina RATB . Daca gindeau putin cu creierul lor ala mic , aflau ca pt multi de acolo , procurarea si folosirea unui card este SF , iar lipsa unui incasator o incurajare la neplata . Ei , dar RATB-ul viseaza la sisteme " moderne " de plata , calatorii orare ...adica porcarii care nu se adreseaza gradului general de cultura si adaptare la viata asta " computerizata " !!!
Si ei puteau pt trasee de genul acesta , sa fie mai adaptati , cu masini de marime potrivita , un sistem de incasare potrivit , si sa vedeti cum veneau banii .
Ratb-ul a ales numai mertane , tramvaie uriase , se viseaza si la articulate , fara sa priceapa nimeni ca este nevoie si de alt tip de " masini ' adaptate unor trasee imbrligate pe stradute sau cu trafic de calatori mai redus .
Asta este : cistiga dubarii pe seama durerii in *** a RATB-ului , pierd oamenii de rind .
Pina la urma , care este scopul acestui RATB ????
NOTA : n-am inteles de ce se cenzureaza c.u.r !!! , atita timp cit este un cuvint de dictionar si acceptat in vorbirea curenta . Trebuia sa scriu dos , popou ?????
andrei11 wrote:
Si multumim poporului muncitor din Cornetu care uita sa-si cumpere abonamente / bilete. Hai sa prezentam ambele fatete ale problemei si sa nu dam vina numai pe RATB.
Eu zic ca este exclusiv vina RATB . Daca gindeau putin cu creierul lor ala mic , aflau ca pt multi de acolo , procurarea si folosirea unui card este SF , iar lipsa unui incasator o incurajare la neplata . Ei , dar RATB-ul viseaza la sisteme " moderne " de plata , calatorii orare ...adica porcarii care nu se adreseaza gradului general de cultura si adaptare la viata asta " computerizata " !!!
Si ei puteau pt trasee de genul acesta , sa fie mai adaptati , cu masini de marime potrivita , un sistem de incasare potrivit , si sa vedeti cum veneau banii .
Ratb-ul a ales numai mertane , tramvaie uriase , se viseaza si la articulate , fara sa priceapa nimeni ca este nevoie si de alt tip de " masini ' adaptate unor trasee imbrligate pe stradute sau cu trafic de calatori mai redus .
Asta este : cistiga dubarii pe seama durerii in *** a RATB-ului , pierd oamenii de rind .
Pina la urma , care este scopul acestui RATB ????
NOTA : n-am inteles de ce se cenzureaza c.u.r !!! , atita timp cit este un cuvint de dictionar si acceptat in vorbirea curenta . Trebuia sa scriu dos , popou ?????
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
subway guru
Acum n-spe ani gandeam si eu la fel de retrograd ca si tine si-mi spuneam ca niciodata femeia de serviciu nu are sa inteleaga cum trebuie sa se descurce daca plata salariului se face pe card...totalmente fals!!!
Realitatea zice ca viata merge inainte, iar cei care nu sunt in stare sa se adapteze la noile realitati se numesc dinozauri si soarta lor e una singura...extinctia!!!
Poate parea cinic, dar e doar purul si durul adevar...
Regula asta a enuntat-o Darwin cu mult inainte si s-a verifict in practica...de milenii!
Acum n-spe ani gandeam si eu la fel de retrograd ca si tine si-mi spuneam ca niciodata femeia de serviciu nu are sa inteleaga cum trebuie sa se descurce daca plata salariului se face pe card...totalmente fals!!!
Realitatea zice ca viata merge inainte, iar cei care nu sunt in stare sa se adapteze la noile realitati se numesc dinozauri si soarta lor e una singura...extinctia!!!
Poate parea cinic, dar e doar purul si durul adevar...
Regula asta a enuntat-o Darwin cu mult inainte si s-a verifict in practica...de milenii!
- linia 69
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
linia 69
Mai grav e ca unii considera o datorie a RATB-ului sa-i transporte gratis .... acestia fiind "incurajati" de controlorii care-i ocolesc intentionat. Acest obicei nu se practica doar pe liniile preorasenesti.
Adica cum sa aibe si sa-si valideze cardul ? Nu e normal sa mearga gratis ? pai cu ce sa se duca la munca ..... nu ? ...... cateva "ganduri" ale celor in cauza.
Din pacate sunt destui. Iar unui om cinstit daca i se intampla accidental ... atrage controlorii ca un magnet !
La un moment dat oricine isi pune intrebarea: Ce e mai bine, sa-i cari gratis (cu pierderi) sau sa le iei "jucaria" ?
Mai grav e ca unii considera o datorie a RATB-ului sa-i transporte gratis .... acestia fiind "incurajati" de controlorii care-i ocolesc intentionat. Acest obicei nu se practica doar pe liniile preorasenesti.
Adica cum sa aibe si sa-si valideze cardul ? Nu e normal sa mearga gratis ? pai cu ce sa se duca la munca ..... nu ? ...... cateva "ganduri" ale celor in cauza.
Din pacate sunt destui. Iar unui om cinstit daca i se intampla accidental ... atrage controlorii ca un magnet !
La un moment dat oricine isi pune intrebarea: Ce e mai bine, sa-i cari gratis (cu pierderi) sau sa le iei "jucaria" ?
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
ByOnu
Daca te referi la "Uriasul" Bucur LF inseamna ca n-ai mers cu unul. Are capacitatea unui Bucur 1. Cat despre articulate, AR FI BINE sa viseze RATB-ul la ele macar, asa ca nu-ti fa griji, daca cumparam 5 troleibuze amarate si nici alea nu-s articulate... stai linistit.
PS. gandirea ta este total gresita. Pe principiul tau ne intoarcem la dube... AVEM NEVOIE DE ARTICULATE!
Mircea G wrote:
...Ratb-ul a ales numai mertane , tramvaie uriase , se viseaza si la articulate...
Daca te referi la "Uriasul" Bucur LF inseamna ca n-ai mers cu unul. Are capacitatea unui Bucur 1. Cat despre articulate, AR FI BINE sa viseze RATB-ul la ele macar, asa ca nu-ti fa griji, daca cumparam 5 troleibuze amarate si nici alea nu-s articulate... stai linistit.
PS. gandirea ta este total gresita. Pe principiul tau ne intoarcem la dube... AVEM NEVOIE DE ARTICULATE!
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination