Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Discuții despre transportul regional din Ilfov (4XX)

2309 posts, 771808 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 14 15 16 17 18 19 20  ... 165
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX) dany

Ce mi se pare un pic greșit este sa rebotezi linia 461, iar vechea linie 461 in proiectul aprobat de CGMB sa o treci 462, asa prin absurd daca vor fi reintroduse toate liniile pre-orășenești, asta ar însemna rescrierea fiecărei placi de stație de pe traseul vechiului 461. 461 avea traseul Granitul - Sat Caldararu, pana in 2005 înainte de desființarea preorasenestilor circula pana la primăria Cernica cu doua ture, iar dupa reînființarea acestora a fost prelungit pana la Caldararu cu un singur tur. Pe la Titan se aude ca următoarele linii introduse vor fi 401 Granitul - Branesti si liniile de Cernica, 410+459+461(462)

 


Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX) Victor92

Intr-adevar, in proiectul CGMB din 29 Martie 2017, linia 461 e trecuta a avea traseul intre Cartier Damaroaia si Mogosoaia, respectiv 462 Granitul - Cernica. Cred ca ar fi fost mai util sa fi fost inversate numerotarile, tocmai din pricina detaliului mentionat de catre dany. Asa cum ai precizat tu, traseul fostei linii 461 era pana in Sat Caldararu (inainte de ultima desfiintare), si nu la Cernica cum am spus intial. Multumesc pentru corectura  ;)

@Dany: Ai ceva concret in privinta liniilor cu plecare de la Cora Pantelimon spre localitatile din Judetul Ilfov (cand vor fi reiinfintate)?

 


Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX) Puss in Boots

Dragute placutele din Mogosoaia, cu sigla Underground din Londra. Oare toti aia care se urca in 460 RATB sunt si platitori sau blatisti? Nu de alta dar vad si dubarii in acelasi loc si acolo nu prea poti face blatul (decat daca te stii cu soferul).

 


Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX) Victor92

Asa cum am precizat, numarul calatorilor este unul redus ... De aici, poti trage si tu concluziile ...

 


Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX dany

Din ce se vehiculează sfârșit de Iulie sau început de August. Cred ca este ceva adevăr la mijloc pentru ca pe traseele de Cernica expira contractele primarilor la sfârșitul acestei luni. Rămâne sa vedem, însă ce s-a vehiculat pana acum a si fost înființat.

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX) GPS

De 401 îmi e greu sa cred... acum 2-3 ani bunicul meu a cerut primarului sa introducă transport in comun in Pasarea, un sat din comuna Brănești. De atunci și pana acum s-au schimbat multe, bunicul nu mai e și eu încă aștept aceea linie de dube promisa de primar. Tot el -primarul- dădea vina pe RATB pentru ca din cauza lor nu avem transport pentru ca nu înființează nu știu ce linie Otopeni - Vadul Anei (sat din comuna Brănești aflat dincolo de A2), grosolănie trecută și in pliantele de acum un an de la alegeri.
Personal pentru comuna Brănești as propune următoarele trasee, desigur ar fi ideal sa se înființeze (poate peste 20 de ani  :twisted: ):
401: Granitul - Pantelimon - Brănești - Vadul Anei
429: Granitul - Pantelimon - Brănești - Pasărea
430: Granitul - Pantelimon - Brănești - Islaz
Ca sa va faceți o idee distanța dintre Branesti și Pasarea este de 1 km, făcuți pe jos in 20-30 minute (2-5 cu mașina), iar cea dintre Brănești și Vadul Anei de 5 km, făcuți pe jos in 5 ore (conform GM) și 6-10 minute cu mașina.

 


Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX) Victor92

De o bucata buna de timp, capatul liniei 449 din Otopeni a fost modificat, purtand acum denumirea localitatii din Judetul Ilfov (inainte se numea C.F.R. Balotesti). Un reportaj mai amplu, poze si observatii personale ... toate maine  :)

DSC_0422.JPG (152.28 KB; downloaded 3942 times)

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX) GPS

Văd ca și pe linia 414 e aceeași moda, azi un euro 4 afișa 414 Romprim - Leordeni, pana acum in loc de Leordeni afișau Glincarn.

 


Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX) Puss in Boots

Nu s-ar putea oare prelungi 414 spre Piata Sudului? Majoritatea celor din Popesti acolo vin. Am folosit si eu de vreo 2 ori pana acum maxi taxi-urile jegoase din Popesti si 90% din calatori coboara la Piata Sudului si din ei multi merg spre metrou. Nu stiu cat de dragut e sa iei 634 sau tramvaiul in viitor de la Romprim ca sa mai taxezi un bilet si apoi sa cobori la metrou. Asa si 449 vine pana la Piata Presei ca sa aiba oamenii aia legatura cu tramvaiul 41 si restul de autobuze. Pe modelul 414 de acum, 449 ar avea capat la Ikea.

 


Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX) Victor92

La Piata Sudului nu poti asigura un capat adecvat soferilor ... si in plus, de ce sa-l prelungesti pana acolo si sa ramana blocat pe Oltenitei?  :roll:

Separat, 449 nu poate fi scurtat la Ikea pentru ca 90% din calatori trag la 41 ...

 


Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX) Puss in Boots

Nu toate autobuzele RATB au capete adecvate (uita-te la 381 de exemplu). Nu spuneam sa scurteze 449, il comparam cu 414 de acum (cum ar fi daca 449 ar avea o "logica" a la 414). Pt ca 90% din cei care folosesc maxi-taxi din Popesti merg la metrou sau la multele "obiective" din zona Piata Sudului. Deci nicio diferenta in logica cu 449. In plus la Romprim nu e absolut nimic, nici metrou, nici mare nod de autobuze nici macar o autogara. Daca se doreste se gaseste sigur o solutie. Se poate stationa cateva minute in statia de pe Oltenitei de vizavi de Mall. Nu e un traseu lung nu cred ca e nevoie de o pauza foarte mare. Soferii se pot odihni la capatul de la Leordeni. Cat despre trafic, si 634 sta blocat in trafic si multe altele in tot Bucurestiul. Eu n-as folosi (si nici nu folosesc si ca mine multi) 414 daca ma scoate nicaieri si trebuie sa validez de 2x ca sa ajung unde am nevoie. Plus ca daca cobor la Romprim si iau 634 de ex, tot pe Oltenitei stau blocat in trafic ca sa ajung la metrou. Nu mai bine iau un singur autobuz si bun? Ma rog, e doar parerea mea bazat si pe ce observ trecand prin zona (si folosind uneori maxi taxi respectiv care e un jeg absolut si fie ca sa scapam de el noi calatorii si ar trebui prelungita linia asta).

Nu stiu ce grad de incarcare are 414 acum, nu zic ca nu are calatori (platitori oare?) dar stiu cum merg maxi taxi alea si ca atare stiu ca 414 ar avea mult mai multi clienti cu o extindere de ruta de genul asta. Daca la 449 se poate pe logica ta (corecta), la 414 de ce nu pe logica mea? E fix acelasi lucru.

 


Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX) Victor92

Motivele tale sunt bine intemeiate, dar nu se potrivesc cu realitatea din teren. Scopul acestor capete (Romprim, C.F.R. Progresul) este de a-i aduce pe oameni intr-un loc cat mai apropiat de un mijloc de transport rapid si eficient spre centru, precum e tramvaiul. Mai auzisem acum o luna zvonuri de genul "425 sa fie prelungit la Sura Mare". Pentru ce? Sa stea autobuzele blocate pe Giurgiului cand, in momentul de fata, linia are un interval foarte bun (valabil si pentru 402, 414). Consider ca tramvaiul e destul de eficient si ii ajuta pe oameni sa ajunga repede la metrou ...

PussinBoots, mai discutam dupa ce va reveni 11 la Romprim. Totodata, la capatu' Glincarn/Leordeni, soferii nu au toaleta adecvata precum au la Romprim ...

 


Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX) Puss in Boots

Bine, e parerea ta :) Eu cred ca oamenii din Popesti ar saluta o astfel de modificare si ar apela mai multi la autobuz decat la maxi-taxi. Si cu tramvaiul 11 si tot 2 validari faci (c-asa e-n tenis). Sunt doar vreo 3 statii cred intre Romprim si Sudului (3! numara-le pe cele ale lui 449 comune cu alte linii "de centru"), nu e o avere si cu trafic cu tot si nu cred ca autobuzul ar face chiar asa de mult pana la Sudului cu tot cu giratoriu (dincolo intre CFR si Sura sunt mai multe parca). Daca ne tinem intr-o buda (care se si poate monta pana la urma urmei) ca sa nu ducem oamenii unde au treaba...atunci fie. Eu oricum nu voi folosi RATB-ul cat timp nu ma duce nicaieri. Nu dau 1,5+1,3 lei (in caz ca sunt corect si cinstit) ca sa ajung undeva unde ma duce maxi-taxi direct cu 2 lei. Si ca mine toti cei pe care ii vad coborand din dubele alea infecte. Ah, daca s-ar scoate dubele de tot si 414 ar merge tot asa pana la Romprim oamenii vor trebui sa faca cum zici tu de nevoie si nu din alte motive. Pentru unii 2,8 lei x2 pe zi e destul sa stii....e si o chestie de bani pana la urma. Azi un leu maine un leu....Urca-te tu cu papornite din piata si de pe la Supermarket cum ii vad pe unii ca se chinuie in maxi-urile alea. Si de ce o fac? pt ca ii duce direct unde au nevoie. Cred ca doar pensionarii (sau poate nici ei) se duc la 634 pana la Romprim si de acolo probabil 414....

La cum zici tu, nici 449 n-ar trebui sa ajunga pana la Piata Presei, daca ala nu ala nu, 449 de ce? Cred ca distanta intre Ikea si PPL e chiar mai mare decat cea intre Romprim si Sudului. Nu ma apuc sa calculez, sa zicem ca-s egale. Ca % de 90 e egal. Asa ca daca ramane la Ikea e suficient. Si zic Ikea dar la fel de bine poate fi Aleea Privighetorilor sau poate sa aiba capat comun cu 301 dincolo de Baneasa. De acolo iei autobuze care te duc pana in centru! how about that :)

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX) GPS

Acum vreo 4-5 ani când reveniseră 402 și 414, pentru un timp s-au prelungit pana la Sudului. Aveau un traseu de genul Romprim - Piața Sudului - Romprim - Popesti Leordeni - capăt comuna și retur, dar sa renunțat rapid la idee, ca mai apoi sa renunțe și la linii.

 


Go to page:  1  ... 14 15 16 17 18 19 20  ... 165
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420712 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use