Topic: Discuții despre transportul regional din Ilfov (4XX)
2309 posts, 771671 views
📖 Pagination options
- alexxd_31
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele regionale ale STB (R 4XX - Ilfo
alexxd_31
Dar cu taxarea cum stam? Valideaza lumea? Se plateste bilet?
Dar cu taxarea cum stam? Valideaza lumea? Se plateste bilet?
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele regionale ale STB (R 4XX - Ilfo
Victor92
@Albert: Ceea ce spui tu e ultima problema pe care o avem acum ...
Mai important ar fi sa avem placute de statii, refugii, graficele afisate la fiecare capete, harti actualizate atat pe internet cat si in statii, locuri din care oamenii sa isi cumpere titluri de calatorie si exemplele pot continua. Cred ca aceste probleme sunt mult mai importante (si care se pot rezolva in doar cateva zile!) decat "De ce avem Euro 4 in loc de Euro 3 pe regionale ?!"
Acum ca avem transport cu linii regionale tot nu e bine si sarim de pe scaun ... nu vrei mai bine sa le scoatem de tot si sa fie iar dubele de maxi-taxi?
Pana acum am tot avut Euro 4 pe toate linii preorasenesti si nu a fost vreo problema ...
@Albert: Ceea ce spui tu e ultima problema pe care o avem acum ...
Mai important ar fi sa avem placute de statii, refugii, graficele afisate la fiecare capete, harti actualizate atat pe internet cat si in statii, locuri din care oamenii sa isi cumpere titluri de calatorie si exemplele pot continua. Cred ca aceste probleme sunt mult mai importante (si care se pot rezolva in doar cateva zile!) decat "De ce avem Euro 4 in loc de Euro 3 pe regionale ?!"
Acum ca avem transport cu linii regionale tot nu e bine si sarim de pe scaun ... nu vrei mai bine sa le scoatem de tot si sa fie iar dubele de maxi-taxi?
Pana acum am tot avut Euro 4 pe toate linii preorasenesti si nu a fost vreo problema ...
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele regionale ale STB (R 4XX - Ilfo
rosetti61
Pentru ca pe site este inca harta veche, am facut alta, pana percuteaza IT-ul lor:
Pentru ca pe site este inca harta veche, am facut alta, pana percuteaza IT-ul lor:
stb regio.jpg (853.1 KB; downloaded 4506 times)
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele regionale ale STB (R 4XX - Ilfo
Victor92
Foarte faina harta!
O mica erata daca-mi permiti:
Linia spre Zurbaua e R 432. Mai ramane de adaugat linia R425 spre Ordoreanu
Linia R441 intoarce la Ostratu, fara “ț”
Foarte faina harta!
O mica erata daca-mi permiti:
Linia spre Zurbaua e R 432. Mai ramane de adaugat linia R425 spre Ordoreanu
Linia R441 intoarce la Ostratu, fara “ț”
- demetrius22
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele regionale ale STB (R 4XX - Ilfo
demetrius22
Pentru procurarea cardurilor și încărcarea acestora sunt necesare ghișee macar unul pe comună, nu oricine are posibilitatea să îl încarce online.
Și cei care circula cu autobuzele trebuie sa aibă putin bun-simț și să valideze cardul, daca nu vor să se întoarcă la maxi.
Din partea autorităților, primăriilor este necesara o mobilizare mai mare. Sa afișeze in fiecare statie programul.
Știu că erau discuții pentru realizarea unei autobaze la Balotești, care sa deservească toate liniile din partea de nord-est a Ilfovului, iar la cap de linie R448 Sitaru - Grădiștea (momentan 448 are cap de linie Moara Vlasiei) realizarea unei mici clădiri din containere doar și cu dușuri.
Daca nu se face cu cap și multă seriozitate, totul se va duce pe apa sâmbetei.
Atunci când linia 448 va ajunge și în Grădiștea mă ofer voluntar sa afișeze programul plastifiat in fiecare statie din localitate.
Sunt satul de umilință celor cu maxi taxi
Pentru procurarea cardurilor și încărcarea acestora sunt necesare ghișee macar unul pe comună, nu oricine are posibilitatea să îl încarce online.
Și cei care circula cu autobuzele trebuie sa aibă putin bun-simț și să valideze cardul, daca nu vor să se întoarcă la maxi.
Din partea autorităților, primăriilor este necesara o mobilizare mai mare. Sa afișeze in fiecare statie programul.
Știu că erau discuții pentru realizarea unei autobaze la Balotești, care sa deservească toate liniile din partea de nord-est a Ilfovului, iar la cap de linie R448 Sitaru - Grădiștea (momentan 448 are cap de linie Moara Vlasiei) realizarea unei mici clădiri din containere doar și cu dușuri.
Daca nu se face cu cap și multă seriozitate, totul se va duce pe apa sâmbetei.
Atunci când linia 448 va ajunge și în Grădiștea mă ofer voluntar sa afișeze programul plastifiat in fiecare statie din localitate.
Sunt satul de umilință celor cu maxi taxi
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele regionale ale STB (R 4XX - Ilfo
andrei11
Dacă nu se privatizează serviciul e clar că se va ajunge iarăși la maxi taxi. Problema privatizării serviciului de transport nu e faptul în sine, nici că nu există reglementări, ci faptul că reglementările respective NU se respectă.
La ce-ți trebuie duș la cap de linie că nu mă prind.
Dacă nu se privatizează serviciul e clar că se va ajunge iarăși la maxi taxi. Problema privatizării serviciului de transport nu e faptul în sine, nici că nu există reglementări, ci faptul că reglementările respective NU se respectă.
La ce-ți trebuie duș la cap de linie că nu mă prind.
- florin
-
Posted:
-
Re: Știri despre transportul regional (spre și dinspre Ilfov
florin
Sper să le revizuiască un pic programul, dacă tot au o mare parte traseu comun ar trebui să le intercaleze orele de trecere prin stațiile comune, la unele ore autobuzele pleacă la aceiași oră (sau 5 minute diferență) din Dămăroia, de exemplu.
V2A wrote:
- Autobuzele liniei R436 vor efectua opriri şi în stațiile din Mogoşoaia, în ambele sensuri, corespunzătoare liniei R474: ,,Fortului”, ,,Parc Industrial”, ,,Parcul Mogoşoaia”, ,,Palatul Brâncovenesc”, ,,Primăria Mogoşoaia”, ,,Intrarea Nouă”, ,,IPSO”, ,,Stadion FRF”, şi ,,Mogoşoaia”.
Sper să le revizuiască un pic programul, dacă tot au o mare parte traseu comun ar trebui să le intercaleze orele de trecere prin stațiile comune, la unele ore autobuzele pleacă la aceiași oră (sau 5 minute diferență) din Dămăroia, de exemplu.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele regionale ale STB (R 4XX - Ilfo
Victor92
Linia R413: Bucur Obor – Afumati - Sindrilita
Autobaza Pipera - 4 ture (Luni-Vineri); 2 ture (Sambata-Duminica)
Date tehnice
- 28 de statii pe ambele sensuri;
- Durata unei semicurse: 55 – 56 - 59 de minute (in functie de ora/zi);
- Interval de succedare: 30 – 35 – 70 - 75 minute (in functie de ora/zi);
- Lungime Traseu: Dus - Intors 38 km (Conform Google Maps):
DUS-INTORS: Bucur Obor – Soseaua Colentina – Pasaj Colentina – Voluntari – Afumati - Sindrilita
Turatie:
Luni Vineri: 4 ture;
Sambata – Duminica: 2 ture
- Autobuze repartizate: In general, cele care au fost pe linia expres 783 pana la 31 August 2018.
Observatii personale
Una dintre liniile preorasenesti care si-a modificat ambele capete odata cu tranzitia la rutele regionale. Astfel, fosta linia 409 si-a extins traseul de la Afumati la Sindrilita, iar in Bucuresti autobuzele nu mai intorc la Institul Oncologic, ci la Bucur Obor. La prima vedere, ideea este una buna pentru ca locuitorii din Ilfov sau cei care se depleaseaza din Bucuresti spre periferie au acces direct la metrou. Separat, punctul de vanzare a titlurilor de calatorie de la Bucur Obor are un program generos, inclusiv in weekend.
Zilele trecute am ajuns pe seara la Bucur Obor, iar in statie se aflau 20-30 de calatori care asteptau un autobuz de pe linia regionala R413.
In Afumati, majoritatea placutelor de statii au fost montate, cu mici exceptii in preajma pasajului spre Voluntari.
Ramane de urmarit modul in care se vor desfasura intinerariile liniei R413 incepand de luni, 14 Ianuarie 2019 - atunci cand va incepe scoala, iar studentii se vor intoarce de facultate. In cazul in care traficul va fi ridicat pe portiunea dintre Pasaj Colentina si Bucur Obor, as propune scurtarea traseului la Spitalul Fundeni sau Institul Oncologic.
Imi asum si stiu ca in acest caz nu va mai fi o legatura directa la metrou, dar tramvaiele liniei 21 circula foarte bine in cursul saptamanii de cand au fost montate gardurile. Daca nu, exista si alte metode:
- banda separata de la Avion la Obor;
- bilet unic valabil 60 de minute pentru a face legatura cu linia 21.
La capatul celalalt, intr-o zi de duminica la pranz, aproximativ 20 de calatori au optat pentru linia regionala pentru a ajunge la Bucuresti.
Linia R413: Bucur Obor – Afumati - Sindrilita
Autobaza Pipera - 4 ture (Luni-Vineri); 2 ture (Sambata-Duminica)
Date tehnice
- 28 de statii pe ambele sensuri;
- Durata unei semicurse: 55 – 56 - 59 de minute (in functie de ora/zi);
- Interval de succedare: 30 – 35 – 70 - 75 minute (in functie de ora/zi);
- Lungime Traseu: Dus - Intors 38 km (Conform Google Maps):
DUS-INTORS: Bucur Obor – Soseaua Colentina – Pasaj Colentina – Voluntari – Afumati - Sindrilita
Turatie:
Luni Vineri: 4 ture;
Sambata – Duminica: 2 ture
- Autobuze repartizate: In general, cele care au fost pe linia expres 783 pana la 31 August 2018.
Observatii personale
Una dintre liniile preorasenesti care si-a modificat ambele capete odata cu tranzitia la rutele regionale. Astfel, fosta linia 409 si-a extins traseul de la Afumati la Sindrilita, iar in Bucuresti autobuzele nu mai intorc la Institul Oncologic, ci la Bucur Obor. La prima vedere, ideea este una buna pentru ca locuitorii din Ilfov sau cei care se depleaseaza din Bucuresti spre periferie au acces direct la metrou. Separat, punctul de vanzare a titlurilor de calatorie de la Bucur Obor are un program generos, inclusiv in weekend.
Zilele trecute am ajuns pe seara la Bucur Obor, iar in statie se aflau 20-30 de calatori care asteptau un autobuz de pe linia regionala R413.
In Afumati, majoritatea placutelor de statii au fost montate, cu mici exceptii in preajma pasajului spre Voluntari.
Ramane de urmarit modul in care se vor desfasura intinerariile liniei R413 incepand de luni, 14 Ianuarie 2019 - atunci cand va incepe scoala, iar studentii se vor intoarce de facultate. In cazul in care traficul va fi ridicat pe portiunea dintre Pasaj Colentina si Bucur Obor, as propune scurtarea traseului la Spitalul Fundeni sau Institul Oncologic.
Imi asum si stiu ca in acest caz nu va mai fi o legatura directa la metrou, dar tramvaiele liniei 21 circula foarte bine in cursul saptamanii de cand au fost montate gardurile. Daca nu, exista si alte metode:
- banda separata de la Avion la Obor;
- bilet unic valabil 60 de minute pentru a face legatura cu linia 21.
La capatul celalalt, intr-o zi de duminica la pranz, aproximativ 20 de calatori au optat pentru linia regionala pentru a ajunge la Bucuresti.
R413 harta.jpg (74.21 KB; downloaded 5324 times)
Sindrilita R413.JPG (148.85 KB; downloaded 5331 times)
Sindrilita 432 vechi.JPG (190.73 KB; downloaded 5321 times)
Scoala Generala R413.JPG (182.75 KB; downloaded 5322 times)
Bucur Obor 66 etc.JPG (234.83 KB; downloaded 5340 times)
DSC_0732.JPG (236.13 KB; downloaded 5325 times)
DSC_0734.JPG (295.78 KB; downloaded 5324 times)
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele regionale ale STB (R 4XX - Ilfo
Victor92
Sa urmarim graficele liniei R413.
4787 - Linia R413 - Bucur Obor
4945 - Linia R413 - Doamna Ghica
6265 - Linia R413 - Afumati
6288 - Linia R413 - DN2 (Intre Sindrilita si Afumati)
Sa urmarim graficele liniei R413.
r413 - obor.jpg (77.74 KB; downloaded 5353 times)
R413 - Sindrilita.jpg (79.95 KB; downloaded 5334 times)
4787 - Linia R413 - Bucur Obor
4945 - Linia R413 - Doamna Ghica
6265 - Linia R413 - Afumati
6288 - Linia R413 - DN2 (Intre Sindrilita si Afumati)
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele regionale ale STB (R 4XX - Ilfo
WT_fan06
Şi eu cred că e mult mai util să întoarcă la periferie, deoarece în timpul cât îi ia autobuzului să ajungă la Obor trec câteva tramvaie bine mersi pe lângă el la ora de vârf, în special. Să nu mai spun că dublează 2 mijloace electrice dintre care unul de capacitate mare şi rapid, ceea ce mă scoate din sărite. Poluare, ineficiență şi transport mai impredictibil pentru toată lumea.
Orice om rațional înțelege că decât să stea blocat în trafic mai dă 1 leu 30 să ajungă mai repede. Românii pur şi simplu nu înțeleg că şi timpul costă bani!
Şi eu cred că e mult mai util să întoarcă la periferie, deoarece în timpul cât îi ia autobuzului să ajungă la Obor trec câteva tramvaie bine mersi pe lângă el la ora de vârf, în special. Să nu mai spun că dublează 2 mijloace electrice dintre care unul de capacitate mare şi rapid, ceea ce mă scoate din sărite. Poluare, ineficiență şi transport mai impredictibil pentru toată lumea.
Orice om rațional înțelege că decât să stea blocat în trafic mai dă 1 leu 30 să ajungă mai repede. Românii pur şi simplu nu înțeleg că şi timpul costă bani!
- sethsteeman
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele regionale ale STB (R 4XX - Ilfo
sethsteeman
Dupa parerea mea capatul actual este mult mai uitl pentru ca mai greu ajungi la periferie si nu cred ca toti calatorii care folosesc linia aceasta se grabesc , si in plus mai mult de 15 minute pana iese din Bucuresti nu cred ca face , iar majoritatea calatorilor se urca de la capat in acest caz .
Dupa parerea mea capatul actual este mult mai uitl pentru ca mai greu ajungi la periferie si nu cred ca toti calatorii care folosesc linia aceasta se grabesc , si in plus mai mult de 15 minute pana iese din Bucuresti nu cred ca face , iar majoritatea calatorilor se urca de la capat in acest caz .
- sethsteeman
-
Posted:
-
Re: Știri despre transportul regional (spre și dinspre Ilfov
sethsteeman
Acum ca linia R474 are traseu comun cu R436 de ce nu este desfiintata ? Autobuzele de pe R474 iar putea fi distribuite pe alte linii sau chiar pe R436 deoarece acesta are traseul mai lung.
V2A wrote:
Autobuzele liniilor regionale R441, R446, R447, R448 și R436 vor efectua mai multe stații
Având în vedere solicitările Unităților Administrativ Teritoriale din județul Ilfov, cu acordul Asociației de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București-Ilfov, începând din data de 11.01.2019, se vor lua următoarele măsuri:
- Autobuzele liniilor R441, R446, R447 şi R448 vor efectua opriri, suplimentar, şi în stația ,,Drumul Mătăsii”, amplasată pe Şos. Bucureşti - Ploieşti, în ambele sensuri;
- Autobuzele liniei R436 vor efectua opriri şi în stațiile din Mogoşoaia, în ambele sensuri, corespunzătoare liniei R474: ,,Fortului”, ,,Parc Industrial”, ,,Parcul Mogoşoaia”, ,,Palatul Brâncovenesc”, ,,Primăria Mogoşoaia”, ,,Intrarea Nouă”, ,,IPSO”, ,,Stadion FRF”, şi ,,Mogoşoaia”.
http://stbsa.ro/comunicat1.php?nrcom=989
Acum ca linia R474 are traseu comun cu R436 de ce nu este desfiintata ? Autobuzele de pe R474 iar putea fi distribuite pe alte linii sau chiar pe R436 deoarece acesta are traseul mai lung.
- demetrius22
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele regionale ale STB (R 4XX - Ilfo
demetrius22
Oare ce.au vrut să comunice ... link-ul nu se deschide.
Oare ce.au vrut să comunice ... link-ul nu se deschide.
Screenshot_2019-01-10-19-19-22-331_com.android.chrome.png (143.18 KB; downloaded 5193 times)
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele regionale ale STB (R 4XX - Ilfo
cris_m
Intrebare: pe linia 21 statiile nu sunt decalate cu refugiile? Daca da, nu ar fi mai simplu sa bage autobuzele pe linia tramvaiului de la periferie pana la Obor? (fara efectuarea altor statii)
Intrebare: pe linia 21 statiile nu sunt decalate cu refugiile? Daca da, nu ar fi mai simplu sa bage autobuzele pe linia tramvaiului de la periferie pana la Obor? (fara efectuarea altor statii)
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination