Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Propuneri de noi trasee

1434 posts, 394575 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 60 61 62 63 64 65 66  ... 103
 
 

📖 Pagination options
Re: Propuneri de noi trasee ANTENA

WAYNEN wrote:
Și mai propun prelungirea liniei 112 pana la "Institutul Oncologic" prin Bulevardul Pipera - Șoseaua Bucuresti Nord- Strada Petricani - Strada Doamna Ghica - Șoseaua Colentina - Soseaua Fundeni îngloband actuala linie 343.


Coincidenta, tocmai am scris la STB pt aceeasi sugestie. Fie prelungit 112 la cap 182 sau 282, fie prin A3/Ghergitei, fie pe la Doamna Ghica. Eu am nevoie pt legatura din Baneasa cu Liceul de Informatica/Scoala Spectrum din Colentina. In contextul aparitiei liniilor scolare, poate se aproba.
Cum primesc raspunsul il voi publica pe forum

 


Re: Propuneri de noi trasee nicusior

Va fi prea lung traseul numai la Doamna Ghica pierde o ora la orele de vârf  mai ales ca au inceput lucraile la pasaj.

 


Re: Propuneri de noi trasee ANTENA

Mai trist e ca liniile prelungite 135 si 301, dar si 343, pe sectorul de dupa CFR Constanta cara aer, asa cum am observat azi.
In aceste conditii, sunt slabe sanse sa mai aprobe inca o linie, ba chiar ma astept la o restrangere daca asa merg lucrurile.
DIn pacate lumea asteapta autobuze in care sa incapa cu masina cu tot.
Nu stiu daca ar intra de maine 2000 de autobuze, cate masini mici ar trece pe dreapta. In orice caz nu in acelasi procent.

 


Re: Propuneri de noi trasee nicusior

Trebuia pe 343 sa il duca la pasaj Tunari.

 


Re: Propuneri de noi trasee ANTENA

ANTENA wrote:
WAYNEN wrote:
Și mai propun prelungirea liniei 112 pana la "Institutul Oncologic" prin Bulevardul Pipera - Șoseaua Bucuresti Nord- Strada Petricani - Strada Doamna Ghica - Șoseaua Colentina - Soseaua Fundeni îngloband actuala linie 343.


Coincidenta, tocmai am scris la STB pt aceeasi sugestie. Fie prelungit 112 la cap 182 sau 282, fie prin A3/Ghergitei, fie pe la Doamna Ghica. Eu am nevoie pt legatura din Baneasa cu Liceul de Informatica/Scoala Spectrum din Colentina. In contextul aparitiei liniilor scolare, poate se aproba.
Cum primesc raspunsul il voi publica pe forum


Dupa o saptamana am primit si raspunsul: de la Ana la Caiafa. Este minunat, cum de nu m-am gandit inainte?

Capture.JPG (61.83 KB; downloaded 3432 times)

 


Re: Propuneri de noi trasee ANTENA

Inca un raspuns datator de speranta. De data aceasta de la ADTPBI, ma iertati. Keep in touch.

Untitled.jpg (22.25 KB; downloaded 3393 times)

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Propuneri de noi trasee V2A

Am trimis recent la ADTPBI câteva propuneri de modificare a unor trasee. Răspunsul este cel de mai jos. Pe scurt: se vrea reorganizarea întregii rețele de transport, dar STB nu are capacitatea de a pune în practică modificările.
10647.pdf
10647.pdf (57.48 KB; downloaded 301 times)

 


Re: Propuneri de noi trasee dany

De curiozitate, care erau acele modificari? Sa fim seriosi pentru ca ei au gasit o scuza care nu este valabila, operatrul de transport are suficient persona si masini pentru a putea reprganiza sub orice forma reteaua insa nu se vrea

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Propuneri de noi trasee V2A

Am propus: prelungirea lui 323 prin Bd. Mircea Vodă - Bd. Corneliu Coposu până la Piața Unirii, cu retur pe același traseu; prelungirea lui 300 la Piața Unirii prin Bd. Nicolae Bălcescu - Str. Halelor; prelungirea lui 196 prin str. Odoarei - Șos. Viilor, cu întoarcere prin Str. Fabrica de Chibrituri - Str. Dr. Istrati - Șos. Viilor și modificarea lui 312, pe sensul spre Piața Unirii, prin Calea Văcărești - Bd. Mircea Vodă - Bd. Corneliu Coposu iar, în cazul în care erau de acord cu modificările liniilor 312 și 323, să inverseze sensul de întoarcere în zona Unirii/Sf. Vineri pentru una din liniile 116/117/313 în vederea evitării suprapunerii multor trasee pe Bd. Mircea Vodă (după Bd. Unirii) - Bd. Corneliu Coposu, sensul spre Piața Unirii.

 


Re: Propuneri de noi trasee ANTENA

Am propus modificarea lui 361 pe traseul lui 261 de la Piata Presei pana la Complex Baneasa, cu anularea lui 261.
Asta pt ca si din Sisesti/Ionescu de la Brad sa ajungi direct in centru. La 149 se poate renunta cu succes.

Daca primesc acelasi raspuns standard, e clar, implicare maxima.  :applause:

 


Re: Propuneri de noi trasee Gabi23

Există linia 205 pentru ajuns în centru (Piața Victoriei) din Ionescu de la Brad. Linia 261 e utilă acolo pe plan local pentru cadrele MAI și riverani, care vor să fie ”scoși” la 41 sau 335. Dacă s-ar putea face ceva mai de grabă ar fi necesar 149+261.

 


Re: Propuneri de noi trasee alchimistul

De vreme ce a devenit linie permanenta, 361 ar trebui sa aiba statii mai dese pe Calea Victoriei si sa se renunte la ocolul pe la Constitutiei (sau sa opreasca in statie acolo). Mi se pare noaptea mintii sa treaca prin atatea puncte de interes si sa nu aiba statii. Sau sa aiba statiile in alte locuri decat in "punctele fierbinti" (vezi Victoriei, Arcul de Triumf, chiar Unirii). Este o linie urbana normala, dar inertia din birourile STB o face sa opreasca tot in statiile liniei turistice.

 


Re: Propuneri de noi trasee alchimistul

V2A, 196 ar merge prelungit de la Chirigiu prin Viilor - Spatarul Preda, pana la Petrom Salaj (fara stationare), cu retur prin calea Ferentari - Nasaud. Sunt subiectiv cu propunerea, deoarece m-ar ajuta in mod direct, dar ar "intra" in zona de blocuri si ar culege mai multi calatori; deja sunt dimineti cand are 15-20 de persoane care se urca la Liberty Mall. Iar strada Spatarul Preda nu-i deservita de nimic de cel putin 25-30 de ani

 


Re: Propuneri de noi trasee Goldmund

Un principiu pe care l-am observat in cateva orase germane(toate mari si mijlocii):
exista strazile principale ale unui oras(in Bucuresti ar fi cateva sute, nu doar bulevardele!), iar daca ai suprapune harta transportului in comun cu planul strazilor, rezulta mereu ca:
1 - strazile mari au de obicei metrou sau trenuri suburbane
2 - urmatoarele strazi ca importanta au tramvaie
3 - apoi vin strazile care fac legatura cu cele f. importante; acolo sunt peste tot liniile de autobuz. E incredibila plasa transportului in comun si normal ca pe alocuri cele trei/patru feluri de mijloace de trasport se suprapun, dar asta(puteti cerceta) doar in cazurile de exceptii, doar o statie-doua. Acolo unde trece un metrou(usor pt Stuttgart) la suprafata nu trec autobuze...., iar trenurile suburbane au alte trasee s.a.m.d.

Trasee noi pentru mijloacele de transport in comun din Bucuresti? Acolo unde exista strazi mai importante si inca nu exista autobuze, tramvaie...
A, si inca ceva care am observat la M5:
statiile sunt atat de dese incat ar fi pacat ca la "suprafata" sa mai existe toata reteaua de autobuze/"firobuze" actuala, dupa logica din Militari unde distanta intre statiile de metrou este atat de mare incat este nevoie de multe linii de autobuze...

 


Go to page:  1  ... 60 61 62 63 64 65 66  ... 103
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420769 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use