Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Propuneri de noi trasee

1429 posts, 393463 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 33 34 35 36 37 38 39  ... 103
 
 

📖 Pagination options
Re: Propuneri de noi trasee barbuandrei

@V3nt0R - 1. Pe 438 nu poti adauga autobuze cand vrei tu. Primaria Bragadiru trebuie sa plateasca.
2. 221 este o linie foarte utila. De altfel , cred ca este singura linie din Ratb , care la 04:30-05:00 este aglomerata. De aceasta linie se folosesc in special cei ce lucreaza la CET.
3. 185 ar trebui regandita ,insa si ea la anumite ore este aglomerata , dar lumea se urca la intersectia cu Brasov.
4. 303 , de asemenea, ajuta 455-ul , dar ar putea sa mai scada timpii de stationare la capat. Atunci ar avea o frecventa mai buna.
5. Cu 222 sunt de acord cu desfiintarea ei si trimitetea turelor in 122.
5. 126 e poate alaturi de 124 , cea mai proasta gluma a Ratb-ului. Are traseu comun cu 368 in proportie de 75% , nimeni nu se urca , nici macar la orele de varf si mai sta si blocata pe Enescu.

 


Re: Propuneri de noi trasee V3nt0R

Ma indoiesc ca 221 este aglomerata in vreo circumstanta, dar probabil cara ceva mai multi oameni decat de obicei. Singurul motiv pentru asta este ca http://ratb.ro/pdf_statii/221/221_0.pdf dupa cum putem vedea, la orele alea circula doar un autobuz pe ora, iar mai apoi la ora 6 doua autobuze. Un autobuz cat de cat plin, care se umple doar pentru simplul motiv ca circula o data pe ora, nu este nicio scuza pentru aceasta linie inutila .

pe 455 care are un traseu mai lung, mai bine aranjezi din nou cu primaria si mai pui inca un autobuz in plus, mult mai util asa atunci .

pe 126 o iertam doar pana se termina metroul, daca nici dupa ce se definesc noile trasee in zona nu i se gaseste o logica sau un traseu rentabil, atunci va fi nevoie sa o trecem si pe ea la amintiri .

185... aici voi incepe un rant : se umple pentru ca Vanghelie i-a invatat prost pe locuitorii din 5, cu autobuze la poarta. 185, 227, 303, sa sari din curte in autobuz, in orice alt cartier, majoritatea locuitorilor stau la 500 - 600 de metri de principala artera a cartierului ( zonei ) in care locuiesc, pe unde trec mijloacele de transport sau unde se afla statia de metrou. Numai in sectorul 5 se cer autobuze si trasee pe toate aleile si stradutele care pana acum 2-3 ani nici asfalt nu aveau . Cum a cerut si colegul de mai sus cine stie ce traseu intortocheat pe Ghidigeni si pe alte alei de acolo. Se fac multe pentru voturi, dar daca distanta maxima de mers pe jos  pana la un traseu de transport in comun ar fi de 50 de metri, ar trebui sa avem 500 de linii de autobuz in orasul asta. Sectorul 5 a fost rasfatat cu liniile astea printre stradute . Rant over :) .

 


Re: Propuneri de noi trasee WT_fan06

Şi ce e rău dacă sunt printre străduțe liniile? Atâta timp cât există cerere, lasa-le să fie. Doar aşa stimulezi folosirea transportului public. În Anglia, în special, liniile de pe străduțe sunt la ordinea zilei.

 


Re: Propuneri de noi trasee V3nt0R

:))) 100% relatabil sa compari Bucurestiul cu Londra. Realizezi ca orasele astea 2 nu sunt asemanatoare in nici macar un singur aspect, right ? Nici macar nu conducem pe aceeasi parte, ca sa intelegi cat de diferita e lumea noastra de lumea londonezului de rand.

Avem 1.000 de vehicule, 20% dintre ele pe piua in garaj din cauza diverselor defectiuni pe care regia nu isi permite sa le repare. Sunt linii clasice in Bucuresti, grele, lungi, cunoscute si aglomerate, care ar avea nevoie ca de aer de macar 2-3 autobuze in plus la ora de varf. Sunt cartiere intregi de blocuri cu 4 - 10 etaje, unde la fel, trebuie sa mergi distante considerabile printre blocuri pana la primul mijloc de transport. N-am vazut plangeri si petitii din alte cartiere in afara de Rahova - Teius si Prelungirea Ghencea, sa isi doreasca oamenii Citaro in fata scarii. Eventual sa ii si sune soferul la interfon, sa ii anunte ca a ajuns in statie.

Punand totul cap la cap, de unde pana unde ne permitem si este necesar sa plimbam 8 - 10 autobuze Citaro goale sau semi goale printre stradutele din Rahova si Prelungirea Ghencea, zone in care nici macar nu sunt blocuri. Un bloc de 10 etaje cu 4-5 scari face cat un sfert dintr-o zona de-asta ca populatie. Exista o vorba, sa nu ne intindem mai mult decat ne e plapuma. Hai sa o respectam, ca altfel asteptam linii precum 104, 368 sau 385 cate 20 de minute in statie, in timp ce un Citaro se plimba gol pe Strada Muntii Carpati sau pe Drumul Cooperativei .

 


Re: Propuneri de noi trasee WT_fan06

1) Nu am zis nimic de Londra, ci de Anglia. Nu vad de ce sa nu compar: ei n-au autobuze de 12m? Ei nu au parcari pe marginea drumului? Ei nu au stradute intortochiate? Ba da, si inca cum...
2) Am specificat clar ca NUMAI daca liniile sunt folosite, acestea sa existe, altfel nu;
Conceptul in sine de feeder lines pe cartiere nu este gresit, ba chiar il sustin; doar sa existe cerea si resursele.  ;)

 


Re: Propuneri de noi trasee drbm

WT_fan06 wrote:
În Anglia, în special, liniile de pe străduțe sunt la ordinea zilei.

Și dacă "în special" în Anglia, atunci unde "în general"?
În opinia mea, datul cu părerea ar trebui argumentat, nu lansate fraze aparent cu conținut, dar care îmbracă punctualul în haine de "general valabil".

 


Re: Propuneri de noi trasee drbm

WT_fan06 wrote:
Am specificat clar ca NUMAI daca liniile sunt folosite, acestea sa existe, altfel nu


Ce truism!

 


Re: Propuneri de noi trasee WT_fan06

@drbm Este vreun anumit motiv pentru care raspunzi crispat la cam tot ce postez eu? Ce ti se pare ca nu am argumentat suficient? Vrei sa vin sa zic ca wow, uita ca exista linii feeder de cartier catre liniile magistrale peste tot pe glob? Am zis doar de Anglia pentru ca pe acolo am mai umblat si am mai vazut.
Ce vreau sa spun este ca liniile la usa blocului nu sunt rele, ci chiar incurajeaza utilizarea acestora daca au si intervale rezonabile. Dupa cum s-a mai spus pe aici, exista cartiere ultra-vascularizate de linii si cartiere in care liniile sunt destul de departate. Un oras al extremelor este Bucurestiul; ce sa mai zic, daca o statie de tramvai si o statie de autobuz pe acelasi amplasament sunt doua statii diferite...

 


Re: Propuneri de noi trasee drbm

WT_fan06 wrote:
@drbm Este vreun anumit motiv pentru care raspunzi crispat la cam tot ce postez eu? Ce ti se pare ca nu am argumentat suficient? Vrei sa vin sa zic ca wow, uita ca exista linii feeder de cartier catre liniile magistrale peste tot pe glob? Am zis doar de Anglia pentru ca pe acolo am mai umblat si am mai vazut.
Ce vreau sa spun este ca liniile la usa blocului nu sunt rele, ci chiar incurajeaza utilizarea acestora daca au si intervale rezonabile. Dupa cum s-a mai spus pe aici, exista cartiere ultra-vascularizate de linii si cartiere in care liniile sunt destul de departate. Un oras al extremelor este Bucurestiul; ce sa mai zic, daca o statie de tramvai si o statie de autobuz pe acelas amplasament sunt doua statii diferite...


Nu e nimic personal, fii fără grijă.

 


Re: Propuneri de noi trasee Victor92

Hai ca ma bag si eu in hora lui V3nt0R si-mi exprim parerea legata de linii cu "problemele" pe care le-a semnalat:

185 - Nu e deloc o gluma proasta. E extrem de utila pentru cei care locuiesc in zonele respective, ba chiar i-au invatat mersu' precum se intampla, de exemplu, cu linia 261 din cartierul Vatra Noua; Am fost de 2-3 ori in zona strazilor secundare prin catre trece autobuzul si am vazut multi calatori care-l asteptau (ma refer la 185);

222 - la felul in care a fost gandita in urma cu 2-3 ani cand a fost introdusa, nu a fost rea ideea. Practic, in momentele in care 122 ramanea blocat pe parcurs, cei care locuiau pe Prelungirea Ghencea/Cartierul Latin aveau o legatura rapida catre/de la 41. Pentru asta au luat ture din 122 caruia i-au lasat intervale jenante, sunt blocaje mai mereu pe Prelungirea Ghencea ...

227 - O sa radeti, dar chiar e o linie utila pentru cei care locuiesc pe Pucheni, Teius si strazile adiacente. Bun, lumea nu prea valideaza pe acolo, dar sunt ore la care masina pleaca plina de la Piata Rahova pe Pucheni. In primavara erau 2 masini: tur normal si o ranforsare. Acum a ramas un autobuz la 40-50 de minute si se simte asta ...

303 - Sunt situatii in care autobuzele "cara aer". Linia a fost infiintata mai mult ca RATB sa aiba acoperire pe traseul celor preorasenesti de pe Soseaua Bucuresti-Magurele (427, 453, 455). Problema e ca in anumite intervale orare, autobuzul stationeaza la capatul de la Depoul Alexandria 40 de minute (nu m-am uitat pe site, dar stiu ca intre 8-13 sigur asa e). E inacceptabil asa ceva. As fi facut un 303+227 ...

221 - O sa radeti, dar dimineata si dupa-amiaza, autobuzul e plin cand pleaca de la Cet Vest Militari ...

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Propuneri de noi trasee GPS

Îmi mențin ideea de mai jos:
https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=18&t=329&start=28#p254010
Dar in cazul in care RATB are in plan dezvoltarea rețelei și sa mai ia câteva troleibuze (in jur de 200) asta ca sa putem acoperi parcul necesar, as propune următoarele idei:

Noi tronsoane de rețea:
1. Turnu Măgurele - Vulcan Berceni
2. Splaiul Unirii - Calea Vacaresti (sens Piața Sudului, traseul retur al lui 312)
3. Bucla Piața Unirii (cu o banda dedicată staționării)
4. Piața Unirii - Piața Romană
Într-un viitor mai îndepărtat:
- Piața Romană - Piața Victoriei - Piața Charles de Gaulle - Arcul de Triumf - Piața Presei - Complex Comercial Băneasa.
- Emil Racoviță - Turnu Măgurele - Strada Ion Iriceanu - Șoseaua Vitan-Barzesti - Bd. Energeticienilor - Strada Fizicienilor - Bd. Camil Ressu - Bd. Nicolae Grigorescu.

Pe segementele numerotate ar circula următoarele trasee:
73. Vulcan Berceni - Piața Sudului - Tineretului - Unirii. (Cu o eventuala prelungire la Rosetti.)
74. Bd. Alex. Obregia - Piața Sudului - Tineretului - Unirii - Universitate - Piața Romană - Gara de Nord.
76. Piața Reșița - Piața Sudului - Tinretului (tur) - Unirii - Splaiul Unirii (retur) - Timpuri Noi (retur) - Piața Sudului - Piața Reșița.
Desigur pentru cartierul Berceni se pot menține linii scurte pe modelul liniei 77.

 


Re: Propuneri de noi trasee Puss in Boots

Sincer nu stiu daca RATB se gandeste la asa ceva. Ar da dovada de initiativa, de gandire in perspectiva, lucruri ce eu unul nu le asociez deloc cu RATB-ul. Iar fara benzi dedicate transportului in comun pe directia N-S troleele ar sta blocate in trafic. Si eu mi-as dori linia refacuta pana spre Baneasa, dar nu cred. M-as multumi sa o duca pana la Universitate si/sau Romana ca sa se faca legaturi cu alte trasee. Mai spre Nord de atat e si mai utopic.

 


Re: Propuneri de noi trasee Costin

Personal mi se par nefezabile.
De ce la Vulcan Berceni? Sunt asa multi calatori acolo?
De ce spre nord si nu intoarcere directa la Sf Vineri, cu renuntarea la traseele de autobuz dublate?
De ce spre nord si nu spre Baba Novac (cea mai usoara modalitate de a uni reteaua din Berceni cu restul orasului)?
De ce "troleibuz 102" si nu metrou usor pana in Pipera? Clar se preteaza la capacitate mare.
Iar spre Gara e inutil, oricum ai metrou care nu sta in trafic, la fel si in centru, unde 381 e complet contra naturii.

 


Re: Propuneri de noi trasee Puss in Boots

In ceea ce ma priveste si in lumina reintroducerii troleelor, prioritar ar fi renuntarea la 381 si extinderea liniei de troleu pana la Victoriei altfel nu ar fi posibila anularea completa a lui 381 ramanand o parte din traseu neacoperita. La restul nu ma pronunt. Se poate face extinderea si spre Baba Novac (pe Mihai Bravu presupun nu?) la fel de bine cum se pot lega liniile din zona aia si la Universitate prelungindu-l pe 76. Si legatura cu celelalte la Romana. Se pot face multe si in multe directii, dar se va face ceva oare? nu cred. Sper, eu unul, ca 381 si 76 nu se vor dubla prieteneste pe 100% din traseul ultimului. Altfel zau ca nu vad sensul sa ai 2 mijloace de transport diferite pe acelasi traseu.

Probabil GPS zicea de Vulcan Berceni ca sa se anuleze complet 312-le (capat la Piata de Gros).

 


Go to page:  1  ... 33 34 35 36 37 38 39  ... 103
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420557 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use