Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Propuneri de noi trasee

1434 posts, 394556 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 30 31 32 33 34 35 36  ... 103
 
 

📖 Pagination options
Re: Propuneri de noi trasee Puss in Boots

Din pacate n-avem tramvaie pentru toate astea. Sper sa se gaseasca si sa fie intervale decente si pentru cele de care se discuta acum. Si cand vin tramvaiele noi (oricand va fi asta) sa nu se taie tramvaie ce inca pot circula, nu am face decat sa fim in aceeasi situatie. E deficit de tramvaie si fiecare vagon conteaza.

Imi pare rau si de reducerea drastica a posibilitatilor de la Gara de Nord. O singura linie pe Grivita, scoase toate celelalte linii....ce a mai ramas e nimica toata. Un capat ca lumea la gara accesibil dinspre Titulescu ar fi fost de 100 de ori mai bun decat rondul de la Banu Manta. Concomitent cu o strategie pentru toata zona Garii si aveam si noi un punct de intrare cu care sa nu ne fie rusine.

 


Re: Propuneri de noi trasee WT_fan06

N-as zice chiar reducere drastica la GdN, adica serios, avem metrou, care e mai atractiv decat 10 linii de tramvai (dupa mine).
Ce zici tu ca RATB n-ar trebui sa taie vagoanele functionale la venirea celor noi e de ultra bun simt, dar, din nou, vorbim de RATB, nu stii la ce sa te astepti. Oricum, cu fiecare stire legata de transport in comun, Firea isi reetaleaza intentiile pentru... ati ghicit 100+100 electrice...

 


Re: Propuneri de noi trasee georgica2704

În condițiile actuale în care linia 19 e cvasi inexistenta,propun următoarele trasee în zonă:
Linia 19 desființată , linia 27 Complex Titan- Sos. Mihai Bravu - Calea Vitan - Gh. Șincai - Viilor - Piața Unirii . Turele din 19 distribuite pe 23 si 27. Si cine stie daca Depoul Dudești mai are vreo 3-4 ture rezerva ma gândesc si la un 54 Romprim Piața Unirii via Calea Vitan. Dar deja cer prea mult. Seara frumoasa.

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Propuneri de noi trasee Tom

34 în aceste condiții este util la ceva? Văd că frecvența lui e destul de bună.
Dacă 19 e fantomă, nu ar fi mai bine ca el să întoarcă de la Dristor prin Mihai Bravu, Calea Vitan, Calea Dudești și înapoi la Dristor și mai departe?
Iar 34 dacă tot îl dublează pe 1, nu ar fi mai bine să meargă la stânga de pe Mihai Bravu pe Calea Vitan și de acolo spre Tineretului, Șerban Vodă, Șoseaua Giurgiului până la Gara Progresul sau Zețarilor?

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Propuneri de noi trasee GPS

Acum 34 e util, bine am nimerit unul in coada unui trenuleț de 3 V3A pe 1. Lumea îl așteaptă și este aglomerat pana la capăt. De asemenea pe 19 tramvaiele sunt pline.

 


Re: Propuneri de noi trasee drbm

Ar fi cazul reconfigurarii liniei intersecția Bd. Gării Obor cu Pantelimon - Ziduri Moși, în sensul continuității liniei dinspre Gara de Est spre Ferdinand (linie inutilă acum, datorită finalitatii ei nefericit aleasa cu viraj dreapta pe Ziduri Moși).
Așa am putea lega o axă Gara Progresu - Gara de Est, cu parcurs prin Șincai - Vitan. Să ii spunem 17.
Traseul lui 19 este aberant ales. Poate fi scurtat la Dristor, sau poate fi desființat și prelungit 27 cu surplusul de vagoane până în Ghencea, cu suprimarea aglomerației și ambuteiajelor de la Unirii. Asta în condițiile existentei unei linii cu cadență bună pe Șincai -Nerva Traian - Vitan (ex. noul 17)

 


Re: Propuneri de noi trasee WAYNEN

Legat de traseele liniilor 19 si 27,propun urmatoarea varianta in zona Dudesti-Vitan:Linia 19 sa circule pe Dudesti,iar linia 27 sa circule pe Vitan,cu capatul vestic al liniei sa fie mutat la ,,Ghencea".

 


Re: Propuneri de noi trasee cris_m

1. S-a mai propus in trecut prelungirea lui 27 la Ghencea, fara succes insa.
2. Linia 19 mi se pare ca are un traseu ce acopera exact zonele aglomerate. Cu o marire de parc, ar fi chiar foarte ok.
3. Am spus-o si o repet, daca tot ziceti sa-l ajutam pe 27, putem sa-l mutam pe 330 pe Postavarului-Ressu-Dristor ca sa acopere zona mai prost deservita. Acum la modul serios, cata lume merge cu 27 spre capat? Sau mai bine zis, cata lume alege metroul in locul tramvaiului?

 


Re: Propuneri de noi trasee punmeister

Ar fi bine ca 330 sa fie prelungit pana la CFR Constanta (gen sa o ia pe Aerogarii-Nicolae Caramfil-Pipera), asta mai mult ca sa mai preia din fluxul de coroporatisti.

 


Re: Propuneri de noi trasee cris_m

Eu as merge mai departe putin sincer, un 34 Romprim-Aero Baneasa ca sa ajute M2-ul cumva. Pe distante lungi mi se pare ca mai degraba renteaza tramvaiele.

 


Re: Propuneri de noi trasee nathalael

34 ar trebui desfiintat si lasat 1 intre Romprim si Sura Mare via Basarab. Acum 1 circula aproape gol intre Sura Mare si Piata Sudului.

 


Re: Propuneri de noi trasee punmeister

cris_m wrote:
Eu as merge mai departe putin sincer, un 34 Romprim-Aero Baneasa ca sa ajute M2-ul cumva. Pe distante lungi mi se pare ca mai degraba renteaza tramvaiele.

Partea proasta e ca ne trebuie bucla de intoarcere la Aerogarii.

 


Re: Propuneri de noi trasee WT_fan06

cris_m wrote:
Pe distante lungi mi se pare ca mai degraba renteaza tramvaiele.

:?:  cum sa renteze un tramvai mai bine ca un metrou  :?:

 


Re: Propuneri de noi trasee andrei11

Nu toate cartierele au metrou.  ;)
Sunt și eu pentru 34  Berceni - Bănaeasa.

 


Go to page:  1  ... 30 31 32 33 34 35 36  ... 103
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420769 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use